VW Golf I,II,III,IV a další VW

prohledat
3487 příspěvků (zobrazeno 1851 až 1900) od 24.01.2014 do 23.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
10:45:45
09.07.2022
Kilián
Na Mazde 3 BM tohle vytaham každýho půlroku při přezouvání. Asi by dost pomohlo kdybych neparkoval pod lípami1 1
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Kilián vložen 09.07.2022 10:45:45
10:31:41
09.07.2022
Bukaj
-> růža 08.07.22 20:59:16: Jakákoli antikorozní ochrana nezabrání shnití v místě, které je trvale vystavené vlhkosti. Ten "kompost" perfektně drží vodu. Plastizol, ochranné nátěry ani pozink dlouhodobě neodolají, vlhkost postupně proniká póry k podkladu a jak už tam jednou je, je to nezvratný proces.7

-> saskyn2 09.07.22 09:00:25: Huš, potvoro! 3 (a ne snad? 1 )
09:00:25
09.07.2022
saskyn2
-> SO545 09.07.22 08:08:34: Ten odtok velkou dourou má vyřešený už OII fl a to rozhodně není nové auto, možná tak pro Bukaje3
upraveno 1x, naposled 09.07.2022 09:00:36
08:08:34
09.07.2022
SO545
-> růža 08.07.22 20:22:24: uz je to lepsie...nove auta uz aspon podbeh maju rieseny tak ze bordel vypadne a nedrzi v kapse.
20:59:16
08.07.2022
růža
-> Syny: Taky tu hmotu nechápu. Ale třeba, pokud dobře vím, tak první Fabia a Octavia tu hmotu neměla a stejně to hnilo. Jediná moje mylšenka je, odfláklá antikorozní ochrana?
20:54:19
08.07.2022
Syny
-> růža: Tak ono ta odhlucnovaci hmota, co natahne vodu jak houba, kterou tam VW cpe, ta tam tomu taky moc nepridala. Ale vycistil a vyhazel jsem to uz moc pozde, bohuzel...
20:22:24
08.07.2022
růža
Zrovna dneska jsem kámošovi prodával spodní roh na Fabii a tak se o tom tak bavíme. Povidám, že tohle je nevychytaný snad u všech značek. Na to mi řikal, že se s tím u Hyundajů zatím nesetkal (dělá v autorizáku), ale že z toho taky vždycky vyklepe pěknej bordel.
12:46:47
08.07.2022
MATTESS
-> venni 07.07.22 22:03:38: no pěkný. Já byl poučen při koupi Fabie (to byl rok 2008) a od té doby to čistím na všem

-> palinator: vidíš, co jsi způsobil3
08:27:06
08.07.2022
palinator
Nejlepší bylo, když jsem to takhle vypucoval strejcovi na OII a za půl roku mi sdělil, že od tý doby, co je to vyčištěný, mu to začlo hnít. 3
22:03:38
07.07.2022
venni
-> SO545: -> Syny: -> MATTESS: to čistí malé procento lidí.Už jsem se párkrát setkal s vrstvičkou co končila u bočního blikače
15:58:15
06.07.2022
SO545
-> Jirik_Tuňák1983 05.07.22 16:24:15: ja som sa skor divil ako je to pekne rozvrstvene....od hutneho zakladu az po vrch listia....to je ako v lese3



-> frajer 06.07.22 11:44:04: asi je...ale moj je feb/bilsteini. V Etke este svieti tusim na zeleno. Cena tusim niekde okolo 30e ale to si nepamatam presne.



-> Syny 05.07.22 18:59:52: -> MATTESS 06.07.22 14:54:01: na rychlovku staci povolit 2xtorch a vystriekat wapkou...alebo len tecucou vodou. Uzivam si to pred lakovanim vzdy to radsej vyplachcnem nech nemam bordel v laku...
14:54:01
06.07.2022
MATTESS
-> SO545 05.07.22 12:51:04: to je za deset let?9

Tohle místo jsem při každém přezouvání čistil už na Fabii. Když jsem Golfa koupil, vypadlo tohle
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od MATTESS vložen 06.07.2022 14:54:01
upraveno 1x, naposled 06.07.2022 14:54:23
11:44:04
06.07.2022
frajer
-> SO545 12.06.22 13:46:12: ahoj pane prosim te jak to dopadlo - je to ulozeni jeste objednatelny originalni dil?
18:59:52
05.07.2022
Syny
-> SO545: Jo, klasicke misto. Bohuzel ja blbec to otevrel az po necelych 4 letech co jsem to auto mel a to byla chyba. Diky tomu mam ted spodky blatniku uplne KO. Tedy ono uz to bylo asi nacaty, kdyz jsem auto koupil, ale ja tomu moc nepomohl, no...
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Syny vložen 05.07.2022 18:59:52
16:24:15
05.07.2022
Jirik_Tuňák1983
-> SO545 05.07.22 12:51:04: To je nějaká zakázková hliněná tvarovka? 3
14:20:48
05.07.2022
Milan 136
12:51:04
05.07.2022
SO545
jeden z dovodv preco sa oplati povolit 2 skrutky a vyplachut priestor podblatnika....a hrdze bude o dost menej....alebo ziadna.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od SO545 vložen 05.07.2022 12:51:04
12:48:09
13.06.2022
palinator
-> King:

Žárovky v návěstidlech jsou taky podžhavený. A je tam zajímavý, že jsou jen na 12 V, protože maj kvůli specifickejm požadavkům na ohnisko (navíc přes čočku je výslednej paprsek světla velice úzkej - díky tomu je dohlednost návěstidla klidně několik kilometrů) strašně krátký vlákno.
12:39:17
13.06.2022
King
-> palinator 13.06.22 09:50:12: Jo, mírný podžhavení je mocná zbraň. Kluci žaponský to v analyzátorech mají vymakaný tak, že 12V halogenka je o 5 procent podžhavená a kolenovrtským zákazníkům vydrží svítit třeba rok v kuse, i když se garantujou jenom 3 měsíce (ona by svítila i dál, ale má ve finále už malou intenzitu na kraji UV pásma a fotometr už to gainem nedožene).
12:31:36
13.06.2022
palinator
-> Milan 136:

Aha
12:25:26
13.06.2022
Milan 136
-> palinator 13.06.22 11:02:21: Podle mě nikdy továrně. Bylo to jako sada v příslušenství.
11:02:21
13.06.2022
palinator
-> Milan 136:

A Golf to měl vždycky nebo až od určitého roku?
10:52:05
13.06.2022
Milan 136
-> palinator 13.06.22 10:38:16: Do O1 se dávala sada z Golfa. Ale nevím, jestli jde ještě vůbec objednat.
10:38:16
13.06.2022
palinator
-> Milan 136:

Já bych potřeboval spíš tripling... ale komu se s tim chce srát žejo. 3
10:30:54
13.06.2022
Milan 136
09:50:12
13.06.2022
palinator
-> Bukaj:

Myslím, že je horší rozsvícení a zhasínání. Jednak proudová špička chladným vláknem je větší, druhak na vlákno působí i mechanické síly kvůli nárůstu proudu. Předehřáté žárovky krátkodobou špičku přežijou bez úhony. A u vozidel řady 742 žárovky obecně vydrží velmi dlouho mj. kvůli tomu, že 98% aut dobíjí blbě (zbytek má alternátory Bosch, Valeo, nebo diodu na regulátoru 3). Nevím, jestli si to pamatuju dobře, ale klasická nehalogenová žárovka podžhavená o 10% má mít dvojnásobnou životnost.
09:32:05
13.06.2022
Bukaj
-> palinator: Tak soudil jsem podle toho firemního Jumpera - to byl hroznej kostitřas a tam se měnily H7 nejčastěji ze všech aut. Nebo kombinace více faktorů - třeba zhasínání /nezhasínání světel při startu. Ty francouzské vozy (ten Jumper a šéfova C5) tehdy nezhasínaly při startování, takže nejdřív poblikávání světel při točení startérem a pak špička, když naběhlo dobíjení - to jim též nemuselo prospívat. Ale nevím, zda je horší toto řešení, nebo to, co má koncern (světla při startování zhasnou). Každopádně co se mechanického namáhání týče, tak halogenky vydrží celkem dost - při mých třech karambolech, kdy to u škodovky odnesl hlavní světlomet (jednou svodidlo, dvakrát srna) po nárazu H4 dál svítila, i když její patice byla značně pokroucená a na sklíčku obtisk od stínítka a sekance od střepů skla světla...
08:35:28
13.06.2022
palinator
-> Bukaj 11.06.22 11:16:38:

Vibracema to nebude. Táta měl 1,4 16v co byla jak šepot květin a měnil furt. Pak měl diesely na F2 a F3 a tam to tak špatný není. Podle tvé teorie by Toledo mělo vytřepat žárovky při prvním nastartování. 3
13:46:12
12.06.2022
SO545
-> frajer 12.06.22 11:30:49: zajtra budem v praci a dam ti vediet. U mna to nebuchalo.

Pri vymene riadenia /roztrhnuta manzeta....riadenie KO/ cca pred pol rokom to zacalo.



Najprv skoro necitelne a stupnovalo sa to az do peknej rany.

Pri kontrole vsetko pevne....az kamarat ma naviedol co opravuje tieto stare auta.
upraveno 1x, naposled 12.06.2022 13:46:41
11:30:49
12.06.2022
frajer
-> SO545: aha. A loga VW Skoda atd jak na vseckym origo na tom nebyly? Mne na Oktavce tez cosi bucha, jinak vsecko vymenene, dily ze skodovky, tuz bych jeste aj toto nakonec vymenil. Ale nasel sem to jenom v nahradach (Febi, Vika a jine) - nez take, radeji at to bucha 3 Ale kdyby to este slo v originale... No este sem nasel Powerflex, ale aby ten tvrdy PUR neprenasel kurde moc hluk a vibrace. Dej pak prosim vedet, esli si vzpomenes. Dekuju.
08:59:35
12.06.2022
SO545
-> 11mAjA11 11.06.22 21:58:41: ak je to na mna...tak von to slo v podstate samo.

Ulozenie v naprave nastastie ako nove.

Lisoval som to s mazivom ktore odporuca ELZA ale lisovaci pripravok som si vyrabal sam.

Kamarat to lisoval origo propravkom a vie to prasknut /hlinikovy limec na vrchu/pripravok je uzky ja som vyrabal na celu plochu/

Pekne to sadlo bez problemov ....jemne pod lisom aby nestrhlo spodnu gumennu hranu.



-> frajer 12.06.22 08:52:32: tak to ti neviem...objednavali to chlapci technici. Este som to neplatil1
upraveno 2x, naposled 12.06.2022 09:47:38
08:52:32
12.06.2022
frajer
-> SO545 11.06.22 21:30:19: ide to jeste objednat v autorizovanym servisu?
21:58:41
11.06.2022
11mAjA11
Hele jak to šlo ? Mě to ven slo docela vklidu, ale mam trochu obavu jak půjdou nové zpět.
21:30:19
11.06.2022
SO545
Prebehla vymena vo vlasnej rezii.

Ak vam nieco bucha v prednej naprave O1/G4/A3...a je vsetko OK....tak je to toto.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od SO545 vložen 11.06.2022 21:30:19
14:45:08
11.06.2022
Syny
Ja vsude uplne nejcasteji menim ty maly bezpaticovy 5W jebky. U Cordoby jsem je melnil snad co pul roku. U Golfa uz asi 3. H7 jsem dal novy hned jak jsem auto koupil a jsou tam do ted - tedy nejakych 60 tkm. Ale je tedy pravda, ze auto ma denni svetla.
12:20:01
11.06.2022
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983: K tomu přece diskusní forum slouží, ne? Sdílet své zkušenosti a čerpat informace od ostatních členů...6

Dávám názor v plén a čekám na reakce, které mi názor upřesní, potvrdí či vyvrátí4
12:03:54
11.06.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 11.06.22 11:16:38: Zajímavé, jak si ty potencionální teorie umíš obhájit a okecat. 1
11:16:38
11.06.2022
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983: Rozhodně je H7 v průměru nejčastěji měněná žárovka. Ale zda je to chybnou konstrukcí žárovky nebo spíše vozidel, v nichž je použita, to se tu můžeme jen dohadovat. Já se přikláním spíše k tomu, že je to ten druhý zmiňovaný případ.

Vždyť taková H1 nebo H3 mají daleko menší baňku při stejném příkonu a bývají umístěné v menším prostoru paraboly a přesto neodcházejí.



Dle mého názoru ty žárovky trpí především u kadla-kadla aut, kde je prostě zabijí vibrace, zvláště na volnoběh, u benzinových (a zánovních dieselových, které se ještě netřesou, jako osika) vozů s nimi takový problém nebude4
10:23:54
11.06.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 11.06.22 09:54:17: Tak to jsi malej vzorek proti velké skupině zoufalých hásedmičkařů.
09:54:17
11.06.2022
Bukaj
.-> Jirik_Tuňák1983 10.06.22 04:21:44: Buď je H7 kravská žárovka, nebo její instalace v některých vozech kravské řešení (konstrukce světlometu a vlastnosti elektroinstalace).

U firemního Jumpera (2003) jsem "hásedmičku" měnil snad co měsíc (nejdřív jsem kupoval kvalitnější značky H7, posléze to nejlevnější, co šlo - balení po 20 ks), u novějšího modelu (Ducato 2007) při podobném nájezdu průměrně jednu za rok. U máminy Fabie II (2007) se měnila H7 tak třikrát (auto má najeto cca 150 tisíc) - tam jsem častěji měnil žárovky v zadních koncových světlech. Jinak jsem občas měnil někomu H7 v různých vozech, ale tam nemám kontinuitu, takže těžko soudit. Možná ještě Caddy III za poslední rok a čtvrt (cca 40 000 km) jedna H7.



Každopádně H4 vydrží víc, ale hodně záleží na konstrukci světlometu (uchycení ýárovky, odvod tepla atd.) a také elektroinstalaci (palubní napětí, špičky, přebíjení).4
21:58:27
10.06.2022
růža
-> Milan 136: 3 Tak to sice ano , ale měl jsem možnost chvíli dělat v servise/autobazaru a taky už nějakou dobu v autodílech. Takže to není příběh jednoho auta.

Ale v globálu to samozřemě není tak častý, nicméně u vyježděných aut bežná věc.
21:44:47
10.06.2022
Milan 136
-> růža 10.06.22 21:43:28: To asi není úplně objektivní hodnocení, když se jedná o nějaký vrak před smrtí 1
21:43:28
10.06.2022
růža
Ti vám nějak nevím, ale pro mě jsou xylofony zklamáním. Celý život jsem po autě s nimi prahnul, ale když se pořídí X let stará ojetina, tak už to není ono. Sice výbojka nestojí moc, ale protektoráty už mají nejlepší za sebou a je to buď na renovaci celého světla, nebo na nákup tragické číny. Neopomenu věčně nefunkční regulace sklonu světla (ať už technologickou nepromyšleností, nebo špatným servisním zásahem). Mrtvé trafo.

Zkrátka, na ojetině tragédie. Ale na novém autě bych to bral. Led musí být taky super, ale to bych bez pojistky nerisknul.
upraveno 1x, naposled 10.06.2022 21:43:56
12:20:35
10.06.2022
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

H1 mám na Toledu a taky jsem ji nikdy neměnil.
10:19:53
10.06.2022
Milan 136
-> Jarda/felda 10.06.22 08:47:38: Octavia tam žádnou clonku nemá. Dálková je jen halogen.
08:47:38
10.06.2022
Jarda/felda
-> palinator 09.06.22 09:51:02: nevydrží, D2S je obyč výbojka co svítí furt stejně dálkový/tlumený přepíná clonka před ní
04:21:44
10.06.2022
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 10.06.22 00:51:13: Paňý má tato světla a žárovku v potkávacím jsem za devět let, co to máme, měnil jednou. Ale je tam H1/H1. Xenony na svém mám ještě původní.

Tátovi na P207 jsem H7 měnil v jednom kuse, snad co druhý měsíc. Pak jsem měl ještě dvě auta s H7 a to samé. Teď u C4 zatím drží, ale to má i denní. U dalšího auta s H1, H1 jsem vyměnil za šest let jednu, samozřejmě v páru. H7 se měnily po kusech, ne v páru, to už by se moc nevyplácelo.

Shrnuto, H7 je úplně krafská žárovka.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 10.06.2022 04:21:44
upraveno 3x, naposled 10.06.2022 04:24:17
00:51:13
10.06.2022
palinator
-> Pavel P..:

OK, našel jsem ji za 1600... jako bych nic neřek. 76



E: Táta na Fabii měnil H7 každou chvíli ... ale jasně, byla to Fabie.
upraveno 1x, naposled 10.06.2022 00:52:40
22:39:44
09.06.2022
Pavel P..
-> palinator: to je hezký... jenže tady neni výbojka z octávky za 700,-..... kdyby stály stejně tak nic neřikám, ale 2500 za jednu je docela ranec.



na B7 mám heligony, auto mám dva roky, najel jsem asi 40tkm a ještě jsem žárovku neměnil žádnou... a u starý B5 jsem vyházel zkurvený HID xenony, dal H7 z Lidlu a svítěj dodnes už min. 5let a 70tkm.....
09:51:02
09.06.2022
palinator
-> dragon_cb_cz:

Ono je naprd, že výbojka sice vydrží, ale odejde parkovačka. A u Ovce kvůli takový věci musíš rozebrat celej traktor. 8
Extreme Tyres