skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> palinator: Zkusil bych tam z prdele vratit stary svicky neznamena to ze kdyz jsou nove ze musi byt oka uz se mi to taky stalo!
-> StepaNoFUN:
Jinak ty svíčky měnili až oni právě když řešili problém. Původní prej vypadaly hrozně.
Jinak ty svíčky měnili až oni právě když řešili problém. Původní prej vypadaly hrozně.
-> StepaNoFUN:
Ale zas olej to vyloženě nepálí, neubejvá. Na volnoběh to jede kulatě. A při těch 5000-5500 to vystřelí skokem, ne pozvolna. Kompresi bohužel nezměřim, jen můžu odpojit svíčky a pozorovat jestli to při startování "neštěká". Jen to příšerně žere benzín.
Ale zas olej to vyloženě nepálí, neubejvá. Na volnoběh to jede kulatě. A při těch 5000-5500 to vystřelí skokem, ne pozvolna. Kompresi bohužel nezměřim, jen můžu odpojit svíčky a pozorovat jestli to při startování "neštěká". Jen to příšerně žere benzín.
Jo jo taky me to napadlo! to je duvod proc se bojim koupit jiny auto abych taky nenaletel!
-> OJOUCH: Když dá novou svíčku, chvíli to bude fungovat jak má... Předpokládal bych, že tohle proběhlo před prodejem...
Jo nekdo se v pravou chvili zbavil auta!

-> palinator: Viděl bych to na kroužky... ;-)
Mám tu Golf IV 1,4 16v 1998 najeto 200 000, mohly by bejt i pravý.
Problém: v částečném zatížení a většinou i na volnoběh běží jak má, ale po prudkém přidání plynu vynechává/špatně pálí jeden válec. Ten se chytne až po překročení 5000 nebo 5500, podle ohřátí motoru. V přechodových režimech motor silně kouří šedým dýmem. Svíčka na jednom válci mokrá/mastná. Svíčky měněné, zapalování funkční. Mám podezření na vadnej vstřik. Ubírám se správným směrem? Motor trochu klepe (a hydroštely to nejsou, spodek asi taky ne), ale řekl bych že zatím nic hroznýho.
Podivný je, že se závada při testovací jízdě v bazaru neprojevila, ale hned druhej den při cestě domů po převzetí se závada projevila.
Problém: v částečném zatížení a většinou i na volnoběh běží jak má, ale po prudkém přidání plynu vynechává/špatně pálí jeden válec. Ten se chytne až po překročení 5000 nebo 5500, podle ohřátí motoru. V přechodových režimech motor silně kouří šedým dýmem. Svíčka na jednom válci mokrá/mastná. Svíčky měněné, zapalování funkční. Mám podezření na vadnej vstřik. Ubírám se správným směrem? Motor trochu klepe (a hydroštely to nejsou, spodek asi taky ne), ale řekl bych že zatím nic hroznýho.
Podivný je, že se závada při testovací jízdě v bazaru neprojevila, ale hned druhej den při cestě domů po převzetí se závada projevila.
Mě se teď po druhé sezoně zkroutily z ničeho nic Bremba.
a nejen mě, už do nich znova nepůjdu.

Neví někdo z Vás kde by se dal sehnat nový molitan do přední sedačky ,ktěrá je v kůži? Kod dílu je podle etky: 1U0 881 375M. Google nic nenašel 

-> charon: hodinky s magnetickym drzakem noo
Co kolega rikal, tak na podvozku jsou vsecky silentbloky a ložiska menene. Hazivost kotouce/naboje si amatersky asi moc nepremerim, coz?
Hlavne poradne ocistit naboje, pripadne zmerit hazivost. Aby to nebylo za chvili znova. A osobne bych dal origo. Prosel jsem si ruznyma kombinacema a ve finale clovek stejne skonci u origo.
Treba na skoda dily nebo cc autodily je to za slusny penize
Treba na skoda dily nebo cc autodily je to za slusny penize
-> Nwkt: kamos ted koupil desticky bremba,vydrzeli mu na aute 20 tisic a kdyz je vyndal odpadla z nich nejaka samolepka a pod tim bylo Textar... Kdyz jeste origo kotouce stali za to, tak jsem je daval a na to ferodo DS performance... Dneska si nevyberes...
-> charon: Kotouče třeba Zimmerman, destičky klidně taky. (eko varianta, ale na předek OK, jinak lepší destičky origo - nebrat origo EKO). Ale hlavně udělat zadní lůžka, jinak je za chvíli po kotoučích znovu. ;-)
-> charon: Přední Bremba. Ale jinak mě to dělaly i rozpadlý silenty. Když se dali nový tak to přestalo vibrovat
-> Jakub Vedral:
Jak vyřeší že jde o jinej kód motoru? Ty kurvy to na evidenčce kontrolujou.
Mimo to polomotor je stejnej i s AHF a ASV a dalšími ne?
Jak vyřeší že jde o jinej kód motoru? Ty kurvy to na evidenčce kontrolujou.
Mimo to polomotor je stejnej i s AHF a ASV a dalšími ne?
-> charon: kotouce dej zimmermann, kazdopadne za to nemuzou kotouce, ale spatna instalace kotoucu a vychozenej podvozek... octavie je na tohle proste hakliva... ja problem s vibracema nemel a kdyz jsem dal nove desticky, okamzite zacal vibrovat... :) Ale vim cim to je, jen jsem linej sundat kolo a dat to do kupy...
Pánové, měl bych dotaz k brzdám. Jestli se vše vydaří, budu od kolegy kupovat jedničkovou Koktávku TDi. Auto je po dovozu z Holadska a podstivě servisovane - nove loziska, tlumice, cepy v podstate komplet. Nicmene pri zkusebni jizde vibruje brzdovej pedal. Co jsem tak sludoval po internetu, tak budou kriove kotouce, mate nekdo zkusenost s kotoucena co se jen tak nezkrouti? Na soucasnem aute jsem s tim mel taky problemy a nakonec se mi nejlepe osvedcili kotouce Meyle, na kterejch jsem sjel jedny desticky a kotouce jsou stale rovne a jak nove
Kamarád shání pro zákazníka motor z Octavie I 1,9 TDI, typ AGR, ALH. Stačil by jen polomotor (je špatný druhý válec). Neví někdo o něčem? Nikde nemůžeme nic sehnat a když se něco objeví tak za něj chtějí pěkný ranec. Nevíte někdo o něčem? Díky
-> jerrom 21.07.16 23:27:49: To je klasika , osobne by som to sebe vymenil automaticky obe trubky ...
-> Jarda/felda: ani jsem nenapsal. Turbo je venku a privod oleje jsem ukroutil. Bohužel jinak vypadal zdrave.
-> jerrom 18.07.16 20:14:53: je dost možný že trubku mazání ukroutíš, když ne tak bych jí neřešil 

-> suri: Diky. Rozletene jeste není ale už se o něj bojím. Výměna oleje je v planu a na trubičky se podivam.
-> jerrom 17.07.16 23:37:22: Tesnenie pod samotné turbo , pod EGR , pod trubku prepadu oleja , a mali by sa meniť aj prívod a odvod oleja - trubky , podľa stavu , väčšinou sú KO , vzduchový filter , olejový aj olej . Ak sa mení kvôli rozletenej vrtulke tak vyčistenie kompletného sacieho systému ako len dôkladne sa dá ... zalievať nemusíš , pokiaľ tomu hneď po štarte nestupíš ...
Mel bych dotaz. Čeká me vydolovat turbo z Oct I 1.9tdi 66kw ALH. Návod na vyndani jsem si nasel. Co ale při montáži zpět? Vyčetl jsem zalít minimálně turbo olejem. Co ale nějaká těsnění vyměnit? Pak jsem nekde v diskuzi pod nějakým článkem vetl štěk o spatne zabehnutem turbu...coz me nenapadá co by melo byt.,Diky
-> LuMi: Mám na jedničkové octavii 17" a pneu 205/50 R17. Pneu není typický rozměr a v pmeuservise mi doporučovali koupit 225/45, ale mám v techničáku zapsaný jen rozměr 205/50 R17. Jízdní vlastnosti v pohodě, ale pneu už nepropruží jako 195/65 R15 

-> Nwkt: super,děkuji

-> Nwkt: to bych chtěl udělat, ale nemám to teď rozdělaný, tak se právě ptám jestli kabely jsou stejný, nebo budu spojovat jiný barvy, pak by se teda hodil návod,nerad bych na tom zítra zůstal stát

-> Karel.: Výhřev by měl bejt stejnej, na airbag je jinej konektor. Dá se udělat redukce nebo uštípnout a naletovat původní
mám otázku sedačky předface a face z octavia I mají jiný konektor, ale mám pocit, že i barvy kabelů, pamatuji si to dobře? Máte schéma zapojení? děkuji, sedačky mají výhřev a airbag
Jezdím na octě 15zima, léto 16 vše origo rozměry a žádný rozdíl v komfortu nepoznám. Dát tam 17 s origo rozměrem bude to taky v pohodě, akorát to chybí v TP 

-> LuMi: To je spíš gumama - já rozdíl v pohodlí mezi 15" a 16" nepoznal žádnej.
-> LuMi: Mš přišlo, že na těch 17" to bylo míń hlučný než na 16"
Zkusim dát 17'' a uvidim,snad to nebude oproti těm 16'' velkej rozdíl.Ono už na těch 16 je to auto daleko tvrdší a hlučnější než třeba na 15''
-> LuMi: Měl jsem je na Toledu a pohodička
-> LuMi: 17ky mel znamej a mezi 16 a 17 takovej rozdil neni, stale to je pohrkana koza...
-> LuMi:
Na Oct I s tim zkušenosti nemám, ale co znám jiný auta, tak na podobným profilu znám Fab I nebo svoje Toledo, když se bude brát "výška" gumy. 195/50 R15 je odpovídající k 225/45 R17 nebo je to podobný, koneckonců to větší kolo 225/45 R17 by mohlo bejt i komfortnější.
Co se týče mýho auta, je to od podvozku hlučný a třese se to, ale to spíš bude autem. Vlastně kámoš má 215/45 R17 na Boře a nevidim v tom žádnej problém. My máme na Oct III 205/55 R16 a myslim si, že je to na to auto malý.
Na Oct I s tim zkušenosti nemám, ale co znám jiný auta, tak na podobným profilu znám Fab I nebo svoje Toledo, když se bude brát "výška" gumy. 195/50 R15 je odpovídající k 225/45 R17 nebo je to podobný, koneckonců to větší kolo 225/45 R17 by mohlo bejt i komfortnější.
Co se týče mýho auta, je to od podvozku hlučný a třese se to, ale to spíš bude autem. Vlastně kámoš má 215/45 R17 na Boře a nevidim v tom žádnej problém. My máme na Oct III 205/55 R16 a myslim si, že je to na to auto malý.
-> LuMi: Zkušenosti nemám, ale OI RS měla 17" kola. Nebál bych se toho.
Jezdíte někdo na jedničkovej octavii na 17 kolech? Chtěl bych koupit na svoji druhou octavii 17ky ale nevim jestli to neni na jedničku moc velký, jde mi spíš o jízdní vlastnosti,na první oktě mam 16ky bude to oproti 16kám velkej rozdíl?Nějaké zkušenosti?díky
-> palinator 01.05.16 19:37:46: ve fabii ano v GIV byla dvouhmota
-> Jarda/felda:
ATD mělo vždy jednohmotu?
ATD mělo vždy jednohmotu?
-> Jarda/felda: diky, pri dojezdu a seslapnuti spojky ke krizovatce se motor rozklepe, takze je po nem...
-> Sejki - zrušená registrace 29.04.16 08:08:58: ano je tam dvouhmota, nahrazuje se jednohmotou z fabie ATD
Na AHF je taky dvouhmota predpokladam, to se da nahradit klasikou?
Je to jedno , na nových CR motoroch sa na Sachse zvykne rozletieť prítlačák a brúsi prevodovku , na týchto starých autách je to podľa mňa jedno ... ak nenarazíš na zmätok ...
No, fungovat budou obě - angláni občas někde píšou že DMF je konstrukčně lepší Sachs - když se rozpadnou závaží, zůstanou uvnitř a nerozbijí převodovku ...
Pak zas jiné GB forum mluví o tom, že LUK lépe snáší vyšší výkon (jiné mapy) - což já ale dělat nebudu; pouze jsem dal ecu z AUQ - takže 132kW
Pak zas jiné GB forum mluví o tom, že LUK lépe snáší vyšší výkon (jiné mapy) - což já ale dělat nebudu; pouze jsem dal ecu z AUQ - takže 132kW
Na jednicku nevim, ale na dvojkach naftovejch drzi vic luky