![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Přes občasné dřívější sporadické závady volantu v horkých dnech mne nakonec doběhl snímač polohy volantu. Kvůli DSTC a nikoliv verzi s STC samozřejmě ta dražší varianta a pro výměnu jsem se rozhodl v době, kdy je všechno dražší, že. Po výměně byl klid asi tři týdny a pak se začala chyba na displeji značící omezenou funkci DSTC a vypnutý protiprokluz, opakovat. Kuriózně ve chvíli, kdy jsem to odstartoval zvostra na semaforu. Po chvíli mi začal volant v ruce dělat obloučky doleva doprava a než jsem sundal nohu z plynu, trochu jsem si zakreslil na silnici. Za týden jsem byl v servisu znovu. Kroužek pod volantem byl OK, hlásilo to ale chybu haldexu, který se nepřipojoval a nebo variabilně. Řídící jednotka haldexu to naštěstí nebyla, ta je za více než 40 000 před slevou. Proběhla výměna oleje, výměna filtru, výměna čerpadla a tlakového spínače. Čerpadlo bylo v pořádku, ale okolo jeho těla, v místě těsnění, byla hloubková oxidace a nefungovalo by to správně. Mám to čerpadlo doma. Zvenku OK, zásuvná část už byla díky oxidaci slabší. Odsypal jsem si tam zbytek do těch 21 000,- a jel jsem domů. Sleva byla na díly a práci klasických 24%. Od té doby je klid.
Jinak přijímací technik a servisní technik měli velký zájem koupit. Proběhla výměna "kolik dáte" x "kolik chcete"?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak i přes ony procentuelní slevy ty díly dost prodražily....