VW Passat

prohledat
2056 příspěvků (zobrazeno 951 až 1000) od 08.04.2014 do 18.05.2024, založil/a Syny
řadit dle data
13:20:49
27.03.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Já jsem to nepochopil ani u manuálu, ne v autě podobného typu. Ale já jezdím leda pro rohlíky (a to ještě bezlepkový), takže asi nejsem ta správná cílovka.
13:19:19
27.03.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 27.03.19 12:57:12: Ty sportovní obklady pedálů s podnožkou u automatu vypadají prostě legračně. To je jak pro človíka s protézou. Vždycky to bylo výsadou sportovních vozů s plnou pedálovou výbavou a u toho automatu mi přijde, že je lepší je nechat nenápadné.
13:18:02
27.03.2019
Nwkt
-> Bohyn: Hmm ventilovaný sedačky v B6 jo 3 co to je přesně zač?
12:57:12
27.03.2019
dragon_cb_cz
-> Bohyn: To já bych se teda za ty tři kila raději došel dobře najíst 3
12:24:36
27.03.2019
Bohyn
Dodána další chujovinka. A to jsem si řekl, že už nic na VW, ale prostě za cenu asi 13$ to nešlo neobjednat3
zvětšit VW Passat - obrázek od Bohyn vložen 27.03.2019 12:24:36
08:53:56
23.02.2019
SO545
-> suri 20.02.19 20:53:59: tie dierky su naprd ale su aj na inycxh autach a nebol problem...

CC je na toto chore.



Neda sa to celkom pausalizovat ale dnes je slabo osetrene kazde auto.

Je jedno ci auto za 15000e alebo 150000e



Naposledy som mal nutkanie na zvracanie z Rangerovera ci ako sa to pise...



Mam to moznost denne porovnavat. Kvalita sla do prec uz davno.

Planovanu zivotnost to ako tak vydrzi.

Vsetko nad maju v pecku.
20:53:59
20.02.2019
suri
-> SO545: iba jebnutý fašista môže vrtať dieru do plechových dverí a niečo tam nacvakávať , keď zvyšok to má lepené , inu čo čakať od národa ktorý rozjebal dvakrát europu -> Milan 136: OIII vyzerá byť trošku poučená aspoň okolo podlahy a zadnej nápravy určite , je tam toho plastizolu , keby som to vedel pred 7 rokmi mohol som to mať dnes pekne ošetrené , hold už to tak nebude
20:31:51
20.02.2019
SO545
-> Nwkt 20.02.19 20:25:27: hrdzavelo to od zaciatku.. skoro na kazdom...

Arteon uz ma OK uvidime ca sa na nom vysype.
20:25:27
20.02.2019
Nwkt
-> SO545: Protože kkti něco posrali, pod 2008 snad ty lišty nerezly, mě na 2010 hnijou taky
20:24:42
20.02.2019
SO545
-> Bohyn 20.02.19 19:51:23: cc ma naprd vymyslene listovanie dvier... na 99% aj tvoje casom bude hrdzaviet pod chromovanou listou dvier.

Cosi sme sa toho naopravovali a namenili.Tam si to vsimaj poriadne...
20:08:58
20.02.2019
Bohyn
-> Milan 136: No přesně, zkrátka líp už bylo. Prostě kdo má svoje auto rád, sundat podběhy, umýt a ošetřit to tam vše potřebné alespoň 1x ročně4
19:54:32
20.02.2019
Milan 136
-> Bohyn 20.02.19 19:51:23: Poslední auto s podlahou komplet v plastizolu byla O1. Teď nějak zamatlají místa, co jsou odkrytá a pod plastama atd je snad jen foréza... 71
19:51:23
20.02.2019
Bohyn
Při přezouvání jsem si cvičně jako na každym autě sundal podběhy a byl jsem docela zklamán z antikorozní ochrany v zadní části. některé bodové svary už odhaleny na holý plech, celkově jen tak fouknuto barvou, nějakej tlumex jen na odhalenějších místech. Líp ošetřena je podle mě i 120tka. Všehno jsem přeprousil a přetřel, nikde není koroze, že by to bylo na vyvaření ani holý plech není korozí narušen, ale fakt čím novější auto tím horší. Nedávno jsem četl test právě antikorozních ochran u různých automobilek a potvrzuje to, co píšu. Naštěstí viditelná místa jsou OK.
zvětšit VW Passat - obrázek od Bohyn vložen 20.02.2019 19:51:23
20:08:40
07.02.2019
Karel.
-> Nwkt: nakonec přes VCDS úplně v pohodě,diky
22:31:23
06.02.2019
saskyn2
-> Nwkt 06.02.19 22:04:13: Jo máš pravdu, ted na to koukám znovu a tohle je asi fakt špatně. Já to myslel tak že červený nemají dlouhý kodování, ale tohle je fakt blbě. Z paměti vím že kodování vždy končí 05 což zamená evropu.
22:16:35
06.02.2019
Karel.
-> StepaNoFUN: jojo,ať kdyžtak vím co vratit4
22:13:39
06.02.2019
StepaNoFUN
-> Karel.: Hlavně než cokoli změníš, napiš si co tam bylo původně. ;-)
22:09:53
06.02.2019
Karel.
takže když budu mít číslo 21589, tak ho upravím na 20589 je to tak? děkuji
22:08:51
06.02.2019
Karel.
-> saskyn2: modro červený budíky, jestli se nepletu1
upraveno 1x, naposled 06.02.2019 22:09:11
22:04:13
06.02.2019
Nwkt
-> saskyn2: Jj, ale nápověda bude jistota
22:00:56
06.02.2019
saskyn2
-> Nwkt: Pro červený budíky to je správně, takže záleží co má.
21:55:14
06.02.2019
Karel.
-> StepaNoFUN: děkuju

-> Nwkt: teď jsem tohle taky našel popravdě, takže přes VCDS? tak na to zítra mrknu,díky
21:52:14
06.02.2019
Nwkt
-> StepaNoFUN: VIS to píše blbě, přepni se na B5 a bude tam to samý
21:49:22
06.02.2019
StepaNoFUN
-> Nwkt: Jestli to má dlouhý kódování tak je to pak fakt mimo.

Ale tohle mi pro B6 píše VIS...
21:46:58
06.02.2019
Nwkt
-> StepaNoFUN: To je spíš B5, pokud má dlouhý kódování tak je to úplně mimo

-> Karel.: Udělej to přes nápovědu ve VCDS
21:42:16
06.02.2019
StepaNoFUN
-> Karel.:

Takže jestli dobře koukám, Adresa 17, kódování, a z prvních 2 znakú kódování odečíst 01
zvětšit VW Passat - obrázek od StepaNoFUN vložen 06.02.2019 21:42:16
upraveno 1x, naposled 06.02.2019 21:47:00
21:35:56
06.02.2019
Karel.
Nevíte někdo prosím jakej kanál je na deaktivaci konttolky desticek pro Passat B6?předpokládám,že klasika kódování budíku.bohuzel už mi někdo ustřihl konektor a i přes propojení to stale svítí,dekuju
22:29:24
04.02.2019
Milan 136
-> palinator 04.02.19 19:20:41: jo, tak jasně. Psal jsem v rychlosti a ne úplně přesně se vyjádřil. V příspěvku šlo hlavně o to odlišit saze a popel.

I spalováním paliva a oleje vzniká popel. Proto se musí pro auta s dpf používat bezpopelné oleje.
22:09:45
04.02.2019
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

3 3
21:51:34
04.02.2019
Jirik_Tuňák1983
21:43:43
04.02.2019
venni
-> saskyn2 04.02.19 21:02:53: jj na tachu svití myslim 228 nebo 238 4 auto bylo nejspiš kupovany v čr a celkově bylo zachovalý.Ženská mi tvrdila že se jí za jízdy musela zatáhnout ruční brzda,myslel jsem si svoje.Dostala bůček do prava na skoro rovině.Po napichnuti diagnostikou to píše KO servomotor vlevo na ručce a snímač úhlu řízení + čidlo ABS na PZ kole.Nu nevim consi o tom myslet 9
21:02:53
04.02.2019
saskyn2
-> venni: U CR je to něco jinýho, tam je jiný kanál, někde 105 myslím. Jak píše Nwkt, normálně jezdí s mnohem horší hodnotou, navíc tohle je 8V tam ty filtry tolik netrpí jako u 16V. Počítej že najede víc než 300t bez problémů. Podle tý hodnoty bych řekl že to má tak 250 ne?
20:21:09
04.02.2019
Alenka
Asi půl roku zpět jsem něco dělal na T5 96kW BNZ.

Dle VCDS bylo zanesení filtru popelem na 242g, při plné zátěži diferenční tlak přelezl maximum okolo 2500 ot. ale auto bez problémů jezdí dál, takže 68g bych skoro považoval za zánovní filtr 3
20:06:50
04.02.2019
Nwkt
-> venni 04.02.19 11:08:19: Teď jsem tu měl RS oktávku PD, co měla 72g a jezdí a regeneruje normálně
19:20:41
04.02.2019
palinator
-> Milan 136:

Počkej, popel snad nevzniká spalováním samotnejch sazí ne? Resp. saze budou mít různou popelnatost podle toho, jaký se spaluje palivo, jestli motor žere olej (a jakej olej), apod. ne? Nedá se asi říct, že po x-regeneracích bude v DPF vždy y-popela.



E: dokonce bych i tipoval, že spolu se sazema do DPF letí už i nějaký to stopový množství popela. Pokud si to myslim blbě, tak mě opravte.
upraveno 1x, naposled 04.02.2019 19:21:26
17:32:09
04.02.2019
venni
-> Milan 136 04.02.19 17:25:29: aha,a posledni otazka,ty dvě hodnoty mi teda nejak nekorespondujou s tim,ze mi delphi ukazovalo taky přes 60 %
17:25:29
04.02.2019
Milan 136
-> venni 04.02.19 12:29:48: rozdil jsou saze a popel. Sazemi se postupne zaplnuje a zase vypaluje a vznika tim popel, ktery se tam usazuje a prave mnozstvi popela je smerodatne pro stav filtru
17:22:57
04.02.2019
venni
-> saskyn2 04.02.19 17:08:08: je to pro známýho co od nás bere dost dílů a nechtěl jsem aby to pracně rvali do auta a bylo to prdu.Nějak se s snim domluvim.No a ještě mi poraď,ty hodnoty z mého auta jsou teda jaký?? Na CAYC tu celkovou hodnotu taky najdu pod kanalem 068?
17:08:08
04.02.2019
saskyn2
-> venni: Ne to je nespalitelný, ale fakt to neřeš, jezdí i mnohem zaprasenější
12:29:48
04.02.2019
venni
-> saskyn2 04.02.19 11:19:59: no mě delphina kdysi taky ukazovala na mojem autě něco přes 60% a vcdsko mi v rozšiřenym měření ukazuje 12% a 2,25% ...na tlaky jsem nekoukal. A není tich 68% před regeneraci nebo tak něco ?? Ty dpfka mě jednou umoří,za takovou dobu jsem se v tom ještě nezačal orientovat.
11:19:59
04.02.2019
saskyn2
-> venni: No to pole 2 je ono. Podle tohole je po smrti, maximum je 60. Ale jak říkám je to teoretická spočítaná hodnota, neřešil bych to a prodal ho, max se ti vrátí.
11:08:19
04.02.2019
venni
Kluci takhle?? 9
zvětšit VW Passat - obrázek od venni vložen 04.02.2019 11:08:19
14:44:29
03.02.2019
venni
-> Nwkt 03.02.19 13:18:29: vim já? kdysi jsem to koupil za cca litr někde na netu.Takže origo asi ne :D :D
13:18:29
03.02.2019
Nwkt
-> venni: Origo kabel nebo čína?
11:33:06
03.02.2019
Milan 136
-> saskyn2 03.02.19 11:10:11: Tak tak. A ještě zbývá doufat, že s tou hodnotou nikdo nemanipuloval.
11:10:11
03.02.2019
saskyn2
-> venni: Normálně by to mělo jít, kanál 068. Ale je to stejně jenom spočítaná teoretická hodnota z najetých km a spotřeby.
00:12:23
03.02.2019
venni
Jeden asi hloupý dotaz...mam v práci na sále B6 BMP tudíž s DPF,na DPF mam ženicha,ale přes vcds se nedostanu do rozšířeného měření abych se kouknul jak moc je filtr plnej.Umim lezt do DPFka jenom přes tohle a zatim mi to vždy pouštělo (octy,pašíci,golfy)a tady ne.Auto je z roku 2006.Nasměřuje mě někdo klucí co a jak? Díkes
12:43:13
17.01.2019
Jarda/felda
-> ogi 17.01.19 09:25:06: nic jinýho než pružiny tam vliv na výšku nemá 4
11:39:47
17.01.2019
amksmb
Tak zas zalezi jak moc to je kamos a jestli si dily sezenes sam pak to vyznam ma, jinak teda moc nee.1
09:36:09
17.01.2019
ogi
Dík. Takže ho s tim pošlu do pérdele. 3
Extreme Tyres