skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Passat
-> Milan 136 25.04.14 18:52:38: to je normálka , u nás je to s týmito motormi už dosť bieda , asi to už má byť v šrote :D
-> suri: u táty v práci BKD houkalo od nova. ve 300 00 zarezla regulace a dalo se x turbo. ale jinak bylo ok
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 17.04.14 22:57:32: jsk kdybych to tušil
hodně štestí .. nech to doma a jed cordobou .. tam se nemá co posrat![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
húkajú skoro všetky , paradoxne tie najrozjebanejšie a najodpornejšie jazdia bezporuchovo
-> Milan 136: To je pravda je to spíš jen o množství zda hodně nebo ještě více
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Kuladmin: ten je v každým tdi...
i tsi...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Sundej hadici - rouru od turba a jestli je plna oleje tak je to jasny.
-> Syny 24.04.14 23:59:48: Co to tam je v pozadí za kulisy? Točíte Ocelové město 2? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: Tak ta O1 byla nejdřív služebák mýho táty, pak jí skoro 5 let likvidovala moje matka a sestry a až teď je moje
A má 313 tisíc na hrbu...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> dragon_cb_cz: No pozor, to ale predpokladam nemluvis o sluzebnim aute
Kdybych tu Octavii/Passata mel od novty ja, tak verim, ze nebude problem. Ale bohuzel, kdyz podedis sluzebaka co ma 162 tisic, tak to je uz poukazka do pruseru samo o sobe... Ja narocnej nejsem vubec. Sam mam porad Cordobu, ktera za par dni slavi devatenactiny. Bohuzel, tady ale dostanu auto, ktery uz je na pokoraji zhrouceni a mam s nim jet celkem dlouhou streku + bejt s nim 3/4 roku tam...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Syny: No asi takhle - spotřebně jezdím buď O1 combi 1.9TDI 66kW 4x4 nebo GLSkou... takže mě to zas tak strašný nepřijde
Chápu že na cestu do hrdého Albionu je to trochu něco jinýho než na moje crcání okolo komína, ale i v tej O1 jsem v létě zvládnul Norsko celkem bez potíží (s kojencem v autě BTW)... nesmíš bejt moc zmlsanej ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Syny:
ty 77 kW maj ale na brzdě v reálu o hodně víc.
ty 77 kW maj ale na brzdě v reálu o hodně víc.
-> dragon_cb_cz: Tak tohle je podstatne lepsi, pohodlnejsi a vybavenejsi kara, no... Navic todle ma 103kW a 6q, ta Octa (dle Suriho) jen 77kW a ma 5q. A to se mi i ten Pasik zda linej...
-> Syny:
V těhlech herkách turba tak zajímavě povídaj už kolem 120 tkm
Ale jinak to nejsou špatný motorizace na poměry PDček.
Co se týče OIII co máme teď v rodině v 1,4 TSI, tak z toho se po startu linou divný zvuky už od novoty, bzučení kvičení. Brrrr
V těhlech herkách turba tak zajímavě povídaj už kolem 120 tkm
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Co se týče OIII co máme teď v rodině v 1,4 TSI, tak z toho se po startu linou divný zvuky už od novoty, bzučení kvičení. Brrrr
-> Syny: Taková pirátská značka a ty se ještě vztekáš ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> darklord: No stav Passata je asi tak o 2 levly vejs a stejne se posral, takze radsi nebudu premejslet co horzi tejhle kare. Passat uz ma pul veci novejch, todle nic. Pri pridani plynu v tom kvici, ze jsem se nekolikrat ohlid, jestli zamnou nejede sanitka. Tak doufam, ze mi v UK opet neodejde turbo (ac todle nevim jestli je turbem), to uz bych v praci asi vysvetloval docela tezko... Blby je, ze se tam kupovala nova auta pro managery, ale na takovyhle cesty do Anglie + 3/4 roku tam, dostanem prave takovyhle auta co uz manageri nechtej... A to nemluvim o vybave, kterou ma Passat lepsi. No, buh semnou... Na Pasika budu s laskou vzpominat.
-> Syny: voe vochcafka fnafte na hlinach fkombiku!
Parada, tak vyfasuju toto... 162 tisic na hrbu, motor zablitej naftou, kvici a piska v tom... To bude jizda ty pico... Doufam, ze to do ty Anglie alespon dojede
Asi budu s laskou vzpominat na Passata...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Syny 16.04.14 19:39:57: Mne O1 66kw AGR chytala za tepla na 7-8 otočenie štartérom. Prečítal a vypočul som si rady všelijakých odborníkov na nete aj mechanikov, akože nabi baterku, zvýš štartovaciu dávku, vymeň štartér, hoď auto z mosta atd. Išiel som od najlacnejšieho riešenia nabitia baterky - nepomohlo. Kúpil som nové uhlíky (staré boli asi o 1/3 menšie) a puzdrá do štartéra, prebehla výmena a za tepla rovnako ako za studená chytala na brnk. Vyskúšaj, oprava za cenu materiálu - 10€.
E: Až teraz som si prečítal tvoj prvý príspevok, takže moja reakcia je dosť OT. V tom prípade by som volil tú štvrtú možnosť, ktorú mi radili :-)
E: Až teraz som si prečítal tvoj prvý príspevok, takže moja reakcia je dosť OT. V tom prípade by som volil tú štvrtú možnosť, ktorú mi radili :-)
-> Syny 21.04.14 23:17:18: všetky 1,9 okrem 4x4 majú 5Q , 77kw , malú spojku a malé brzdy
-> suri: Nejakou dvojkovou Octavii f kombiku, pred faceliftem s TDickem a jen 5ti kvaltem... Co to je ale konkretne za motor nevim. Nejaky 1.9 TDi typuju, ale jak silny a jaky typy se delaly v tej dobe, to netusim.
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 17.04.14 22:57:32: záleží čo mu dajú
-> Syny: z bláta do louže? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Syny 17.04.14 20:01:49: jestli dojedeš :-D
Nevim, kdyz jsem to zkousel naposeld, tak to po delsi jizde chytalo.
Ale ono to je asi uz fuk, za 14dni budu mit otocku do CR a odjedu zpatky nejspis s Octavii.
Ale ono to je asi uz fuk, za 14dni budu mit otocku do CR a odjedu zpatky nejspis s Octavii.
-> Eidy: Takže může bejt vadný to čidlo no ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
sranda to tu čítať ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Syny: Baterkou to není. To je jen schovávačka pro servisy. Jak říká vhml, je to mezníma otáčkama pro start. Stačí to poladit přes diagnostiku za pár stováků. Ty otáčky se mění dle teploty motoru, takže studenej je v cajku. Až to nebude chtít naskočit, odpoj čidlo teploty. ECU si bude myslet, že je studeno a mělo by to chytit. Teda pokud je tam jedno čidlo.
-> Syny: Hele na tom videu co si sem dával ti to motá dobře, kdyby byla špatná baterie tak by hlavně pohasínal maxidot, světla to tuším vypíná při startování normálně, já bych v tomhle problém fakt nehledal. Tyhle závady který se projevují občas jsou nejhorší.
-> Syny: Pokud byla baterka uz slabsi, tak jsi proste nedosahnul tech kritickejch otacek... Poradne ji dobij a uvidis.
No jo, ale ja to treba nenastartoval vubec po 10 minut. Jako jesti je to fakt jen vybitou baterii, tak to mi poser co to je za kram teda... Ale jako slysitelne tam problem nebyl, starter tocil jako o zivot a nechytlo to. Ted ale po jizde na letiste to chytlo pokazdy co jsem to zkousel... To je fakt zahada...
-> Syny 16.04.14 19:39:57: je to možný tdi potřebuje mít švih když startuje ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> vhml: Ono nejde ani tak o tu dávku paliva co vím - ta se sice jako "řešení" přidává, ale moc to nepomáhá.
-> Syny: U starých TDI (konkrétně mého AGR) vím, že tenhle problém spočívá v tom, že startér musí nejdřív motor roztočit na určité mezní otáčky, než tam ŘJ pustí palivo. Takže když je baterka už před smrtí nebo startér má vymletý futra, tak to dlouho trvá, než se na ty kritický otáčky dostane. Řeší se to přeprogramováním ŘJ na o něco nižší mez.
Mě to okta dělala taky (teplej motor jsem musel točit několik vteřin), když pak baterka definitivně chcípla a dal jsem novou, tak problém zmizel... Takže delší jízda nebo šup s ní na nabíječku...
-> Syny: U starých TDI (konkrétně mého AGR) vím, že tenhle problém spočívá v tom, že startér musí nejdřív motor roztočit na určité mezní otáčky, než tam ŘJ pustí palivo. Takže když je baterka už před smrtí nebo startér má vymletý futra, tak to dlouho trvá, než se na ty kritický otáčky dostane. Řeší se to přeprogramováním ŘJ na o něco nižší mez.
Mě to okta dělala taky (teplej motor jsem musel točit několik vteřin), když pak baterka definitivně chcípla a dal jsem novou, tak problém zmizel... Takže delší jízda nebo šup s ní na nabíječku...
-> Syny 16.04.14 19:39:57: možný dost, starý TDI taky startujou hůř kvůli opotřebenýmu startéru a menší startovací dávce za tepla. Proto se zvyšuje dávka aby to líp nastartovalo i s horším startérem.
-> Syny: Jí zkus dobít. Popř. nechat změřit
jsme se asi s někým přetahovali při přesunutí![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
jsme se asi s někým přetahovali při přesunutí
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Hele chlapci, potrebuju nazor :) Na nejakym foru jsem si ptecetl, ze stejnej problem se startovanim nekomu delala slaba baterie. Pry taky jen za tepla, kvuli jine preddavce paliva. Ze pry nedokazala roztocit motor tak, aby "pustil naftu". Zdalo se mi to jako total chujovina, ale mozna na tom neco bude, protoze kdyz se mi podelalo turbo, tak jsem asi 5 hodin stravil na varovkach a od te doby to vlastne dela. Cim vic se mi to stavalo, tim vic jsem tocil startwrem a vybijel baterii a tim vic to delalo. Ted jsem dojel ale 140 km na letiste a co to tak zkousim, tak auto startuje normalne zatim... Je pravda, ze pri poslednich pokusech, kdy to blblo uz mi to i zhasinalo vsecky svetla, takze baterie uz ma asi dost. Myslize, ze to fakt muze bejt tim? Ja uz bych se nedivil nicemu jako...
-> Jirik_Tuňák1983 13.04.14 13:12:57: Jseš, ale to víme už dávno ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> dragon_cb_cz: eventuálně na xa klubu v nový i starý poradně je sekce speciálně pro activisty, kde jsou nejčastější problémy řešeny...
-> U-Geen: Myslíš ruční brzdu? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: ono je taky potreba obcas pouzivat tu dlouhou tycku co je na tunelu... :-) je fakt ze jsem se to dlouho po prechodu z TDi ucil.
Souhlas se Saskynem. Jinak co se týká porovnání 1.2 TSI s 1.4 nebo 1.3 atm., tak to zkuste ve dvou lidech v kopečku, autu bez slimáka dojde dříve dech.
Teď jsem dočetl o PSA 3-válci 1.2 e-THP (96 kW) a technicky mě to hodně zaujalo. Takže jsem asi jinej.
http://m.youtube.com/watc h?v=zKsUfQO2iV4
Teď jsem dočetl o PSA 3-válci 1.2 e-THP (96 kW) a technicky mě to hodně zaujalo. Takže jsem asi jinej.
http://m.youtube.com/watc h?v=zKsUfQO2iV4
U té V6 bude hrozně moc záležet na stylu jízdy + druhu provozu. Když jsem měl omegu (taky třílitr) tak jsem tak tak dokázal jezdit s velmi klidnou nohou i pod 10, ale jakýkoli vjezd do města spotřebu vyhnal někam nad 15l. Ano omega je těžší a tahle byla i s automatem, ale ta analogie tam je. S nynější Xantií to nemám takhle vypočítané, ale spotřeba město nebo mimo se liší tak o litr. Ta V6 byla fakt hrozně náchylná na nohu. Po Hradecké v Brně mě předjížděli i kamiony jak jsem jel klidným stylem jízdy
Nejvíc mě šokovalo a deprimovalo když se spotřeba při zácpě a couráčkách po městě podezřele blížila 20l/100km. Šla pryč mrška rozežraná.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bagrr- máma mele Emu: OK, no pokud bych to začal zase vážně zvažovat, tak bych od tebe vysockoval transfer zkušeností ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> havlik: no když jsem jezdil s 1.8 16v za 10 tak ta v6 by musela jezdit se mnou za nejakejch 18 :-D
-> dragon_cb_cz: activa už je podvozek dost prošpikovanej elektrikou... Ono nejlepší by bylo pokecat o tom s hydroGURU PaMem... Ten by ti řekl na co si dat pozor a co by kolik stálo při generálce...
-> Bagrr- máma mele Emu: a zbytek s tim bude jezdit tak za 12-15:)
-> Bukaj: co jsem tak různě vysondoval, v6 jezdí za 9l průměrně :-D což je docela rozumná spotřeba... A pár jedinců s tím umí jezdit za 7.6....
Pokud pominu nejlevnější auta, tak atmosferickej benzín patří do aut, ktera maji lidi bavit. U aut na tupej presun nema vyznam mit auto bez turba. Účinnost motoru je vyšší, rozsah použitelných otáček taky, atd...