VW Passat

prohledat
2056 příspěvků (zobrazeno 1701 až 1750) od 08.04.2014 do 18.05.2024, založil/a Syny
řadit dle data
12:10:03
31.07.2017
saskyn2
-> jok3r: Já bych to nazval tandem. Ofiko se to jmenuje čerpadlo paliva a podtlaku. Vstřikovací čerpadlo to auto nemá, tuto funkci plní vstřky. Ale je to tvůj inzerát, mě je to celkem jedno, jen myslím že kdokoliv kdo trochu zná, tak ví, že to vstřikovací čerpadlo nemá. Jinak auto je pěkný, i pěkná výbava.
12:06:35
31.07.2017
Jirik_Tuňák1983
Mi to přijde za 2007ku se skoro 300 000 km na hrbu celkem drahý. Ale cenotrh nesleduji, tudíž mám možná zkreslené představy o tom, kolik má stát auto těchto parametrůch.
10:50:38
31.07.2017
jok3r
-> suri: na to sem se taky ptal, v autorizaku mi bylo nakym technikem vysvetleno ze by to nemelo tolik prenaset vibrace od kol do volantu, vic nevim



-> saskyn2: jak bys jinak nazval tandemový čerpadlo?
10:35:14
31.07.2017
saskyn2
-> suri 31.07.17 08:21:54: Mě by zase zajímalo, jak se na PD dá vyměnit vstřikovací čerpadlo3 3
09:51:33
31.07.2017
Nwkt
-> suri: Předpokládám, že si vyjel kódy ze štítku a bude něco takovýho

forum.octaviaclub.cz/inde x.php?showtopic=...
09:47:27
31.07.2017
Jirik_Tuňák1983
-> suri 31.07.17 08:21:54: Huňatej návlek z Lidlu? 1
08:21:54
31.07.2017
suri
-> jok3r: čo je to "dynamický tlumič volantu" ?
05:50:40
31.07.2017
jok3r
Kdyby jste se někdo chtěl ujmout mýho auta tak prodávám auto.bazos.cz/inzerat/... /VW-Passat-Sportline-DSG-s ervis.php :)

Budu přecházet na multivan.
06:47:14
13.07.2017
Bukaj
-> urbi21: Žárovky jsem vytáhl v pohodě, ale ani poté jsem uvnitř nenahmatal motorek...
01:47:59
13.07.2017
urbi21
-> Bukaj 13.07.17 00:00:56: přece si nebudeš doma měnit žárovku,ale hezky do servisu3 3
00:56:53
13.07.2017
Bukaj
-> saskyn2: Jo, jsou tam H4, ale do těch dvířek jsem ani pořádně nestrčil ruku (u světla na autě) - vadila mi tam baterka a na druhé straně také něco...8
00:36:59
13.07.2017
saskyn2
-> Bukaj: Je to jako u gynekologa, ale jde to dvířky. Teda určitě pokud tam má H4. Ty H7/H1 světla jsem asi nikdy nedělal.
00:11:14
13.07.2017
Bukaj
-> saskyn2 13.07.17 00:06:20: Aha, mně stačilo, že kam jsem kouknul, tam byly orezlý torxový "samořezky", když jsem uvažoval, že bych ten nárazník sundal, zjistil jsem, že bych musel nejdřív sundat plastové nadkolí a kryt motoru atd. Navíc kamarád neměl moc času, tak mne přesvědčil, že to mám nechat a že už je objednanej do servisu...
00:08:01
13.07.2017
Bukaj
-> saskyn2: Jo, tohle jsem našel, ale nikde popis, kde ten motorek hledat a všechny fotky toho světla, které google našel byly v nerozebraném stavu.

Ten motorek se vyndavá jak? těmi "dvířky" pro výměnu žárovek, nebo je potřeba sundat kryt světla a parabolu?
00:06:20
13.07.2017
saskyn2
A sundat nárazník je asi na 10 minut práce.
00:05:10
13.07.2017
saskyn2
-> Bukaj: Motorky jsou tam motorky stejný z jedničkový oktávky. Jsou uvnitř. Nijak to neodchází, nejčastější příčina je že to někdo nabourá a nějakej blbec tam nacpe nový světla bez motorku. Patří tam toto

www.google.cz/search?q=1J 094129...
00:00:56
13.07.2017
Bukaj
-> urbi21: To jako vážně?9
23:24:31
12.07.2017
urbi21
-> Bukaj: to už je snad standard u všech nových aut sundat nárázník 3 3
23:20:07
12.07.2017
Bukaj
Tak nakonec jsem nenašel ani motorky sklonu světel 3

Domnívám se, že musejí být schované uvnitř světel a světla se mi demontovat nepodařilo - on se snad kvůli vyndání světel musí sundat nárazník, nebo nevim...9
19:22:12
12.07.2017
Nwkt
-> Jarda/felda: Se dává jenom ke xenonům
19:20:20
12.07.2017
Jarda/felda
-> Bukaj 12.07.17 07:26:40: to nemá automat na světla ?
07:26:40
12.07.2017
Bukaj
Mám dotaz k VW - není to sice Passat, ale na T5 jsem tu téma nenašel...

...jaká je nejčastější příčina nefunkční korekce sklonu světel u T5 2004?

Hledat chybu v motorkách, konektorech, kabeláži, panýlku regulace, nebo někde jinde?

Kamaráda za to vyhodili z technické (respektive na měsíc) a už týden jezdí bez platné TK a auto denně potřebuje, takže se obrátil na mne a dnes odpoledne to potřebuju vyřešit...

Díky za (pokudmožno) rychlé odpovědi.4
09:57:39
06.07.2017
krtik
-> Nwkt 05.07.17 21:33:40: Tak jo, budu shánět.

Děkuju všem za rady :).
21:33:40
05.07.2017
Nwkt
-> krtik: Pokud seženeš to co komunikuje s origo komfortem tak samo fungujou oba 4
21:47:59
04.07.2017
krtik
-> Nwkt 04.07.17 21:14:09: To je blbý :-/.

A jak to pak fungovalo? Nechali se přizpůsobit origo i replika najednou, aby fungovali paralelně? nehádalo se to? Co to stálo? fungovalo to už potom furt?



Nevíte co stojí origo komplet?



Jeden funkční komplet máme. Možná to skončí pouze výrobou holé planžetky klíče, třeba jako ty plastové náhradní (bylo to ke všem modelům nebo to jsou vyjímky?)
21:21:12
04.07.2017
StepaNoFUN
-> Nwkt: Jo to jsou ty úskalí 2,5G...
21:14:29
04.07.2017
Nwkt
-> Jarda/felda 04.07.17 19:26:51: Ale na 3gen komfort 4
21:14:09
04.07.2017
Nwkt
-> krtik 04.07.17 19:26:27: To co máš je docela atyp a moc lidí to nebude umět. Já to řešil u Toleda na 3x než mi poslali správnej klíč 4
19:40:36
04.07.2017
krtik
-> Jarda/felda 04.07.17 19:26:51: To je dobře. Ale kde? :-D
19:26:51
04.07.2017
Jarda/felda
-> U-Geen 04.07.17 18:45:13: na vw jsou taky i s vnitnostma za pár šupů 1
19:26:27
04.07.2017
krtik
-> Nwkt 04.07.17 18:24:36: Tak to asi myslím jiný. Konkrétně v jedné dědině na baráku reklama: Výroba klíčů s DO. Tak doufám, že to nějak umí pro použití s origo jednotkou..?
18:45:13
04.07.2017
U-Geen
-> Nwkt: ty housingy na klasickou dalku byly na subaru na ebay za par kacek, na vw to bude podobny ne?
upraveno 1x, naposled 04.07.2017 18:45:28
18:24:36
04.07.2017
Nwkt
-> krtik: Ty reklamy co vidíš. Dají uni dálkový ovládání a vůbec neřeší komfortku
15:17:33
04.07.2017
krtik
-> Nwkt 04.07.17 13:41:55: Úplně nerozumím. Kdo by dal uni sadu? soukromníci nebo autorizák?

Jak je to potom s přizpůsobením na origo komfortku? chytne se?



Určitě musí zůstat origo dálkáč. Klíč na vyrobení má být pouze rezerva. Takže by asi nevadilo, pokud by nebyl s ovladačem.
upraveno 1x, naposled 04.07.2017 15:18:08
13:42:34
04.07.2017
Nwkt
-> krtik: Myslím že jsem i nedávno viděl obal klíče, kam se vložila dálka z oválnýho ... asi kolem 600
13:41:55
04.07.2017
Nwkt
-> krtik: Dají uni sadu. Pokud chceš origo tak si připrav cca 2000,- záleží co tam máš teď za komfortku
12:18:10
04.07.2017
krtik
Jak je to prosím s doděláním vystřelovacího klíče s DO k autu? Konkrétně Passat B5.

Vídám reklamy a nabídky výroby klíčů i s ovladačem, ale to jsou firmy mimo autorizáky. Věřit tomu? Nebo raději ten autorizák a podle VIN? udělali by to ještě vůbec na '97?

Máte prosím někdo zkušenosti a odhad co za to? Děkuju :)
09:34:10
04.07.2017
Syny
-> Nwkt 04.07.17 08:42:05: Zatim nemam nic 3 A ten na pacce blinkru je stejne na pikacu... Co jsem s tim jezdil v Octavii, tak me spis sral. To u Passata je to o dost lepsi.
upraveno 1x, naposled 04.07.2017 09:34:58
08:42:05
04.07.2017
Nwkt
-> Syny: Hele město 60, mimo 110, rychlostka 130, dálnice 150 3 dobrej je na to tempomat co zatím nemáš 3 3 3
22:39:46
03.07.2017
Syny
-> Nwkt 03.07.17 10:10:31: Asi se to budu muset naucit, coz? 3
10:10:31
03.07.2017
Nwkt
-> Syny: Tak 60 = 53 - 3 = 50 => LIMIT!!! 3 3 3
10:07:10
03.07.2017
Syny
-> Nwkt 03.07.17 10:05:55: Prave - kdyz drzis 60 a vic 3 A jakej rozdil ve vykonu je mezi PD a CR? To by melo byt celkem stejny, ne? Mozna bude drobet jinak krivka vykonu/kroutaku, ale asi ne nejak zasadne...
upraveno 1x, naposled 03.07.2017 10:15:13
10:05:55
03.07.2017
Nwkt
-> Syny: Ale jezdil si s PD ne CRkem 4 hele 4ka je na město akorát, když držíš těch 60
10:02:39
03.07.2017
suri
-> Syny: ti predám môjho Superba alebo Octaviu , Oct je top ...
09:59:29
03.07.2017
Syny
-> saskyn2 03.07.17 09:43:12: Hele to DSG by me i lakalo, ale mam z toho strach u ojetiny, kdy nevis co se s tim delo a vlastne ani kolik to ma najeto 8 Jinak bych se tomu vubec nebranil.



103kW v Passatu na porovnani netreba, s tim jsem najezdil dost 1 A je pravda, ze mi to chvilema prislo slaby, ale to byla 4kola, kde si s sebou tahas jeste asi o 200kg zeleza vic (nebo kolik).



Jinak u toho manualniho 6q jediny co me "sralo" je, ze ve meste, kdyz chce clovek jet +/- kolem limitu, tak 3ka je moc a 4ka je malo.
upraveno 1x, naposled 03.07.2017 10:05:37
09:52:05
03.07.2017
Jumbo
-> saskyn2: Ta pětka mi přišla tak někde mezi 5 a 6 a na dálnici to mělo na můj vkus moc otáček + se člověk často dostal do spektra otáček, kde už ten motor moc netáhl...
09:43:12
03.07.2017
saskyn2
-> Nwkt: JJ, přesně tak. Hele sralo no já nevím, já kolikrát řadím z 4 rovnou 6. Ta 5 je tam zbytečná, snad jedině při nějaký sportovní jízdě 3



-> Jumbo 03.07.17 08:59:31: Asi nechápu slovní spojení „pokud budeš tahat delší trasy po dálnici, tak budeš ten motor dost točit“ a „navíc v kombinaci s delšíma kvaltama“

Tak pokud to má dlouhou pětku, tak to na dálnici snad naopak tolik netočíš ne? Dáš za 5 a jedeš, proč bys to točil.



-> Syny: Projed si to a uvidíš jak ti to bude vyhovovat, případně ti nwkt půjčí 103 na porovnání, pak někdy vzkoušej dsg a pákou pro dinosaury budeš opovrhovat jako já3 3 3
09:32:20
03.07.2017
Syny
OK, vsem diky za poznatky. Tak jeste pockame, jestli se neukaze neco vhodnejsiho :) TK mam do prosince 3
upraveno 1x, naposled 03.07.2017 09:32:27
09:12:22
03.07.2017
Nwkt
-> Jumbo: Výkon vyřeší motorpower čipem 1 ten 5q by mě fakt sral
08:59:31
03.07.2017
Jumbo
-> Syny: Tenhle motor jsem měl chvíli ve služebním Passatu kombík a ten pětikvalt je zlo... Pokud budeš tahat delší trasy po dálnici, tak budeš ten motor dost točit. Ten výkon mi navíc na toho Passata přišel strašně málo, navíc v kombinaci s delšíma kvaltama taky nic moc... Musel jsem to strašně honit, aby to trochu jelo, motor pak dostával docela na prdel...
Extreme Tyres