skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
-> Syny: No právě že to bude auto tak do 100t max a v autorizáku ti to za předek naskáče ani nevíš jak, autorizák je dobrej na bud drahý auta, nebo malý poškození. Jasně, necháš si to vyplatit rozpočtem a žádný faktury neřešíš. Ono by totiž stejně jinak potřeboval fakturu nejen na nárazník, ale i na práci. A samozřejmě i na ten jetej nárazník dá každý vrakoviště(ne soukromník z bazose) fakturu když jim řekneš.
Mě kdysi sice plnění pro (neutorizovanej) servis asi o 10k pokrátili (dali mi měsíc na zaslání faktur o nákupu, nezdála se jim cena 2 dílů), ale jelikož opraveno asi za 10 (+2 dny práce) a pojišťovna vyplatila 50, tak asi OK.
-> saskyn2: Tak jasne, nevim jaky poskozeni tam je, ale u 14 let staryho Caddylaka by to musela bejt skoda za kolik? 100? Aby z toho byla totalka.
A nebo mas tu druhou variantu, nechat si vyplatit sumu dle odhadu likvidatora a pak si za to koupit co chces, ne?
A nebo mas tu druhou variantu, nechat si vyplatit sumu dle odhadu likvidatora a pak si za to koupit co chces, ne?
-> Syny 22.12.20 22:10:21: Jenže u takovýhleho starýho a bezcenýho stroje ti z toho klidně udělají totálku

Jestli chceš tak ten postup není úplně na veřejný forum, ale co, v kelly koupíš nárazník, doklad pošleš na pojištovnu a nárazník kelly zase vrátíš a montuješ z vrakáče



-> Tuner#2: A proc to nenecha opravit v servisu? Me kdyz trefil jeden strejda naraznik, tak jsem auto dal do autorizaku, kde vsecko poskozeny vymenili za novy, nalakovali, zaplatilo se to z povinka vinika a jezdi se dal. Kdyz bude mit kliku a nebude to davat ke Smuclerovi, tak to bude mit i driv nez za 2 mesice jako tam to auto stalo me...
-> Tuner#2: Jak doklad? Tak bud to řešíš rozpočtem a v tom případě nepotřebuješ nic, nebo to řešíš fakturou a v tom případě to celý řeší servis, který si tohle umí ošéfovat, to mi věř. Jo mě to pak napadlo že bude černý, ale jak psal Milan, ta druhoška bude za dva roky vypadat hůř jak ten z vrakáče, kterej seženeš za 1500.
-> Milan 136 22.12.20 06:50:13: Je to tak, nový je asi za 9tKč, zatímco druhoška za třetinu. Pojišťovna nový nechce, cuká se, že by tím zhodnotil auto. To se člověku otevírá kudla v kapse, když k tomu přišel jak slepý k houslím. 

-> saskyn2 22.12.20 01:18:11: tak pro pojišťovnu asi potřebuje doklad, takže z druhé ruky asi ne.
Jinak jsou černé a proto řeší jestli je nějaká slušná druhoška?
Jinak jsou černé a proto řeší jestli je nějaká slušná druhoška?
-> saskyn2 22.12.20 01:18:11: Já už jsem Radkovi včera na messenger posílal odkaz na inzerát na bazosi.
Než nějakou repliku, která vyšisuje za rok bych taky dal spíš použitej origo.
I na netu stojí novej origo 9
Nebo tam dát lakovanej z Tourana
Než nějakou repliku, která vyšisuje za rok bych taky dal spíš použitej origo.
I na netu stojí novej origo 9

Nebo tam dát lakovanej z Tourana

-> Tuner#2: Tak zrovna u nárazníku bych klidně šel cestou použitého z vrakáče. Ten žádnému opotřebení nepodléhá a většinou se dá dohodnout že ti ho dají nastrojený, ty různý lišty a mřížky stojí většinou celkem ranec když to spočítáš dohromady. I když tam vlastně nebude lakovaný tak jetý budou asi celkem vybledlý, zase spoustu lidí to mění za lakovaný tak ty černý budou relativně levný.
Mám dotaz za kamaráda. Byl obětí nehody, spadl náklad a rozmlátilo mu to celý předek.
Pojišťovna se kroutí a nechce moc dát a tak řeší jaký nárazník? Má možnost někdo posoudit originál VW a nebo nějakou druhošku? Rozdíly jsou tam zásadní, více jak trojnásobek. Nebo umí někdo origo za lepší peníze? Případně jakou druhošku zvolit?
Auto VW Caddy Live 2006.
Pojišťovna se kroutí a nechce moc dát a tak řeší jaký nárazník? Má možnost někdo posoudit originál VW a nebo nějakou druhošku? Rozdíly jsou tam zásadní, více jak trojnásobek. Nebo umí někdo origo za lepší peníze? Případně jakou druhošku zvolit?
Auto VW Caddy Live 2006.
-> Jarda/felda: problem je ten, ze som konecne zohnal rovnaku komfortku a problem s cetralom ostal aj po vymene :/
Minimálně nakódovat a přihlásit dálku.
-> peter13789 04.12.20 20:12:56: asi jen tu dálku spáruješ, a pak si můžeš aktivovat různý funkce 

-> Jarda/felda: ked vymenim komfortku, treba cez diag.nieco nastavit, ci by (az na DO centralu) vsetko malo normalne fungovat?
-> Jarda/felda: Doprcic, dakujem
-> peter13789 09.11.20 19:24:55: ano může, tohle jsou hlavni symptomy KO komfortky
-> Lamac: Ak je odidena komfortka, môže štrajkovať centrál a vnútorne osvetlenie?
-> SO545: ak to clovek zanedba, tak sa tak stane no. Zial ja som sa ujal toho nestastnika uz v dost zlom stave, a ja nevydrzim auto nemat v plne funkcnom stave :/
-> peter13789 08.11.20 12:56:27: to aj mne inac sa z auta vrak stane.
A investujem vzdy ked sa nieco pokazi a necakam ked je toho viac.
Akurat ja mam auto v podstate od nova cize som dost dlho len jazdil a servis riesil a aj riesim len podla km.
A investujem vzdy ked sa nieco pokazi a necakam ked je toho viac.
Akurat ja mam auto v podstate od nova cize som dost dlho len jazdil a servis riesil a aj riesim len podla km.
-> SO545: zial ja sa zasa pokusam dat dokopy vrak a taketo chyby mi vadia
-> Lamac: nooo, to pozriem pre istotu
-> peter13789 08.11.20 09:57:31: Neprekrížil si tiahla (tiahlo kolíka cez tiahlo vnútornej kľučky) pri skladaní? Niekedy sa to stáva a výsledkom je presne to čo popisuješ.
-> peter13789 08.11.20 09:57:31: ten vacsinou zomiera ako prvy.
Mam na aute povodne ale co skoro revizia LP dvier ma neminie.
Mam na aute povodne ale co skoro revizia LP dvier ma neminie.
Na G4 problem zo zamkom,ale soferovych dveri. Po vymene za druhy kus uz konecne zamyka,ale pri odomknuti nevystrci kolik dost vysoko a ostanu ako keby zamknute. Uz som z toho zufaly.
A este vnutorne osvetlenie - dneska rano svietilo, inokedy nie, poistka ok :/
A este vnutorne osvetlenie - dneska rano svietilo, inokedy nie, poistka ok :/
-> Lamac 07.11.20 23:28:36: nahrada stoji za hovno...a to este slusne povedane.
Bud funguje kratko alebo vobec...a uz sa stalo ze ani nepasuje... co by si chcel za 20e ze...
Z vrakaca tak jedine zadarmo...kupujes skoro to iste co mas v aute.
Bud funguje kratko alebo vobec...a uz sa stalo ze ani nepasuje... co by si chcel za 20e ze...
Z vrakaca tak jedine zadarmo...kupujes skoro to iste co mas v aute.
Hej, to si uvedomujem, že je to potrebné vymeniť, otázka je ale, čo tam dať... Zase buď len niečo z vrakáča, alebo náhradu s pochybným pôvodom, pretože origo stojí 200€... Záslepka je už objednaná.
Doporucuju zamek vymenit, uvnitr jsou opotrebovane ty pohyblive plastove bazmeky a pravdepodobne se zase zasekne..ja sem to zkoumal dlouho, nic viditelne neni poskozene, ale i mala vule zpusobi vzpriceni a zasekne se to a elektromotorek s tim nema silu pohnout..tak at to nedelas brzo znova..a zaslepka se da koupit stoji par penez.
Tak diky, tak odvrtanie záslepky a normálne odomknutie dverí skrutkovačom pomohlo. Asi to bolo v medzipolohe a nedokázalo to rozpoznať stav zámku. Už to funguje normálne, pamäť závad už bez chyby. Robota na pár minút, no stres celý deň :) Ešte dobre že zámok bol s kulisou. Diky za radu.
Do záslepky asi dobudúcna pôjde zakalený kolík, aby sa to nedalo odvrtať.Alebo zámok bez tej bielej ovládacej kulisy.
Do záslepky asi dobudúcna pôjde zakalený kolík, aby sa to nedalo odvrtať.Alebo zámok bez tej bielej ovládacej kulisy.
Resil sem to na 3dv a dopadlo to tak ze se odvrtala zaslepka (bo zamek tam nebyl) , nasledne se navrtala dira do plastoveho tela zamku ve dverich (protoze zamek byl origo pro verzi bez klice , cili nebyla ta kulisa na otoceni ) a tak dlouho se dloubalo az se podarilo mechanicky zamek odjistit..hruza des bes..

Riešil niekto zaseknuté predné pravé dvere na G4? Zamknuté na safe a čuplík dverí sa pri odomykaní ani nepohne. Zvnútra to otvoriť pre safe režime nejde. RJ hlási Nezmyselný signál...
-> Syny 29.06.20 15:10:07: tak ono hlavně by ti za chvili praskla i ta druhá, a pak budeš shánět stejnou do páru.
A nevi nekdo tu roztec koliku? Nasel jsem pripravek co ma 24 a 34 mm, tak nevim jestli to bude pasovat na VW.
-> saskyn2 29.06.20 15:16:07: Xenony nevedu, ja mam Golfiste jeste ve vybave Edison 

-> Syny: ne stačí spoj rameno těhlice. Dej si bacha na snímač nivelace na xenony, jinak v tom žádná záludnost není
-> Syny:
Postupoval bych stejně, hlavně protože nevěřim tomu, že by ta nová měla stejnou charakteristiku. Možná leda když se koupí originál. Ale kdoví jestli stejnej typ vůbec jde koupit. Navíc stará bude unavená jak píšeš a časem třeba prdne taky.
Postupoval bych stejně, hlavně protože nevěřim tomu, že by ta nová měla stejnou charakteristiku. Možná leda když se koupí originál. Ale kdoví jestli stejnej typ vůbec jde koupit. Navíc stará bude unavená jak píšeš a časem třeba prdne taky.
-> palinator: jj, nechat jednu jetou (takze uz i sedlou) se mi asi nechce... Proc, to je blby?
-> Syny:
Ty pružiny budeš měnit obě?
Ty pružiny budeš měnit obě?
-> saskyn2: A musi se povolovat excentr?
-> Syny:
1) zvládneš, šroub ani není třeba, tohle jde povolit dobře. Potřebuješ dva hevery
2) rozteč nevím, mám to v sadě s víc typama
1) zvládneš, šroub ani není třeba, tohle jde povolit dobře. Potřebuješ dva hevery
2) rozteč nevím, mám to v sadě s víc typama
Hosi, dva rychle dotazy:
1) Jelikoz mi dneska praskla pruzina vlevo vzadu, tak se chci jen optat, jestli ji zvladnu vymenit svepomoci? Tedy jestli pujde vymenit tak, ze rozpojim rameno/tehlici a heverem tam tu novou zase pekne zvednu, stlacim a budu schopnej rameno zase s tehlici spojit? Sroub pro jistotu asi objednam taky, coz?
2) Jelikoz uz se budu srat s tema pruzinama, tak rovnou sfouknu i zadni brzdy - jakou roztec maj ty diry pro koliky v pistku u Golfa 6 (u VW to predpokladam bude vsude stejny, ale stejne nevim jaka ta roztec je) ?
Diky moc
1) Jelikoz mi dneska praskla pruzina vlevo vzadu, tak se chci jen optat, jestli ji zvladnu vymenit svepomoci? Tedy jestli pujde vymenit tak, ze rozpojim rameno/tehlici a heverem tam tu novou zase pekne zvednu, stlacim a budu schopnej rameno zase s tehlici spojit? Sroub pro jistotu asi objednam taky, coz?
2) Jelikoz uz se budu srat s tema pruzinama, tak rovnou sfouknu i zadni brzdy - jakou roztec maj ty diry pro koliky v pistku u Golfa 6 (u VW to predpokladam bude vsude stejny, ale stejne nevim jaka ta roztec je) ?
Diky moc

-> Syny 18.06.20 09:14:43: ja typujem vymenu zadneho blatnika a neodborne dotesnene z vnutrra...
alebo lakovacku s prebrusenou hranou...
Na tvojom mieste to cim skor vybrusim do ziveho a bud riesim vymenu alebo aspon zaklad aby to malo sancu prezit.
alebo lakovacku s prebrusenou hranou...
Na tvojom mieste to cim skor vybrusim do ziveho a bud riesim vymenu alebo aspon zaklad aby to malo sancu prezit.
-> Syny: alebo to kvitne ostrieľané zvnútra
Tak dneska jsem ten lem s kolegou pro srandu očuchal měrkou na lak a všude kolem 0,2 mm. Vypadá to, že to žádná sochařina není. Nicméně to lakovaný už evidentně bylo. Takže můj osobní tip je, že to prostě bylo lehce škráblý (odpovídá tomu i šrám na nárazníku vzadu), odřel se tam pozink a teď to prostě takhle vylezlo.
-> suri 12.06.20 10:47:59: suhlas...a ked uz menit tak az dole k prahu...po celej dlzke falcu je /alebo to aspon ma byt/ prilepene lepidlom a zafalcovane...ak sa to spravi takto ten falc je ako s fabriky ani na G5 ktorym prah uz odpadava tak falc ake je povodny je v poriadku.
ak to mas zvarat v prvej tretine falcu tak to je pakes a stale je tam riziko ze to pojde do pikacu.
Od nas starsi pan teraz kupoval cele bocnice na stare polo...a predne blatniky...cena ako za 2pola...len dufam ze mu to vymeni niekto co vie co ma robit...inac skoda penazi a casu.
ak to mas zvarat v prvej tretine falcu tak to je pakes a stale je tam riziko ze to pojde do pikacu.
Od nas starsi pan teraz kupoval cele bocnice na stare polo...a predne blatniky...cena ako za 2pola...len dufam ze mu to vymeni niekto co vie co ma robit...inac skoda penazi a casu.
-> Syny: pochybujem , výrez blatníka je jediné riešenie ktoré vydrží zase pár rokov
-> suri: Mi nerikej, ze se nedela neco takovyho
Dyt ta bocnice bude stat pulku auta 
f.aukro.cz/images/.../c9d afec0-48f1-4f19-aa3f-1b472 45f5ef4


f.aukro.cz/images/.../c9d afec0-48f1-4f19-aa3f-1b472 45f5ef4