VW Passat

prohledat
2060 příspěvků (zobrazeno 1951 až 2000) od 08.04.2014 do 18.05.2024, založil/a Syny
řadit dle data
08:03:05
18.04.2014
suri
22:57:32
17.04.2014
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Syny: z bláta do louže? 1
20:13:22
17.04.2014
suri
-> Syny 17.04.14 20:01:49: jestli dojedeš :-D
20:01:49
17.04.2014
Syny
Nevim, kdyz jsem to zkousel naposeld, tak to po delsi jizde chytalo.



Ale ono to je asi uz fuk, za 14dni budu mit otocku do CR a odjedu zpatky nejspis s Octavii.
17:07:57
17.04.2014
Nwkt
-> Eidy: Takže může bejt vadný to čidlo no 1
13:25:13
17.04.2014
minno
sranda to tu čítať 6
13:02:46
17.04.2014
Eidy
-> Syny: Baterkou to není. To je jen schovávačka pro servisy. Jak říká vhml, je to mezníma otáčkama pro start. Stačí to poladit přes diagnostiku za pár stováků. Ty otáčky se mění dle teploty motoru, takže studenej je v cajku. Až to nebude chtít naskočit, odpoj čidlo teploty. ECU si bude myslet, že je studeno a mělo by to chytit. Teda pokud je tam jedno čidlo.
23:21:28
16.04.2014
saskyn2
-> Syny: Hele na tom videu co si sem dával ti to motá dobře, kdyby byla špatná baterie tak by hlavně pohasínal maxidot, světla to tuším vypíná při startování normálně, já bych v tomhle problém fakt nehledal. Tyhle závady který se projevují občas jsou nejhorší.
22:34:52
16.04.2014
dragon_cb_cz
-> Syny: Pokud byla baterka uz slabsi, tak jsi proste nedosahnul tech kritickejch otacek... Poradne ji dobij a uvidis.
21:28:35
16.04.2014
Syny
No jo, ale ja to treba nenastartoval vubec po 10 minut. Jako jesti je to fakt jen vybitou baterii, tak to mi poser co to je za kram teda... Ale jako slysitelne tam problem nebyl, starter tocil jako o zivot a nechytlo to. Ted ale po jizde na letiste to chytlo pokazdy co jsem to zkousel... To je fakt zahada...
21:20:04
16.04.2014
Jarda/felda
-> Syny 16.04.14 19:39:57: je to možný tdi potřebuje mít švih když startuje 4
21:09:01
16.04.2014
dragon_cb_cz
-> vhml: Ono nejde ani tak o tu dávku paliva co vím - ta se sice jako "řešení" přidává, ale moc to nepomáhá.



-> Syny: U starých TDI (konkrétně mého AGR) vím, že tenhle problém spočívá v tom, že startér musí nejdřív motor roztočit na určité mezní otáčky, než tam ŘJ pustí palivo. Takže když je baterka už před smrtí nebo startér má vymletý futra, tak to dlouho trvá, než se na ty kritický otáčky dostane. Řeší se to přeprogramováním ŘJ na o něco nižší mez.



Mě to okta dělala taky (teplej motor jsem musel točit několik vteřin), když pak baterka definitivně chcípla a dal jsem novou, tak problém zmizel... Takže delší jízda nebo šup s ní na nabíječku...
21:03:49
16.04.2014
vhml
-> Syny 16.04.14 19:39:57: možný dost, starý TDI taky startujou hůř kvůli opotřebenýmu startéru a menší startovací dávce za tepla. Proto se zvyšuje dávka aby to líp nastartovalo i s horším startérem.
20:21:40
16.04.2014
Nwkt
-> Syny: Jí zkus dobít. Popř. nechat změřit



jsme se asi s někým přetahovali při přesunutí 3
19:57:27
16.04.2014
Syny
Příspěvek smazal moderátor - U-Geen
19:39:57
16.04.2014
Syny
Hele chlapci, potrebuju nazor :) Na nejakym foru jsem si ptecetl, ze stejnej problem se startovanim nekomu delala slaba baterie. Pry taky jen za tepla, kvuli jine preddavce paliva. Ze pry nedokazala roztocit motor tak, aby "pustil naftu". Zdalo se mi to jako total chujovina, ale mozna na tom neco bude, protoze kdyz se mi podelalo turbo, tak jsem asi 5 hodin stravil na varovkach a od te doby to vlastne dela. Cim vic se mi to stavalo, tim vic jsem tocil startwrem a vybijel baterii a tim vic to delalo. Ted jsem dojel ale 140 km na letiste a co to tak zkousim, tak auto startuje normalne zatim... Je pravda, ze pri poslednich pokusech, kdy to blblo uz mi to i zhasinalo vsecky svetla, takze baterie uz ma asi dost. Myslize, ze to fakt muze bejt tim? Ja uz bych se nedivil nicemu jako...
upraveno 1x, naposled 16.04.2014 20:23:39
14:23:07
13.04.2014
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983 13.04.14 13:12:57: Jseš, ale to víme už dávno 47
13:43:04
13.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> dragon_cb_cz: eventuálně na xa klubu v nový i starý poradně je sekce speciálně pro activisty, kde jsou nejčastější problémy řešeny...
13:38:14
13.04.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> U-Geen: Myslíš ruční brzdu? 3
13:37:23
13.04.2014
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: ono je taky potreba obcas pouzivat tu dlouhou tycku co je na tunelu... :-) je fakt ze jsem se to dlouho po prechodu z TDi ucil.
upraveno 1x, naposled 13.04.2014 13:38:00
13:12:57
13.04.2014
Jirik_Tuňák1983
Souhlas se Saskynem. Jinak co se týká porovnání 1.2 TSI s 1.4 nebo 1.3 atm., tak to zkuste ve dvou lidech v kopečku, autu bez slimáka dojde dříve dech.

Teď jsem dočetl o PSA 3-válci 1.2 e-THP (96 kW) a technicky mě to hodně zaujalo. Takže jsem asi jinej.

http://m.youtube.com/watc h?v=zKsUfQO2iV4
12:58:27
13.04.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
U té V6 bude hrozně moc záležet na stylu jízdy + druhu provozu. Když jsem měl omegu (taky třílitr) tak jsem tak tak dokázal jezdit s velmi klidnou nohou i pod 10, ale jakýkoli vjezd do města spotřebu vyhnal někam nad 15l. Ano omega je těžší a tahle byla i s automatem, ale ta analogie tam je. S nynější Xantií to nemám takhle vypočítané, ale spotřeba město nebo mimo se liší tak o litr. Ta V6 byla fakt hrozně náchylná na nohu. Po Hradecké v Brně mě předjížděli i kamiony jak jsem jel klidným stylem jízdy 3 Nejvíc mě šokovalo a deprimovalo když se spotřeba při zácpě a couráčkách po městě podezřele blížila 20l/100km. Šla pryč mrška rozežraná.
12:54:09
13.04.2014
dragon_cb_cz
-> Bagrr- máma mele Emu: OK, no pokud bych to začal zase vážně zvažovat, tak bych od tebe vysockoval transfer zkušeností 4
12:00:52
13.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: no když jsem jezdil s 1.8 16v za 10 tak ta v6 by musela jezdit se mnou za nejakejch 18 :-D
11:58:40
13.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> dragon_cb_cz: activa už je podvozek dost prošpikovanej elektrikou... Ono nejlepší by bylo pokecat o tom s hydroGURU PaMem... Ten by ti řekl na co si dat pozor a co by kolik stálo při generálce...
11:57:39
13.04.2014
havlik
-> Bagrr- máma mele Emu: a zbytek s tim bude jezdit tak za 12-15:)
11:55:36
13.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> Bukaj: co jsem tak různě vysondoval, v6 jezdí za 9l průměrně :-D což je docela rozumná spotřeba... A pár jedinců s tím umí jezdit za 7.6....
11:41:53
13.04.2014
vhml
Pokud pominu nejlevnější auta, tak atmosferickej benzín patří do aut, ktera maji lidi bavit. U aut na tupej presun nema vyznam mit auto bez turba. Účinnost motoru je vyšší, rozsah použitelných otáček taky, atd...
11:32:40
13.04.2014
saskyn2
Tak zrovna ta 63kw ve fábii peláší docela slušně, a ta 77kw je ještě mnohem lepší, oproti starý 1.4 55kw to je mnohem živější a spotřeba taky lepší. To že to jede zhruba jak ta 1.8 66kw by asi i odpovídalo, zase netvrdím že to jezdí jak atmosferickej třílitr to proboha né3

Suzuki má ty 1.3 docela nabušený, tuším přes 60kw takže to i docela jede, ale nevěřím tomu že stejně jako 63kw v tsi a i spotřeba je jinde.

U nového auta a atmosfery je problém že u malého objemu člověk koupí auto za 1/2 milionu co jede jak felicie, a u velkého objemu to zase žere i děti kolem silnice a to právě řeší ta turbína.



Každej at si koupí co chce, já jen poukázal na to že hlavní problém nabídky atmosferických motorů není v EU, ale v nezájmu potencionálních kupců, ještě pár let z5, někdy kolem roku 2010 se v benzínech prodávalo těch atmosfér mnohem víc, a pokud to takhle půjde dál tak atmosferický benzínák čeká stejný osud jako atmosferické diesely. Prostě kde není kupec není nabídka.
10:47:44
13.04.2014
Syny
-> MATTESS: S TSI 63kW jsem taky jel a je fakt, ze do kopcu to drzelo rychlost docela obstojne - o neco vic, nez moje Cordoba 1,8 66kW, ale mozna to bude tim, ze ta Cordoba uz ma nejaky ty koniky taky po smrti a to TSIcko bylo nemelo ani 10 tkm :) A kroutak bude asi taky jinej, ted nevim kolik to TSI ma.
upraveno 1x, naposled 13.04.2014 10:48:18
10:38:01
13.04.2014
U-Geen
-> MATTESS: no tak nejak :) navic ten projev mi prisel takovej hrubej a tezkopadnej, mozna to bylo jen konkretnim kusem - bylo to teda ve Fobii Monte Carlo
10:33:33
13.04.2014
Syny
-> saskyn2: No nevim, ja osobne bych si klidne auto bez turba teda koupil... Tim spis v dnesni dobe kdy se turbo cpe na maly objemy. Zrovna nedavno jsem v rodine resil jestli u Fordu 1,0 EcoBoost 74kW a nebo 1,25 Duratec 60kW. Tak to vyhral Duratec...
10:32:31
13.04.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Tak napůl - a nemyslím že bude žravější než ta B235 v Saabu 40
10:24:59
13.04.2014
MATTESS
-> U-Geen: loni jsem se svezl s GVII 1,2TSi 63kW a oproti mojí 1,4 55kW jsem nějak nepoznal rozdíl v dynamice. A to má TSi papírově o dost větší krouťák. Po konstatování, že to nějak nejede mi kamarád řekl co se dívím, když je to stodavcítka s miniturbem :-)
10:20:21
13.04.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz: 3,0 V6 jako víkendovku, nebo spotřebáka? To by Tě sežralo, ne? Jakou má ten třílitr cca spotřebu?
10:16:41
13.04.2014
dragon_cb_cz
-> Bagrr- máma mele Emu: Tak pokud by to bylo o tom, že to komplet zrepásnu a pak budu mít 100-150 tisíc klid... Ty auta už jsou dneska hrozně levný, takže prostor pro investice by byl - otazkou je co vsechno se tam jeste krom podvozku bude sypat 8
10:02:07
13.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> dragon_cb_cz: největší průser jsou náklonový pístnice, který údajně máj životnost 100-150t km... Některý jdou opravit a jiný se zase musí vyměnit za nový... Jinak je to ve svý podstatě normal hydra... Každopádně activa je hodně dobrý svezení, ale ty náklonovky mě straší... A 3.0v6 je můj sen
09:51:53
13.04.2014
dragon_cb_cz
-> Bagrr- máma mele Emu: Náročnej v jakým smysl? O Xantii jsem totiž taky jednu dobu přemýšlel, ale celkem výhradně o 3.0V6 a Activu jsem právě docela chtěl, co jsem četl tak je s tím svezení parádní. Jen nevím jestli je reálný ještě sehnat slušnej kus, jinak ceny jsou směšný....
09:23:34
13.04.2014
U-Geen
no zeptam se kamose, jestli uz byl na vysetreni, kdyz si letos koupil novyho Aurise 1.6 N/A :) jinak osobne mam nejprimnejsi srovnani jen mezi 1.3 N/A Suzuki a 1.2 TSi a s 1.3 se mi teda jezdi daleko lip.
06:07:40
13.04.2014
Bagrr- máma mele Emu
Kdyby to nemělo tak brutálně náročnej podvozek (aktiva je nejsložitější hydra, co kdy citrón vymyslel...) tak mám v turboengine jasno... Xanťa 2.0ct... Spotřeba stejná jak jakákoli jiná motorizace od frantíků :-D mě tenkrát nasral majitel xanti s tímhle motorem, když mi řekl, že jezdí ještě o litr na sto levnějš jak já s 1.8 16v
01:50:35
13.04.2014
dragon_cb_cz
-> darklord: -> saskyn2: 52 No od července nová práce, tak už po těch Saabech koukám celkem intenzivně 40
01:45:30
13.04.2014
darklord
-> dragon_cb_cz: asi tak, ked uz tam to turbo musi byt tak jedine riesenie je R6 2979ccm s twin scroll turbom 5
upraveno 1x, naposled 13.04.2014 01:45:48
01:34:38
13.04.2014
saskyn2
-> dragon_cb_cz: Jo, přesně tak, já neříkám že 1.2TSI je můj sen3 Ale prostě většina zákazníků automobilek jde a např. se sveze v 1.4 klasický a pak v tý 1.2tsi a je rozhodnuto. A raději budu jezdit v oktávii 1.8T než v 2.0i protože to jede 100x líp a spotřeba je stejná a ještě ušetřím nějakou kačku na povinném ručení.
upraveno 1x, naposled 13.04.2014 01:37:46
01:23:26
13.04.2014
dragon_cb_cz
-> saskyn2: Já bych taky auto bez turba nechtěl, ale zároveň bych nechtěl nějakou malorážku. Nemyslím si, že je turbo nějaký zásadní kurvítko (používá se to celkem běžně už X desítek let, žádná novinka), ale nechtěl bych ho na motoru kterej s tim autem hejbe jen díky němu - takže v oktávii třeba 1.8T klidně, ale 1.2TSI fakt ne-e.... Ale co, už mlčím, jsem zdeformovanej, stejně poslední dobou koukám jen po Saabu 9-5 s 2.3T 1
01:17:30
13.04.2014
saskyn2
EU na to asi taky tlačí, ale hlavní tla jde dle mě od zákazníků, někde vygoogli kolik prodá Škodovka Fábiíí s 1.4 16V a kolik TSI, kolik % nových fordů jsou ecoboosty, prostě automobiky jen nenabíjejí něco o co není zájem.
01:16:42
13.04.2014
MATTESS
-> saskyn2: větší nájezd bych očekával právě od atmosféry než od oturbený malorážky zvláště s vyhnaným výkonem do nebeských výšin.

Dacia (řekl bych) dojíždí starší motory Renault a už taky zavádí 0,9T.
01:06:50
13.04.2014
saskyn2
-> Syny: Protože poměr výkon/spotřeba bude u toho oturbenýho auta vždy lepší, koupíš atmo v 1.8 a fábie s 1.2tsi ti dá na prdel. Fráze že turbo může za všechny problémy je nesmysl, protože každý moderní auto má spoustu kurvítek, který jsou dneska už i v těch atmosferách, takže koupí atmosfery si pomůžeš možná od problémů s turbem, ale to je vše, protože vše ostatní na motoru bude stejně přizpůsobené ekologii a co nejnižším výrobním nákladům.

Jak říká můj kolega, auto bez turba je jako auto bez klimy, obojí je věc navíc co se ti může po.rat, ale já bych už v autě bez toho jezdit nechtěl, ale jsou tací kterým to vyhovuje.

Ale jasný že pokud nejsi závodník a moc toho nenajezdíš tak na nějaký občasný ježdění do Lidlu ti to stačí, proto se taky běžný atmosferický motory nejvíc prodávají v těch nejlevnějších autech u kterých se neplánuje nějaký velký nájezd, jako je např. ta dachna.
01:05:00
13.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS 13.04.14 00:51:27: A že pan Hyan je pan někdo...
00:51:27
13.04.2014
MATTESS
-> Syny: to by mi taky zajímalo. I v souvislosti s tím, co píše v úvodníku šéfredaktor časopisu Automobil. A že za těch x desítek let otestoval nespočetně aut. Dovolím si citovat:

"Naše zkušenosti ovšem ukazují, že atmosférický motor většího objemu je v běžném provozu úspornější než menší s turbodmychadlem. Je tojednoduché, není třeba tak často tlačit na plyn, rezerva výkonu je větší a průběh točivého momentu výhodnější. Odborníci z Bruselu to ovšem vidí jinak."
00:28:02
13.04.2014
Syny
-> saskyn2: Proc si nikdo kdo to ma v hlave v poradku nekoupi klasickou atmosferu?
[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]
Extreme Tyres