skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
08:11:07
24.11.2016
24.11.2016
minno
-> Shader: Čím viac výkričníkov, tým viac adidas? :)
20:09:54
22.11.2016
22.11.2016
Shader
-> Milan 136: Přesně tak. Kamarád, který mi dnes dělal diagnostiku říkal, že to samé řešil na passatu, byl rozpojený konektor. Jen se trochu bojím toho rozebírání!!!
18:50:43
22.11.2016
22.11.2016
Milan 136
-> Shader: no tak to by melo byt to, co daval na obrazku suri. Odplastovat a zkouknout elektriku k nemu.
18:38:17
22.11.2016
22.11.2016
Shader
-> Nwkt: -> StepaNoFUN: Chyba smazána! Uvidíme!
18:27:54
22.11.2016
22.11.2016
StepaNoFUN
-> Nwkt: Pokud jde. Já mám například na autě sporadickou závadu, která smazat nejde. ;-)
18:23:56
22.11.2016
22.11.2016
Nwkt
-> Shader: Pokud je sporadická, tak vymazat a neřešit dokud se neobjeví znova
17:38:03
22.11.2016
22.11.2016
Shader
Dneska jsem byl na diagnostice! Porucha č. 01639- snímač nárazu postranního airbagu vzadu, strana spolujezdce! Jedná se o sporadickou chybu.
17:13:11
20.11.2016
20.11.2016
Gabro11
-> Milan 136 20.11.16 16:17:28: dekuji za nazor, prdim na to ;)
16:17:28
20.11.2016
20.11.2016
Milan 136
-> Gabro11: to je aby ve velikych mrazech nezamrzal kondenzat, co jde skrz odvetrani. Myslim, ze to je celkem zbytecny dodelavat to
15:57:44
20.11.2016
20.11.2016
Gabro11
-> suri 20.11.16 15:22:13: dekuji za odpoved a cislo dilu, ted uz vidim ze jsem v katalogu hledal blbe :D
Jeste se prosim zeptam, je to v ceskoslovenskem podnebi k necemu uzitecne tak jako ten vyhrev kapaliny co resil -> Pavell: a nebo je to pro nas zbytecne a nema cenu to dodelavat?
Jeste se prosim zeptam, je to v ceskoslovenskem podnebi k necemu uzitecne tak jako ten vyhrev kapaliny co resil -> Pavell: a nebo je to pro nas zbytecne a nema cenu to dodelavat?
15:22:13
20.11.2016
20.11.2016
suri
-> Gabro11 20.11.16 13:30:02: to je myslím trubka od filterboxu do víka na vývoz do severských zemí 1J0906391B
13:30:02
20.11.2016
20.11.2016
Gabro11
Ahoj, vetru se sem s dotazem navazujicim na dodelani vyhrivani chladici kapaliny u Octavie I. viz -> Pavell 14.11.16 17:50:07: .
Pri prochazeni elektrickych schemat v dilenske prirucce Oct I. jsem narazil na jeste jednu zajimavou ficuru - mimoradnou vybavu ktera me nic nerika, a to "N79 - Vyhrivani odvetrani skrine klikoveho hridele". Co si pod tim predstavit, do jakych aut se to davalo? Je to vubec k necemu dobry a stoji to za shaneni a dodelani? Googl mi nenasel nic a v katalogu jsem to taky nenasel.
Pri prochazeni elektrickych schemat v dilenske prirucce Oct I. jsem narazil na jeste jednu zajimavou ficuru - mimoradnou vybavu ktera me nic nerika, a to "N79 - Vyhrivani odvetrani skrine klikoveho hridele". Co si pod tim predstavit, do jakych aut se to davalo? Je to vubec k necemu dobry a stoji to za shaneni a dodelani? Googl mi nenasel nic a v katalogu jsem to taky nenasel.
12:25:53
20.11.2016
20.11.2016
Jarda/felda
-> Shader 20.11.16 11:35:44: nemusíš tisknout stačí číslo chyby
11:42:42
20.11.2016
20.11.2016
suri
-> Shader 20.11.16 11:35:44: choď niekde na diagnostiku a daj presnú chybu , tak či tak po oprave budeš musieť chybu vymazať tak je to jedno
nakoniec to bude spoj bočného airbagu pod sedačkami , alebo niečo úplne iné
k snímaču pri c stlpiku musíš zložiť dole plasty , pod sedačkami je plastová matica , musíš rozobrať aj stredný stlpik ak to nechceš polámať , umiestnený je takto ale na 99% tam chybu nehľadaj
nakoniec to bude spoj bočného airbagu pod sedačkami , alebo niečo úplne iné
k snímaču pri c stlpiku musíš zložiť dole plasty , pod sedačkami je plastová matica , musíš rozobrať aj stredný stlpik ak to nechceš polámať , umiestnený je takto ale na 99% tam chybu nehľadaj
11:35:44
20.11.2016
20.11.2016
Shader
-> Milan 136: Ještě jsem zkontroloval obě přední průchodky, zatahal za vodiče, vše vypadá ok. Jaký je přístup k konektorům pod sedačkama a k tomu snímači/konektrou v C-sloupku? Jinak já vůl si to měl nechat vytisknout, ale když mi řekli, že je to snímač v zadních dveřích, neměl důvod jím nevěřit (příště budu chytřejší)!!!
12:09:37
19.11.2016
19.11.2016
Milan 136
-> Shader: zkusil jsi zatahat za ten zluty a cerny? Koukni pripadne do pravych dveri.
Ale bez presnyho zneni chyby tu muzeme polemizovat jeste pekne dlouho
-> Nwkt 19.11.16 11:15:43: ktery porad chteji padat dovnitr
Ale bez presnyho zneni chyby tu muzeme polemizovat jeste pekne dlouho
-> Nwkt 19.11.16 11:15:43: ktery porad chteji padat dovnitr
11:15:43
19.11.2016
19.11.2016
Nwkt
-> Shader: Pod krytkama jsou akorát šrouby
10:23:28
19.11.2016
19.11.2016
Shader
-> Milan 136: Průchodka je ok!
09:56:10
19.11.2016
19.11.2016
Milan 136
-> Shader: jo tam koukni. S nejvetsi pravdepodobnosti to bude tam
09:39:04
19.11.2016
19.11.2016
Shader
-> suri: Ok, dík. Mrknu na průchodku předních dveří
09:35:12
19.11.2016
19.11.2016
suri
-> Shader 19.11.16 09:27:10: v zadnych dverach nic s bagom nie je , moznosti som ti uz pisal nizsie
09:27:10
19.11.2016
19.11.2016
Shader
-> suri: Nevím jak to má FL, já prostě spočítal ty krytky ve svém autě! Pokud je tedy A-B-C brán jako jeden... pak mám v autě 6 bagu! Každopádně nemám tedy v zadních dveřích hledat žáden snímač nebo něco podobného jo?
08:53:06
19.11.2016
19.11.2016
suri
-> Shader 19.11.16 08:42:05: a keď má FL OII hlavové airbagy ale na B a C stlpiku už nemá krytky tak má len 6 bagov ?
08:42:05
19.11.2016
19.11.2016
Shader
-> suri: -> suri: Hm... tak to jsem z toho jelen! Jinak jak píše Jarda, prostě jsem spočítal krytky s nápisem Airbag. Volant/palubka, A-sloupky, B-sloupky, C-sloupky, sedačky.
21:45:20
18.11.2016
18.11.2016
Jarda/felda
-> suri 18.11.16 21:31:15: lidi počítaji boční "záclonu" za víc podle nápisů "airbag" i když se jedná jenom o jeden
21:31:15
18.11.2016
18.11.2016
suri
-> Shader 18.11.16 17:03:16: nie nie je , je to ako som ti písal
ja som videl Octaviu najviac s 9 bagmi a to je OIII s kolenným a zadnými bočnými airbagmi
dvojková mala najviac 6 bagov
ja som videl Octaviu najviac s 9 bagmi a to je OIII s kolenným a zadnými bočnými airbagmi
dvojková mala najviac 6 bagov
17:04:28
18.11.2016
18.11.2016
Nwkt
-> Shader: Tak si nech vytisknout/poslat autoscan a hoď to sem
17:03:16
18.11.2016
18.11.2016
Shader
-> suri: Tak konkrétně ti nepovím... přes známého mi to v servisu napíchli a údajně jde o snímač v zadních dveřích na straně spolujezdce.
-> Milan 136: Není? V autě mám 10 bagu.
-> Milan 136: Není? V autě mám 10 bagu.
10:58:00
18.11.2016
18.11.2016
Milan 136
Tak tak. V zadnich dverich nic neni
09:35:23
18.11.2016
18.11.2016
suri
-> Shader 18.11.16 08:21:59: čo konkrétne tam svieti za chybu ?
snímač na bočné airbagy v sedačkách je vo dverách predných , najčastejšie je zlomený žltý kábel v dvernej prechodke
snímač na hlavové airbagy je vzadu pri C stlpiku dole pod plastom
prípadne ešte nejaká iná chyba môže byť , vedenie pod sedačkou a pod.
daj sem komplet výpis a môžeme skúmať
snímač na bočné airbagy v sedačkách je vo dverách predných , najčastejšie je zlomený žltý kábel v dvernej prechodke
snímač na hlavové airbagy je vzadu pri C stlpiku dole pod plastom
prípadne ešte nejaká iná chyba môže byť , vedenie pod sedačkou a pod.
daj sem komplet výpis a môžeme skúmať
08:21:59
18.11.2016
18.11.2016
Shader
Zdravím
Na palubní desce se mi rozsvítila kontrolka AIRBAGU (Octavia II). Na diagnostice jsem se dozvěděl, že jde o snímač zadních dveří u spolujezdce. Po vymazání ok, na druhý den ten jistý problém! Konektor ve dveřích vypadá ok, kabeláž nepoškozená! Kde tam je ten snímač umístěn? Je připojen ještě někde přes konektor nebo je napojen přímo na ten konektor ve dveřích? Je výměna náročná?
Na palubní desce se mi rozsvítila kontrolka AIRBAGU (Octavia II). Na diagnostice jsem se dozvěděl, že jde o snímač zadních dveří u spolujezdce. Po vymazání ok, na druhý den ten jistý problém! Konektor ve dveřích vypadá ok, kabeláž nepoškozená! Kde tam je ten snímač umístěn? Je připojen ještě někde přes konektor nebo je napojen přímo na ten konektor ve dveřích? Je výměna náročná?
13:32:33
15.11.2016
15.11.2016
Pavell
-> Nwkt: ještě to promyslím a kdyžtak udělám podle originálu.
08:26:54
15.11.2016
15.11.2016
Nwkt
-> Jarda/felda: Tak tak
-> Pavell: Když už se s tím prcám, tak to udělám jak to má být :-) případně ještě nechám poupravit SW v jednotce aby to spínal dřív (dle teplot, otáček)
-> Pavell: Když už se s tím prcám, tak to udělám jak to má být :-) případně ještě nechám poupravit SW v jednotce aby to spínal dřív (dle teplot, otáček)
22:22:36
14.11.2016
14.11.2016
Jarda/felda
-> Pavell 14.11.16 22:17:44: jo nefunguje z důvodu probitých žhaviček a spálený pojistky
22:17:44
14.11.2016
14.11.2016
Pavell
Udělat to samozřejmě jde, ale altík měnit nehodlám, takže by to stejnak nefungovalo jak má. S tím, že už to ŘJ už umí si nejsem teda jistý, co jsem tak hledal na netu. Prostě si budu sám spínat 1 nebo 2 když zrovna budu chtít. Co jsem četl, tak to dost často nefunguje.
22:08:54
14.11.2016
14.11.2016
Lamac
Zapojenie je jednoduché,dva drôty z rj na dva relé,potom odkostriť jeden káblik z rj,a napojiť na DF svorku alternátora,je vyvedená do koncovky pod torpédom.Nič netreba nakodovavať,funguje to normálne a automaticky.Altík je treba silnejší,nakoľko rj sleduje jeho záťaž,pak sleduje otáčky,napätie baterie,teplotu nasavaneho vzduchu a teplotu chladiacej zmesi.
21:50:47
14.11.2016
14.11.2016
Pavell
-> Nwkt: není to připravený pro tuhle funkci, chybí kabeláž, musí to ovládat řídící jednotka atd. Všechny 3 používat stejně nemůžu, musí tam být silnější alternátor atd.
21:32:04
14.11.2016
14.11.2016
Nwkt
-> Pavell: Proč?
20:14:08
14.11.2016
14.11.2016
Pavell
-> Nwkt: jojo, kéž by. Bohužel bude pouze ruční spínání.
18:38:29
14.11.2016
14.11.2016
Nwkt
-> Pavell: Dvě relé, zapojit na jednotku
17:50:07
14.11.2016
14.11.2016
Pavell
Výhřev po mechanické stránce hotov. Našel jsem u kámoše hadici, která tam pasovala bez úprav. Takže tam není nic navíc. Ještě dodělam ovládání.
11:16:45
01.11.2016
01.11.2016
palinator
-> MisakusX:
Koroze na první pohled viditelná žádná nebyla (max jak říkám na hraně přední kapoty jak je to omrdaný od kamínků), až to uvidim příště, tak to schválně prohlídnu pořádně.
Koroze na první pohled viditelná žádná nebyla (max jak říkám na hraně přední kapoty jak je to omrdaný od kamínků), až to uvidim příště, tak to schválně prohlídnu pořádně.
11:09:13
01.11.2016
01.11.2016
MisakusX
-> palinator: Jo, najeté kilometry jsem přehlédl, ale liftback jsem telepaticky nevytušil. Podle toho, co popisuješ, je to auto někde mezi 120 a 160 tisíci, víc ti těžko může někdo takhle říct ... vzhledem k roku výroby bych se soustředil na korozi u okrajů zadních dveří.
10:43:58
01.11.2016
01.11.2016
palinator
-> MisakusX:
Kdyby to bylo combi, tak bych to napsal, 180 tkm jako údaj o najetých km ti nestačí? Na fotce bys nic neviděl, prostě béžová Cappucinno metla. Vyhřívaný sesle, poloDOT, měnič v kufru. Na víc si nevzpomínám.
E: ty kilometry odhaduju, může to bejt +-20000, ale určitě je to pod 200 tkm. Jel jsem s tim naposled asi před půl rokem.
Kdyby to bylo combi, tak bych to napsal, 180 tkm jako údaj o najetých km ti nestačí? Na fotce bys nic neviděl, prostě béžová Cappucinno metla. Vyhřívaný sesle, poloDOT, měnič v kufru. Na víc si nevzpomínám.
E: ty kilometry odhaduju, může to bejt +-20000, ale určitě je to pod 200 tkm. Jel jsem s tim naposled asi před půl rokem.
09:46:15
01.11.2016
01.11.2016
MisakusX
-> palinator: Foto a víc info -kombík/liftback? Oktávky jsem před čtvrt rokem celkem dost rozsáhle procházel, tak mám trochu přehled o cenách. Jedničkový nebo dvojkový Kombík v 1,9tdi a výbavě je oblíbenec autobazarů a Čechů. Ve chvíli, kdy jsou jisté kilometry (které jsi také neuvedl), může to být velmi zajímavé.
09:14:26
01.11.2016
01.11.2016
Pavel P@nkáč
-> palinator: 140...
01:31:37
01.11.2016
01.11.2016
palinator
Na kolik byste odhadli cenu OII "04 1,9 TDI (ještě EURO 3) Elegance (xenony, Climatronic), nezničená, pravidelně servisovaná, najeto 180 tkm pravejch (strejc to má po 1. majiteli od roku 2005), bez jakýhokoliv šlincu, jen malinko ostřílenej čumák od kamínků. Turbo asi brzo na výměnu, při řazení se už hlásí.
09:08:46
31.10.2016
31.10.2016
Pavel P@nkáč
-> suri: jak jsem psal dělá to i se sundaným pětkovým kolem...
07:04:13
31.10.2016
31.10.2016
suri
vymačkaný obal nie , podobné zvuky robia tieto prevodovky skoro všetky , treba vyskúšať či sa niečo nezmení pritláčaním šaltápky bez spojky na jednotlivé kvalty hlavne na 5 , ložiská niekedy nevidno opotrebovanie a napriek tomu majú vôľu - zle vymedzené ...
ak je to klepajúci zvuk zameraj sa na 5ku , voľná synch. spojka , voľné "kamene" synch. spojky a podobne ... tu to pri pritlačení páky 5ky bez spojky spoľahlivo zmizne alebo zmení zvuk ...
ak je to klepajúci zvuk zameraj sa na 5ku , voľná synch. spojka , voľné "kamene" synch. spojky a podobne ... tu to pri pritlačení páky 5ky bez spojky spoľahlivo zmizne alebo zmení zvuk ...