VW Golf I,II,III,IV a další VW

prohledat
2922 příspěvků (zobrazeno 1501 až 1550) od 24.01.2014 do 26.03.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
23:00:18
08.04.2022
Syny
-> MATTESS: Ty kola na fotce cos dal ty jsou 17", na fotce co jsem dal ja jsou 16".
upraveno 1x, naposled 08.04.2022 23:49:31
22:20:03
08.04.2022
MATTESS
-> saskyn2 08.04.22 20:48:02: větší kola? Pokud jsem správně četl, tak na obou jsou 17"
Šetření bych viděl jako jeden faktorů
upraveno 1x, naposled 08.04.2022 22:20:35
21:37:57
08.04.2022
saskyn2
-> Syny 08.04.22 21:18:50: Jo z téhle fotky je to už poznat to jsou opravdu 312. Hele nevim proč, možná to je tím že to je combi, tažný, nebo prostě aby golf byl lepší než oktávka. Ta G7 je lehčí, tak jsou menší možná taky proto, nebo prostě už šetřej. O2RS měla taky zadky 282 a face má jen 272.
21:18:50
08.04.2022
Syny
Tady máte zesvětlenej výřez fotky se 16" diskama.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Syny vložen 08.04.2022 21:18:50
21:14:24
08.04.2022
Syny
Mam tam 312 mm. Minimalni rozmer kol mam 16". 15" nenasadim pres brzdic.
20:48:02
08.04.2022
saskyn2
-> MATTESS: podle mě má Syny taky 288. Ta fotka zkresluje jak maš větší kola. Jo na 288 jdou 15ky na 312 ne
20:23:18
08.04.2022
MATTESS
-> saskyn2: mám 110kw, SYNY bude mít 103kW. Na zimáky můžu mít dokonce 15"
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od MATTESS vložen 08.04.2022 20:23:18
upraveno 1x, naposled 08.04.2022 20:25:50
15:51:00
08.04.2022
saskyn2
-> Milan 136: třeba oktavka měla 312 jen jako 125kw rs, passat měl 312 základ i s 1.6. Ten golf je podle mě je jak oktavka
15:22:00
08.04.2022
Milan 136
-> saskyn2 08.04.22 15:18:59: Syny tam podle mě bude mít 288, jak říkáš.
15:18:59
08.04.2022
saskyn2
-> MATTESS: A kolik to má kw? Syny psal že má 312 ale já si tím nejsem teda úplně jistej, řekl bych že by měl mít spíš 288. Desky pro 288 a 312 jsou pak už stejný
15:04:54
08.04.2022
MATTESS
Nevíte, proč mám na té GVII na dvoulitru menší přední brzdy než má třeba SYNY na GVI taky s dvoulitrem?
12:38:52
08.04.2022
palinator
-> saskyn2:
Je fakt že pokaždý co našim OIII meju, tak je to mazec co z toho vytejká. Ale má to 110 tisíc najeto a vepředu desek zbejvá ještě 1/3
upraveno 1x, naposled 08.04.2022 12:39:18
12:36:35
08.04.2022
palinator
-> Milan 136 08.04.22 10:37:06:
Bohužel nemám srovnání s origem. Ale co už vim, že příště fakt operace těhlic na 288 mm. 8 Já vim že jste mi to říkali..
12:33:12
08.04.2022
saskyn2
-> Syny: Ty máš ještě starý typ 312, na to jdou asi sehnat 3C0 desky a na rozdíl od těch 5K0 vyráběných někde v mexiku nebo jaký prdeli neprášej. Ale podle vinka tam patřej ty 5K0.
-> vhml: no právě, 20 letý auto nikdo už moc neřeší. Blbý že oni prášej i ty na OIII. Přitom to co se dávalo z výroby na OII nebo na toho Golfa co má Syny bylo naprosto jiný.
upraveno 1x, naposled 08.04.2022 12:35:49
12:29:27
08.04.2022
vhml
-> saskyn2 08.04.22 12:23:51: jo tak mě to nijak zvlášť nesere. Jen jsem byl překvapenej a čekal jsem, že origo destička to bude mít vyřešený. I když taky je otázka co je dneska za destičku byť origo, ale na 20 let starej sráč.
12:28:46
08.04.2022
Syny
Tak já mam na předku origo desky i kotouče (312 mm) a práší to strašně. Maj najeto 50 tkm - kotouče už maj znatelnou hranku a z vnitřní strany už začínají hnít (tak 1cm od vnějšího obvodu), desky ještě asi dobrý. Zadní kotouče a desky mám ATE, jsou tam dva roky (tedy cca 15-20 tkm) a tam zatim vše OK. Kotouče nejsou shnilý a dobře to brzdí. Nicméně zaprášený od destiček mam kola i vzadu. Ale nejezdim jako kolenovrt, takže brzdy normálně používam, tak možná proto :)
upraveno 2x, naposled 08.04.2022 12:30:35
12:23:51
08.04.2022
saskyn2
-> Milan 136 08.04.22 06:39:30: jo kšeft dobrej, to nerozporuju3 Předpokládám že vy dáváte nový origo, u těch je blbý že tu jednou byl borec co mu ty nový sežrala hned druhej den po montáži3 borec za ně dával tuším 1800 v autorizáku. Já mu nahodil nějaký starý z poctivý gumy a má je tam tak 2rok, a já mám zase dalšího stálýho zákazníka3
-> vhml 08.04.22 11:03:16: Hele já třeba 312 desky dávám z nějakých nových elektrosráčů, ty neprášej a fungujou dobře, bohužel na moje 340 se ke mě za rozumnou cenu nedostaly. No a na veterána jako jedničková fábie zase nebudou pasovat.
11:03:16
08.04.2022
vhml
-> palinator 08.04.22 09:40:40: když já za stejný prachy koupil origa, tak jsem myslel, že to bude ještě lepší.

-> Milan 136 08.04.22 10:37:06: kámoš to má na supu, práší to, ale šedě, takže to není tolika vidět. Samozřejmě na černý kola to asi není úplně výhra 3
10:37:06
08.04.2022
Milan 136
-> palinator 08.04.22 09:42:13: Na 1.4 asi taky mít nebudeme. Na čtyřválce jich máme hromadu.
Fakt ty ceramic fungují?
Jak na prach, tak účinek?
09:42:13
08.04.2022
palinator
-> Milan 136:
A když s tim (1,4 TDI) přijel táta do Kolína k Loudovi, tak prej vypadali jak kdyby o tom nikdy neslyšeli. Hadičky neměli, trvalo jim to jak lačnýmu sraní (no dělaj čest svému jménu). Tak táta jezdil s prapodivnym napojovancem.
upraveno 1x, naposled 08.04.2022 09:42:24
09:40:40
08.04.2022
palinator
-> vhml:
ATE Ceramic a nepoznáš nic
07:47:04
08.04.2022
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 07.04.22 22:23:34: To víš, vše je ekologické, recyklovatelné, obnovitelné a udržitelné.
Už jsou v TV i reklamy, ve kterých na konci kvákají, že jsou udržitelní. Na to slovo jsem úplně alergický. Hlavně ho slyším až v poslední době, dříve jako by neexistovalo.
06:39:30
08.04.2022
Milan 136
-> saskyn2 07.04.22 22:23:34: Víš co nám ty hadičky už vydělaly peněz? To je dobrej kšeft 3
22:23:34
07.04.2022
saskyn2
-> vhml: Mě vydržej předky asi 60t desky a to mám 340. Když si vezmu na starých Oll jezdili lidi třeba po 150t a to ještě byli nějaký mrňousci. Jako jo uznávám, že záleží jak moc s tím člověk lítá, ale i tak je vidět, že ta směs není dobře nastavená. Nebo možná zase někdo moc přemýšlel o ekologii, to je jak s hadičkama na podtlaky-nechápu kterého kreténa napadlo to udělat chutný pro kuny, bych těmhle k***** rozkop držku, aby se trochu probrali.
upraveno 1x, naposled 08.04.2022 08:46:10
21:47:01
07.04.2022
vhml
-> saskyn2 07.04.22 21:29:18: dával jsem na Fabii dopředu ( 288mm ) origo desky a jsem překvapanej jak strašně to práší. Kola věčně zamrdaný :-(
21:29:18
07.04.2022
saskyn2
Ono tyhle zadky na to trpěj, maji to dělaný z divnejch matrošů, zadky reznou a desky neprášej a jsou tvrdý, předky zase pro změnu prášej a desky zbytečně mizej. Brzdy z předchozí generace byly kvalitativně o dost lepší. Možná na ty zadky byla i nějaká svolávačka myslím u Superbů, ale to by věděl spíš Milan.
20:44:42
07.04.2022
MATTESS
-> saskyn2: dlouhý stání to nebude, jezdím denně. Asi jsem nějak zvolnil, do teď byly obrzdění dobře
20:36:03
07.04.2022
saskyn2
-> MATTESS: Tak zrezlý kotouče=málo brždění a dlouhý stání ve vlhku. Pokud mají z venku 2cm, tak zevnitř budou úplně mrtvý, dej rovnou nový když to sundaváš, tady jdou měnit luxusně, nemusíš ani sundavat držák. 272mm tam budou.
20:14:52
07.04.2022
MATTESS
-> Milan 136: -> saskyn2: asi jsem to napsal blbě. Že by přibržďovaly, to ne. Nijak se nehřejí. Ale kotouče nejsou čistý (mají stopy rzi) a k vnějšímu okraji tak 2 cm jsou orezlý. Nebo to je tím, že jezdím bez zatížení (sám) a málo brzdím?
Každopádně je dobré vypsat všechny nástrahy, abych nebyl v šoku až se něco spustí :-) Za to díky
upraveno 1x, naposled 07.04.2022 20:15:48
19:16:30
07.04.2022
Milan 136
-> saskyn2 07.04.22 18:08:55: Tak nám je to jasný, ale raději to píšu.
Lepší to zmínit. A taky si myslím, že bude viset destička v držáku.
18:08:55
07.04.2022
saskyn2
-> Milan 136: Tak dveře otvírat klidně může. Ale nezapínat zapalování, nebo nešlapat na brzdu beru jako samozřejmost.
-> MATTESS: Vodící trny jsou tam v gumě, to nijak zatuhnout nemůže, pístky u takhle novýho auta jsem vyhnilý ještě neviděl, to by muselo jedině nějaký hovado brát sikovkama při výměně destiček a potrhat manžety. Pokud to přibržduje, tak bych spíš očistil a namazal dosedací plochy pro destičky.
17:34:16
07.04.2022
Milan 136
-> saskyn2 07.04.22 10:43:57: Aby si třeba se sundaným třmenem nepustil zapalování, nemanipuloval s dveřma atd.
Zavrčí v tom a je hotovo1
11:34:09
07.04.2022
MATTESS
-> Milan 136: jasan. Autohold mám vypnutý
10:43:57
07.04.2022
saskyn2
-> Milan 136: Jak myslíš autohold? Jako že to bude se sundaným startovat? Stejně musí vycvaknout konektor aby to sundal, ten kabel mezi motorkem a čidlem ABS se kterým je ve svazku je moc krátkej.
10:15:05
07.04.2022
Milan 136
Hlavně si nezatáhni ručku se sundaným třmenem. Bacha na autohold atd.
08:19:16
07.04.2022
MATTESS
-> saskyn2: zatím nemají. Chci se podívat na pístky a rozhýbat čepy
07:58:55
07.04.2022
saskyn2
-> MATTESS: Pokud nemají kotouče nějakou extra hranu a nebudeš pak dávat nový desky, tak není problém.
06:24:23
07.04.2022
MATTESS
Včera jsem zjistil, že by chtěly asi rozhýbat zadní brzdy. Mám el. ručku. Lze doma vyndat desky nebo je potřeba diagnostika jako při výměně desek?
19:31:21
26.03.2022
SO545
-> Jarda/felda 26.03.22 17:27:59: tak u mna to neprejde...akurat budem pocitat kolko x to bude rozjebane u mechanikov....a celkova faktura za pracu.
Kvalitne diely niesu ziadna drama zaplatit. Nastastie.
17:27:59
26.03.2022
Jarda/felda
-> SO545 26.03.22 14:40:18: něco podobnýho mi dělala trojka golf, když jsem šel z levýho do pravýho rejdu tak v nápravě něco luplo, až na řízení a vnitřní klouby poloos (na levé straně mi jezdil dobnitř a ven unašeč poloosy na převodovce) byla kompletně nová náprava 8 pak jsem to přestal řešit
14:40:18
26.03.2022
SO545
Je tu tiez par servisakov tak skusim.
Moj dedko G4 Variant zacal zlostit.

Klepe nieco v naprave pri ubrati plynu alebo zatacani v malej rychlosti.
Naprava celkom v pohode.
Nove riadenie /ktore sice ma malu volu v ulozeni hrebena v pravej strane/ original VW.
Stabilizator sice mu nic nebolo ale preventivne vymenene vsetko.
Jedine co je ako tak KO je ulozenie tlmica. To lozisko asi uz ma nieco za sebou.

Kupil som vsetko nove do ramien a ulozenie tlmicov...ale mam taky divny pocit ze to aj tak nebude ono a mechanik az na tu malu volu v riadeni je bezradna osoba....a nielen jedna...cele nase osadenstvo mech.dielne. Tak sa pojde pokus omyl....
17:59:11
25.03.2022
11mAjA11
Dlouhodobým aplikováním Mogulu ve spec 5w 30 a 40 se několik motoru podařilo zachránit od rozebírání a odkarbonovani, včetně třeba Volvo motoru 2.4 který byl z Itálie zaneseny karbonem úplně nesmyslné, pak několik HTP i TSi. Takže za mě je Mogul opravdu dobrý olej - tedy byl když byl dostupný...tedy Mogul Racing, Extreme, Super Racing. Do závodního Favorita se po celou dobu jeho provozu používal výhradně MOGUL 10W-60 EXTREME SPORT a na tom motoru nebylo znát opotřebení. Mogul z dob dávno minulých samozřejmě nemám na mysli..
07:38:35
25.03.2022
palinator
-> Bukaj:
Je fakt že po M7ADSIII motor nijak zvlášť čistej není, resp. pak jsem dal M7ADSIV (Super Turbo), dnes byl přeznačený jako Mogul DT tuším. Potom šel Extreme. Tu čtyřku si už moc nepamatuju, ale určitě vím, že Extreme bordel vyplavoval, musel jsem ho vyměnit po 1000 km, protože byl sraček podle kapky úplně plnej. Po nalití nové náplně už držel rozumně čistej.
Ale jinak jo, důvod proč jsem ho dával byl ten, že ke Škodovce prostě tak nějak patří, stejně jako pneumatiky Barum, a vyráběl se u nás - cenově to smysl nedávalo.
23:13:54
24.03.2022
Bukaj
-> 11mAjA11 24.03.22 11:55:25: Co se Mogulu týče, tak u mne v kategorii levných olejů skončil - jednak minimálně dobově to byla srágora (M6A ani M6AD nemohu soudit, nepoužíval jsem je, ale MOGUL SUPER 15W-50, který se kdysi jako "lepší" olej prodával do škodovek, možná nějak mazal, ale motor po něm byl hned plnej karbonu...) a druhak je spousta lepších (dokonce i značkových) olejů, které jsou levnější.
Po pokusech s na TechWebu doporučovaným M7ADSIII jsem nakonec skončil u Shellu (HX3, HX5), na který nedám dopustit. Jednak je levnější, než Mogul (4L HX3 stál 300 Kč v době, kdy Mogul stejné specifikace byl za 400) a druhak ani při jeho dlouhodobém používání (samozřejmostí je nepřekračování výměnného intervalu) není v motoru prakticky žádná karbonová úsada.
Jak maže, těžko říct, ale zatím jsem nic nezadřel1
Objednal jsem ten doporučený Eurol, tak uvidíme, co na to Caddyna řekne 6
20:49:55
24.03.2022
11mAjA11
-> saskyn2: měli sme i MPM a podle nás je to plněný Mogul, barvou, vůní i konzistenci je stejný (nebo teda loni byl, když zhavarovala distribuce Mogul a porovnávali sme zbylé zásoby s tím MPM. Takže MPM bych se teda taky nebál.
20:20:01
24.03.2022
StepaNoFUN
-> saskyn2: Tak se kdyžtak ozvi, když budeš chtít. Zjistím cenu. Doveze na místo.
20:10:29
24.03.2022
saskyn2
-> StepaNoFUN: vw 507.00. Ale mám toho zatím asi dost.
19:59:33
24.03.2022
StepaNoFUN
-> saskyn2: Co to má mít za specifikaci? Mohl bych se poptat mýho dodavatele (BP)
19:33:41
24.03.2022
saskyn2
-> 11mAjA11 24.03.22 18:51:16: A MPM je teda mogul? Protože ty jsou určitě 60L a mela by to být nějaká nizozemská firma, ale moc jsem to nezjištoval.
Ten 60L 5w30 mě vychází 5000, tj 84 za litr, teď jsem bral 3 sudy.
Před tím jsem měl aral a liqui moly 5w30 top tec 4200 a ten vycházel na 17000 za 205L sud to bylo super, ještě jeden sud mám v zásobě.
19:10:49
24.03.2022
palinator
-> 11mAjA11:
Tak když ti zástupce Orlenu řekne že Paramo/Koramo končí s výrobou tak to asi bude pravda ne? Mají prý změnit portfolio a soustředit se na jiné věci, ale nevim jestli to nejsou jen takové sladké kecy.
Extreme Tyres