VW Passat

prohledat
2168 příspěvků (zobrazeno 2101 až 2150) od 08.04.2014 do 07.11.2024, založil/a Syny
řadit dle data
01:34:38
13.04.2014
saskyn2
-> dragon_cb_cz: Jo, přesně tak, já neříkám že 1.2TSI je můj sen3 Ale prostě většina zákazníků automobilek jde a např. se sveze v 1.4 klasický a pak v tý 1.2tsi a je rozhodnuto. A raději budu jezdit v oktávii 1.8T než v 2.0i protože to jede 100x líp a spotřeba je stejná a ještě ušetřím nějakou kačku na povinném ručení.
upraveno 1x, naposled 13.04.2014 01:37:46
01:23:26
13.04.2014
dragon_cb_cz
-> saskyn2: Já bych taky auto bez turba nechtěl, ale zároveň bych nechtěl nějakou malorážku. Nemyslím si, že je turbo nějaký zásadní kurvítko (používá se to celkem běžně už X desítek let, žádná novinka), ale nechtěl bych ho na motoru kterej s tim autem hejbe jen díky němu - takže v oktávii třeba 1.8T klidně, ale 1.2TSI fakt ne-e.... Ale co, už mlčím, jsem zdeformovanej, stejně poslední dobou koukám jen po Saabu 9-5 s 2.3T 1
01:17:30
13.04.2014
saskyn2
EU na to asi taky tlačí, ale hlavní tla jde dle mě od zákazníků, někde vygoogli kolik prodá Škodovka Fábiíí s 1.4 16V a kolik TSI, kolik % nových fordů jsou ecoboosty, prostě automobiky jen nenabíjejí něco o co není zájem.
01:16:42
13.04.2014
MATTESS
-> saskyn2: větší nájezd bych očekával právě od atmosféry než od oturbený malorážky zvláště s vyhnaným výkonem do nebeských výšin.

Dacia (řekl bych) dojíždí starší motory Renault a už taky zavádí 0,9T.
01:06:50
13.04.2014
saskyn2
-> Syny: Protože poměr výkon/spotřeba bude u toho oturbenýho auta vždy lepší, koupíš atmo v 1.8 a fábie s 1.2tsi ti dá na prdel. Fráze že turbo může za všechny problémy je nesmysl, protože každý moderní auto má spoustu kurvítek, který jsou dneska už i v těch atmosferách, takže koupí atmosfery si pomůžeš možná od problémů s turbem, ale to je vše, protože vše ostatní na motoru bude stejně přizpůsobené ekologii a co nejnižším výrobním nákladům.

Jak říká můj kolega, auto bez turba je jako auto bez klimy, obojí je věc navíc co se ti může po.rat, ale já bych už v autě bez toho jezdit nechtěl, ale jsou tací kterým to vyhovuje.

Ale jasný že pokud nejsi závodník a moc toho nenajezdíš tak na nějaký občasný ježdění do Lidlu ti to stačí, proto se taky běžný atmosferický motory nejvíc prodávají v těch nejlevnějších autech u kterých se neplánuje nějaký velký nájezd, jako je např. ta dachna.
01:05:00
13.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS 13.04.14 00:51:27: A že pan Hyan je pan někdo...
00:51:27
13.04.2014
MATTESS
-> Syny: to by mi taky zajímalo. I v souvislosti s tím, co píše v úvodníku šéfredaktor časopisu Automobil. A že za těch x desítek let otestoval nespočetně aut. Dovolím si citovat:

"Naše zkušenosti ovšem ukazují, že atmosférický motor většího objemu je v běžném provozu úspornější než menší s turbodmychadlem. Je tojednoduché, není třeba tak často tlačit na plyn, rezerva výkonu je větší a průběh točivého momentu výhodnější. Odborníci z Bruselu to ovšem vidí jinak."
00:28:02
13.04.2014
Syny
-> saskyn2: Proc si nikdo kdo to ma v hlave v poradku nekoupi klasickou atmosferu?
23:59:17
12.04.2014
saskyn2
Atmosferický motory neubíjej jen ekonormy, ale hlavně to že o ně není zájem, protože nikdo kdo to má v hlavě v pořádku si klasickou atmosféru v novém autě nekoupí. Kdyby to lidi kupovali tak to budou automobilky nabízet dál, ale stačí se podívat na prodeje motorizací jakýkoliv automobilky, třeba ford, kolik prodá atmosfér a kolik ecoboostů, a to že pár bychařů vzpomíná na atmosféry ale přitom si v životě nový auto nekoupí, ty automobilky neuživí. Jedinej kdo jede atmosfery a zakládá si na tom je Mazda, a pak se hodně prodávají atmosfery v takových těch autech pro sociálně slabé jako je Dacia. Hlavně nějaká spolehlivost skončila u čeholkoliv, na všem se šetří, všechno škrtěj ekonormy, a jezdit ve starém verglu do nekonečna se taky nedá.
upraveno 1x, naposled 13.04.2014 00:27:48
22:05:23
12.04.2014
suri
-> U-Geen 12.04.14 22:01:57: Holt JAPAN , kur*y šikmooké :D ...
22:01:57
12.04.2014
U-Geen
-> Jarda/felda: tak v normalnich zemich se jeste klasicky n/a motory vcelku drzej i u aktualni produkce :)
upraveno 1x, naposled 12.04.2014 22:02:15
21:56:57
12.04.2014
Jarda/felda
-> U-Geen: nejzbejvá nic jinýho než držet při životě starý pekáče
20:45:04
12.04.2014
U-Geen
-> Nwkt: zatim bych nebyl tak skeptickej, ale bude hur.
19:54:54
12.04.2014
Nwkt
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: To už dneska nikdo nedělá, všechno oturbený maloobjemy a těšme se na dpf
19:54:41
12.04.2014
suri
19:50:43
12.04.2014
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Syny: njn das auto.. hodit to ze skály.. zlatá pořádná atmosféra benzín ..
12:13:44
11.04.2014
Syny
-> darklord: Co jsem hodne zbezne koukal, tak je zapojeny vsecko, ale tovis jestle nekde nezlomili nejakej kabel to nevim. Ale to by dle me (opet) musela vyhodit diagnostika :/
upraveno 1x, naposled 11.04.2014 12:36:20
12:08:47
11.04.2014
darklord
-> Syny: tyvole a nezabudli zapojit len nejake cidlo teploty? 3 mne tak dosiel kamos s golfom ze mu kolise volnobeh, potom priznal vymenu rozvodov pred nejakou dobou a nakoniec ked som dvihol kapotu tak nebol dotlaceny konektor od vahy vzduchu (a mne uz v hlave behali vykresy na pripravky k aretacii rozvodov)
11:47:22
11.04.2014
Syny
-> saskyn2: Ver mi ze by to nechytlo, kdybych to nechal dyl. Tohle to prave dela porad, ze uz to vypada ze chytne, ale nechytne... Uz jsem to zkousel (bohuzel) hodnekrat a ver mi, ze nechytne, kdyz to nechas dyl :) Navic baterka uz todle mockrat nezvladne, takze pak bude rovnou po pici...



Problem je vicemene jen kdyz je motor teplej. Kdzy je kolem 90°C, tak se mi nekolikrat stalo, ze treba po 2-3 vterinovem toceni starteru motor naskocil a vse bylo ok. Pri teplote mezi 50°C-90°C se stava to co je na videu, pod 50°C vetsinou naskoci hned okamzite na prvni otoceni starteru, tedy tak jak to ma byt normalne. Nedela to pokazdy, ale na muj vkus dost casto bohuzel.
upraveno 1x, naposled 11.04.2014 11:47:37
11:43:22
11.04.2014
saskyn2
-> Syny: Závit je pod prvým plastem.

K videu- já myslím že to mělo tendenci chytnout že kdybys držel ten starter dýl tak to chytne, má volnoběžku takže se neboj že by ho nastartovaný motor nějak poškodil. Včem může být problém těžko říct, ale já bych řekl že tam jde málo nafty, ale zase divné že ti to dělá jen při určité teplotě. Ještě mě napadlo jestli se ti turbo rozpadlo i na straně výfuku tak jestli není přicpaný kat ale to by mělo asi jiné příznaky.
11:30:57
11.04.2014
Syny
-> saskyn2: Jo a muzesmi pls rict, kde presne je vepredu zavit pro tazny oko? Vim, ze to je asi nekde v manualu, ale at to nemusim hledat. Je to informace, ktera se mi asi bude hodit 8 Prej byto melo bejt nekde dole za tou plastovou mrizkou, kde normalni auta maj mhovky a ja tam nemam nic. Je to tak? Odsroubovat ji a tam bude zavit? Predpokladam, ze na pravej strane.
upraveno 1x, naposled 11.04.2014 11:31:14
11:27:13
11.04.2014
Syny
Pokud se problem nevyresi tady, tak chte nechte pojedu asi na otocku do CR zacatkem kvetna, kde nejspis dostanu auto jiny. Ale to jeste neni vubec jisty a hlavne ta casta do CR s timdle bude dobrej adrenalin. Uz se tesim az mi nekdo bude na lane tahat na trajakt a pak z nej 8 A az budu u benzinky cekat 2 hodiny, nez motor vychladne a nastartuje... 8
11:24:59
11.04.2014
Syny
-> saskyn2: Nevim no, muj subjektivni pocit je, ze po vymene turba je to auto vetsi traktor. Vic to ma ten "kudli kudli" diesel zvuk... Zkusim udelat dve veci jeste, jelikoz o vikendu budu mit stejne cas - vezmu plnou nadrz novy nafty a zkontroluju kabelaz co jde k tomu cidlu. Ze je diagnostika cista tvrdi anglani, sice nemam duvod jim neverit, ale stejne jim neverim uz nic... Co se mi povedlo vygooglit, tak par lidi uz melo stejnej problem jako mam ja, ale hodne z nich to melo prave blbym nastavenim rozvodu, ac taky podezrivali cidla. Nekomu to skutecne delalo cidlo, ale mel ho zase vypsany v diagnostice. Tak ja tyvole nevim...
11:16:41
11.04.2014
saskyn2
-> Syny: No ono tam bude hodně za práci, čidlo je hodně dobře přístupný3 je za výměníkem voda-olej co je pod pod olejovým filtrem.

S rozvodama se určitě nic nedělá, od těch prací na turbu bych to spíš typnul na nějakou poškozenou kabeláž, ale to si zase myslím že by fakt vypsala diagnostika. Jdu kouknout na video.
11:02:55
11.04.2014
Syny
-> saskyn2: Anglicani nejsou svepravni, to rikam porad... Navic to cidlo otacek klikovky stoji asi 700 a cidlo vacky 1400, to mame cca 2100 Kc. Takze nejaky jejich 300 liber, at si strci do prdele. Kdyz jsem tam auto dal, tak jim pry startovalo normalne. Kdzy jsem ho prebiral, tak nastartovalo taky, ale jeste ten den po tom co jsem dojel do kramu a tam 20minut byl, tak uz zacal motor zase tocit dlouho, ale nakonec chytnul. No a kdzy jsem dojel domu, auto nechal stat cca 45minut a pak to sel zkusit, tak vysledek si muzes pustit na videu niz... Po dlasich 20ti minutach, kdy motor uz byl vychladlej pod 50°C (dle budiku) to chytlo na prvni otoceni okamzite.



Jeste mi napadla jedna vec - musi se pri vymene turba + intercooleru hrabat na rozvody?
upraveno 2x, naposled 11.04.2014 11:10:21
10:49:29
11.04.2014
saskyn2
-> Syny 11.04.14 09:29:52: Nemůže, imo to čte čtečkou, baterka je jen pro dálku v centrálu.

-> Syny: Já bych řekl že to by bylo vypsané v paměti-čidlo G28, protože každý čidlo má nějaký daný rozsah který když překročí tak se rozsvítí kontrolka motoru. Navíc to umí porovnávat čidla který jsou zdvojený- např. čidlo tlaku tlaku turba musí po zapnutí klíčku(bez nastartování) ukazovat stejný tlak jako čidlo nadmořské výšky co je v řj., jakmile je hodnota jiná tak to vyhodí chybu a rozžhne kontrolku.

A čidlo otáček to dle mě umí porovnat s čidlem otáček na sací vačce, takže kdyby jedno z nich bylo vadné tak to vypíše diagnostika.

Navíc čidlo otáček na klice jsem ještě u tohohle motoru vadné nikdy neviděl, to už se dřív projebe kabeláž. A snad jsou v tom servisu svéprávný a dokážou to napíchnout a kouknout co to čidlo ukazuje když auto nechce chytnout.
10:25:04
11.04.2014
darklord
-> Syny: Moze to tym byt, celkom bezna zavada u BMW motorov ci uz naftovych CR alebo benzinov (a pocitam ze VAG na tom bude obdobne). Auto dlhsie startuje, nestartuje vobec, pripadne skapina, kolisu otacky, atd. A zavada sa obcas v pamati zavad neobjavi pretoze cidlo "neumre" uplne.
10:06:45
11.04.2014
Syny
-> darklord 11.04.14 09:31:46: Moje znalosti aut se zastavily nekde u 120tky :)
09:51:15
11.04.2014
Syny
Jinak v serivus uz mi podruhy rikali, ze by to mohl byt "crank sensor", coz je dle me cidlo otacek, ne? Vymena 300 liber 3 A to jeste strili od boku. To se mi vubec nelibi tedy. Navic kdyz se motor povede nastartovat, tak bezi normalne, tak si nejsem jistej, jestli to tim muze bejt vubec...
09:31:46
11.04.2014
darklord
-> Syny: imobilizer podla mna funguje na principe RFID, takze tam ti baterku netreba..
09:29:52
11.04.2014
Syny
Fakt todle nemuze delat slaba baterka v klicku a imobilizer?
00:11:38
11.04.2014
Jirik_Tuňák1983
A přestavba na orlího kladivouna by nepomohla? 3

o-top-gearu.blog.cz/1103/ patecni-top-gear-18-3-2011
23:33:04
10.04.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Syny: Kurnik teď mi to došlo. Jsi v Anglii tak zajeď za Edem ten spraví vždy a všechno 3

Narážím na anglický pořad Obchodníci s auty (rození obchodníci, atd dle překladu).
23:04:20
10.04.2014
Nwkt
07:47:30
10.04.2014
Jawák - zrušená registrace
-> Syny: napiš potom čim to bolo,mam podobny problem4
22:25:39
09.04.2014
Syny
-> Jumbo: Netankoval, je tam jeste nafta od doby co se rozletelo turbo. A byla tam uz i jeste pred tim turbem...



-> šadesa: Uz je v servisu, zejtra budu vedet snad vic...
22:09:11
09.04.2014
šadesa
to bude chtít na diagnostiku bez ní toho moc nezjistíš,někdy ani sní5možná by se to mohlo zavzdušnovat
17:47:55
09.04.2014
Jumbo
-> Syny: Tankovals mezi tím? Jen mě to tak napadlo...
16:22:52
09.04.2014
suri
08:44:57
09.04.2014
Syny
Tak rano auto naskocilo opet uplne normalne. Palivova pumpa bzuci taky normalne a auto jelo normalne... Tak ja uz fakt nevim, kde muze bejt problem 8
01:33:24
09.04.2014
saskyn2
-> Syny: No né vylomit3 ale vzít za předek a vytáhnout nahoru, je to nacvaklý v takovejch gumách, a vytáhnout to přes měrku, no a vzadu to je jakoby nastrčený takže pak vytáhnout dopředu jde to intuitivně nic těžkýho.

Traktoroidní zvuk nevím, těžko říct, možná to turbo tolik nepíská tak ti to přijde, nebo je jiný olej, já jak dal 50501 tak tomu zmizel ten šílenej traktor při větším zatížení za studena. Do filtru se dá podívat po povolení těch šesti torxů nahoře.
00:59:08
09.04.2014
Syny
-> saskyn2: Aha, takze nesrat se s tim a vylomit to? 3 Nevim, mozna sjedu do toho servisu, ale tovis jestli to vemou jako reklamaci to nevim... Stoprocentne to pred serviem nedelalo, takze bud to je neco co se posralo s odchodem turba a oni na to neprisli nebo to je neco co posrali oni v servisu a nebo to je hodne velka nahoda a odeslo neco dalsiho zrovna ve chvili, kdy se to auto vratilo ze serivsu.



BTW: Nemuze treba pomoct k identifikaci to, ze se mi zda, ze to auto ma vic traktorovej zvuk nez melo? Fakt mi pride, ze to ted ma mnohem vic ten typickej dieslovej zvuk nez to melo predtim. Sice je to mozna subjektivni, ale nevim - rekl bych, ze se zvuk zmenil.



A posledni vec - je mozny nejak mrknout do toho palivovyho filtru, jestli tam je nejaka hladian nafty? Nebo na to radsi nesahat?
upraveno 1x, naposled 09.04.2014 01:02:12
00:54:54
09.04.2014
saskyn2
-> Syny: Předek silou přizvednout, až to bude držet jen na tom jednom čudlu vzadu tak vytáhnout dopředu
00:52:10
09.04.2014
Syny
-> saskyn2: Jak se sunda ten debilni plastovej kryt na motoru? Mrknu se na to zejtra, kdyz bude hezky...
00:52:09
09.04.2014
saskyn2
-> Syny: Jo, jestli se rozjede tak je asi ok, 2s jsem střelil od boku. Zkus ho ještě poslechnout až to nebude startovat, jestli se nezasekává, a pokud máš diagnostiku tak to zkus napíchnout, z toho se dá dozvědět víc.
00:48:27
09.04.2014
saskyn2
-> Syny: Samozřejmě může být problém kdekoliv, ale to asi nedokážeš identifikovat, může být někde špatná kabeláž, nějaké čidlo, vadný tandem, gumky na vstřikách, ale nic vyloženě společného s turbem. A to čerpadlo je dle mě nejpravděpodobnější, čidlo nebo kabeláž by ti asi rozsvítilo kontrolku. Turbo nemá na startování vliv, ale mohli nějak poškodit kabeláž nebo něco jiného, nebo něco nezapojit, taky mi jeden známej vyprávěl jak mu jeho T4 nejede a že to je ostuda že ho do kopce předjížděj kamiony a když šel měnit vzducháč tak zjistil že při minulý výměně zapomněl zapojit kabel k váze vzduchu3
00:45:39
09.04.2014
Syny
-> saskyn2: Tak jsem to byl tedko zkusit. Cerpadlo bzuci. Ale urcite ne 2 vteriny, tak vterina to je. Bzuci porad stejne jen mi prislo, ze obcas se ozve takovej zvuk jako kdyby to tam nasalo vzduch. Takovy zachrceni nebo zasusteni. Ale to udelalo asi jen 4x asi z 20ti pokusu. Nevim, uz me to asi sere...



Jinak auto nastartovalo na drc...
00:32:48
09.04.2014
Syny
-> saskyn2: A vysvetlis mi jeste jakto, ze jsem s tim autem najezdil uz dalsich cca 400 km a jezdi, jen todle se stalo dvakrat u teplyho, ale ne provozne ohratyho motoru? 3 To mi proste neleze do hlavy. Pokud by cerpadlo necerpalo, nebo blbe, tak by prece muselo auto vyrazne cukat, chcipat nebo tak neco, ne? Navic sakra, ze by to odeslo zrovna po servisu, kdy se hrabali v motoru? Nemuze bejt problem jeste treba nekde jinde - v necem na co museli manici hrabat, kdyz menili to turbo, intercooler, trubky, hadice atd?
upraveno 1x, naposled 09.04.2014 00:33:14
00:21:31
09.04.2014
saskyn2
-> Syny: Pokaždé když zmáčkneš klíček do polohy 1 tak to zabzučí, cca 2s.
00:12:00
09.04.2014
Syny
-> saskyn2: A to cerpadlo je slyset po kazdem zasunuti klicku, nebo jen nez to nazene nejakou hladinu a pak uz je zticha? Jde o to, jestli ma bzucet proste pokazdy, kdyz klicek zandas nebo ne. Zejtra to zkouknu. Ale je mi divny, ze by to auto normalne jezdilo a behem 10ti dnu se stalo tohle podruhy a to s nim jezdim denne.



A hlavne - pred servisem to neudelalo ani jednou todle...
upraveno 1x, naposled 09.04.2014 00:13:32
Extreme Tyres