skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> venni: Já právě 66 AGR a 74 ATD viděl, jen mi vrtá hlavou ta 81 ASV.
-> Bukaj 06.12.17 08:12:17: mam to u feldy 1.6 uplne stejne
resenim by bylo, kdyby nekdo delal polyuretany...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Fávo forever: myslím že se dělala jen 66 a pak 74kw v PDčku
-> Pavel P@nkáč: -> Athlonek: Díky
A ještě, dělala se 4x4 81kw?
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
A ještě, dělala se 4x4 81kw?
-> Bukaj 06.12.17 08:12:17: asi blbá poznámka,ale dáváš vždy gumy s menším průměrem než stabík? :) jinak za mě taky origo a pak to vydrží mooooc.
-> Bukaj:
... jak píšou pánové níže .. Lömferder dobrý; Febi - jak se povede, často bývá díl jako OEM jen s vybroušeným znakem VW Audi .. nebo origo. A neorezlý stabilizátor - pak funguje. Aktuálně od výměny najeto 70tkm a gut.
... jak píšou pánové níže .. Lömferder dobrý; Febi - jak se povede, často bývá díl jako OEM jen s vybroušeným znakem VW Audi .. nebo origo. A neorezlý stabilizátor - pak funguje. Aktuálně od výměny najeto 70tkm a gut.
-> Fávo forever: Koukám do katalogu ND, tak si od 1.8.2000
-> Bukaj: Orezlej stabilizátor.
-> Fávo forever: 2000
Od kdy se ofiko vyráběl facelift Octavie 1?
-> Bukaj: je to tou druhoškou zkus origo nebo Lemfender ten by mohl vydržet na tak levne věci bude o stovku dražší...
Jak dlouho vám na O1 vydrží gumy stailizátoru přední nápravy? Vždy, když se mi dostane do rukou na servis tátova Octavie 1997, gumy jsou vymlácené (aktuálně po 4 letech a necelých 20 000 Km). Přitom tyčky stabilizátoru jsou ještě původní originál a kulové čepy mají sice volnější, ale bez vůlí.
Dělám někde chybu, nebo je to nekvalitní druhovýrobou těch gum? Už jsem je měnil třikrát (poprvé asi po 150 000 Km) a teď (213 000 Km) jsou zase na výměnu...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Dělám někde chybu, nebo je to nekvalitní druhovýrobou těch gum? Už jsem je měnil třikrát (poprvé asi po 150 000 Km) a teď (213 000 Km) jsou zase na výměnu...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Nekupovať, viac info na dieselpower.cz
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Octavia-RS-TDI.php
dieselpower.cz/forum/view topic.php?t=166062
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Octavia-RS-TDI.php
dieselpower.cz/forum/view topic.php?t=166062
-> Venca. 04.12.17 08:55:10: Do cca 8-10km by to mělo být ohřátý podle stylu jízdy. Také záleží jestli ti funguje vyhřev vody
Já když ho tam neměl vůbec, tak cca 13 bylo málo i se zakrytým chladičem.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Venca.: Kup v Plovární ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Nwkt: ok, vezmu teda ten ze skoda-dily, snad to bude origo.
Po kolika kilometrech by se motor v tomhle pocasi mel ohrat na 90°c? Predpokladam, ze 10 km musi stacit? Navic mam zakrytovany chladic...
-> Venca.: Origo a nebyl problém
-> StepaNoFUN: SZ
-> Fávo forever: Co konkrétně Tě zajímá? Moje je papírově to co píšeš, ve skutečnosti je to přestavěný na facelift. Ale je to pořád to samý...
Má někdo z Vás zkušenosti s octavii rv. 99, 1.9TDi 66kw AGR 4x4? ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> palinator: To zni logicky, ale bohuzel i dodavatel originalniho dilu se behem par let muze zvrhnout. V nasi branzi mame takovej krasnej pripad - ventilky (gumova membranka ovladana elektromagnetem, zadna rocket science). Prvni generace masin z roku 2000-2003, ktery jeste do nedavna nekde vydrzely, fungovaly do posledni chvile jeste se skoro vsema ventilama z vyroby. Pozdejsi "modernizovane " ventilky, od toho samyho vyrobce, vydrzej jenom 2-4 roky, na pozici davkovani louhu 1 rok, ale....jsou alespon drazsi :-)
-> palinator: Nepamatuju se, ale obvykle se snažim nedávat shit. Něco co se tváří jako origo maj tady www.skoda-dily.cz/nahradn
i-dil/068121113h-termostat
-1-4tdi-1-9sdi-1-9tdi-skod
a-24793.html
-> Venca.:
Origo?
Cos tam všechno měl?
Origo?
Cos tam všechno měl?
Už mi zase po necelých dvou letech odešel termostat na Octávce(I.gen tour, pd). Co za značku vybrat, aby vydržel trochu dýl?
-> StepaNoFUN: Normálně CANový auto, immo2, komfortka 2,5 gen
-> Nwkt: 2,5G CAN? To mi u OCT nějak nejde do hlavy. Ale Španěly neznám, a tam je možný naprosto všechno. :-D
Diky pánové za info![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> StepaNoFUN: 2,5G jsem měl CAN Toledo
-> Nwkt: Sorry. Uklepnul jsem se. od MR 2002-> Pak už by to mělo bejt všechno CAN. 2001 byly (jestli si dobře pamatuju) ještě 2,5G
-> Pavell: Celej koncern má stejný náboje, takže ano. Dáš tam cokoliv
-> Pavell:
Pokud není na Junioru jinej náboj, než na zbytku, tak bude, dokonce tam byl seriově.
Ale vypadá to dost hnusně.
Pokud není na Junioru jinej náboj, než na zbytku, tak bude, dokonce tam byl seriově.
Ale vypadá to dost hnusně.
Ještě dotaz. Volant z O1 bude pasovat do fabie 1?
-> StepaNoFUN: Bacha, musí to bejt ale CAN auto ne?
-> StepaNoFUN: supr, diky za info
-> Pavell: Objednací číslo budíků? Buď přes diag, nebo zezadu na samolepce...
Edit: každopádně dle roku by to mělo už bejt 3G, tudíž použitelný do čehokoli se stejnou (podobnou) motorizací od MR2001->
Ale s číslem bude jistota...
Edit: každopádně dle roku by to mělo už bejt 3G, tudíž použitelný do čehokoli se stejnou (podobnou) motorizací od MR2001->
Ale s číslem bude jistota...
Zdravím, rychlý dotaz.
Oct 1 fl - výbava classic - stará palubka nový budíky - jsou budíky použitelný do nový palubky?
díky![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Oct 1 fl - výbava classic - stará palubka nový budíky - jsou budíky použitelný do nový palubky?
díky
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tak se hlásím s poznatky měření klidové spotřeby proudu na naší O1 tdi 2000. Auto bralo 0,54 A - jak ihned po zamknutí, tak po 15ti, 30ti i 45ti minutách. Někdo se vyřádil na zapojení rádia - já jsem to po koupi a při instalaci rádia nekontroloval, ale ve svazku bylo spojeno spínaných 12V a trvalých 12V. Takže opraveno, aktuálně je odběr 0,05A (což je 50mA jestli se nepletu) a to už by mělo být v cajku, nebo ne?
Nicméně jsem to pak zkoušel měřit v různých rozsahách a furt mi to ukazovalo 0,00, pouze pokud jsem ampérmetr nastavil na rozsah do 10A tak jsem naměřil 0,05. Měřil jsem to dvěma různými měřáky, nicméně oba jsou v kategorii Made in Vietnam za 300 kč ...
Nicméně jsem to pak zkoušel měřit v různých rozsahách a furt mi to ukazovalo 0,00, pouze pokud jsem ampérmetr nastavil na rozsah do 10A tak jsem naměřil 0,05. Měřil jsem to dvěma různými měřáky, nicméně oba jsou v kategorii Made in Vietnam za 300 kč ...
-> Fávo forever: Jestli to není vlastnost a ne závada - třeba to měnili po faceliftu v 1999, případně jestli se to u novějších nedá nastavit přes diag a jednotku centrálu?
-> Bukaj: A proč ta moje potvora nespolupracuje.. ? že by nějakej špatnej drátek? Mimichodem tatíkova rv.03 elegance má taky svojí hlavu. Kufr né a né spolupracovat s centrálem a štáva tam jde.
-> Fávo forever: Jo, i tátova 1,8 20V 1997 to umí ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> StepaNoFUN: Švagrova 1.8i rv.98 to bohužel umí a mě to sere ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Fávo forever: že by z kufru chodilo dovírání oken? Nikdy jsem nezkoušel, ale pochybuju....
Pánové, nenapadá někoho z Vás co je špatně, když klíčem v kufru sice odemču a zamču auto, ale nezavřu okna? TDi rv.99 LaK. ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Milan 136: -> havlik: -> Nwkt: Žárovka vyměněná a je klid, díky.
-> MXMarek: můžeš odkodovat cold diagnosis
-> MXMarek: podival bych se do toho svetla, pripadne tu zarovku vymenil
-> havlik: To pomůže? Ta žárovka svítí... Je to moje první auto s touhle fičurou...
-> MXMarek: Zkusí bych ji treba vyměnit?