skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Milan 136: Ještě jsem zkontroloval obě přední průchodky, zatahal za vodiče, vše vypadá ok. Jaký je přístup k konektorům pod sedačkama a k tomu snímači/konektrou v C-sloupku? Jinak já vůl si to měl nechat vytisknout, ale když mi řekli, že je to snímač v zadních dveřích, neměl důvod jím nevěřit (příště budu chytřejší)!!!
-> Shader: zkusil jsi zatahat za ten zluty a cerny? Koukni pripadne do pravych dveri.
Ale bez presnyho zneni chyby tu muzeme polemizovat jeste pekne dlouho
-> Nwkt 19.11.16 11:15:43: ktery porad chteji padat dovnitr
Ale bez presnyho zneni chyby tu muzeme polemizovat jeste pekne dlouho

-> Nwkt 19.11.16 11:15:43: ktery porad chteji padat dovnitr

-> Shader: Pod krytkama jsou akorát šrouby 

-> Milan 136: Průchodka je ok!
-> Shader: jo tam koukni. S nejvetsi pravdepodobnosti to bude tam
-> suri: Ok, dík. Mrknu na průchodku předních dveří 

-> Shader 19.11.16 09:27:10: v zadnych dverach nic s bagom nie je , moznosti som ti uz pisal nizsie
-> suri: Nevím jak to má FL, já prostě spočítal ty krytky ve svém autě! Pokud je tedy A-B-C brán jako jeden... pak mám v autě 6 bagu! Každopádně nemám tedy v zadních dveřích hledat žáden snímač nebo něco podobného jo?
-> Shader 19.11.16 08:42:05: a keď má FL OII hlavové airbagy ale na B a C stlpiku už nemá krytky tak má len 6 bagov ?
-> suri: -> suri: Hm... tak to jsem z toho jelen!
Jinak jak píše Jarda, prostě jsem spočítal krytky s nápisem Airbag. Volant/palubka, A-sloupky, B-sloupky, C-sloupky, sedačky.

-> suri 18.11.16 21:31:15: lidi počítaji boční "záclonu" za víc podle nápisů "airbag" i když se jedná jenom o jeden 

-> Shader 18.11.16 17:03:16: nie nie je , je to ako som ti písal
ja som videl Octaviu najviac s 9 bagmi a to je OIII s kolenným a zadnými bočnými airbagmi
dvojková mala najviac 6 bagov
ja som videl Octaviu najviac s 9 bagmi a to je OIII s kolenným a zadnými bočnými airbagmi
dvojková mala najviac 6 bagov
-> Shader: Tak si nech vytisknout/poslat autoscan a hoď to sem
-> suri: Tak konkrétně ti nepovím... přes známého mi to v servisu napíchli a údajně jde o snímač v zadních dveřích na straně spolujezdce.
-> Milan 136: Není?
V autě mám 10 bagu.
-> Milan 136: Není?

Tak tak. V zadnich dverich nic neni
-> Shader 18.11.16 08:21:59: čo konkrétne tam svieti za chybu ?
snímač na bočné airbagy v sedačkách je vo dverách predných , najčastejšie je zlomený žltý kábel v dvernej prechodke
snímač na hlavové airbagy je vzadu pri C stlpiku dole pod plastom
prípadne ešte nejaká iná chyba môže byť , vedenie pod sedačkou a pod.
daj sem komplet výpis a môžeme skúmať
snímač na bočné airbagy v sedačkách je vo dverách predných , najčastejšie je zlomený žltý kábel v dvernej prechodke
snímač na hlavové airbagy je vzadu pri C stlpiku dole pod plastom
prípadne ešte nejaká iná chyba môže byť , vedenie pod sedačkou a pod.
daj sem komplet výpis a môžeme skúmať
Zdravím
Na palubní desce se mi rozsvítila kontrolka AIRBAGU (Octavia II). Na diagnostice jsem se dozvěděl, že jde o snímač zadních dveří u spolujezdce. Po vymazání ok, na druhý den ten jistý problém! Konektor ve dveřích vypadá ok, kabeláž nepoškozená! Kde tam je ten snímač umístěn? Je připojen ještě někde přes konektor nebo je napojen přímo na ten konektor ve dveřích? Je výměna náročná?
Na palubní desce se mi rozsvítila kontrolka AIRBAGU (Octavia II). Na diagnostice jsem se dozvěděl, že jde o snímač zadních dveří u spolujezdce. Po vymazání ok, na druhý den ten jistý problém! Konektor ve dveřích vypadá ok, kabeláž nepoškozená! Kde tam je ten snímač umístěn? Je připojen ještě někde přes konektor nebo je napojen přímo na ten konektor ve dveřích? Je výměna náročná?
-> Nwkt: ještě to promyslím a kdyžtak udělám podle originálu.

-> Jarda/felda: Tak tak
-> Pavell: Když už se s tím prcám, tak to udělám jak to má být :-) případně ještě nechám poupravit SW v jednotce aby to spínal dřív (dle teplot, otáček)
-> Pavell: Když už se s tím prcám, tak to udělám jak to má být :-) případně ještě nechám poupravit SW v jednotce aby to spínal dřív (dle teplot, otáček)
-> Pavell 14.11.16 22:17:44: jo nefunguje z důvodu probitých žhaviček a spálený pojistky 

Udělat to samozřejmě jde, ale altík měnit nehodlám, takže by to stejnak nefungovalo jak má. S tím, že už to ŘJ už umí si nejsem teda jistý, co jsem tak hledal na netu. Prostě si budu sám spínat 1 nebo 2 když zrovna budu chtít. Co jsem četl, tak to dost často nefunguje.
Zapojenie je jednoduché,dva drôty z rj na dva relé,potom odkostriť jeden káblik z rj,a napojiť na DF svorku alternátora,je vyvedená do koncovky pod torpédom.Nič netreba nakodovavať,funguje to normálne a automaticky.Altík je treba silnejší,nakoľko rj sleduje jeho záťaž,pak sleduje otáčky,napätie baterie,teplotu nasavaneho vzduchu a teplotu chladiacej zmesi.
-> Nwkt: není to připravený pro tuhle funkci, chybí kabeláž, musí to ovládat řídící jednotka atd. Všechny 3 používat stejně nemůžu, musí tam být silnější alternátor atd.
-> Pavell: Proč?
-> Nwkt: jojo, kéž by. Bohužel bude pouze ruční spínání.

-> Pavell: Dvě relé, zapojit na jednotku 

Výhřev po mechanické stránce hotov. Našel jsem u kámoše hadici, která tam pasovala bez úprav. Takže tam není nic navíc. Ještě dodělam ovládání.
-> MisakusX:
Koroze na první pohled viditelná žádná nebyla (max jak říkám na hraně přední kapoty jak je to omrdaný od kamínků), až to uvidim příště, tak to schválně prohlídnu pořádně.
Koroze na první pohled viditelná žádná nebyla (max jak říkám na hraně přední kapoty jak je to omrdaný od kamínků), až to uvidim příště, tak to schválně prohlídnu pořádně.
-> palinator: Jo, najeté kilometry jsem přehlédl, ale liftback jsem telepaticky nevytušil. Podle toho, co popisuješ, je to auto někde mezi 120 a 160 tisíci, víc ti těžko může někdo takhle říct ... vzhledem k roku výroby bych se soustředil na korozi u okrajů zadních dveří.
-> MisakusX:
Kdyby to bylo combi, tak bych to napsal, 180 tkm jako údaj o najetých km ti nestačí? Na fotce bys nic neviděl, prostě béžová Cappucinno metla. Vyhřívaný sesle, poloDOT, měnič v kufru. Na víc si nevzpomínám.
E: ty kilometry odhaduju, může to bejt +-20000, ale určitě je to pod 200 tkm. Jel jsem s tim naposled asi před půl rokem.
Kdyby to bylo combi, tak bych to napsal, 180 tkm jako údaj o najetých km ti nestačí? Na fotce bys nic neviděl, prostě béžová Cappucinno metla. Vyhřívaný sesle, poloDOT, měnič v kufru. Na víc si nevzpomínám.

E: ty kilometry odhaduju, může to bejt +-20000, ale určitě je to pod 200 tkm. Jel jsem s tim naposled asi před půl rokem.
-> palinator: Foto a víc info -kombík/liftback? Oktávky jsem před čtvrt rokem celkem dost rozsáhle procházel, tak mám trochu přehled o cenách. Jedničkový nebo dvojkový Kombík v 1,9tdi a výbavě je oblíbenec autobazarů a Čechů. Ve chvíli, kdy jsou jisté kilometry (které jsi také neuvedl), může to být velmi zajímavé.
-> palinator: 140...
Na kolik byste odhadli cenu OII "04 1,9 TDI (ještě EURO 3) Elegance (xenony, Climatronic), nezničená, pravidelně servisovaná, najeto 180 tkm pravejch (strejc to má po 1. majiteli od roku 2005), bez jakýhokoliv šlincu, jen malinko ostřílenej čumák od kamínků. Turbo asi brzo na výměnu, při řazení se už hlásí.
-> suri: jak jsem psal dělá to i se sundaným pětkovým kolem...
vymačkaný obal nie , podobné zvuky robia tieto prevodovky skoro všetky , treba vyskúšať či sa niečo nezmení pritláčaním šaltápky bez spojky na jednotlivé kvalty hlavne na 5 , ložiská niekedy nevidno opotrebovanie a napriek tomu majú vôľu - zle vymedzené ...
ak je to klepajúci zvuk zameraj sa na 5ku , voľná synch. spojka , voľné "kamene" synch. spojky a podobne ... tu to pri pritlačení páky 5ky bez spojky spoľahlivo zmizne alebo zmení zvuk ...
ak je to klepajúci zvuk zameraj sa na 5ku , voľná synch. spojka , voľné "kamene" synch. spojky a podobne ... tu to pri pritlačení páky 5ky bez spojky spoľahlivo zmizne alebo zmení zvuk ...
-> StepaNoFUN: koukal jsem ale nenašel jsem :/
-> palinator: asi jinou převodovkou jeste to musim probrat s majitelem...
-> palinator: asi jinou převodovkou jeste to musim probrat s majitelem...
-> Pavel P@nkáč:
Stejnej problém má kámoš na Caddy, jsem zvědav, jak to vyřešíš.
Stejnej problém má kámoš na Caddy, jsem zvědav, jak to vyřešíš.

-> Pavel P@nkáč: Zkus kouknout k Sixtovi na stránky. Pár takhle divnejch případů tam popisoval. Nějaký vymackany obaly atd....
mám tu ted problem s Octavkou 2 - 1.9 Tdi 5kvalt chrastí na volnoběh vypadalo to jako dvouhmota, tak se dala nová jednohmota ale chrastění na volnoběh pokračuje (při sešláplé spojce to přestane) asi to dělá převodovka ale při rozebrání se nic nenašlo, zkoušel jsem to jen s jednou hřidelí co je přímo do lamely a to to nechrastí, když se přidá druhá hřídel na ktere jsou synchrony atd. (bez pětky) tak to chrastí...
-když je sundaný dekl z páté rychlosti tak je zvuk o dost hlasitější
co jsem googloval tak pišou o ložiskách ale těm nic není tak nevím co stím....
-když je sundaný dekl z páté rychlosti tak je zvuk o dost hlasitější
co jsem googloval tak pišou o ložiskách ale těm nic není tak nevím co stím....
-> Milan 136: ne nebyla zapnuta.
-> Petrson 30.10.16 10:43:41: jinak to proudění tam uvidíš i po vypnutí. Je tam el čerpadlo pro dochlazení
-> Petrson: a nebyla zapnutá klima?

Ok děkuji oběma za reakce.
-> MVM: auto nevlastním ale byl sem se na něj podívat v bazaru tak proto můj dotaz.
A ještě jeden dotaz je normální, že po cca 3minutách stání na volnoběh po jízdě cca dlouhé 6km začaly běhat ventilátory na chladiči.A takhle se to opakovalo.
Omlouvám se za hloupé dotazy (jedná se o 1.4tsi)
-> MVM: auto nevlastním ale byl sem se na něj podívat v bazaru tak proto můj dotaz.
A ještě jeden dotaz je normální, že po cca 3minutách stání na volnoběh po jízdě cca dlouhé 6km začaly běhat ventilátory na chladiči.A takhle se to opakovalo.
Omlouvám se za hloupé dotazy (jedná se o 1.4tsi)
-> Petrson: Tak na volnoběh nemusí být proudění vidět,a při zvýšených se začne běžně objevovat voda (růžová) .. což značí,že taky správně funguje vodní pumpa. Možná sis toho dřív nevšimnul - ale tak to dělá běžně 

-> Petrson: to je snad normální ne? Někudy se musí ta kapalina vracet do nádobky 

Nenašel jsme téma na 2vou oktávku tak to dám sem.
Značí nějakej problém když v tenkém nátrubku expanzní nádobky pobublává (točí se) chladící kapalina. Viz obrázek a červenej kroužek
Značí nějakej problém když v tenkém nátrubku expanzní nádobky pobublává (točí se) chladící kapalina. Viz obrázek a červenej kroužek
-> Pavell: Aha tak znovu a lépe... :-)
žlutá původní, červenou potřebuji
-> Bukaj: tak tak, já, ale...
-> StepaNoFUN: díky za fotky, ale já potřebuji zcela jinou
-> StepaNoFUN: díky za fotky, ale já potřebuji zcela jinou

-> Bukaj: Já ne, ale Pavell