Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18665 příspěvků (zobrazeno 14651 až 14700) od 04.01.2015 do 13.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
21:34:35
26.02.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 26.02.2018 21:34:35
21:33:22
26.02.2018
suri
-> Milan 136: v aktuálnom po štarte tuším len 5 valec naskakoval do 70 , po pridaní a ustálení voľnobehu sa znuloval a neskákalo už nič tak neviem
21:25:48
26.02.2018
Milan 136
-> suri 26.02.18 21:22:35: s timhle aditivem ne. A aktualni citac vypadku na 1000 otacek?

Me ta 1.4ka sem tam nejakej nacetla a v tom celkovym citaci mel ten valec asi 4x vic nez ostatni
21:22:35
26.02.2018
suri
-> Milan 136: nemenil som nič , vyhodili sme sviečky , zmerali tlaky viz papier , a poskladali , výpadky tam sú nasčítané ale neviem nakoľko je to číslo hrozivé alebo nie , kedže je to celkový súčet kto vie od kedy , tj kedy to bolo zmazané ... no nenašli sme mazanie adaptačných hodnôt tak to ostalo tak ako je ... sviečky sú čisté , aj tá prvá je čistá , tlaky podľa DP v poriadku , tak neviem ... s tým aditívom g001780m3 máš skúsenosť ? jedno som tam už dal a jedno asi ešte dám



dnes som dal plnú nádrž Slovnaft 100 oktán , 2x flaštička VIF a po zohriatí som tomu dával trošku za uši ...
21:07:37
26.02.2018
Milan 136
-> suri 26.02.18 20:36:03: na tý 1.4 jsem to dělal v řízených funkcích. A co ty výpadky teď? Měnil jsi něco?
20:49:51
26.02.2018
suri
a nejde sa to ohriať
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 26.02.2018 20:49:51
20:49:22
26.02.2018
suri
-> suri: Haldex s vyčisteným sitkom čerpadla , novým filtrom pracuje bez chyby , vyskúšal som rozjazdy v hladkých kopcoch aj na snehu a fachčí super ...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 26.02.2018 20:49:22
20:47:16
26.02.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 26.02.2018 20:47:16
20:46:08
26.02.2018
suri
sviečky už všetky čisté
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 26.02.2018 20:46:08
20:44:51
26.02.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 26.02.2018 20:44:51
20:44:10
26.02.2018
suri
-> suri: najviac výpadkov 5-6 valec
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 26.02.2018 20:44:10
20:43:07
26.02.2018
suri
-> suri: tlaky viz papier , ta sedmička je opakovaný prvý
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 26.02.2018 20:43:07
20:36:03
26.02.2018
suri
-> Milan 136: kde sa v odise zmažú adaptačné hodnoty?
17:43:58
26.02.2018
palinator
-> Jarda - zrušená registrace 26.02.18 08:44:30:

No vidíš, až ten motor nebude mít tlaky, tak ti bude točit vesele jak kolovrátek, ale nechytne. 3

Já mám na svý asi už blbej startér protože to kejhá taky pomalu, ale nějakej start pod -10°C nechanej přes noc budu teprve zkoušet.
15:26:17
26.02.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: Právě... každopádně pokud je vše v pořádku a netankuje člověk nějaké vyloženě sračkové palivo, tak ho problém v ČR může potkat tak maximálně na Jezerní slati jednou za X let.
15:01:37
26.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 26.02.18 14:32:19: Tak ono jde spis o to, jaky zvlada startovaci proud, protoze jsou 10Ah baterky, ktere auto nastartuji, nevim naftu, ale benzin jo... Nekde jsem videl i powerbanku, ktera zvladne otocit starterem4
14:32:19
26.02.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 26.02.18 08:06:38: Když nám kdysi odešla 74Ah baterka (resp - švagr v ještě nižších teplotách než jsou teď usoudil, že je dobrý nápad jezdit s 9 let starou baterkou po městě 2km cukačky - po dobití jsem jí pak měl přes rok doma a následně s ní chvíli jezdil ve fábii a ještě jí pak prodal), tak jsem pár dní nouzově jezdil v TDI s několik let starou baterkou 44Ah ze škodovky... fungovalo to i v těch mrazech OK. Takže spíš než kapacita je důležitý stav té baterky.



Osobně se mi nikdy s naftou nestalo, že bych kvůli mrazu nenastartoval, ani v -28C...
upraveno 1x, naposled 26.02.2018 14:32:57
11:14:42
26.02.2018
Jarda/felda
-10 a taky dlouhej start slabší baterka 8 hold auto jsem s ní před rokem koupil takže kdoví jak na tom je žhavení taky těžko říct do ted pořádná zima nebyla 3 3 pd 96kw
10:00:43
26.02.2018
Domajz
Já teď začal na zkoušku lít VIF do mého PD 96 kW a mám to auto čtvrt roku a přijde mi, že co jízda tak to má jiný zvuk, tak nevím.... 3 jinak co auto mám, tankuji jen Effectu na Benzině, na Vervu kašlu
08:44:30
26.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> King 26.02.18 08:31:27: No ja tam dal 5w40 castrol titanium diesel edge pro PD, chytla napoprve, ale sotva to zatocilo7 naftu nevim co bere a vif tam taky neni...
08:31:27
26.02.2018
King
-> Jarda: Nevim jestli je to vlastnost koktavek, ale bawo rano s manzelkou odjelo :-) Pravda, bylo jenom -16C, nearkticka nafta bez Andrejovy repky s troskou zimniho vifu, olej 0w30, baterka 85Ah neznamyho stari a pravdepodobne KO jedna ci vice zhavicek, takze to prvnim a druhym pokusu o start chcipne. Ale toci pekne :-) Loni to ale takova idyla nebyla, protoze se kvuli zlamanejm kabelum do 5. dveri odmitaly uspat vsechny ridici jednotky a pres noc to vesele sosalo z baterky 200mA - jednou doslo i na autobus :-)
08:06:38
26.02.2018
Jarda - zrušená registrace
Tak pouhych -20 a naftova ma se startem s novou 80Ah baterkou co delat, ani ne se startovanim, ale aby vubec s tim starter otocil... Ja vim, proc naftu nechci :) 1.8t mi krasne startuje na 40Ah baterku, co jsem mel v rapidu :)
upraveno 1x, naposled 26.02.2018 08:08:03
07:36:48
26.02.2018
suri
-> bouchy: v každom svete motoru je reklama na vif-> Milan 136: uvidíme , maximálne bude KO motor -> Pavel P@nkáč: nechcem predbiehať , ako hovorím trhalo to na voľnobeh aj predtým
07:27:54
26.02.2018
bouchy
-> palinator: Funguje, minimálně u nepřímovstřiku takto: www.vif.cz/files/.../clan ek_z_casopisu_Svet_motoru_ 2015.pdf (je otázka, kdo to platil, když se s tím chlubí přímo VIF3 3 ) - navíc občas to koupou v čistým, což je extrém. Otázka, jak je to špinavý ve válci a zda to něco vyčistí na (podle mě stejně důležitý) výfukový straně, ideálně až (jak VIF píše) na katu. Plus palivo má významně lepší mazivost (->menší opotřebení vložek atd) a má to mít i vliv na olej, ale to už je asi objektivně neměřitelný. Navíc praxe je asi jiná než motor v laborce. Že ještě někdo nevymyslel nádobku na aditivum, co se u přímovstřiku vstřikuje přes sání...
23:13:01
25.02.2018
U-Geen
-> palinator: u mejch boxeru byl VIF znat... defacto uz od druhy treti nadrze, ale treba to byl jen pocit. Kazdopadne ted jezdim na Benzinu, kde ho ma Effecta teoreticky jiz v sobe :) Lenost zvitezila
22:24:38
25.02.2018
Milan 136
-> Pavel P@nkáč: taky bych nemaloval hned certa na zed
22:21:58
25.02.2018
Pavel P@nkáč
-> suri: NGK je spolehlivé to máš pravdu ale stačí aby spadla na zem i v balení a je po ní....spíš to vydím na nějakou cívku uvidíš4
22:19:15
25.02.2018
suri
-> Pavel P@nkáč: trhanie na voľnobeh bolo aj predtým , všimol som si to po dovoze domov kde to bolo zohriate riadne , v sviečkach chybu nehľadaj , sú to originálky NGK Japan iridium , v origo balení aj ochrana elektrod a každú som v ruke 5x otočil ... už ak neveriť NGK a šikmookým tak neviem čomu
22:16:12
25.02.2018
Pavel P@nkáč
-> suri: a před výměnou svíček to nedělalo? jestli třeba není vadná/poškozená nějaká svíčka (mohla spadnout někomu na zem nebo při montáži prasknout izolant atd.)
upraveno 1x, naposled 25.02.2018 22:16:41
22:10:15
25.02.2018
suri
-> palinator: peňaženku určite
22:10:01
25.02.2018
suri
-> Pavel P@nkáč: sviečky boli suché v pohode , ani odtrhy ani elektrody zlé , jedine na prvo valci na konci závitu mastno ale neviem od čoho , elektroda čistá
22:09:56
25.02.2018
palinator
-> suri: -> King:

Já teda taky nic nepoznal, nějaký to blahodárno. Ale prej to čistí.
22:08:32
25.02.2018
Pavel P@nkáč
-> suri: nemusí svitit kontrolka...nebo voda/olej na civce a svíčce ale to by jsi viděl když jsi měnil svíčky, motor jsi asi nemyl...
upraveno 1x, naposled 25.02.2018 22:09:38
22:08:27
25.02.2018
King
-> palinator: Muj dvorni mechoš, co taky dela ve zkusebne, ma na VIF prekvapive stejnej nazor. Nedavno se mi v kufru polozil kanystrik s naftou a s VIFem a trosicku z toho vykapalo na podlahu kufru, ale uz to subj. vyvanulo. A on stal asi metr od auta a znalecky: "Ááá, cejtim vif! " :-)
22:07:14
25.02.2018
suri
-> palinator: potom som mal šťastie lebo ja som fakt nič nezaznamenal , do Octavie nikdy žiadna zmena , do Superba dlhodobo tiež nič , za 14000km za tie štyri necelé mesiace čo som ho jazdil a dával ku každej nádrží stooktánu , tj cca 23 nádrží , niekde aj dvojitú dávku som nespoznal nič
22:01:10
25.02.2018
palinator
-> suri:

Vidiš a bratranec co dělá na zkušebně říkal, že VIF do benzínu jako čistící aditivum fakt funguje.
21:56:16
25.02.2018
suri
-> Milan 136: zajtra to mrknem , dal som tam predtým aj to koncernové slávne aditívum G001780M3 , do hnedého som dával aj VIF tie malé flaštičky jednorázové , sem tam aj dve a nič , nič som na tom nespoznal za celé leto a 14tkm ... tieto aditíva sú fakt len placebo
21:54:16
25.02.2018
Milan 136
-> suri 25.02.18 21:51:21: nemusi svitit check na civku
21:51:21
25.02.2018
suri
-> Pavel P@nkáč: na cievku by svietil aspoň check , nič zajtra rozbehám diagnostiku a skúsim to načítať kde to píše výpadky zapaľovania ... prípadne prehodiť cievky medzi sebou , teraz sú tak ako to prišlo ku mne , každá tam kde bola
21:49:20
25.02.2018
suri
-> Milan 136: netuším , výkonovo ide fajn , ak by tam boli nejaké vynechania vo väčšom počte hádam by blikol check , mrknem na to , môžu sa zmerať tlaky a budeme vidieť že čo
21:48:14
25.02.2018
Pavel P@nkáč
-> suri: tak bude civka ko ne?
21:47:29
25.02.2018
Milan 136
-> suri 25.02.18 21:36:38: myslis, ze to je zakarbonovany?
21:36:38
25.02.2018
suri
-> Milan 136: vzhľadom na to že tieto fsi už trošku poznám sa toho práve bojím že nebude



sviečky sú nové , predošlé neviem či boli menené ale nevyzerali zle , v historii záznam nebol , v jičíne to nemenili ale cievky boli krivo - to mi mohlo napovedať
21:34:38
25.02.2018
Milan 136
-> suri 25.02.18 21:33:24: treba to bude nejaka prkotina. Svicky jsou novy ne?
21:33:24
25.02.2018
suri
-> Milan 136: uvidíme , už nemám na to nervy ,ten predošlý nemal takéto problémy
21:31:21
25.02.2018
Milan 136
-> suri 25.02.18 21:26:29: nasel jsem to v TK. Vymenil svicky, vymazal ucebni hodnoty, nastavila vyslal bez vypadku do sveta6

Vag na nacteni vypadku staci.



-> Jarda - zrušená registrace 25.02.18 21:28:06: superb nema v telese klapky natrubek pro pripojeni podtlaku
21:28:06
25.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Lamac 25.02.18 21:14:25: nekde na netu jsem cetl nafouknout to kompresorem, nemuzu tomu ublizit?

-> Milan 136 25.02.18 21:19:24: kdyby to byla klapka, tak jednu mam ze supa 1.8T, ale byl to jinej kod motoru, je to vse stejne?
21:26:29
25.02.2018
suri
-> Milan 136: jop , ako tak rozmýšlam asi som mal fakt ísť do tej novej 1,8TSI Octavie ...



na voľnobeh to trhá tiež , nie vždy a nezávisí to od teploty ale je to riadne cítiť , dnes pri ustálenej jazde ešte za studena pri cca 80tke pri jemnom plyne normálne šklbanie ... skúsim to načítať ale mám len vag ... čo si doriešil ty?
21:19:24
25.02.2018
Milan 136
-> Jarda - zrušená registrace 25.02.18 20:54:15: v original diagnostice to zni spojeni turbodmychadlo skrtici klapka-pokles tlaku. A tuhle zavadu delava skrtici klapka



-> suri 25.02.18 20:34:21: na 3.6?

Ted jsem resil jednu reklamaci na CZDA, ze obcas na volnobeh zakopne. Zavada zadna, ale vypadky to nacitalo
21:14:25
25.02.2018
Lamac
Začína blbnúť hadička podtlaku k turbu.Vymeniť,pak ťa môže hádzať do nudzaku.
upraveno 1x, naposled 25.02.2018 21:15:21
Extreme Tyres