Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18155 příspěvků (zobrazeno 13401 až 13450) od 04.01.2015 do 27.03.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
21:16:20
17.04.2018
palinator
Aktuálně nějak takto, překvapilo mě jak je to po zaschnutí pořád měkký. Nebude mít tendenci vrchní barva praskat?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od palinator vložen 17.04.2018 21:16:20
21:14:47
17.04.2018
palinator
-> suri:
Tak do prahu jsem nějak zasáhl...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od palinator vložen 17.04.2018 21:14:47
21:11:51
17.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 17.04.18 21:07:59: aha, tak to Ti to musi vydrzet alespon 15 let, kdyz se o to budes trochu starat4
upraveno 1x, naposled 17.04.2018 21:13:09
21:11:11
17.04.2018
suri
-> palinator: ubs beriem skôr ak sa zasiahne aj do prahu , prípadne je ostrielaný ...
21:07:59
17.04.2018
palinator
-> Jarda - zrušená registrace 17.04.18 20:03:55:
70 tkm. Teď to bude mít asi kolem 400 tkm reálně.
21:05:29
17.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 17.04.18 20:49:23: tak to bych se Honzo hadal, byl to cistej plech s bodovou korozi a zvedne se to tim, ze tam je dost kysliku, aby ta koroze mohla pokracovat..., ono ani po opiskovani to neni uplne bez oxidu, ale ten povrch uz je OK. Todle bylo po natreni i nekolik mesicu OK a potom se zacaly proste delat puchyrky, do kterych kdyz jsi dloubl, tak tam byla rez.
To o cem mluvis, tak to se stava - to je zas chemicka nekompatibilita4 tam dochazi ke zvednuti docela rychle, mozna jsem to blbe napsal...
20:49:23
17.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jarda - zrušená registrace 17.04.18 07:38:03: Barvu nikdy nezvedne koroze, ale zbytky staráho nátěru. Ten epoxid se nemá rád se syntetikou, tlumexem apod. klidně i dlouho zaschnutýma barvama a prostě se to zkrabatí. Ale na čistý a nebo klidně i orezlý povrch to není problém. Měl jsi tam určitě zbytky barvy.
20:03:55
17.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 17.04.18 19:56:13: no nerikam, ze ne..., ikdyz ja mam nejvetsi strach z te hrozne elektriky (kterou ted delaji jeste hur...) a pak z prevodu (u tech nasich 4 kolek, ja tam na sve benzinove pozoruji vuli na rozvodovce kardanu jak u nivy :) - v te rozvodovce jsou sotva 2 decky oleje, alespon, ze nic nehuci, dyztak vyhodim kardan a zadni poloosy a budu mit jen predokolku:)), kolik jsi na toledu najel?
Ted jsem koukal, ze tendle nazor jsem za ty roky nezmenil :) -> Jarda - zrušená registrace 29.03.09 11:36:24:
upraveno 2x, naposled 17.04.2018 20:08:28
19:56:13
17.04.2018
palinator
-> Jarda:
Když vydrželo 6 let běžnýho ježdění Toledo, který bylo v horším stavu než tohle, tak nevim proč by to nemohla dát Octa, resp. ještě výrazně víc.
19:34:26
17.04.2018
venni
-> saskyn2 16.04.18 22:56:54: super,tohle jsem našel taky takže to je 100% dik ;)
19:20:41
17.04.2018
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 17.04.18 19:10:51: pak to dáš rovnou na veteransky znacky3
19:10:51
17.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 17.04.18 16:45:22: 5 let je celkem dost, ale ja na potrebaku uz tolik nenajedu, loni jsem dal 4 autama dohromady 58tis. km - felda 32 000, niva 21 000, zlutej rapid 3500, BAZ 1500, doby kdy jsem jezdil jen zlutym rapidem a za 2 roky jsem dal pre 100 tis. km jsou uz pryc 4
Ta octa, kdyby vydrzela k beznymu jezdeni 7 let, tak by to bylo super... jestli tak dlouho vubec vydrzim ja.
17:06:30
17.04.2018
Milan 136
A predek je tam davanej mnou v breznu 2016
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 17.04.2018 17:06:30
17:05:14
17.04.2018
Milan 136
Jeste se vratim k tem brzdam. Zadek byl menenej myslim v lete 2014, jeste nez jsem to koupil a vypada takhke
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 17.04.2018 17:05:14
17:04:51
17.04.2018
palinator
-> suri 17.04.18 07:18:33:
Vidiš, a z tohohle příspěvku mám za to, že UBS ne. -> suri 18.01.18 17:59:28:
16:45:22
17.04.2018
palinator
-> saskyn2 17.04.18 08:49:31:
A co že jsem do toho dal navíc krom pičovin? Gumy stabiku za 200, termostat za 400, 1000 Kč za barvy a laky, 800 bude stát displej Maxidotu.
Přiznávám, že ta cena byla dost ujetá a přiznávám, že už to je poloveterán, když už na to prodejci ani nedávaj slevy, ale na druhou stranu si stojim za tim, že chci za nějaký peníze radši vymazlenej starej model, než za každou cenu něco novějšího. A cena auta za 5 let je mi docela jedno, protože 5 let na auto by byl pro mě hodně krátkej časovej horizont. Fluktuace aut u mě je velice malá a podle toho se k autům chovám.
A z hlediska vlastností mám výtek oproti OII nebo OIII zatím jen několik. Výkon, vnitřní prostor, archaický ovládání tempomatu kde není ani vidět že je aktivní nebo na kolik je nastavenej a vystřelovák nemá třetí tlačítko 3.
14:01:51
17.04.2018
charon
-> Pilot 105 17.04.18 13:11:34: On hlavně suřík je pěkný svinstvo. Ale jeho antikorozní vlastnosti jsou výborný, to zas jo ...

-> Jarda - zrušená registrace 17.04.18 10:28:32: Mě to přijde zbytečná tam zinek přimíchávat. Mám ověřeno, že to funguje tak jak to je, kdy\ž se kloudně připraví povrch a pak se přetáhne něčím rozumným (já dávám Tlumex Plast a jsem s tim spokojenej), tak je to na dlouho. A věčné není nic ...
13:14:06
17.04.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Pilot 105 17.04.18 13:11:34: Ale jestli on se suri nechá. 3
13:13:21
17.04.2018
Pavel P@nkáč
-> saskyn2: nic se nemá přehanět jak píšeš ale potlouc kladivem hranu prahu očistit a pěkně to zamalovat snad není tak hrozné ne?3
12:55:11
17.04.2018
saskyn2
-> Jarda: Však jo, jenže já vidím v práci druhý extrém kdy tam jezdej paka který mají na oleji 50.000, auto jede v nouzáku, svítěj kontrolky od všeho a oni s tím nechtějí nic dělat, jen STK. Ty si zase úplně na duhý straně extrému kdy koupíš auto který je 15 let starý a snažíš se z toho dělat nový, ale to podle mě taky nemá smysl. Já si jedu zlatou střední cestu kdy mám rád když na autě vše funguje, ale zase nepotřebuju mít na běžný ježdění žádnou leštěnku, prostě auto má sloužit mě, ne já jemu, ale na tohle si musí každý přijít sám stejně jako na to že když nebude měnit olej tak se mu to několikanásobně prodraží. A jak říkám, jestli mi za 5 let shnijou prahy je mi úplně putna, protože v tu dobu to auto bude už dávno u někoho jinýho. A rozdíl v tý prodejní ceně bude v tý době ho.no jak jsem se snažil naznačit.
12:44:26
17.04.2018
saskyn2
-> Milan 136 17.04.18 10:10:55: JJ, však tak to má být, to je v pořádku4 Já jsem měl podobný hodnoty dokud jsem neměl rodinu popř. měl blbě placenou práci, ted si prostě svýho volnýho času vážím mnohem víc. Ale jinak chápu jak to myslíš4
12:40:56
17.04.2018
suri
-> Milan 136: otázka je aj tak , čo s tým prahom ? vybrúsiť lamelákom na kov a pomalovať ?
10:28:32
17.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 17.04.18 09:48:54: Me je jedno, jakou ma auto cenu, kdyz ho zrovna nechci prodat, ale kdyz ho pouzivam, tak chci aby fungovalo a ve shnilotine taky jezdit nechci...

Malo km zase nemusi byt takova vyhra, protoze napr. ta moje octa jezdila kratke trasy... a palinatorova asi taky a to se nekde projevi. Kdyby byla moje od novoty, tak by ted nemela 150tis.km, ale cca 600tis.km :). Nejlepsi koupit to, co ma kolega, najeto okolo 100tis. km a jeta jen na nekolikaset km dalky, jenze to je jen 1.6, okolo komina on pouziva silverline.
-> charon 17.04.18 09:29:23: me napadlo do festB primichat Zn prach, dat treba prvni vrstvu se Zn a dalsi uz ne, tezjo rict, jak by potom fungovalo
upraveno 2x, naposled 17.04.2018 12:11:56
10:10:55
17.04.2018
Milan 136
A tady je presne videt, ze mame kazdy jine hodnoty. To je zbytecna debata
09:48:54
17.04.2018
saskyn2
-> Milan 136: Očividně si nepochopil co jsem tím chtěl říci, nikdo neříká nic o zlatě, ale tak když kurva koupím starý model za cenu nového(asi jako kdybych koupil OII za 400) tak od toho čekám že to bude kurva topovka a ne že se v tom hned budu muset začít hrabat řešit prahy, maxidot a já nevím co ještě všechno. Mimochodem asi řeknu kacířskou myšlenku, ale osobně pro mě nemá cenu takhle řešit prahy, když než to za 5 let prohnije, tak to stejně bude auto v dnešní ceně felicie, kdy rozdíl mezi shnilou a nezhnilou je 5000,-3 3
upraveno 1x, naposled 17.04.2018 09:49:37
09:29:23
17.04.2018
charon
Ja mam teda jako nejlepsi zaklad lety overenej FestB, davam ho vsude, mel jsem tim natrenou na 120tce predni napravu, protoze to hodne spechalo a dalsi barvu jsem nestihl a drzi to jak zidovska vira. Na octavce s tim mám trti rok zatrnej oprysknutej lak na blatniku a je to stale beze zmeny. Jen jsem to letos malinko pretrel vrchni barvou aby to lepe vypadalo.
Jinak moje octa je na tom s korozi teda hodne dobre, ic neni druch krome predniho blatniku v miste vrchniho sroubu pro zasterku, tak uz to upadlo a spodek blatniku uz ma sva nejlepsi leta za sebou.
09:19:28
17.04.2018
suri
-> Milan 136: u mňa tiež , LP dvere každoročne zatieram a nepomáha , teraz som olúpal aj spodok prahu a tiež je to pekne hrdzavé ... celkovo tie prahy asi len vyvoskovať a nedvíhať za ne iným ako dielenským zdvihákom
09:08:11
17.04.2018
Milan 136
Delate, jak kdyby byla 02 ze zlata. Fotky mych prahu sem davat radeji nebudu. Ono to vypada pekne, nez do toho clovek rypne
08:54:44
17.04.2018
saskyn2
-> Jarda - zrušená registrace 17.04.18 07:38:03: Jenže Jardo to je jedna z kolika? A takový odjetý vrány se prodávají za 50 a o tom to je. A když už to teda tak hrozně řešíte korozi, tak ono co si budeme povídat i na sračky shnilá OII bude mít lepší bezpečnost než funglovka O1.
08:49:31
17.04.2018
saskyn2
-> palinator 17.04.18 07:06:00: Právě že ten bastl byl za 70, tj. pomalu polovičku tohohle, proto holt vypadal tak jak vypadal, dát do toho to co do tohohle tak to bude hezký auto, akorát vlastnostma už v jiným světě, nebo rovnou sehnat pěknou...ale jak říkám mě to je jedno, jen se tomu divím4 Jako třeba u Jardy tohle pochopím, ten to koupil za 50, tak od toho nečekám krevety vole, ale za to cos to koupil Ty bych čekal něco na co 5 let nebudu muset sáhnout, když už vysolím tolik za takovýho polovičního veterána3
07:38:03
17.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Tuner#2: ten epox je super, na rapidu, co jsem mel opiskovany to drzi, na plech jsem daval slabou vrstvicku a vic naredenej, protoze je krehkej, staci dolicek a popraska :/ Ale zkusil jsem ho u rapida na podlahu a tam se zvednul, obrouseny jsem to mel, co to slo, tam prvni barva, kterou mi koroze nezvedla je FestB (superkov). Jsem zvedav, jak bude drzet ta Tva trubka k posilovaci...
Ja ted na naftovou octu koupil zinek ve spreji, pisi 99% zinku, tak kde je ta barva? :) uvidime, co to bude delat... jen mam strach, aby to nebyla takova srajda, kterou rozpusti technicak...
-> palinator 16.04.18 22:38:03: no pekne9 radeji do toho u benzinove nebudu vrtat, kdyz to vypada bez koroze, ikdyz mam tendle rantl ohnutej od zvedani :/ a samo to tam je uz popraskane8 ale ani v tech trhlinach neni rez, asi to udelal nekdo nedavno7
-> Athlonek 16.04.18 23:10:36: snad naftova bude o trosku lepsi... varit na tom mam strach, abych zas neznicil altik... ikdyz takovej ruzek ridicova blataku :/
-> StepaNoFUN 16.04.18 22:01:19: me se tam nekam musi dostavat voda, zlobilo to uz v madarsku, kdyz prisel poradnej dest a ted jak zacalo prset, tak znovu, nejhorsi ze clovek musi vydelat zamek a pak auto zustane otevreny, takze to muzu jedine o vikendu, ale jestli bude pekne, tak mam dost prace na jinych autech...
-> saskyn2 17.04.18 00:23:36: ja nad 2 taky ohrnuju nos, asi Ti nafotim jednu firemni O2, ta ma uz diry v prazich a je cela orezla, je tak 5x vic rezla, nez moje felda 1.6 :) ale zas ma tak dvojnasobek najeto, to jo, ale zas je o dost novejsi
Jinak ja o vikendu zacal na octave delat dutiny :), no mozna to je zbytecne, protoze to auto spis odejde na elektriku, kdyz vidim, jak zvetrava ta izolace na dratcich, to je v pr...., rapid ma elelktriku 2x tak starou a ta izolace drzi, kablik ohnu a nic nepraska, jak u octy...
upraveno 3x, naposled 17.04.2018 07:52:12
07:24:32
17.04.2018
vhml
Nechají se někde koupit origo VW destičky na Sharana? Našel jsem nějaké shopy, kde měli zadní za podobnou cenu jak ATE , ale přední nemůžu nikde najít.
07:18:33
17.04.2018
suri
-> Tuner#2: výhoda je že je to rýchlejšie a že to tiež funguje , ale samozrejme mohol to aj natierať čo by som tiež ako problém nevidel

by som to riadne vytmelil , strekol UBS a vrchom , vyvoskoval a srať na to
07:06:00
17.04.2018
palinator
-> saskyn2:
Já nevim, ale z toho bastlu za 70 cos mi ukazoval jako auto který se vyplatí koupit, bych asi vycák, když bych měl řešit všechno co se mi na něm nelíbí. Kámoš koupil OI za 25 s prasklým pístem. Vybavená a docela zachovalá. Tam si udělal opravu a jezdí.
00:23:36
17.04.2018
saskyn2
-> palinator: Neber to jako rejpání, ale přesně kvůli tomuhle jsem onehdá psal že nechápu, že je někdo schopnej dát takový prachy za takovou starou vránu. Ohrnoval si nos nad OII a pak musíš stejně řešit takovýhle pytloviny3
23:23:39
16.04.2018
Athlonek
-> palinator: No to moje auto má na tachometru 300 tisíc km a když jsem ho kupuval tak mělo najeto 222 tisíc km, tak začátky hran prahů byli skoro bez plastizolu.
upraveno 2x, naposled 16.04.2018 23:26:02
23:15:11
16.04.2018
palinator
-> Athlonek:
Skrz naštěstí nejsem nikde, dokonce i exponovaný místo na začátku kde do toho švihaj kamínky je prakticky zdravý kromě růžku kde začíná právě ta hrana prahu. Takže jsem kromě tý nešťastný hrany prakticky nic neopravoval. A zajímavý je že levej práh měl prasklej plastizol prakticky po celý dýlce, musel jsem ho asi 3 mm líznout, protože se to pod nim rozjíždělo. Na druhý straně paradoxně OK a to je to strana která vymetá krajnice a louže.
23:11:31
16.04.2018
palinator
-> Tuner#2:
Já si taky nepočet, prostě je to nějakej 1K antikorozní základ z autorizáku. Co se mi na tom líbí, že to na sprej funguje moc pěkně, dá se natáčet paprsek, měnit intenzita a stříká to docela fofrem. Suri mi ho doporučoval, tak jsem ho použil.
23:11:29
16.04.2018
Athlonek
A konec taky KO.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Athlonek vložen 16.04.2018 23:11:29
23:10:36
16.04.2018
Athlonek
Na podzim jsem opravoval pravý práh a neprošel dlátovým testem. Musím ho dát vyvařit.8
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Athlonek vložen 16.04.2018 23:10:36
23:09:31
16.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> palinator 16.04.18 22:58:42: Tam si moc nepočtu, ale v zásadě je k tomu nějaký odrezovač a tohle je klasický základ ve spreji? V čem by to mělo být lepší než natíraný dvousložkový epoxid?
23:04:04
16.04.2018
Athlonek
-> palinator: Ale to moje auto má víc najeto než to tvoje.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Athlonek vložen 16.04.2018 23:04:04
23:03:46
16.04.2018
palinator
-> Athlonek:
U tebe to ale není tak dojebaný. Snažil jsem se srovnat hranu, ale stejně je to prohnutý, protože je provalenej už vyloženě práh.
23:00:37
16.04.2018
Athlonek
-> palinator: To mi něco připomíná.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Athlonek vložen 16.04.2018 23:00:37
22:58:42
16.04.2018
palinator
-> Tuner#2:
www.drive2.com/l/7383809

Já na jiný věci používám toto, ale do jaký míry je to skvělý, to netušim:
www.express-color.cz/prod ucts/zakladni-epoxidova-ba rva-ep-02-1kg
22:56:54
16.04.2018
saskyn2
22:55:25
16.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> palinator 16.04.18 22:40:53: Co to je za základ? Mě zatím nic nepřesvědčilo, že je lepší jak dvousložkový epoxid.
22:42:04
16.04.2018
Pavel P@nkáč
-> palinator: tohle je u O1 normalní ale třeba už sem musel vyvařet i konce prahu na O2 tam je to snad ještě horší s korozí ale není to od heveru poškozené....
22:40:53
16.04.2018
palinator
Ten VAG základ ve spreji je fakt mazec. 9
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od palinator vložen 16.04.2018 22:40:53
Extreme Tyres