VW Golf I,II,III,IV a další VW

prohledat
2929 příspěvků (zobrazeno 2401 až 2450) od 24.01.2014 do 07.05.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
15:09:00
05.03.2020
MATTESS
Na disk jsem aplikoval vosk, co mám na karoserii. Tak uvidím, jestli bude znát nějaký efekt.
14:09:52
05.03.2020
suri
-> Jirik_Tuňák1983: Ja dávam WURTH nano ochranu a funguje to , ale kedysi som disky aj voskoval ručne , dnes to už nedávam , ale čas na dôkladné umytie , vybrúsenie dosadačky , preváženie origo závažiami , ošetrenie diskov a gúm si vždy nájdem



a vyberám aj kamienky ... raz sa to možno otočí nebudem to vôbec riešiť
14:08:40
05.03.2020
Jirik_Tuňák1983
-> suri 05.03.20 12:32:23: Já jsem jednou nastříkal kola nějakým nanosráčem, který měl odpuzovat nečistoty a fungovalo to ve skutečnosti tak, že je naopak sbíral. 3
12:32:23
05.03.2020
suri
-> MATTESS: ja sa teším kedy už toto robiť nabudem a budem ako normálny ľudia ... umyť wabkou a hotovo
12:14:37
05.03.2020
castrol
-> MATTESS: este ze na tej ciernej con mam ja to nieje vidno 1
07:25:25
05.03.2020
MATTESS
Kola dočištěný, zbavený krupiček asfaltu, jen hodit na auto
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od MATTESS vložen 05.03.2020 07:25:25
upraveno 1x, naposled 05.03.2020 07:25:35
12:51:16
20.02.2020
inulka
-> Milan 136: Žiadna chyba sa tam nenasla ale co si pamätám tak to robí min 2 roky lebo len teraz sme to začali riešiť
12:23:53
20.02.2020
Milan 136
-> inulka: Píše to něco za závadu? Ve velkým větráku je ŘJ ventilátorů. Občas to umře a pak je to na výměnu. Nebo mohou běžet z důvodu vady na motoru atd. Nebo voda ve svorkovnici ventilátoru.
09:40:14
20.02.2020
inulka
-> StepaNoFUN: Tak po včerajšej jazde sa sahara vôbec nevypína a ide stale na plno. K3d sa vypne klima tak sa vypne.
11:19:33
19.02.2020
palinator
-> StepaNoFUN:

A určitě naplno?
11:16:23
19.02.2020
StepaNoFUN
-> inulka: sahara s klimou je v poradku. A pak se spousti podle potreby.
09:55:18
19.02.2020
inulka
Zdravím vo spolok, chcem sa spýtať ako by mala správne fungovať sahara na Golfe 5 1.4 s climatronicom. Teraz keď sa naštartuje tak sa hneď spustia oba ventilator na najvyššíu rýchlosť a keď sa vypne klima tak sa vypnú.

Vedeli by ste poradiť?
11:27:13
03.02.2020
StepaNoFUN
Dokáže mi prosím někdo prověřit VIN? WVWZZZ1KZAW541503
08:55:49
30.01.2020
palinator
-> Alenka:

Ale tak u mě je dálniční režim pasé a u nás je takovej režim docela nesmysl, protože valit někde 200+ je ve dne skoro nemožné.

Kouli na autě nemám a asi ani nebude.



Požadavek byl jasnej - spotřeba a "sériová" kouřivost. Pokud by víc nahulená úprava měla znamenat znatelný zvýšení spotřeby, např. v kopcovitých oblastech, a zvýšení kouřivosti, asi bych zájem neměl. S emisema bude pakárna čim dál větší a stačí, že už jedno auto emisně v prdeli mám. 3
18:48:31
29.01.2020
Alenka
-> palinator: pokud predtim na dalnici poradne vyfoukas pavouky z vyfuku a jinak je motor v poradku, tak to v pohode projde :)



Ty mas vnejsi otackovou krivku naladenou tak, jak to delam, kdyz nejsou zadne specialni pozadavky.

To znamena, aby motor a cely hnaci retezec bez ujmy prezil dlouhodobou zatez za jakychkoli podminek.



Pokud te uprostred leta v tech nejvetsich vedrech nenapadne nic lepsiho nez zaprahnout za auto vlek a drtit po dalnici furt plnej, tak to muzes bez obav udelat, aniz by se cokoli prehrivalo, nebo dochazelo ke snizeni zivotnosti jakychkoli komponent motoru nebo spojky/prevodovky.



U tebe by se SW jeste lehce nacpat dal, ale uz by to zacalo v zatezi lehce kourit a turbu by dlouhodobejsi zatez taky uplne neprospivala.



Tyhlety hodne "nakonovane" upravy jsou dobre pro nekoho, kdo spis vykon vyuziva narazove pro predjizdeni nebo se obcas sveze na okresce, ale jinak jezdi spis klobouka.

Takovyhle rezim to v pohode vydrzi, ale casta vysoka zatez po dalnici, nebo tahani vleku brzo posle neco do vecnych lovist.
10:13:57
29.01.2020
palinator
-> saskyn2:

To je už uplně přeplesk. V kontextu toho je 92 kW z 66 kW 1,9 docela prd. Ale přijde mi, že mě to auto jelo docela nakokot už v sérii na poměry jinejch 66 kW. Co jsem jel s tou kámošovou ALH liftback, co má najeto 72 tkm, tak ta letěla daleko líp.
09:57:55
29.01.2020
palinator
-> Alenka:

A pořád bez kouře? Nevzpomínáš si, v jakým požadavku jsi ladil to moje ALH? Pamatuju si jen, že jsem se divil tomu špičatýmu grafu výkonu, že si ten motor šel pro maximum fakt až do 4500, což tak nějak zbořilo mojí představu o osmiventilovým dieselu s úzkejma vstřikama, kde bych právě čekal, že nahoře už to nedokáže (včas) nakrmit naftou.

Ptám se na to, jestli to mám naladěný právě bezpečně nebo taky trochu narvaný a tedy jestli by z toho nešlo na krátkodobý sody ještě o něco víc - samozřejmě při podmínce, že to bude pořád emisně na úrovni série, což jsi mi deklaroval.



P.S.: 6. jedu na emise, tak se uvidí světová realita 47
21:10:22
28.01.2020
saskyn2
-> palinator: Marlkéty BNV mělo tuším 80KW odbržděných u tdi funa.
20:59:42
28.01.2020
Alenka
-> palinator: taky je to nacpaný co se dá 1

Takovéhle úpravy dělám jen sobě nebo na výslovné přání, pokud se maximální výkon bude využívat spíš nárazově.



Když by s tím někdo chtěl jezdit po dálnici furt plnej, počítej -10k a -30Nm.

V zimě by se to ještě nějak dalo, ale v létě by se ten motor dřív nebo později utavil, zvlášť když ty KKK turba, co se na to dávaly, nemají zrovna super reputaci co se týče životnosti :)
12:16:16
27.01.2020
palinator
-> Alenka:

Pěkný, takový hodnoty jsem na 1,4 ještě neviděl.
16:26:42
26.01.2020
Alenka
-> palinator: až takhle do detailu jsem to nezkoumal, ale mám za to, že 5q převodovky maj vždy 228mm spojku.



Jinak, chtěl jsi graf, tak jsem to trošku nacpal a dneska změřil.

Z 51kW/155Nm na 78kW/257Nm :)

Tu vlnovku nahoře dělá EGT limiter, na brzdě se blbě chladil IC, tak to klepalo na 850°C.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Alenka vložen 26.01.2020 16:26:42
upraveno 1x, naposled 26.01.2020 16:27:07
18:29:53
20.01.2020
palinator
-> Alenka:

I spojka je stejná? Žiju v domnění, že něco posilněnýho někde bylo. 66 kW už má VNT, to vim.
17:26:46
20.01.2020
Alenka
-> palinator: nejen turbo, ty motory jsou totožné a liší se jen SW.
17:12:15
20.01.2020
palinator
-> Alenka:

Turbo je na 51 a 59 kW stejný?
16:19:38
20.01.2020
Alenka
-> palinator: graf bude, až se udělají rozvody.

Teď je tam úprava na sériovém tlaku turba pro 59kW verzi a doladěno na lambda 1.2, odhadem tak 70kW/220Nm.



-> dragon_cb_cz: já nic, já jsem jen lopata - pokorný služebník a vykonavatel Boží vůle na zemi 3
13:16:29
20.01.2020
dragon_cb_cz
-> Alenka 20.01.20 10:52:55: "...jak chce Bůh..."



Ty jsi byl vždycky skromnej 3
13:13:49
20.01.2020
palinator
-> Alenka:

Graf! Graf! Graf! 40
10:52:55
20.01.2020
Alenka
Pořád se tady řeší nějaké problémy kolem DPF, tak sem dám taky něco pozitivního, ať je vidět jak to vypadá, když věci fungují jak chce Bůh a ne jak chce bruselský úředník 1



Máme Polo 1.4tdi 51kW typ BWB, takže vstřikování PD, DPF, Elektrický EGR a VNT turbo.

Když jsme to koupili, regenerace DPF probíhaly co 400km a žralo to asi o půl litru víc než můj dvoulitr v Octavii se čtyřnásobným výkonem 3



Drobná úprava sériového airboxu, úprava proudění vzduchu kolem IC, vyvedení odvětrání kliky pod auto, aby se DPF zbytečně neucpával popelem, vlastní seřízení rozvodů a vahadel na vstřikovačích + samozřejmě komplet nový SW v ŘJ motoru a máme konečně auto, se kterým se dá fungovat.



V sérii to s lehkou nohou žralo kolem 5l, teď mi s tím ženská okolo komína jezdí plus mínus za 4l, do nádrže nacpu cca 60l, takže dojezd mezi tankováním okolo 1500km a stejně tak probíhá regenerace DPF viz obrázek (spouští se když load coefficient=50%), což je proti výchozímu stavu poměrně uspokojivé zlepšení 1



A pak maj lidi kupovat nový auta s tím, že si "polepší".
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Alenka vložen 20.01.2020 10:52:55
22:12:57
11.01.2020
StepaNoFUN
-> Nwkt: tak to jo...

Tudiz kdyby nekdo potreboval jednotku pro tridrat, tak ji tu mam navic... Canovou jsem sehnal ciste nahodou. Lezela v jednom Supu na vrakaci...
22:04:37
11.01.2020
Nwkt
-> StepaNoFUN: jo
22:01:36
11.01.2020
StepaNoFUN
-> Nwkt 11.01.20 21:57:44: G4 to je oct a podvolantovka jako sup? (aneb to co tu mam od tebe?)
21:57:44
11.01.2020
Nwkt
-> Lamac: Canová se dá překódovat na neCAN, a tempomat je stejnej jak u neCAN tak CAN auta
20:34:16
11.01.2020
Milan 136
-> Milan 136 08.01.20 20:05:25: Zarezlý na sračku. Ten pravej nešel ani skoro rozebrat 8

Už to maká jak má 5
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Milan 136 vložen 11.01.2020 20:34:16
12:10:23
11.01.2020
Lamac
Otázočka, možno to niekto už riešil-Golf IV s multifunkčným volantom, jednotka je použitá necanová tj ovládanie rádia cez jeden drôt, a použil by som jednotku canovú -kvôli ovládaniu rádia volantom cez canbus, zostane fungovať tempomat?
12:18:11
10.01.2020
castrol
-> palinator: 3
11:19:50
10.01.2020
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 10.01.20 10:47:56: pás těsnění na kapotě už jsem měl na felicii z roku 95 3 3 3
10:47:56
10.01.2020
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 10.01.20 09:26:18: Ale pizzu 3, šak vědijó, že se to špiní, tak mohli ten kus gumy dávat už ve výrobě, nie? Navíc to i docela hezky vypadá. 4

Na černé perle to třeba mám už z výroby a motor mám čistý zvrchu i zespodu, kde je také pečlivě zakrytováno. Na italské pomstě je pás těsnění na kapotě.
09:55:49
10.01.2020
Milan 136
09:26:18
10.01.2020
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Není no, u Škodovky otevřeš kapotu a hned máš zasraný kalhoty. 3 3
09:05:52
10.01.2020
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 10.01.20 01:17:51: já tam mám těsnění standartně 3 3 ale je to VW a ne škoda 3
06:32:23
10.01.2020
suri
-> saskyn2: na Oct to vyzerá v pohode , aj to pekne drží na chladičovke
06:31:47
10.01.2020
suri
-> saskyn2: jj torpédo -> Milan 136: dal som aj ja na bielu , a to sme asi sami dvaja čo to máme ku krajom , väčšinou som na foto videl len v strede
01:17:51
10.01.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 09.01.20 23:08:54: To tam není standardně? 9
00:13:13
10.01.2020
saskyn2
-> Nwkt: Však to je zezadu z toho torpéda z okávky. Sice to vypadá divně, ale účel to asi plní dobře
23:57:38
09.01.2020
Nwkt
A serete mě, to budu muset zase objednat, když jsem to našel 3
23:56:45
09.01.2020
Nwkt
-> saskyn2: 1Z0 823 723 A
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Nwkt vložen 09.01.2020 23:56:45
23:56:30
09.01.2020
Nwkt
-> saskyn2: 1Z0 823 723 A
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Nwkt vložen 09.01.2020 23:56:30
23:38:03
09.01.2020
saskyn2
-> Milan 136: z čeho to je těsnění? To je z torpéda? To vypadá dobře
upraveno 1x, naposled 09.01.2020 23:38:41
23:08:54
09.01.2020
Milan 136
-> suri 09.01.20 08:21:38: Na chladičovce? Ano mám.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Milan 136 vložen 09.01.2020 23:08:54
08:21:38
09.01.2020
suri
-> Milan 136: tesnenie na stene máš ?
Extreme Tyres