VW Passat

prohledat
2033 příspěvků (zobrazeno 1701 až 1750) od 08.04.2014 do 16.04.2024, založil/a Syny
řadit dle data
21:33:40
05.07.2017
Nwkt
-> krtik: Pokud seženeš to co komunikuje s origo komfortem tak samo fungujou oba 4
21:47:59
04.07.2017
krtik
-> Nwkt 04.07.17 21:14:09: To je blbý :-/.

A jak to pak fungovalo? Nechali se přizpůsobit origo i replika najednou, aby fungovali paralelně? nehádalo se to? Co to stálo? fungovalo to už potom furt?



Nevíte co stojí origo komplet?



Jeden funkční komplet máme. Možná to skončí pouze výrobou holé planžetky klíče, třeba jako ty plastové náhradní (bylo to ke všem modelům nebo to jsou vyjímky?)
21:21:12
04.07.2017
StepaNoFUN
-> Nwkt: Jo to jsou ty úskalí 2,5G...
21:14:29
04.07.2017
Nwkt
-> Jarda/felda 04.07.17 19:26:51: Ale na 3gen komfort 4
21:14:09
04.07.2017
Nwkt
-> krtik 04.07.17 19:26:27: To co máš je docela atyp a moc lidí to nebude umět. Já to řešil u Toleda na 3x než mi poslali správnej klíč 4
19:40:36
04.07.2017
krtik
-> Jarda/felda 04.07.17 19:26:51: To je dobře. Ale kde? :-D
19:26:51
04.07.2017
Jarda/felda
-> U-Geen 04.07.17 18:45:13: na vw jsou taky i s vnitnostma za pár šupů 1
19:26:27
04.07.2017
krtik
-> Nwkt 04.07.17 18:24:36: Tak to asi myslím jiný. Konkrétně v jedné dědině na baráku reklama: Výroba klíčů s DO. Tak doufám, že to nějak umí pro použití s origo jednotkou..?
18:45:13
04.07.2017
U-Geen
-> Nwkt: ty housingy na klasickou dalku byly na subaru na ebay za par kacek, na vw to bude podobny ne?
upraveno 1x, naposled 04.07.2017 18:45:28
18:24:36
04.07.2017
Nwkt
-> krtik: Ty reklamy co vidíš. Dají uni dálkový ovládání a vůbec neřeší komfortku
15:17:33
04.07.2017
krtik
-> Nwkt 04.07.17 13:41:55: Úplně nerozumím. Kdo by dal uni sadu? soukromníci nebo autorizák?

Jak je to potom s přizpůsobením na origo komfortku? chytne se?



Určitě musí zůstat origo dálkáč. Klíč na vyrobení má být pouze rezerva. Takže by asi nevadilo, pokud by nebyl s ovladačem.
upraveno 1x, naposled 04.07.2017 15:18:08
13:42:34
04.07.2017
Nwkt
-> krtik: Myslím že jsem i nedávno viděl obal klíče, kam se vložila dálka z oválnýho ... asi kolem 600
13:41:55
04.07.2017
Nwkt
-> krtik: Dají uni sadu. Pokud chceš origo tak si připrav cca 2000,- záleží co tam máš teď za komfortku
12:18:10
04.07.2017
krtik
Jak je to prosím s doděláním vystřelovacího klíče s DO k autu? Konkrétně Passat B5.

Vídám reklamy a nabídky výroby klíčů i s ovladačem, ale to jsou firmy mimo autorizáky. Věřit tomu? Nebo raději ten autorizák a podle VIN? udělali by to ještě vůbec na '97?

Máte prosím někdo zkušenosti a odhad co za to? Děkuju :)
09:34:10
04.07.2017
Syny
-> Nwkt 04.07.17 08:42:05: Zatim nemam nic 3 A ten na pacce blinkru je stejne na pikacu... Co jsem s tim jezdil v Octavii, tak me spis sral. To u Passata je to o dost lepsi.
upraveno 1x, naposled 04.07.2017 09:34:58
08:42:05
04.07.2017
Nwkt
-> Syny: Hele město 60, mimo 110, rychlostka 130, dálnice 150 3 dobrej je na to tempomat co zatím nemáš 3 3 3
22:39:46
03.07.2017
Syny
-> Nwkt 03.07.17 10:10:31: Asi se to budu muset naucit, coz? 3
10:10:31
03.07.2017
Nwkt
-> Syny: Tak 60 = 53 - 3 = 50 => LIMIT!!! 3 3 3
10:07:10
03.07.2017
Syny
-> Nwkt 03.07.17 10:05:55: Prave - kdyz drzis 60 a vic 3 A jakej rozdil ve vykonu je mezi PD a CR? To by melo byt celkem stejny, ne? Mozna bude drobet jinak krivka vykonu/kroutaku, ale asi ne nejak zasadne...
upraveno 1x, naposled 03.07.2017 10:15:13
10:05:55
03.07.2017
Nwkt
-> Syny: Ale jezdil si s PD ne CRkem 4 hele 4ka je na město akorát, když držíš těch 60
10:02:39
03.07.2017
suri
-> Syny: ti predám môjho Superba alebo Octaviu , Oct je top ...
09:59:29
03.07.2017
Syny
-> saskyn2 03.07.17 09:43:12: Hele to DSG by me i lakalo, ale mam z toho strach u ojetiny, kdy nevis co se s tim delo a vlastne ani kolik to ma najeto 8 Jinak bych se tomu vubec nebranil.



103kW v Passatu na porovnani netreba, s tim jsem najezdil dost 1 A je pravda, ze mi to chvilema prislo slaby, ale to byla 4kola, kde si s sebou tahas jeste asi o 200kg zeleza vic (nebo kolik).



Jinak u toho manualniho 6q jediny co me "sralo" je, ze ve meste, kdyz chce clovek jet +/- kolem limitu, tak 3ka je moc a 4ka je malo.
upraveno 1x, naposled 03.07.2017 10:05:37
09:52:05
03.07.2017
Jumbo
-> saskyn2: Ta pětka mi přišla tak někde mezi 5 a 6 a na dálnici to mělo na můj vkus moc otáček + se člověk často dostal do spektra otáček, kde už ten motor moc netáhl...
09:43:12
03.07.2017
saskyn2
-> Nwkt: JJ, přesně tak. Hele sralo no já nevím, já kolikrát řadím z 4 rovnou 6. Ta 5 je tam zbytečná, snad jedině při nějaký sportovní jízdě 3



-> Jumbo 03.07.17 08:59:31: Asi nechápu slovní spojení „pokud budeš tahat delší trasy po dálnici, tak budeš ten motor dost točit“ a „navíc v kombinaci s delšíma kvaltama“

Tak pokud to má dlouhou pětku, tak to na dálnici snad naopak tolik netočíš ne? Dáš za 5 a jedeš, proč bys to točil.



-> Syny: Projed si to a uvidíš jak ti to bude vyhovovat, případně ti nwkt půjčí 103 na porovnání, pak někdy vzkoušej dsg a pákou pro dinosaury budeš opovrhovat jako já3 3 3
09:32:20
03.07.2017
Syny
OK, vsem diky za poznatky. Tak jeste pockame, jestli se neukaze neco vhodnejsiho :) TK mam do prosince 3
upraveno 1x, naposled 03.07.2017 09:32:27
09:12:22
03.07.2017
Nwkt
-> Jumbo: Výkon vyřeší motorpower čipem 1 ten 5q by mě fakt sral
08:59:31
03.07.2017
Jumbo
-> Syny: Tenhle motor jsem měl chvíli ve služebním Passatu kombík a ten pětikvalt je zlo... Pokud budeš tahat delší trasy po dálnici, tak budeš ten motor dost točit. Ten výkon mi navíc na toho Passata přišel strašně málo, navíc v kombinaci s delšíma kvaltama taky nic moc... Musel jsem to strašně honit, aby to trochu jelo, motor pak dostával docela na prdel...
15:14:30
02.07.2017
Nwkt
-> saskyn2: Přísvit + corner je dobrej 1
23:19:21
01.07.2017
saskyn2
-> Syny: Corner je přes mlhovku jako u O2. Ale potřebuješ na to 30byte BSG. Tj. zhruba od modelu 2008, starší corner neumí. U xenonů můžeš nastavit přísvit+ještě corner, ale já jsem mlhovky zrušil a dal tam denní z fabie rs.
19:09:34
01.07.2017
suri
-> Syny 01.07.17 18:25:49: ale H4 , dnes je to viacmenej len H7 a ak chceš niečo vidieť tak tam dáš Nightbraker laser alebo niečo podobné a tie mne na Octavii držia max 6-7tis km dlhších trás , keby to štartujem častejšie tak ani toľko ... Tiež mám na jednom H4 ktoré sú večné , na jednom xenony čo sú super aj farbou svetla aj svietením a na treťom H7 tak viem porovnať ...
18:25:49
01.07.2017
Syny
-> suri 01.07.17 12:30:38: Tyjo, me za 8.5 roku, co mam tu Cordobu praskla jedna zarovka v hlavnim svetle (a to uz mela neco nalitano jeste ze 120tky), jedna brzdovka a 2x ta mala parkovacka vepredu, jinak nic a zbytek je jeste puvodni co jsem ji koupil 3 To si myslim, ze je celkem obstojny skore.



-> saskyn2 01.07.17 12:33:13: Jinak - jak je u tech projektorovejch svetel B6tky resenej Corner system? Pres mlhovky jako to maj Octavie?
upraveno 1x, naposled 01.07.2017 18:27:03
12:33:13
01.07.2017
saskyn2
-> Syny: JJ, má to parabolu dálek zvlášt. No ono 12 mm na průměru kruhu ti dá docela velkou plochu, ale samozřejmě s těmi 81kw to úplně stačí. Okna se dají dodělat, vyjde to cca 4-5000kč.
12:30:38
01.07.2017
suri
ja by som tiež už iné ako xenóny nechcel , už len kvôli večnej výmene žiaroviek
11:59:13
01.07.2017
Syny
-> saskyn2: Loketku to ma... Jediny co z to, co jsem si rikal, ze by bylo fain, nema, jsou ty el. okna vzadu. Xenony vim, ze sviti paradne (jezdil jsem s tou sluzebni B6, co je ma), ale sralo mi, ze kdyz mas ty svetla zhasnuty (v Anglii bezne, u nas denni sviceni), tak kdykoliv bliknes, nebo zajedes do tunelu/pod most (a mas destak), tak te to s tema vybojkama blika, respektive je to rozsvecuje na kratkou chvili a zas zhasina... U toho s tema cockama mas parabolu na dalky zvlast, coz i zlepsuje viditelnost toho zablikani.

12mm u ty spojky je tak zasadni rozdil? Navic kdyz by se ponechalo puvodnich 81kW, tak by to nemel byt takovy problem, ne?
11:27:32
01.07.2017
saskyn2
-> Syny: Švihadla jsou oprc když máš třeba děti a chceš vzadu stáhnout okno, ale jinak by mi zas tak nevadily. Xenony- no hele ted mam dvě auta jedno xenony má(u passatu standartně natáčecí bixenony s přísvitem), jedno ne a je to jak když sednu z auta co prosvěcuje i slabší stromy do auta který má petrolejky3 V podstatě jsem rozmejšlel, že si nechám novější CRko, ale nakonec právě ty xenony jsou to co mi na tom chybí ze všeho nejvíc, jejich zástavba je složitá a rozhodl jsem se že raději oželím lepší motor. No na spojce je špatné to že je to 228mm, zatím co 6Q má 240mm, takže tomu odpovídající přenos síly a životnost. Jinak jestli je to čistokrevnej trendline tak asi nebude ani loketka. Ale jo, oproti cordobě to je velkej skok kupředu a dá se s tím žít i bez těch xenonů4
10:20:07
01.07.2017
Syny
-> saskyn2 30.06.17 22:23:58: Xenony to nema (coz pro me mozna lepsi) a svihadla vzadu to bohuzel ma, ale jinak to ma tempomat, destak, parkovasci senzory na obou stranach, vyhrejvany sedacky a climatronik. Jeste jsem ho nevidel, tak nevim v jakym stavu ten motor (a cely auto) bude. Co je spatnyho na tej spojce?
23:09:24
30.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 30.06.17 22:56:13: Pokud je to jako Volha 21ka, že dáš v Plzni za 3 a vyndáš ji v Praze, tak to nevadí, ne? 1
23:03:57
30.06.2017
saskyn2
-> Milan 136: Co vím tak jen 5Q

-> Nwkt: No hele on je docela dlouhej, takže to není tak strašný, takže na 5q jako takovej si asi zvykneš, spíš by mě u toho 5Q srala 228 spojka.
22:56:13
30.06.2017
Nwkt
-> saskyn2: Je to trend bez xenonů 1 ten 5q by mě sral teda
22:56:05
30.06.2017
Milan 136
-> saskyn2 30.06.17 22:23:58: 81 kW mela jen 5q? V OIi mela mam dojem klasika 6q
22:27:02
30.06.2017
saskyn2
Jinak motorpower z toho dokáže dostat necelých 140 kw3
22:23:58
30.06.2017
saskyn2
-> Syny: JJ, je to přiškrcená CBAB, tj. 103kw CR. Což o to, jde to čipnout, ale dělalo se to jen v 5Q a nespíš to bude socka výbava(většinou trendline bez tempomatu xenonů, švihadla vzadu atd.). Mín to nežere, spíš víc, musí se tomu víc šlapat aby to trochu jelo. Na druhou stranu zas tak špatně to nejede a motor je to extrémně spolehlivý.
21:58:09
30.06.2017
Syny
Kuci, jakou mate zkusenost s 81kW 2,0TDI (CR) v Passatu B6? Asi se pojedu na jednoho podivat... Udajne to je stejnej motor jako 103kW, jen priskrceny - jezdi to alespon za min nez ta 103kW verze? Nejaky typy kam koukat, bolistky apod.? Jo a jeste dotaz - daval se k temhle motorum taky 6q nebo 5q? Diky :)
15:35:39
26.06.2017
palinator
-> Kocvin 22.06.17 20:35:08:

Nebejt tam DPF tak za ty prachy mi může bejt celej EGR ukradenej a sám si zaplatí úpravu v ŘJ. 3
17:05:18
23.06.2017
Milan 136
-> Nwkt: obcas ne1
10:01:49
23.06.2017
Nwkt
-> Milan 136: Hodně let zpět jsem koukal na VHSce na instruktážní videa od Oplu, tam to měli hezky čistý na nových autech. To tak v reálu není? 3 3 3
09:37:46
23.06.2017
Kocvin
Tak týpek si dal nakonec říct a už tam montuju nový :) Naštěstí..
09:18:12
23.06.2017
Milan 136
-> saskyn2 22.06.17 23:01:14: to je super, kdyz tam neco delas a je to komplet od sazi. To ses jak kominik pak
07:22:35
23.06.2017
Kocvin
-> saskyn2: Pravou poloosu mám dole a musel jsem vyvěsit DPF z turba a z držáků abych se dostal na šroubky za ním, jinak celkem pohoda.. Ale na první pohled to vypadalo děsivě.
23:01:14
22.06.2017
saskyn2
Co zakňourá, ale hlavně smrdí dovnitř, o tom že některý extrémisti s tím jezděj několik let a maj celej motorovej prostor černej ani nemluvím. Zrovna tohohle bych se nebál, stav se dá celkem slušně odhadnout pohledem a ozkoušením vůle rukou. Jinak na touranu jsem to asi ještě nikdy neměnil, ale u oktávky i passatu musí nápravnice a jedna poloosa dolů, je tam přístup jak doprdele.
Extreme Tyres