Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18373 příspěvků (zobrazeno 15701 až 15750) od 04.01.2015 do 28.06.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
15:30:05
06.12.2017
Fávo forever
Od kdy se ofiko vyráběl facelift Octavie 1?
09:02:19
06.12.2017
Pavel P@nkáč
-> Bukaj: je to tou druhoškou zkus origo nebo Lemfender ten by mohl vydržet na tak levne věci bude o stovku dražší...
08:12:17
06.12.2017
Bukaj
Jak dlouho vám na O1 vydrží gumy stailizátoru přední nápravy? Vždy, když se mi dostane do rukou na servis tátova Octavie 1997, gumy jsou vymlácené (aktuálně po 4 letech a necelých 20 000 Km). Přitom tyčky stabilizátoru jsou ještě původní originál a kulové čepy mají sice volnější, ale bez vůlí.

Dělám někde chybu, nebo je to nekvalitní druhovýrobou těch gum? Už jsem je měnil třikrát (poprvé asi po 150 000 Km) a teď (213 000 Km) jsou zase na výměnu...8
07:40:40
06.12.2017
Jawák2
05:26:10
05.12.2017
Pavell
-> Venca. 04.12.17 08:55:10: Do cca 8-10km by to mělo být ohřátý podle stylu jízdy. Také záleží jestli ti funguje vyhřev vody4 Já když ho tam neměl vůbec, tak cca 13 bylo málo i se zakrytým chladičem.
09:01:19
04.12.2017
Nwkt
-> Venca.: Kup v Plovární 4
08:56:31
04.12.2017
Venca.
-> Nwkt: ok, vezmu teda ten ze skoda-dily, snad to bude origo.
08:55:10
04.12.2017
Venca.
Po kolika kilometrech by se motor v tomhle pocasi mel ohrat na 90°c? Predpokladam, ze 10 km musi stacit? Navic mam zakrytovany chladic...
upraveno 1x, naposled 04.12.2017 08:55:37
08:47:18
04.12.2017
Nwkt
-> Venca.: Origo a nebyl problém
20:34:44
03.12.2017
Fávo forever
-> StepaNoFUN: SZ
20:18:26
03.12.2017
StepaNoFUN
-> Fávo forever: Co konkrétně Tě zajímá? Moje je papírově to co píšeš, ve skutečnosti je to přestavěný na facelift. Ale je to pořád to samý...
16:49:57
03.12.2017
Fávo forever
Má někdo z Vás zkušenosti s octavii rv. 99, 1.9TDi 66kw AGR 4x4? 6
14:26:09
02.12.2017
King
-> palinator: To zni logicky, ale bohuzel i dodavatel originalniho dilu se behem par let muze zvrhnout. V nasi branzi mame takovej krasnej pripad - ventilky (gumova membranka ovladana elektromagnetem, zadna rocket science). Prvni generace masin z roku 2000-2003, ktery jeste do nedavna nekde vydrzely, fungovaly do posledni chvile jeste se skoro vsema ventilama z vyroby. Pozdejsi "modernizovane " ventilky, od toho samyho vyrobce, vydrzej jenom 2-4 roky, na pozici davkovani louhu 1 rok, ale....jsou alespon drazsi :-)
14:22:17
02.12.2017
Venca.
-> palinator: Nepamatuju se, ale obvykle se snažim nedávat shit. Něco co se tváří jako origo maj tady www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/068121113h-termostat -1-4tdi-1-9sdi-1-9tdi-skod a-24793.html
13:30:26
02.12.2017
palinator
-> Venca.:

Origo?

Cos tam všechno měl?
12:19:57
02.12.2017
Venca.
Už mi zase po necelých dvou letech odešel termostat na Octávce(I.gen tour, pd). Co za značku vybrat, aby vydržel trochu dýl?
08:18:54
29.11.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: Normálně CANový auto, immo2, komfortka 2,5 gen
21:17:59
28.11.2017
StepaNoFUN
-> Nwkt: 2,5G CAN? To mi u OCT nějak nejde do hlavy. Ale Španěly neznám, a tam je možný naprosto všechno. :-D
20:06:39
28.11.2017
Pavell
Diky pánové za info4
14:55:35
28.11.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: 2,5G jsem měl CAN Toledo
14:11:16
28.11.2017
StepaNoFUN
-> Nwkt: Sorry. Uklepnul jsem se. od MR 2002-> Pak už by to mělo bejt všechno CAN. 2001 byly (jestli si dobře pamatuju) ještě 2,5G
12:40:13
28.11.2017
Nwkt
-> Pavell: Celej koncern má stejný náboje, takže ano. Dáš tam cokoliv
12:04:02
28.11.2017
palinator
-> Pavell:

Pokud není na Junioru jinej náboj, než na zbytku, tak bude, dokonce tam byl seriově.

Ale vypadá to dost hnusně.
upraveno 1x, naposled 28.11.2017 12:04:19
11:01:38
28.11.2017
Pavell
Ještě dotaz. Volant z O1 bude pasovat do fabie 1?
10:00:07
28.11.2017
Nwkt
-> StepaNoFUN: Bacha, musí to bejt ale CAN auto ne?
upraveno 1x, naposled 28.11.2017 10:00:15
08:12:31
28.11.2017
Pavell
-> StepaNoFUN: supr, diky za info
22:23:41
27.11.2017
StepaNoFUN
-> Pavell: Objednací číslo budíků? Buď přes diag, nebo zezadu na samolepce...

Edit: každopádně dle roku by to mělo už bejt 3G, tudíž použitelný do čehokoli se stejnou (podobnou) motorizací od MR2001->

Ale s číslem bude jistota...
upraveno 1x, naposled 27.11.2017 22:25:49
18:46:00
27.11.2017
Pavell
Zdravím, rychlý dotaz.

Oct 1 fl - výbava classic - stará palubka nový budíky - jsou budíky použitelný do nový palubky?

díky4
08:54:39
27.11.2017
charon
Tak se hlásím s poznatky měření klidové spotřeby proudu na naší O1 tdi 2000. Auto bralo 0,54 A - jak ihned po zamknutí, tak po 15ti, 30ti i 45ti minutách. Někdo se vyřádil na zapojení rádia - já jsem to po koupi a při instalaci rádia nekontroloval, ale ve svazku bylo spojeno spínaných 12V a trvalých 12V. Takže opraveno, aktuálně je odběr 0,05A (což je 50mA jestli se nepletu) a to už by mělo být v cajku, nebo ne?

Nicméně jsem to pak zkoušel měřit v různých rozsahách a furt mi to ukazovalo 0,00, pouze pokud jsem ampérmetr nastavil na rozsah do 10A tak jsem naměřil 0,05. Měřil jsem to dvěma různými měřáky, nicméně oba jsou v kategorii Made in Vietnam za 300 kč ...
upraveno 2x, naposled 27.11.2017 08:55:17
23:56:15
26.11.2017
Bukaj
-> Fávo forever: Jestli to není vlastnost a ne závada - třeba to měnili po faceliftu v 1999, případně jestli se to u novějších nedá nastavit přes diag a jednotku centrálu?
19:27:14
26.11.2017
Fávo forever
-> Bukaj: A proč ta moje potvora nespolupracuje.. ? že by nějakej špatnej drátek? Mimichodem tatíkova rv.03 elegance má taky svojí hlavu. Kufr né a né spolupracovat s centrálem a štáva tam jde.
19:06:58
26.11.2017
Bukaj
-> Fávo forever: Jo, i tátova 1,8 20V 1997 to umí 4
18:35:09
26.11.2017
Fávo forever
-> StepaNoFUN: Švagrova 1.8i rv.98 to bohužel umí a mě to sere 3
18:21:06
26.11.2017
StepaNoFUN
-> Fávo forever: že by z kufru chodilo dovírání oken? Nikdy jsem nezkoušel, ale pochybuju....
18:11:50
26.11.2017
Fávo forever
Pánové, nenapadá někoho z Vás co je špatně, když klíčem v kufru sice odemču a zamču auto, ale nezavřu okna? TDi rv.99 LaK. 6
17:48:38
26.11.2017
MXMarek
-> Milan 136: -> havlik: -> Nwkt: Žárovka vyměněná a je klid, díky.
19:40:21
24.11.2017
Nwkt
-> MXMarek: můžeš odkodovat cold diagnosis
18:58:14
24.11.2017
Milan 136
-> MXMarek: podival bych se do toho svetla, pripadne tu zarovku vymenil
17:40:35
24.11.2017
MXMarek
-> havlik: To pomůže? Ta žárovka svítí... Je to moje první auto s touhle fičurou...
17:37:03
24.11.2017
havlik
-> MXMarek: Zkusí bych ji treba vyměnit?
17:32:11
24.11.2017
MXMarek
Na Octavii 2 se po každém zapnutí zapalování rozsvítí kontrolka prasklé žárovky a na displeji to vypíše, že je prasklá žárovka pravého dálkového světla. Jenže když je rozsvítím, tak žárovka svítí a pak zhasne i kontrolka. Jak se toho zbavím?
06:47:44
24.11.2017
StepaNoFUN
-> MVM: Ano, 13,8 jako uržovací beru. ;-) I když pro baterku taky není úplně vhodný, když je neustále připojená na udržovacím nabíjení a není z ní naprosto žádnej odběr. Lepší jsou časový pulsy. Ale to už jsme někde jinde. ;-)

Každopádně těch 14,5 o kterejch se mluvilo je už dost, pokud je to trvale. Některý altíky maj například teplotní kompenzaci napětí (studenej altík se snaží rychle dotlouct baterku, protože počítá, že z ní byl velkej odběr od studenýho startu motoru, po ohřátí na určitou teplotu se napětí sníží), takže je možný, že za studena tam bude víc, než pak při provozu. Těch následně uváděnejch 14,2-14,4 je pak OK.

Každopádně taky záleží na tom, čím se to měří. Co si budeme povídat... Dnes prodávaný multimetry za 200-300Kč přesností příliš neoplývají. Takže orientačně dobrý, ale řešit nějaký desetiny je v tomhle případě asi jako chtím měřit časy na okruhu budíkem...
06:25:50
24.11.2017
MVM
-> StepaNoFUN: Uvádějí,ale je potřeba pročíst celej odstavec a v jaký souvislosti a při jaký carakteristice toho koncovýho svorkovýho napětí dosáhnou a po jak dlouhou dobu. To napětí až 14,8 je hraniční maximum,kdy dochází už k tvorbě plynu. (Píšu to ve vztahu k ukončení nabíjení - většina inteligentních nabíječek stejně spadne níž s bezpečnou rezervou - před dosažením toho napětí) Samozřejmě u solárních zdrojů je ta nabíjecí charakteristika propracovaná a složitější aby články v aku absorbovaly co nejvíce a přitom byla extrémní životnost. 13,8V už (ano omlouvám se ) není nabíjecí napětí,ale spíš udržovací kdy je to pod hranicí plynování a není omezeno časem..
22:29:01
23.11.2017
StepaNoFUN
-> MVM: Nebyl bych si tak jistej. Solár, kterej AGM "umí" kolikrát pouští i přes 14V. Navíc je tam ještě teplotní kompenzace, kterou mám zapojenou (čidlo přidělaný přímo na baterce)...

Každopádně například zde:www.sossoukyjov.cz/data/. ../VY_32_INOVACE_6a04.pdf Uváděj pro AGM 14,6 - 14,8V ;-)
upraveno 1x, naposled 23.11.2017 22:30:52
21:08:12
22.11.2017
Venca.
-> Tom Troll: Na 1.9 pd jsem jednohmotu dával a po 100 tis. všechno ok. Nicméně už bych to nedělal, na komfortu je to trochu poznat.
21:06:45
22.11.2017
Venca.
-> suri 22.11.17 19:00:44: Je to 11/2010, dá se to zjistit podle vinu jestli tam je?
19:44:56
22.11.2017
MVM
-> palinator 22.11.17 19:27:52: To konkrétně u AGM nesnmí nabíjení přesáhnout 13,8V (2,3Vč) - tj, bezpečně pod hranicí plynování 4
19:27:52
22.11.2017
palinator
-> MVM:

AGM snad můžou až 14,8 V.
19:03:59
22.11.2017
Tom Troll
Moc ti k tomu neřeknu ale ať je to na jakymkoli motoru rozhodně odolej pokušení dát tam místo dvouhmoty normální jednohmotu, jak se občas dělá protože "je to tam zbytečně". Na první pohled se nepozná rozdíl a je to levnější ale pak začnou netlumené kmity po nájezdu pár tisíc km dělat neplechu.
19:00:44
22.11.2017
suri
-> Venca.: tie prvé mali , potom už nie
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 28. - ne 30.06. Pohofest | pá 09. - ne 11.08. 10. CS ŠKODA zraz | další akce...