Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
19179 příspěvků (zobrazeno 13351 až 13400) od 04.01.2015 do 23.02.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
22:26:02
08.09.2018
ozzman1000
-> suri:

čo si to použil na ten podvozok?
22:24:26
08.09.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 08.09.2018 22:24:26
22:22:36
08.09.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 08.09.2018 22:22:36
22:21:38
08.09.2018
suri
-> suri: trochu udrzby na mojej
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 08.09.2018 22:21:38
22:20:39
08.09.2018
suri
-> suri: antibakteriálny peľ , dezinfekcia klímy , výmena čo to žiaroviek , nahrubo upratané a môžme pokračovať , opravený jumbo box - vyskočená roletka
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 08.09.2018 22:20:39
22:19:14
08.09.2018
suri
-> Jarda: akurát mi ušla 3,6 Superb na semafore , som sklamaný
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 08.09.2018 22:19:14
14:34:09
07.09.2018
suri
-> Jarda: no , za tie peniaze
12:11:29
07.09.2018
Jarda - zrušená registrace
11:58:28
07.09.2018
suri
-> Jarda: 1,8 beží , bližšie poznatky dám po nejakých km cez víkend , motor ide pekne ...
21:45:23
04.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136: -> Kocvin: zkusim penetracni olej valvoline a uvidime... u feldy jsem to asi moc casto rozdelaval a pokazdy pri montazi mazal, tak k tomu nemohlo dojit
20:17:22
04.09.2018
Kocvin
20:14:14
04.09.2018
Milan 136
-> Jarda: je to zarezle a za ten kousek to drzi jak zidovska vira
20:11:27
04.09.2018
palinator
-> Kocvin: -> suri:

OK
20:10:49
04.09.2018
suri
-> palinator: bavíme sa o PD , tam boli vždy luk aj sachs a bolo nutné v prípade výmeny len spojky skontrolovať čo tam je , lebo nie sú kompatibilné , iné skrutky - m6-m7 a iný počet



trošku pokračovanie v epizode 1,8TSI
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 04.09.2018 20:10:49
20:08:47
04.09.2018
Kocvin
-> palinator: PD LUK i Sachs..4
20:05:50
04.09.2018
palinator
-> Jarda:

Mám za to, že Sachs na rotačky a LUK na PD?
18:43:50
04.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136 04.09.18 13:00:59: to se vsechny tri davaly z prvovyroby?



mam dotaz, zadni poloosy O1 4x4 maji jit z naboje normalne vysunout nebo je musim vylisovat?

dekuji, musim kvuli uskladneni rozebrat zadni napravu, co jsem koupil kvuli cerpadlu, ale je celkem slusna, oba abs snimace jsem vyndal tak, ze jsem je neznicil... tak se mi nezda, ze by obe strany byly zarezle 9
15:09:37
04.09.2018
suri
Luk aj Sachs v pohode
14:51:56
04.09.2018
George88
-> Kocvin: jasný, ty vůbec neberu. Jen vim že občas nějakej kvalitní výrobce přesune výrobu kamsi " do pralesa" a už to stojí za prd. Ale pokud jsou tihle výrobci furt cajk, tak je to jedno..
13:38:23
04.09.2018
Kocvin
-> George88: Tady z těchto tří značek ti určitě nikdo neřekne ,,tohle nemontuj, je to šrot''.. Každý mechanik sice preferuje něco jiného, ale ve výsledku jsou všechny tři značky dost kvalitní..



Vyhnout se spojkám Kamoka, KM apod..
13:14:24
04.09.2018
George88
-> Milan 136: Právě že komplet set.. Jen jestli třeba někdo neřekne "ten a ten výrobce určitě ne,protože.." LUK je paradoxně nejdražší (o 500,- bez dph) ale to neřešim...
13:00:59
04.09.2018
Milan 136
-> George88: mne je treba sympatickej luk.

Ale pokud to budes delat bez setrvaku, tak se musis ridit tim, co tam je
12:46:48
04.09.2018
George88
Kluci, budu dělat spojku na OCT 2 1,9TDI. Co mám vzít za značku? LUK, VALEO, SACHS?
21:40:19
03.09.2018
vhml
-> Alenka 03.09.18 12:52:40: nejstarší 1.8T, tudiz klapka na lanko, bez variabilního casovani atd
13:48:09
03.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Alenka 03.09.18 12:52:40: tak u vsech lpg aut mimo nivy mam stejne benzin jen jako nouzovku... Do Maroka, kde neni plyn s octou jet neplanuju, sice klima by byla fajn, ale v pisku, ikdyz je 4 kolka, tak by byla hned na brise.4 Jeste podle Bukaje neni LPG moc ve Skandinavii, ale tam chci jet rapidem nebo MTXem - a obe taky nechteji moc jezdit na benzin, ale to je jen dat dohromady karby.
12:52:40
03.09.2018
Alenka
-> Jarda - zrušená registrace 03.09.18 07:34:37: na benzin je pravda, ze u techto starych motoru zadne zazraky delat nejdou.

Na LPG uz je to jina pohadka :)



Chvili po tom, co jsme se spolu bavili, se naskytla moznost koupe zmineneho vraku, tak jsem si rekl, ze na naftach uz mam vsechno vymyslene a nebylo by tedy od veci posunout se trochu dal.



Zaroven s tim se objevila moznost pouziti soukromeho vozu pro sluzebni ucely, tak motivace pro dalsi vyvoj v oblasti EKO tuningu byla jeste vyssi 1



Motor je ARX s e-klapkou + jsem na to nabastlil jednotku, ktera podporuje sirokopasmovou lambdu a senzor EGT, abych nemusel resit externi snimace.



Zatim mam to auto jen chvili a vsechno je ve fazi vyvoje, ale povypinal jsem vselijake na LPG nepotrebne funkce jako zahriovani katu, obohaceni pri teplote vody nad 40 stupni, pomale akceleracni obohaceni, upravil parametry VVT, rizeni lambdy v normalnim rezimu i v rezimu ochrany komponent + se mi podarilo rozchodit v castecnem zatizeni do 60% naplneni valce zpetnovazebne rizeny (!) provoz v rezimu chude smesi a k tomu odpovidajici upravu rizeni predstihu zapalovani a korekci v pripade detekce klepani.



No proste jsem to rozjebal uplne cele 3



Funguje to zatim docela pekne, mouchy postupne odstranuju, jediny problem celeho toho experimentu je, ze bez prepinani "map" v jednotce nebude mozny dlouhodoby provoz na benzin.

Dojet na pumpu a natankovat LPG ano, ale dlouhodoby provoz na benzin ve vysoke zatezi ne-e.



-> vhml: co mas za motor v Sharanu?
upraveno 2x, naposled 03.09.2018 12:55:14
12:24:40
03.09.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 03.09.2018 12:24:40
09:08:43
03.09.2018
suri
-> Milan 136: ja mám pocit že už ju mám pod latexom , nezlomil som to ja ale asi brat , ja aj napriek mojej veľkosti nemám problém nasadať tak aby som to nekurvil , takisto mi brat prepílil pásom obloženie stlpika ... na cc autodily je airbag s B na konci za 50eur , niekto mi kedysi tvrdil že ho stačí rocvaknúť a prehodiť môj kábel a je z neho nový typ ... pretože ten môj stojí rádovo okolo 300eur čo už nechcem dávať ... takisto neviem či objednám aj nové latexy alebo kašlem na to , tam zase je problém prelepiť dečky
08:43:17
03.09.2018
Milan 136
-> suri: myslis tu listu, co tam skoro nedrzi? Tu jsem mel trochu u ridice ohnutou, tak jsem ji porovnal a trochu pofixoval vterinovym lepidlem.

Latex tam mam s tou paskou a nastupuju tak, abych tu bocnici nebortil a normalne to drzi.

U spolujezdce to bylo lejce nacaty. Tak jsem latex nechal a nalepil jsem na nej nastrikovym lepidlem nejakou stuhu a drzi to
08:21:49
03.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 03.09.18 07:39:51: tj. to bych usetril 1000l lpg za rok9
08:21:06
03.09.2018
suri
-> Milan 136: keď si niekedy čalúnil svoje sedačky tak si nejak opravoval bočné airbagy? ide mi o ten sprostý plast ktorý je súčasť airbagu a robí bočné vedenie latexu , zrejme ho mám už KO
07:39:51
03.09.2018
vhml
-> Alenka 02.09.18 23:17:47: hele a to by se mi v Sharanu taky líbilo to takhle doladit :-)
07:34:37
03.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Alenka 02.09.18 23:17:47: to je parada... Kdyz jsme se o tom bavili, tak jsi rikal, ze u 1.8t se spotrebou nic udelat nejde narozdil od nafty. Ja mel nejnizsi spotrebu do madarska v noci, protoze byly prazdne silnice, tak 8,5l LPG, na palubaku 7,1l. Jinak couracky 35km do prace jsou za 9,5l a kdyz tomu slapu, tak i o dost vic. To by me zajimalo, jak Ti to jede, na brzde jsi to mel? Vysoka teplota je problem, u nivy mi dokonce praskl vyfukovy ventil na poslednim valci.

A Ty mas uz e4 nebo uplne stejnou jako ja e3 s elektronickym plynem ARX?

-> Bukaj 02.09.18 23:58:53: moje taky jezdila kratky trasy :/ ten clovek, co ji mel rok, tak rikal, ze s ni jezdil jen 1,5 km do prace :/ tak nebyl v tom plyn a zivit to v benzinu... Puvodni mam taky asi temer vse, mozna i zadni kotouce, asi nekdo menil jen desky a poskodil prachovku. Musim udelat repas prednich brzdicu, protoze tam prachovka byla poskozena dlouhou dobu - na L strane. A na vymenu desek to bude stejne chtit nove kotouce, tak nevim jestli 288 ate power disc nebo ty 312 - ale drzaky trmenu jsou nesehnatelne :/, teda jo nove v eshopu za 6k :(.
upraveno 3x, naposled 03.09.2018 07:45:40
23:58:53
02.09.2018
Bukaj
-> Jarda - zrušená registrace 02.09.18 18:59:21: Najeto to má míň, než moje 130LPG (tuším nějak kolem 220 KKm), ale to vůbec nic nevypovídá o stavu auta. To auto dost trpělo jednak že jezdí kratší trasy, většinou po blbých silnicích (a to má vpředu ještě původní tlumiče a tyčky stabilizátoru, zato gumy stabilizátoru měním každé dva roky) a parkuje v poněkud vlhké garáži, údržbu a servis dělám jednou ročně (olej v motoru), nebo když se něco podělá, jednou za dva roky (před TK) to prolezu, abych věděl, za co by to nemuselo dostat technickou...

...jinak táta je už starší pán a tomu odpovídá i styl jízdy. Zajímavé je, že u všech aut, které kdy táta měl, odcházely brzdy - táta skoro nebrzdí a tím pádem vždy zreznou kotouče...3

...hlavně ty zadní kotoučovky u té Octavie jsou bída - tam to zreziví do půl roku po výměně, kdysi jsem musel vyměnit i zadní brzdiče, protože v jednom se kousl píst...

...jinak jediné, co je na tom autě zrezlé na prach, jsou štíty brzd a už se mi moc nelíbí brzdové trubky, ale zatím to nějak funguje - preventivně se na tom servis nedělá3
23:17:47
02.09.2018
Alenka
-> Tomaso435: jako na favu ten servis neni, ale proti novym autum je to stale za hubicku :)



-> Jarda - zrušená registrace 02.09.18 14:42:45: je to moje vlastni 1.8T 4x4 rok 2003 s najetymi 470000 km.

Jak jsem zjistil, tak moderni systemy sekvencniho neprimeho vstrikovani LPG rizene primarne seriovou ridici jednotkou naladenou na benzin je reseni sice funkcni, k idealu ma vsak hodne daleko.



Vyrobil jsem si proto vlastni kalibraci RJ zamerenou na vyuziti vlastnosti LPG a nemam problem jezdit mezi 6-7l plynu, ale hlavne pri vysoke zatezi netavim motor obrovskou teplotou vyfukovych plynu jako to delaji seriove jednotky, ktere obohacuji smes az nekam pod lambda 0,8, coz je na plyn vrazda vseho na vyfukove strane motoru.
19:59:47
02.09.2018
Milan 136
-> saskyn2: ten kolik na kliku je vymyslenej divne. Ono i ten doraz kliky na tsickach, ktery to drzi jen na jednu stranu je super
19:52:17
02.09.2018
Fávo forever
-> Milan 136: Bohužel jsem u toho nemohl být, takže nevím co tam dělali.



Ale pevne věřím tomu, že vakuovku jsem sundal až já ..
upraveno 1x, naposled 02.09.2018 19:54:53
19:20:23
02.09.2018
saskyn2
-> Milan 136: HTP jsem ted zaboha nemohl nandat kolík na setrvák, to místo fakt vymejšlel kokot. Nakonec jsem tam dal na zkoušku vrták, pak to bylo vidět. Tak jsem pak asi půl hodiny brousil skočkou aby tam šel přípravek, prst mě od toho bolí ještě ted3
18:59:21
02.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 02.09.18 16:32:54: vsak proto bych nechtel dvojku, jednicky ve firme i 750tis.km dvojky uz pre 500 nejsou a prahy deravy

No moje ma 17 let a ted uz skoro 170tis.km udrzba nejak prehnana nebyla :/ ale zas to rocne najelo 4x min, nez najedu ja. Kolik ma tata najeto?
17:01:00
02.09.2018
Milan 136
-> Fávo forever 02.09.18 16:52:15: v autorizáku nepoznají špatně nastavený rozvody na starým tdi? O ten kus co máš na fotce ani nepotřebuješ to pravítko, to stačí vyhodit vakuovku a vidíš to i okem. Stejně jako je okem vidět na vačkách skočený htp
16:52:15
02.09.2018
Fávo forever
-> Jarda: Rád bych to někomu dal, ale když na to nepřišli ani v autorizáku.. ani ti největší "machři" v okolí..

Koupil jsem si diagnostiku a naučil jsem se to aspoň nalogovat, hledat, diagnostikovat..
16:39:28
02.09.2018
Milan 136
16:38:46
02.09.2018
Bukaj
-> StepaNoFUN 02.09.18 12:26:13: No, nevim, někdo jezdí v 742, nebo 781, někdo v 7343 3 3
16:38:29
02.09.2018
Milan 136
-> Bukaj: zadní nárazník mám a asi bych nechal i za odvoz, ale je to z faceliftu a je modrej tuším dynamic 4590
16:35:33
02.09.2018
Bukaj
-> StepaNoFUN 02.09.18 11:49:03: Tak jsou lidi1, kteří to bez komplikací najezdí v 742 5
16:32:54
02.09.2018
Bukaj
-> Jarda - zrušená registrace 02.09.18 11:18:47: Hele, ta jedničková Octávie mne nestačí překvapovat, jakej je to držák - auto víceméně bez údržby, 22 let staré a teď tátu nabral na světlech zezadu někdo, kdo se nevěnoval řízení a vůbec nebrzdil (takže asi padesátkou), strčil tátovo auto do auta před ním a na to, že jsem myslel, že to bude na odpis, tak jen lehce do strany hnutá přední výztuha nárazníku s chladičovkou a zadek, kterej byl o 30 cm provalenej do kufru - ale jenom plechy pod nárazníkem - podélné výztuhy jsou zcela OK, takže jsem si hrál půl dne s palicí a kurtnou a vypadá to zase jako auto. Jen sehnat zadní nárazník v barvě auta a místo výztuhy nárazníku půjde tažné zařízení, předek šel vyrovnat po sundání plastu nárazníku celkem v pohodě, bylo to jen 2 cm do boku, z toho 1 cm se to hnulo na šroubech 6

Takže co se týče tuhosti kastle, nemám o jedničkovou Octávii obavy - a na rozdíl od dvojkových Octávií to skoro vůbec nehnije (i tam, kde je poškozený plastizol se koroze šíří velmi neochotně - ten pozink byl koncem 90. let celkem poctivej)1
14:42:45
02.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Alenka 02.09.18 13:59:12: Na to se dostanu bez slapnuti na plyn, tak na palubaku nebo to neni 4x4? Ale ono s feldou, kdyby clovek jezdil usporne, tak by slo se dostat jeste niz, viz. kolega co mi prevazel pres pul republiky rapida, se dostal na 5,8 l LPG, ale ja nejmin mel jednou po rumunsku 7,3l a to jen proto, ze tam se jezdi proste plynuleji, nez u nas.

Jsem rad, ze jsem pritelkyni nedokazal premluvit na upravu od Tebe, protoze by to turbo ted svadela na to...

-> Tomaso435 02.09.18 14:02:27: doufam, ze se srat moc nebude, taky ma prd najeto, naftova je mozna jeste stahnuta, ale ten motor chodil dobre a vubec nekouril :/. Dostalo me, ze olej ted mechos nalil nad horni rysku, proste tam asi soupnul celej 5l kanystr.
upraveno 2x, naposled 02.09.2018 14:45:57
14:02:27
02.09.2018
Tomaso435
-> Alenka: jako joooo, spotřeba fajn :D ale jen jesi je pak ten servis taky tak příjemnej na na ty octavii za pár stovek jako na fávu :-D
13:59:12
02.09.2018
Alenka
-> Milan 136: nojo, clovek by dle 95% pozitivniho hodnoceni na googlu cekal, ze to tak bude :)



-> Tomaso435: denne prijemnych 500km v Octavii 1.8T za 6,5l plynu na sto? 1
Extreme Tyres