skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
Od kdy se ofiko vyráběl facelift Octavie 1?
-> Bukaj: je to tou druhoškou zkus origo nebo Lemfender ten by mohl vydržet na tak levne věci bude o stovku dražší...
Jak dlouho vám na O1 vydrží gumy stailizátoru přední nápravy? Vždy, když se mi dostane do rukou na servis tátova Octavie 1997, gumy jsou vymlácené (aktuálně po 4 letech a necelých 20 000 Km). Přitom tyčky stabilizátoru jsou ještě původní originál a kulové čepy mají sice volnější, ale bez vůlí.
Dělám někde chybu, nebo je to nekvalitní druhovýrobou těch gum? Už jsem je měnil třikrát (poprvé asi po 150 000 Km) a teď (213 000 Km) jsou zase na výměnu...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Dělám někde chybu, nebo je to nekvalitní druhovýrobou těch gum? Už jsem je měnil třikrát (poprvé asi po 150 000 Km) a teď (213 000 Km) jsou zase na výměnu...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Nekupovať, viac info na dieselpower.cz
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Octavia-RS-TDI.php
dieselpower.cz/forum/view topic.php?t=166062
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Octavia-RS-TDI.php
dieselpower.cz/forum/view topic.php?t=166062
-> Venca. 04.12.17 08:55:10: Do cca 8-10km by to mělo být ohřátý podle stylu jízdy. Také záleží jestli ti funguje vyhřev vody
Já když ho tam neměl vůbec, tak cca 13 bylo málo i se zakrytým chladičem.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Venca.: Kup v Plovární ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Nwkt: ok, vezmu teda ten ze skoda-dily, snad to bude origo.
Po kolika kilometrech by se motor v tomhle pocasi mel ohrat na 90°c? Predpokladam, ze 10 km musi stacit? Navic mam zakrytovany chladic...
-> Venca.: Origo a nebyl problém
-> StepaNoFUN: SZ
-> Fávo forever: Co konkrétně Tě zajímá? Moje je papírově to co píšeš, ve skutečnosti je to přestavěný na facelift. Ale je to pořád to samý...
Má někdo z Vás zkušenosti s octavii rv. 99, 1.9TDi 66kw AGR 4x4? ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> palinator: To zni logicky, ale bohuzel i dodavatel originalniho dilu se behem par let muze zvrhnout. V nasi branzi mame takovej krasnej pripad - ventilky (gumova membranka ovladana elektromagnetem, zadna rocket science). Prvni generace masin z roku 2000-2003, ktery jeste do nedavna nekde vydrzely, fungovaly do posledni chvile jeste se skoro vsema ventilama z vyroby. Pozdejsi "modernizovane " ventilky, od toho samyho vyrobce, vydrzej jenom 2-4 roky, na pozici davkovani louhu 1 rok, ale....jsou alespon drazsi :-)
-> palinator: Nepamatuju se, ale obvykle se snažim nedávat shit. Něco co se tváří jako origo maj tady www.skoda-dily.cz/nahradn
i-dil/068121113h-termostat
-1-4tdi-1-9sdi-1-9tdi-skod
a-24793.html
-> Venca.:
Origo?
Cos tam všechno měl?
Origo?
Cos tam všechno měl?
Už mi zase po necelých dvou letech odešel termostat na Octávce(I.gen tour, pd). Co za značku vybrat, aby vydržel trochu dýl?
-> StepaNoFUN: Normálně CANový auto, immo2, komfortka 2,5 gen
-> Nwkt: 2,5G CAN? To mi u OCT nějak nejde do hlavy. Ale Španěly neznám, a tam je možný naprosto všechno. :-D
Diky pánové za info![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> StepaNoFUN: 2,5G jsem měl CAN Toledo
-> Nwkt: Sorry. Uklepnul jsem se. od MR 2002-> Pak už by to mělo bejt všechno CAN. 2001 byly (jestli si dobře pamatuju) ještě 2,5G
-> Pavell: Celej koncern má stejný náboje, takže ano. Dáš tam cokoliv
-> Pavell:
Pokud není na Junioru jinej náboj, než na zbytku, tak bude, dokonce tam byl seriově.
Ale vypadá to dost hnusně.
Pokud není na Junioru jinej náboj, než na zbytku, tak bude, dokonce tam byl seriově.
Ale vypadá to dost hnusně.
Ještě dotaz. Volant z O1 bude pasovat do fabie 1?
-> StepaNoFUN: Bacha, musí to bejt ale CAN auto ne?
-> StepaNoFUN: supr, diky za info
-> Pavell: Objednací číslo budíků? Buď přes diag, nebo zezadu na samolepce...
Edit: každopádně dle roku by to mělo už bejt 3G, tudíž použitelný do čehokoli se stejnou (podobnou) motorizací od MR2001->
Ale s číslem bude jistota...
Edit: každopádně dle roku by to mělo už bejt 3G, tudíž použitelný do čehokoli se stejnou (podobnou) motorizací od MR2001->
Ale s číslem bude jistota...
Zdravím, rychlý dotaz.
Oct 1 fl - výbava classic - stará palubka nový budíky - jsou budíky použitelný do nový palubky?
díky![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Oct 1 fl - výbava classic - stará palubka nový budíky - jsou budíky použitelný do nový palubky?
díky
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tak se hlásím s poznatky měření klidové spotřeby proudu na naší O1 tdi 2000. Auto bralo 0,54 A - jak ihned po zamknutí, tak po 15ti, 30ti i 45ti minutách. Někdo se vyřádil na zapojení rádia - já jsem to po koupi a při instalaci rádia nekontroloval, ale ve svazku bylo spojeno spínaných 12V a trvalých 12V. Takže opraveno, aktuálně je odběr 0,05A (což je 50mA jestli se nepletu) a to už by mělo být v cajku, nebo ne?
Nicméně jsem to pak zkoušel měřit v různých rozsahách a furt mi to ukazovalo 0,00, pouze pokud jsem ampérmetr nastavil na rozsah do 10A tak jsem naměřil 0,05. Měřil jsem to dvěma různými měřáky, nicméně oba jsou v kategorii Made in Vietnam za 300 kč ...
Nicméně jsem to pak zkoušel měřit v různých rozsahách a furt mi to ukazovalo 0,00, pouze pokud jsem ampérmetr nastavil na rozsah do 10A tak jsem naměřil 0,05. Měřil jsem to dvěma různými měřáky, nicméně oba jsou v kategorii Made in Vietnam za 300 kč ...
-> Fávo forever: Jestli to není vlastnost a ne závada - třeba to měnili po faceliftu v 1999, případně jestli se to u novějších nedá nastavit přes diag a jednotku centrálu?
-> Bukaj: A proč ta moje potvora nespolupracuje.. ? že by nějakej špatnej drátek? Mimichodem tatíkova rv.03 elegance má taky svojí hlavu. Kufr né a né spolupracovat s centrálem a štáva tam jde.
-> Fávo forever: Jo, i tátova 1,8 20V 1997 to umí ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> StepaNoFUN: Švagrova 1.8i rv.98 to bohužel umí a mě to sere ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Fávo forever: že by z kufru chodilo dovírání oken? Nikdy jsem nezkoušel, ale pochybuju....
Pánové, nenapadá někoho z Vás co je špatně, když klíčem v kufru sice odemču a zamču auto, ale nezavřu okna? TDi rv.99 LaK. ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Milan 136: -> havlik: -> Nwkt: Žárovka vyměněná a je klid, díky.
-> MXMarek: můžeš odkodovat cold diagnosis
-> MXMarek: podival bych se do toho svetla, pripadne tu zarovku vymenil
-> havlik: To pomůže? Ta žárovka svítí... Je to moje první auto s touhle fičurou...
-> MXMarek: Zkusí bych ji treba vyměnit?
Na Octavii 2 se po každém zapnutí zapalování rozsvítí kontrolka prasklé žárovky a na displeji to vypíše, že je prasklá žárovka pravého dálkového světla. Jenže když je rozsvítím, tak žárovka svítí a pak zhasne i kontrolka. Jak se toho zbavím?
-> MVM: Ano, 13,8 jako uržovací beru. ;-) I když pro baterku taky není úplně vhodný, když je neustále připojená na udržovacím nabíjení a není z ní naprosto žádnej odběr. Lepší jsou časový pulsy. Ale to už jsme někde jinde. ;-)
Každopádně těch 14,5 o kterejch se mluvilo je už dost, pokud je to trvale. Některý altíky maj například teplotní kompenzaci napětí (studenej altík se snaží rychle dotlouct baterku, protože počítá, že z ní byl velkej odběr od studenýho startu motoru, po ohřátí na určitou teplotu se napětí sníží), takže je možný, že za studena tam bude víc, než pak při provozu. Těch následně uváděnejch 14,2-14,4 je pak OK.
Každopádně taky záleží na tom, čím se to měří. Co si budeme povídat... Dnes prodávaný multimetry za 200-300Kč přesností příliš neoplývají. Takže orientačně dobrý, ale řešit nějaký desetiny je v tomhle případě asi jako chtím měřit časy na okruhu budíkem...
Každopádně těch 14,5 o kterejch se mluvilo je už dost, pokud je to trvale. Některý altíky maj například teplotní kompenzaci napětí (studenej altík se snaží rychle dotlouct baterku, protože počítá, že z ní byl velkej odběr od studenýho startu motoru, po ohřátí na určitou teplotu se napětí sníží), takže je možný, že za studena tam bude víc, než pak při provozu. Těch následně uváděnejch 14,2-14,4 je pak OK.
Každopádně taky záleží na tom, čím se to měří. Co si budeme povídat... Dnes prodávaný multimetry za 200-300Kč přesností příliš neoplývají. Takže orientačně dobrý, ale řešit nějaký desetiny je v tomhle případě asi jako chtím měřit časy na okruhu budíkem...
-> StepaNoFUN: Uvádějí,ale je potřeba pročíst celej odstavec a v jaký souvislosti a při jaký carakteristice toho koncovýho svorkovýho napětí dosáhnou a po jak dlouhou dobu. To napětí až 14,8 je hraniční maximum,kdy dochází už k tvorbě plynu. (Píšu to ve vztahu k ukončení nabíjení - většina inteligentních nabíječek stejně spadne níž s bezpečnou rezervou - před dosažením toho napětí) Samozřejmě u solárních zdrojů je ta nabíjecí charakteristika propracovaná a složitější aby články v aku absorbovaly co nejvíce a přitom byla extrémní životnost. 13,8V už (ano omlouvám se ) není nabíjecí napětí,ale spíš udržovací kdy je to pod hranicí plynování a není omezeno časem..
-> MVM: Nebyl bych si tak jistej. Solár, kterej AGM "umí" kolikrát pouští i přes 14V. Navíc je tam ještě teplotní kompenzace, kterou mám zapojenou (čidlo přidělaný přímo na baterce)...
Každopádně například zde:www.sossoukyjov.cz/data/. ../VY_32_INOVACE_6a04.pdf Uváděj pro AGM 14,6 - 14,8V ;-)
Každopádně například zde:www.sossoukyjov.cz/data/. ../VY_32_INOVACE_6a04.pdf Uváděj pro AGM 14,6 - 14,8V ;-)
-> Tom Troll: Na 1.9 pd jsem jednohmotu dával a po 100 tis. všechno ok. Nicméně už bych to nedělal, na komfortu je to trochu poznat.
-> suri 22.11.17 19:00:44: Je to 11/2010, dá se to zjistit podle vinu jestli tam je?
-> palinator 22.11.17 19:27:52: To konkrétně u AGM nesnmí nabíjení přesáhnout 13,8V (2,3Vč) - tj, bezpečně pod hranicí plynování ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MVM:
AGM snad můžou až 14,8 V.
AGM snad můžou až 14,8 V.
Moc ti k tomu neřeknu ale ať je to na jakymkoli motoru rozhodně odolej pokušení dát tam místo dvouhmoty normální jednohmotu, jak se občas dělá protože "je to tam zbytečně". Na první pohled se nepozná rozdíl a je to levnější ale pak začnou netlumené kmity po nájezdu pár tisíc km dělat neplechu.
-> Venca.: tie prvé mali , potom už nie