Vw Passat

prohledat
663 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 08.04.2014 do 05.12.2017, založil/a Syny
datum
 
 
20:54:32
05.12.2017
růža

-> Jarda/felda: Děkuji. Hledal jsem všude možně, ale mám pocit že tuto vychytávku má snad jen Passat a A4.
20:41:09
05.12.2017
Jarda/felda

-> růža 05.12.17 20:36:14: měl by být šroubovací jako olejovej filtr 4
20:36:14
05.12.2017
růža

Prosím o radu. Nevíte někdo, jakým způsobem demontovat "horní dekl" na palivovém filtru (1.9 tdi AFN)?
Po odšroubování všech šroubů pořád drží jak přibitý. Takže netuším jestli je to jen nasazený, nebo je v tom něco víc.
Díky za rady.
zvětšit Vw Passat - obrázek od růža vložen 05.12.2017 20:36:14
20:49:31
22.11.2017
RadovanSkodovkar

-> suri 22.11.17 09:43:33: Sakra 8 Tak to neviem čo s tým ideme robiť.. Rozťah to prežilo, aj keby nie tak až taká škoda by to nebola..
-> MB_CML 22.11.17 14:00:33: Práve, že ako keby to zdochlo po určitom čase chodu motora alebo keď sa zohreje na nejakú teplotu. Včera keď sme to mali navrčané tak len na mieste stál a zdochol sám od seba..
14:00:33
22.11.2017
MB_CML

-> RadovanSkodovkar: jhestli to zdechne při přejetí nerovnosti, tak po diagnostice, která stejně nejspíš nic nepoví, nezbyde, než jít po kabelech...
09:43:33
22.11.2017
suri

-> RadovanSkodovkar: diagnostika napovie minimálne výpadky zapalovania alebo niečo viac ... rozťahovať VR5 nie je dobrý nápad
22:41:59
21.11.2017
RadovanSkodovkar

Ahojte, riešime s kamarátom jeden problém.. Jedná sa o Passata B5 2.3VR5 Syncro 1999. Auto sa pred 4 rokmi odstavilo z dôvodu nefunkčnosti zapaľovania, boli odpálené cievky. Toto leto sme na ňom vymenili cievky spolu s modulom (no neviem akým) ktorý je na podbehu pri ABSku (idú do neho 2 svorkovnice, taká malá plochá krabička). Založili sme baterku, auto normálne chytilo. Šli sme sa previezť po sídlisku, otočili sme sa a cestou nazad po prejdení retardéru motor zdochol akoby došiel benzín. Naliali sme benzín no nie a nie naštartovať, roztiahli sme ho, chytili no zase po prejdení toho istého retardéra zdochol. Odtiahlo sa to teda na miesto a dodnes stál zase bez pohnutia. Dnes sme založili baterku, motor zase chytil na šupu bez problému. Bežal na mieste asi 10 minút a potom zase zdochol (benzín je, funguje aj čerpadlo). Nepodarilo sa nám ho znova naštartovať. V aute je aj nejaký dodatočný alarm, ktorý sme aj skúšali vypnúť/zapnúť no nepomohlo.. Pôjde to aj na diagnostiku len neviem kedy tak sa pýtam tu ak sa s týmto niekto stretol a ak by vedel pomôcť.. Napadlo ma čidlo teploty vody, ten alarm no neviem..
00:11:59
05.11.2017
saskyn2

-> Bukaj 04.11.17 13:40:41: Srovnávám, abych ti odpověděl na tvůj dotaz, proč někdo začal dělat 13kolík4
Máš pravdu, že ty levné zástrčky/zásuvky jsou příšerné, ale Sport Yacht taky není žádná výhra. Na starém vozíku jsem ho měl a tam to tak nějak fungovalo(nebo si to už nepamatuju) ale tam ta zásuvka byla nová. V práci máme plato, zásuvka Sport Yacht, ale už trochu víc jetá a je to taky příšernost. Ono to totiž na tý škodovce ani nepoznáš, u mě to hned hlásí vadnou žárovku, kolikrát za jízdy, pak to zase chvíli funguje, chvíli ne. Kdyby to bylo moje plato, tak už letí do koše a dávám 13kolík.
-> StepaNoFUN 04.11.17 14:01:11: Přesně tak4
-> palinator 04.11.17 19:07:07: Jj ve většině případů za to může kontakt v kolíkách. Napružíš, prostříkáš a další dvě jízdy to funguje dobře3 3 Když teda nemáš smůlu a ten kolík už není napružovanej tolikrát, že praskne, to je pak radůstka3 3 3
19:07:07
04.11.2017
palinator

-> Bukaj 04.11.17 10:45:33:
Máme asi jiné zkušenosti, protože zatím krom prasklejch žárovek jsem řešil jen a jen kolíky.
14:01:11
04.11.2017
StepaNoFUN

-> Bukaj: Vidíš to. A já jsem jak na autě, tak na karavanu překopával na 13ti pin. S vypínáním mlhovek na autě. U toho karavanu to mám hlavně kvůli lednici (provoz za jízdy a nevybíjení si baterky v karavanu), ale když bych koupil vlek, tak chci už jedině s 13ti pinem.
13:40:41
04.11.2017
Bukaj

-> saskyn2: Tak netvrdím, že je to mechanicky blbý systém, ale srovnáváš tady normu z let šedesátých (nebo kdy se běžně začala používat klasická 7 pinová zásuvka na vlek) s normou z přelomu století...
Spíš je tragédie v provedení a kvalitě zpracování některých levných zásuvek a zástrček - zlatej Sport Yacht...4
Ten bajonetový systém je fajn, ale nekompatibilita celkem zásadní. A že se to řeší redukcema, které jsou příčinou dalších problémů s funkcí osvětlení...
Jinak klasiku 7kolík mám na všech mnou provozovaných a servisovaných přívěsech a pokud někdo něco nevyrve, nebo jinak mechanicky nepoškodí, tak není problém. Spíš bývá často problém v elektroinstalaci k tažnému - třeba kamarád, kterému půjčuji často vlek má na T5 půl roku namontované tažné (v servise) a už mu v zásuvce nefunguje pravá obrysovka a levý blinkr...8
11:30:05
04.11.2017
saskyn2

-> Bukaj 04.11.17 10:45:33: Asi myslíš 13ti kolík. No je to hlavně kvůli karavanům, stálému a spínanému plus. Jinak je to mnohem lepší systém než 7mi kolík. Ten 7kolík je tragedie, celý je to blbě vymyšlený a bez napružování kontaktů to nemá pořádně kontakt. Soused to měl na novém vleku a zlobilo ho to už po roce používání. Já na vozejku hned 7kolík vyhodil a dal 13 a ještě se mi nestalo že by na vozejku někdy něco nesvítilo.
10:45:33
04.11.2017
Bukaj

-> Tom Troll: No, naposledy jsem na STK viděl, že by použili zkoušečku na zásuvku TZ cca v roce 2006, kdy jsem montoval tažné na poslední rodinnou škodovku, která jej neměla4 Jediné, co na TK ohledně TZ kontrolují je, zda je v papírech, když je na autě a naopak (tedy běžná EK)...
-> palinator 04.11.17 10:15:06: Tak kolíky jsou na vině asi tak u 1% případů dysfunkce osvětlení přívěsného vozidla. Nejčastěji jsou zoxidované a nebo uklepané vodiče pod červíkama v zásuvce/zástrčce, dost bordelu v provozu také dělá redukce z jedenáctikolíku na klasiku sedmikolík (to jsem dodnes nepochopil, proč začal někdo dělat ten jedenáctikolík - kvůli zpátečce, nebo? - akurát jsou z toho zmatky, beztak jsem zatím snad nikdy nepotkal přívěs s tou jedenáctikolíkovou zástrčkou - možná to mají nové karavany?)...
10:15:06
04.11.2017
palinator

-> Bukaj 02.11.17 23:54:41:
Když ono nevim co bys na zásuvce chtěl kontrolovat. Většinou jde jen o málo rozevřený kolíky v zástrčce a z toho blbej kontakt (nejčastěji navíc kostra). Tedy nutno zkoušet daný vůz s daným vlekem. Na jiné kombinaci to třeba funguje.
09:38:07
04.11.2017
saskyn2

-> bouchy 04.11.17 05:16:28: Jo, jasně že pozná. Zkus se nad svým příspěvkem ještě jednou zamyslet a napiš nám jak pozná 12V od 12V3 3 3
To je to samý jako kdyby si tvrdil že na válcích poznaj když máš prohozený trubičky od kol3 3 3
05:16:28
04.11.2017
bouchy

-> saskyn2: Jasně, že pozná L od R, no problem to tak v testeru zapojit: www.google.cz/search?q=te ster+z%C3%A1suvky+p%C5%99% C3%ADv%C4%9Bsu&source= lnms&tbm=isch&sa=X &ved=0ahUKEwibht3rhqTX AhXB2aQKHZI6C_gQ_AUICigB&a mp;biw=1600&bih=794#im grc=-cxHfbIFoM-teM:
Jinak u nás maj Teslu, tak nějak odloženou bokem, max. ji asi použijou, když někdo dělá TZ doma a nemá na to papír.
17:13:33
03.11.2017
saskyn2

-> Tom Troll: Tak jasně že když se fotí tak se řeší věci co se kdysi neřešili, ale prohozený světla fakt žádná zkoušečka nepozná, jde tam 12v z leva nebo z prava, dyt je to jedno. Ale teda taky zapojuju jak to má být.
14:10:51
03.11.2017
Tom Troll

-> saskyn2: -> Bukaj: Nevim kam jezdíte na STK, ale většinou co znám z praxe a slyšim z okolí zásuvky kontrolujou a na tažný jako takový jsou dost háklivý. Známej nedal STK protože neměl zrovna namontovaný vyndavatelný koleno z tažnýho (to s čtvercovým průřezem). To že samotkný tažný, zásuvka a uchycení na koleno s kolíkem bylo v pořádku jim bylo jedno.
Jinak na STK maji zkoušečky na zásuvky, ty na ně blikaj, a podle toho viděj, suveréní kompletní kontrola při běžné dvouleté STK u aut s tažným zařízením. Vim o někom kdo opakoval STK protože tažné deset patnáct let nepoužil a shnily kontakty/vodiče tak to musel propojovat znova jenom kvůli nim. Jinak abych nelhal, nejsem si jistej jestli přídou na prohozený 58L a 58P, to jsem se možná nechal unést, ale kdyby na to nějak přišli tak by se jim to asi nezamlouvalo.
Možná to bude tim že v posledních pár letech se na to dost přitlačuje, dost věcí co procházelo dříve už teď neprojde a co se dříve nekontrolovalo se teď kontroluje. To samé s emisema.
upraveno 1x, naposled 03.11.2017 14:23:21
23:54:41
02.11.2017
Bukaj

-> Tom Troll: Já se spíš divím, že zásuvku tažného při TK nekontrolují - když vidím (dys)funkci této záležitosti u většiny aut...7
Aspoň kostru, brzdy a blinkry bych navrhoval kontrolovat při pravidelné TK a ne jen při montáži tažného, případně když někdo veze vlek na TK...
23:43:11
02.11.2017
saskyn2

-> Tom Troll 02.11.17 23:31:26: Jak technik na STK pozná co je levá a co pravá strana když to normálně svítí najednou? Myslím u aut který tuhle funkci nemaj.
23:31:26
02.11.2017
Tom Troll

-> Bukaj: No konec konců to jedno je, ale je to vymyšleno tak aby se to tak dělalo, a tak by se to podle mě dělat mělo. Je tam systém a ten by se zkrátka měl dodržovat.
Taky když se technik STK probudí na špatnym boku a má chuť zkoušet zásuvky tak za to samozřejmě vyhazujou.
23:10:55
02.11.2017
Bukaj

A není nakonec úplně jedno, jestli se 58 a 58L prohoděj? Čemu by to vadilo? Naopak by mi přišlo logické, aby při poruše (např prasklá pojistka, nebo poškozený vodič) svítilo u přívěsu obrysové světlo na druhé straně, než u tažného vozidla - u většiny přívěsů za OA je přes korbu vidět na osvětlení tažného vozu (pokud má normální světla a ne třeba jako Land Rover...)3
17:49:40
02.11.2017
Tom Troll

-> Sita: Nevim co myslíš, zkrátka a jednoduše abys, mohl zkontrolovat správné zapojení dle napětí na pinu při zaplém členu.
16:11:09
02.11.2017
Sita

Tom Troll: muzes popsat jak to pomuze pri zapojovani zasuvky/zastrcky/osvetlen i privesu?
19:51:30
31.10.2017
suri

-> Milan 136: nie ale malo to aj reostat na budíky aj cyklovač , čo potom dlho nebolo
18:27:04
31.10.2017
Milan 136

-> suri: ale gong negongoval 1
10:21:31
31.10.2017
suri

-> saskyn2: jj 100 to mala
08:56:41
31.10.2017
saskyn2

-> StepaNoFUN 31.10.17 07:29:59: JJ, máš naprostou pravdu, SPZ jsem do toho už motat nechtěl a na palubku jsem úplně zapomněl.
08:34:06
31.10.2017
Nwkt

-> Jarda: Tak to zapoj opačně 3

mladou to vytrestalo minulej tejden, mi volá mě pípá auto jako bych měla puštěný světla, ale ty jsou vyplý 3
07:59:13
31.10.2017
Jarda

Si tp udelam i u feldy, protoze u octy jsrm to vyuzivsl dost casto, jen je blbost, ze clovek blika do prava, zastavi a sviti mu ta prava strana, kdyz pitrebuje levou...
07:29:59
31.10.2017
StepaNoFUN

Já bych řekl, že o hodně míň než poloviční spotřeba. Protože jdou jenom ty 2 venkovní žárovky a ne palubka, osvětlením RZ si nejsem jistej...
Ale jednou mě to dostalo. Někde jsem zastavil a čekám u auta. Vůbec mi nebylo divný, že mi svítí jedna žárovka vzadu. Ale začal jsem zkoumat, že mám asi prasklou žárovku, protože nesvítí ta druhá strana. :-D
20:16:40
30.10.2017
Syny

-> Pavel P..: Normalni parkovaci osvetleni. Mas na pacce blinkru takovy to "P". Funguje to jen s vytazenym klickem (alespon myslim, ale mozna staci jen vyple zapalovani). Pouzivam to velmi casto - treba vcera jsem v noci potreboval z auta vyhazet nejaky veci do vchodu, tak jsem zustal stat na ulici (zaparkovat neslo - fullhouse na sidlisti) a prave roznul jen levou stranu :) Auto bylo videt a spotreba polovicni oproti obrysovkam :)
upraveno 1x, naposled 30.10.2017 20:21:26
19:24:23
30.10.2017
saskyn2

Jinak to okoukali ze š100 tam to bylo taky3
19:21:28
30.10.2017
saskyn2

-> Tom Troll 30.10.17 17:26:32: Já zase nevím na co kontrolovat 58L a 58R. Dyt je to jedno, když to zapojíš opačně tak holt bude značka připojená k druhému světlu. Blinkr by byl horší3 Asi jsem si svou prací jistý, protože tohle jsem nikdy nekontroloval.
No málo lidí to používá, protože lidi jsou kokoti a nechaj stát neosvětlený auto kdekoliv. Já to párkrát někde takhle stát viděl. O tom že poloviční odběr energie baterce prospěje je myslím zbytečný polemizovat.
18:23:58
30.10.2017
Milan 136

-> Pavel P..: mám Octávku rozbitou úplně stejně taky1
18:23:33
30.10.2017
Pavel P..

Tak to jsem rád že to neni nějaká chyba....1
17:26:32
30.10.2017
Tom Troll

-> saskyn2: Nevim, je to možný, ale minimálně je to užitečný když si můžeš zkontrolovat správný zapojení 58L a 58R, narozdíl od aut co to nemaj kde muísíš tahat pojistky abys to přerušil. 6
A ještě nevim vo tom že by to někdo využil pro odstavení, světla můžeš bez strachu vybití nějakou tu chvilku svítit všechny, a pokud tam budeš stát dost dlouho na to aby to udělalo rozdíl ale furt to dávalo smyls, tak bys tam asi stát vůbec neměl.
17:15:30
30.10.2017
Milan 136

17:10:01
30.10.2017
saskyn2

-> Tom Troll 30.10.17 16:03:44: Jako že bude chtít motorku podjet skrz škarpu nebo jak?3 Prostě necháš osvětlenou tu stranu do silnice. Myslím že je to i popsané v návodu jestli si to dobře pamatuju.
16:03:44
30.10.2017
Tom Troll

-> saskyn2: Tak to nevim, upřímě bych tohle považoval za hazard jako jezdit v noci s jednim světlem .. někdo si může myslet že to je motorka.. Pro odstavení vozidel u krajnice jsou varovky a trojůhelníky.
15:54:15
30.10.2017
saskyn2

-> Tom Troll: Ale houby, to se používá, aby ti svítily světla když např. necháš odstavené auto u krajnice.
15:14:50
30.10.2017
Tom Troll

-> Pavel P..: To je pro kontrolu zásuvky na tažný, abys věděl jestli máš správně zapojenej obrys pravej a levej, jinak musíš vytahovat pojistky, taková pomůcka od koncernu. 4
Nebo alespoň takhle se to využívá.
09:48:16
30.10.2017
bouchy

-> Pavel P..: Je to správně, safety feature (u stovek jistota vybití baterky)... ale mělo by to vydávat zvuky, když se vyndá klíček a otevřou dveře ne? (stejně, jako když nechám svítit obr., tlumený a jdu s klíčem ven z auta)
09:05:53
30.10.2017
haso

zato nakladak od renaultu (rok 2001) robi pri vypnutom zapalovani a motore to, ze ked das smerovku normalne blika ale vnutri nepipa...rano sa zobudim, idem obzret auto a pozeram ze preco som blikal celu noc dolava 3
09:01:02
30.10.2017
Jarda/felda

-> Pavel P.. 30.10.17 08:41:18: je to normální dělali to už u starší koncerny 4
08:47:19
30.10.2017
minno

-> Pavel P..: No chyba to asi nebude, kedže rovnako to funguje aj u iných áut z koncernu. Ja som si to po 1. krát všimol u služobnej Fab1 pred cca 11 rokmi, myslel som, že sa niečo dosralo3 Podobne ako ty. Potom som zistil, že je to vlastnosť a že som mal vyhodený blinker.
08:44:21
30.10.2017
Jarda

-> Pavel P.. 30.10.17 08:41:18: To uz mela stovka, octavka taky, jen nevim proc pravej pravou, kdyz zastavuju, tak mi zustane svitit parkovacka vic do kraje a ne di silnice, vzdy jsem to chtel o octy predelat7
08:41:18
30.10.2017
Pavel P..

Mám ze včera takovej zajímavej postřeh.... nikdy předtim jsem si toho nevšiml, tak nevim zda to tak má být. Když u B5 při vypnutém motoru i zapalování a zhaslých světlech zapnu blinkr tak se mi na příslušné straně rozsvítí obrysovka vepředu i vzadu.... je to normální?
22:23:45
25.10.2017
King

-> MB_CML: Ono to asi bude taky dany historii toho auta, ktera je u nekterejch kousku E61 uz pekne pohnuta nebo spis mlhava. Ta moje hajtra je dtto po prvnim majiteli s jasnou servisni historii a dlouhejma dalnicnima strekama po Evrope - zatim jsem v necelejch 300tkm resil jenom altik a pak samozrejme kombikovou klasiku - nestastny kabelaze do 5. dveri, a pak oba termostaty. A pak samozrejme neverending story s eko kurvitkem DPF :-)
upraveno 1x, naposled 25.10.2017 22:24:03
15:19:54
25.10.2017
MB_CML

-> palinator: No spíš v celým tom autě a začínalo to u znaku na kapotě 1 3
Extreme Tyres