Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18306 příspěvků (zobrazeno 13651 až 13700) od 04.01.2015 do 17.05.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
11:34:08
12.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Domajz 12.04.18 11:10:07: to jsme dva:) ja se nakonec kvuli brzdam rozhodl pro 164
11:10:07
12.04.2018
Domajz
-> palinator: taky by se mi libily spidery za normalni cenu...
11:02:47
12.04.2018
havlik
-> palinator: No vida157
10:19:29
12.04.2018
suri
-> palinator: vyzerá to fajn
22:05:48
11.04.2018
palinator
Od havlika koupeno (díky), nahrubo umyto (stejně to nejde 3) a přehozeno. Na podzim jdou na generálku. Ale nekopou, což je pozitivní.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od palinator vložen 11.04.2018 22:05:48
11:15:33
11.04.2018
Domajz
-> Nwkt: A myslíš, že je možné, že pouze při volnoběhu není frekvence vibrací motoru tak silná, aby došlo k vibraci a nad 2000 otáček zase je jiná frekvence chvění, že už to nerozhýbe?
11:05:48
11.04.2018
Domajz
-> Nwkt: Ok, díky za tip :)
10:55:42
11.04.2018
Nwkt
-> Domajz 11.04.18 09:50:15: Praskají ty boční kryty na kterých drží plast pod motorem. Zkoukni to třeba
10:41:17
11.04.2018
Domajz
-> Jarda: No mě taky na řidičově...., u okna to rezonuje taky, ale jen obcas a jindy nez u tohodle, ale skoro téměř vždy když to podtočím, ale tady tohle dělá i když nepodtáčím, ale když se povede, tak to samozřejmě dělá víc.... ale jak píšu není to z kabiny...
10:35:58
11.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Domajz 11.04.18 09:50:15: me se neco podobneho deje na ridicove strane, ale ne z motoraku, ale rekl bych, jako by nejakej plast rezonoval o celni sklo9 no a ani to nemusim podtacet, nejcasteji jezdim okolo 2700/min. a i v techto otackach to dela, prestane asi pri 3500/min. Trebas na to prijdu, az budu montovat tempomat...
09:50:15
11.04.2018
Domajz
Mám problém, O1 TDi 2004 ASZ, během jízdy v pásmu otáček od 1800 - 2000 se z prostoru vlevo jakoby od levého kola, ozývá zvuk - rezonance, je to jako vibrování, ale jde pouze o zvuk, nic nemlátí ani nic, podle zvuku tipuji na plast, ale nevím, nejde to z vnitřku kabiny, tak proto tipuji motorový prostor na straně u levého kola nebo to může být něco s podběhem? Plastový podběh uvolněný není, v poslední době zvuk zesílil a je to celkem otrava, protože v tom pásmu kolem 2000 rpm mám motor nejčastěji během jízdy po okreskách či v obci, tak bych se chtěl zeptat zda náhodou někdo neřešil podobný problém. Nad 2100 rpm zvuk naráz utichne a pak už se neozve... Je to jen při jízdě, když je zařazená rychlost - jakákoliv, čím vyšší stupeň, tím to víc rezonuje a přijde mi, že to začně dělat až po tom, co nějakou chvíli jedu z kraje moc ne. Mohl by to být nějaký plast, co po zahřátí změkně a rozvibruje se? Třeba plastový kryt pod motorem?
upraveno 1x, naposled 11.04.2018 10:05:42
08:00:37
11.04.2018
bouchy
Chci se zeptat znalejších - kdy nastańe moment, že ve (všech) škodovkách bude GPF (aka. filtr p.č. pro benzíny)? Poslední články hlásily, že "od roku 2018"...ale mohlo by to nastat až po 1.9., kdy se bude moct prodávat jen to, co je EURO 6c...?
07:14:38
11.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 09.04.18 19:25:13: Co umi ten diagnostickej modul, to dokazu treba na mobilu nebo pak na nejakym tom android radiu, ale chtel bych vic, alespon to pripojovani zadku... Jeste vyzkousim, co dokaze soft windows mobile, ale stejne apka by byla nejlepsi, zase s sebou tahat dalsi zarizeni7
19:25:13
09.04.2018
StepaNoFUN
-> Nwkt: Já to symphony (MP3) kupoval jako nový asi měsíc po nákupu octávky a doplnil jsem ho changerem ze SUPa (teda bohužel z VW a měnil jsem podsvícení) nacpaným pod ním místo kaslíku. A jiný rádio nechci. Do DXa nejsou mapy a neorigo rádio nechci. A ten MAXI-K by se mi i líbil. Ale jelikož to znamená vzdát se rádia na maxidotu, tak na to kašlu. Ideální by bylo kdyby to fungovalo jako série a šlo se podívat na určitý hodnoty. Diag jako taková mě nezajímá... Ale to jaksi moc nejde... :-/
09:34:29
09.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 09.04.18 09:15:29: to by slo..., ale ted chci cpat penize zas do jinejch aut :) u octy musim hlavne udelat rozvody
09:13:58
09.04.2018
Nwkt
-> Jarda: Do O1 máš Webasto za 7 komplet 4
09:11:19
09.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 09.04.18 09:00:04: ale ne, vetsinu toho co pises, bych bral taky jako velice potrebne :))) brzdy uz chci taky zvetsovat a kdyby webasto neprislo na tolik, tak bych taky uvazoval...
09:00:04
09.04.2018
Nwkt
-> Jarda: Ve zkratce: 340 přední brzdy, 312 zadní brzdy, Alcantara, RNS510 + handsfree, webasto, couvací high kamera, barevný budíky ... a další absolutně nepotřebný pytloviny 3 3 3
08:38:35
09.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 09.04.18 08:33:56: Jak jsi dopadl?9
08:33:56
09.04.2018
Nwkt
-> StepaNoFUN 08.04.18 21:09:10: Ty si nekupuj novější auto .... dopad bys jak já 3 3 3
08:26:07
09.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 08.04.18 21:09:10: Ja pujdu cestou 2din radia s androidem4
21:09:10
08.04.2018
StepaNoFUN
Tak jsem dneska zase přemejšlel o MAXI-K... Ty prachy bych i možná obětoval (zobrazení tlaku turba, teploty oleje, či digitální zobrazení rychlosti by se mi i líbilo). Ale vzhledem k tomu, že mám CANový rádio a MAXI-K podporuje pouze třídrát, tak na to kašlu. Při CAN rádiu to nejde nastavit tak, aby se to chovalo jako sériovka. :-/
19:52:25
08.04.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Není to ani tak o značce, jako spíš o kombinaci velikosti (nemá ráda malý auta) a nevybavenosti (je to tak mizerný, že i dálkovej centrál a elektrický přední okna musím zmínit jako "výbavu"). Jedno nebo druhý by asi kousla, ale v kombinaci prostě ne-e. Sice jsem jí říkal, že s tím primárně budu jezdit já, ale její logika "když to budeme mít, tak s tím dřív nebo pozdějc budu muset jet" je vcelku neprůstřelná 8



Chjondé v zásadě nevylučujeme, ta nová i30 se nechá za rozumný peníz docela hezky vybavit - ale jinak jsem to moc detailně zatím nezkoumal. Spíš se asi kloníme k nějakýmu Japonci.
19:32:22
08.04.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 08.04.18 11:30:27: Tak zkuste tu druhou českou značku, třeba jí sedne víc. 3
11:30:27
08.04.2018
dragon_cb_cz
-> Milan 136: Takže pylák ven, prostříkat výparník co půjde, větrák na jedničku s vnitřním okruhem na 20 minut a nazdar bazar? Je na ten výparník alespoň trochu vidět, abych to necákal někam na slepo? 3



-> Jarda - zrušená registrace 08.04.18 06:57:02: Já i celkem jo, jezdí to za prd, jízdní vlastnosti až překvapivě dobrý, ale na cesty do práce by to asi bylo ideál - ale žena jí fakt nechtěla. A jelikož teta potřebuje druhý auto a líbí se jí, tak proběhne transfer od tetičky k tetičce.
09:25:47
08.04.2018
Milan 136
-> dragon_cb_cz: tam kdyz se vytahne pylak, tak tou dirou se da na vyparnik dostat dobre
06:57:02
08.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 07.04.18 20:48:10: ted si nejsem jist, ale 429 nebo 428 jsem vytahl a hned to chciplo, tak jsem si ho hned koupil s sebou4

edit: tak jsem se spletl, bylo to toto: autodilos.cz/rele-palivov e-cerpadlo-topran-102930?u tm_source... ale to 429 jsem si taky koupil s sebou4

-> dragon_cb_cz 08.04.18 00:38:04: jsem myslel, ze jsi s tim spokojen...9
upraveno 1x, naposled 08.04.2018 07:00:46
00:38:04
08.04.2018
dragon_cb_cz
-> Milan 136: A že se vetřu, u Fobie 1 jak? Že bych to provedl, než to pošlu dál.
20:48:10
07.04.2018
StepaNoFUN
Pořád tady čtu o relé 109 (jak odchází a bez něj to nejede)... K čemu je relé 429? Je to taky relé řídící jednotky.

Bez něj to jede, nebo to jenom neodchází? :-D
20:02:42
07.04.2018
Milan 136
-> palinator 07.04.18 12:32:54: na o3 se pres pylak nedostanes nikam.

Ja u tech novych aut vyndavam ventilator. Je zespoda jen zacvaklej na bajonet. Pak se dostanes primo na vyparnik. Se zaplou klimou nevycistis nikdy nic. Strikat to na vyparnik, kterej je mokrej od kondenzatu je zbytecna prace.

Klima vypnuta, vetrak naplno a vysusit jen proudem vzduchu. Nebo to nedelat po jizde s klimou. Pak to tam nastrikat do vyparniku, pak pustit jen vetrak na jedicku s vnitrnim okruhem. Pak nechat asi 20 minut v klidu. Pak otevrit auto, pustit vetrak naplno a nechat vyvetrat. Alespon tak to pise wurth.



-> StepaNoFUN 06.04.18 23:52:00: jojo vytahnu dolu, napicham piny a cvaknu zpet.

Na dvou m6 si povolim drzak rele a vyhodim si pridavnej drzak nad, abych se tam lepe dostal
12:32:54
07.04.2018
palinator
Rychlej dotaz. Čištění klimy se dá udělat u OIII taky přes vyndanej pylovej filtr? Mám Liqui Moly s hadičkou.

Jakej že je postup? Klima naplno a stříkat?
11:20:02
07.04.2018
Pavell
10:09:07
07.04.2018
palinator
-> Pavell:

Pěkné, pěkné. 4 Já je mám ještě u havlika. 3



-> Jarda:

16"
09:44:26
07.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 07.04.18 01:36:38: jj, buchanka 452 ona ma stejnej podvozek jako UAZ 469B, takze tam jdou dat portaly ze 469 (ten bohuzel v nasi armade temer nebyl), nova buchanka 2206 ma napravy timken, tam je zas vyhoda ze jsou tichounky, coz rusove nedokazali udelat :), timken urcite ma i patriot, ten simbir 3162, co by jsi chtel, tak to nevim, co ma za napravy - jedny nebo druhe, nic jineho tam urcite nedali :). Portaly jsou hlucne a urcite zvysuji spotrebu, ale jejich vyhoda je jasna...

-> Pavell 07.04.18 05:49:19: pekne, to jsou 17?
05:49:19
07.04.2018
Pavell
Na stará kolena se dočkala trochu toho stylu1
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Pavell vložen 07.04.2018 05:49:19
01:36:38
07.04.2018
palinator
-> Jarda:

Myslíš buchanku? Jinak ten UAZ (model před Patriotem číslo si nepamatuju) co začal s 2,4 TD Andorií by mě i lákal pro off-roadový začátky.
01:28:54
07.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 07.04.18 01:08:00: jestli si koupim uaze 4x buben, tak poznam, co jsou spatny brzdy3 navic jsou jednookruhove... ale uz jsem se dival, ze se na to dela prestavbova sada na predni kotouce za cca 6k, ale radeji bych nejakyho modernejsiho, ktery ma dokonce i ABS
01:08:00
07.04.2018
palinator
Já teda nevim co máte furt s brzdama. Na Toledu (1180 kg) jsem měl brzdy na pocit nic moc - config 280/238 nebo kolik jsou kotouče na zadku, brzdiče v pohodě hejbací, sestava ATE/ATE, TRW/ATE. Brzdy braly od centimetru, ale s větší ovládací silou.

Na Oct teď mám údajně originální už minimálně na předku dost jetou sestavu 280/bubny a auto mnohem těžší. Pedál se propadá hlouběji, ale minimálně pocitově brzdí lepší. Určitě vyžaduje méně síly. K tomu účinnost ruční brzdy je oproti kotoučům vzadu u Toleda úžasná - 2. zub udělá všechno, auto umí i blokovat zadní kola na asfaltu.

Lidi furt 256 -> 280 -> 288 -> 312 -> ??? Nechápu

I když možná jo, těch sériovejch 66 kW je málo i na -> ... ... ... 256 3
01:02:16
07.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 07.04.18 00:56:33: jj, diky... poobracel jsem si to a nejak to prectu 4, jen moc nevidim detaily na prvni a posledni fotce, njn to si myslim, ze ty drzaky budu schanet tezko7
00:56:33
07.04.2018
saskyn2
-> Jarda: Návod pak pošlu na mail, tady to moc čitelný není, nebo se kouknu kolik návodů mám a jestli dost tak ti ho dám.
00:54:51
07.04.2018
saskyn2
-> Jarda: JJ, není problém, budu počítat se dvěma. Držáky brzdičů 312 bohužel nemam.
00:51:32
07.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 07.04.18 00:41:51: to je pekna zasoba te kabelaze :) tak jestli muzes postradat 2 packy, tak bych to bral 2x, no a nahodou drzaky brzdicu pro kotouce 312 RS/sup nemas? :)
00:51:22
07.04.2018
saskyn2
00:50:52
07.04.2018
saskyn2
00:50:17
07.04.2018
saskyn2
00:49:31
07.04.2018
saskyn2
00:48:41
07.04.2018
saskyn2
00:41:51
07.04.2018
saskyn2
-> Jarda: páček mam posledních 5 ks. Kabeláž na benzín mám asi tak 100ks. Na naftu ne, ale dá se to upravit z té benzínové
upraveno 1x, naposled 07.04.2018 00:42:31
00:36:45
07.04.2018
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 07.04.18 00:24:53: jj, urcite, diky... ja mam nejvetsi strach z toho volantu :))) z oddelani steracu ne, kdyz se mi to povedlo u nivy (tam lomcovani a WDcko trvalo nekolik dni) a plast pod steracema by snad taky sel, ted kdyz je teplo, tak opravdu ty plasty vydrzeji asi nekolikanasobek, nez kdyz mrzne

A mas i ten propojovaci kabel na naftovou od packy pod to torpedo? a pacek mas vic, ze bych od Tebe vzal rovnou 2 sady4
Extreme Tyres