skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
10:40:32
13.07.2016
13.07.2016
Sejki - zrušená registrace
Tak auto zase jezdi...
05:31:53
13.07.2016
13.07.2016
Vojťas
-> dragon_cb_cz: to bylo ošklivé
00:43:28
13.07.2016
13.07.2016
dragon_cb_cz
-> palinator: To buď, kdybys se totiž jednoho dne objektivně podíval na Toledo, asi by to hodně bolelo
00:37:22
13.07.2016
13.07.2016
palinator
-> dragon_cb_cz:
Já jsem rád, že zůstávám názorově vcelku konstantní.
Já jsem rád, že zůstávám názorově vcelku konstantní.
22:57:49
12.07.2016
12.07.2016
dragon_cb_cz
Dřív mi 900NG/9-3OG v pětidvířku přišly v lepším případě vzhledově nic moc auta, ale asi začínám postupně měnit názor
20:01:29
12.07.2016
12.07.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki:
17:54:33
12.07.2016
12.07.2016
Sejki - zrušená registrace
Zijeeeeeeee, jeste nemam teda vsechno zapojene, to udelam zitra dopoledne, protoze odpoledne uz zas jede dalkovou, ale motor vrci....
13:17:39
12.07.2016
12.07.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: No já mám co říkat, mě taky pořád spousta věcí nefunguje jak bych si představoval, naštěstí nic co by ty auta znepojízdnilo... ale u mě je to tím, že na mě můj mechoš sere, sám se v tom nevrtám.
11:02:06
12.07.2016
12.07.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: vcera se mi povedlo vymenit konecne ty elmag ventily, dneska zkusim jestli mi cerpadlo konecne natahne naftu...
10:33:36
12.07.2016
12.07.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Pořád ještě nemáš opravený to čerpadlo?
07:48:37
12.07.2016
12.07.2016
Sejki - zrušená registrace
Co ja bych dal za to kdyby me ke vstrikum sla seriova davka nafty :-D
00:38:01
12.07.2016
12.07.2016
dragon_cb_cz
Se tu dneska večer zastavil kamarád, co propadl šťourání se v Trionic jednotkách... tak jsme postupně projeli jeho 900NG se mapama pro sériovou B204L, pak pro B204R a nakonec s nějakou "stage 1" co mu vypadla z T5Suite a hraje si s ní... a začíná být jasno, že tu svojí Aerovku asi od něj nechám trochu přikrmit
20:13:16
05.07.2016
05.07.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Karel. 05.07.16 17:10:19: A to je zase co za fámu? Tvl z jakých žump prosím tebe čerpáš ? Haldex používají až na pár výjimek všichni. To, že má několik aut problémy snad neznamená, že se všem rozbije, ne? Zvláště pokud si z XC90 někdo dělá Wranglera. Tyhle internety jsou dobrý max pro všeobecný přehled co se může pokazit, ne jako ukazatel.
Jinak pořád naftu naftu, to je takovej fenomén snad jenom v ČR.
Na následný prodej to nemá vůbec vliv, každá motorizace má svého kupce a naopak méně častá v haldě nafťáků si ho spíše najde. Krom toho bude mit méně najeto.
Mám ještě jednu věc. Nevím jestli jsi zaregistroval, že na ostatních fórech, narozdíl od virtu, většinou lidi neví vůbec nic. Jediné kloudné info je, pokud tam napíše nějaký servisák, popř. někdo komu onu konkrétní věc opravili. Jinak je to skoro u každé značky / fóra snůška zděšených příspěvků komu co nejde, komu se co rozbilo a pak to vypadá, že to auto nemůže bez servisu za rohem vůbec fungovat. Zkoušel jsi někdy někde něco techničtějšího nadhodit? Zůstane to klidně několik měsíců nebo let bez odpovědi. Víc se dozvíš z youtube nebo anglicky psaných webů vč. obrázkových návodů. Tady na virtu se dozvíš k problému napříč značkami, stavitelstvím a koníčků všechno, aspoň něco a když už nic, tak se aspoň zasměješ.
Myslíš, že se to všem 636 000 ks rozbilo? Otázkou je, kolik lidí mění v haldexu "doživotní" náplň. Musíš prostě sehnat kus, ze kterého se nesnažil někdo dělat terénní 4x4.
www.media.volvocars.com/g lobal/.../end-of-an-era-as -swedish-production-of-vol vo-xc90-stops-after-12-yea rs
Každé auto má něco. Soused za rohem koupil novou XC90 rok dva zpět (tu předch. gen.) poté co neměl nervy na už otravné opravy Outbacka.
To byla furt spojka a setrváky jak na běžícím páse, k pevnému se už pak nedostal. A taky si neřeknu, že se Outback sere, zrovna nedávnou mi to jeden potvrdil.
Seznámil jsem se náhodou s jedním klukem a ten na něm má najeto 390 000 km a to auto vypadá jak nový (má tedy už pevný setrvák i se spojkou).
Jdu něco dělat...
Jinak pořád naftu naftu, to je takovej fenomén snad jenom v ČR.
Na následný prodej to nemá vůbec vliv, každá motorizace má svého kupce a naopak méně častá v haldě nafťáků si ho spíše najde. Krom toho bude mit méně najeto.
Mám ještě jednu věc. Nevím jestli jsi zaregistroval, že na ostatních fórech, narozdíl od virtu, většinou lidi neví vůbec nic. Jediné kloudné info je, pokud tam napíše nějaký servisák, popř. někdo komu onu konkrétní věc opravili. Jinak je to skoro u každé značky / fóra snůška zděšených příspěvků komu co nejde, komu se co rozbilo a pak to vypadá, že to auto nemůže bez servisu za rohem vůbec fungovat. Zkoušel jsi někdy někde něco techničtějšího nadhodit? Zůstane to klidně několik měsíců nebo let bez odpovědi. Víc se dozvíš z youtube nebo anglicky psaných webů vč. obrázkových návodů. Tady na virtu se dozvíš k problému napříč značkami, stavitelstvím a koníčků všechno, aspoň něco a když už nic, tak se aspoň zasměješ.
Myslíš, že se to všem 636 000 ks rozbilo? Otázkou je, kolik lidí mění v haldexu "doživotní" náplň. Musíš prostě sehnat kus, ze kterého se nesnažil někdo dělat terénní 4x4.
www.media.volvocars.com/g lobal/.../end-of-an-era-as -swedish-production-of-vol vo-xc90-stops-after-12-yea rs
Každé auto má něco. Soused za rohem koupil novou XC90 rok dva zpět (tu předch. gen.) poté co neměl nervy na už otravné opravy Outbacka.
To byla furt spojka a setrváky jak na běžícím páse, k pevnému se už pak nedostal. A taky si neřeknu, že se Outback sere, zrovna nedávnou mi to jeden potvrdil.
Seznámil jsem se náhodou s jedním klukem a ten na něm má najeto 390 000 km a to auto vypadá jak nový (má tedy už pevný setrvák i se spojkou).
Jdu něco dělat...
17:10:19
05.07.2016
05.07.2016
Karel.
-> Jirik_Tuňák1983: pisou to na vsech forech,vcetne volva.pry az motory co se davaly do facepift verze byly vetsi drzaky,ale osobne tomu moc neverim.D5 dle me nebyla nikdy problemova.no a benzin volim k memu najezdu,ale stejne to dopadne u nafty i k budoucimu prodeji to bude lepsi. Spis resim,ze se tam sere ve velkym haldex:o(
11:16:03
05.07.2016
05.07.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Karel. 04.07.16 23:09:44: Ano. Spojení "serou se turba a vstřiky" je takový všeobecný neurčitý hospodský blábol, který provází každou značku produkující naftová auta. Buď se trefíš nebo ne, ale to platí i pro benzíny. Já s naftama taky jezdím, ale nikdy jsem ji nevlastnil, protože ji nevyužiju při mých nájezdech. Navíc za chvíli budu muset dělit roční nájezdy mezi 3 vozidla se skůtrem, takže vůbec. Proto tě podpořím spíše k benzínu, ale úspornost tam nehledej.
00:48:05
05.07.2016
05.07.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki - zrušená registrace 04.07.16 21:11:47: Předfaceliftovej sedan, hmm, asi nejhezčí... ale černá nebo modrá mu sluší víc.
Jinak 25 je za auto s mrtvým motorem docela dost, ale záleží co interiér atd...
Jinak 25 je za auto s mrtvým motorem docela dost, ale záleží co interiér atd...
23:09:44
04.07.2016
04.07.2016
Karel.
-> Jirik_Tuňák1983: co o té naftě?
22:18:06
04.07.2016
04.07.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Karel. 04.07.16 21:47:44: To jsem nikdy neslyšel, kde jsi to četl? S XC90 s 2.5T zkušenost nemám, ale s S60 s 2.5T ano. V tom SUVčku tě to sežere pokud nejezdíš delší vzdálenosti, okresky, dálnice atd., potom to nevadí. Ale jinak nemám nic proti. Mě nafta smrdí, takže za mě OK. To auto se mi líbí a vzhledem k tomu, že ho dělali v podstatě 12 let jen s drobnými změnami + celková úspěšnost modelu o něčem vypovídá.
Hlavně tyhle velkoobjemový motory frčí spíše v zemích, kde není jako v ČR obec každých 200 metrů.
Hlavně tyhle velkoobjemový motory frčí spíše v zemích, kde není jako v ČR obec každých 200 metrů.
21:47:44
04.07.2016
04.07.2016
Karel.
Mate nekdo zkusenost s XC90 2.5T benzin?Zacina se nam to s zenou libit,chteli bychom 7 mistne.Co jsem cetl,tak japonsky prevodovky jsou bezproblemovy,motor taky ok.Naftu co jsem cetl,tak jedine co se davala do faceliftu 2006 D5,do prvnich verzi byly pry problemy s turbama a vstrikama.
17:15:01
04.07.2016
04.07.2016
Jirik_Tuňák1983
11:46:36
01.07.2016
01.07.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Sejki - zrušená registrace 01.07.16 11:43:15: Mě spojka zabírá taky krásně, ale ta dráha (zdvih) je zajímavá. Kdysi jsem četl v jednom starším testu na novější generaci S60ky něco o "intergalakticky dlouhé dráze spojkového pedálu". To jen tak pro zasmání.
Jediné štěstí je, že to má dlouhé kvalty a dostatek síly, takže se nemusí moc řadit a na 2ku lze jet 20 nebo 120 a na pětku skoro to samé a jediné co se trochu mění jsou otáčky motoru myslim.
Jediné štěstí je, že to má dlouhé kvalty a dostatek síly, takže se nemusí moc řadit a na 2ku lze jet 20 nebo 120 a na pětku skoro to samé a jediné co se trochu mění jsou otáčky motoru myslim.
11:43:15
01.07.2016
01.07.2016
Sejki - zrušená registrace
Ten co mam pujcenej radi luxusně oproti memu kde mi občas nejde vyradit nebo zařadit... Spojkou to asi nebude pac zabírá tak uprostřed..
10:18:00
01.07.2016
01.07.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Ne, Aera byly běžně i v manuálu... ale mně ty sobí převodovky nepřijdou nic extra, tak nevím, jestli je manuál taková výhra. Nebo jsem možná nejel s žádným v tomhle směru dobrým kusem...
06:14:24
01.07.2016
01.07.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: to je prave to ze aera jsou automaty ze? proto chci manual t a predelat na T
23:28:46
30.06.2016
30.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Otázkou je, jestli si tolik polepšíš oproti tej naftě no... já s tím třílitrem teda nikdy nejel, ale prej je hodně fajn.
Se kdyžtak někdy zastav a můžeš vyzkoušet jak 9-5 Aero (2.3T 184kW, automat), tak 900NG (2.0T 136kW, manuál).
Se kdyžtak někdy zastav a můžeš vyzkoušet jak 9-5 Aero (2.3T 184kW, automat), tak 900NG (2.0T 136kW, manuál).
18:35:25
30.06.2016
30.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: hele nevim, nerad bych koupil neco abych z toho byl pak zklamanej, momentalne ta verze 2.3t 125kw mi moc nesedi, otacky padaj moc pomalu, ale to je spis o softwaru nez o tom setrvacniku... na druhou stranu cim vic s tim jezdim, tim me to vic bavi... jaou tam nejaky veci ktery bych asi zmenil aby to vyhovovalo me... no uvidime...
15:21:40
30.06.2016
30.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Jo, různý "podezřelý" auta se pohybujou po bazoši v rozmezí 15-25... vážně něco plánuješ?
19:37:29
29.06.2016
29.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: tak to jsem sehnal za 15 tis kc :-D
15:28:58
29.06.2016
29.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Ideální je koupit za levno něco se zdechlým motorem a pak do toho rovnou šoupnout to co tam chceš mít
08:52:50
29.06.2016
29.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: takze to zas neni tak nic hroznyho koukam....
23:43:07
28.06.2016
28.06.2016
palinator
-> skodaman:
Bohužel, nic nedošlo.
Bohužel, nic nedošlo.
23:42:46
28.06.2016
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 28.06.16 23:37:43: Tohle mi neposílej před spaním Modrej, třídvířko... ideál. Ale platí pro něj to samý co pro mojí 900NG, jen tady o dost extrémněji - takový blbě ovladatelný peklo na kolečkách Ještě že to je řešitelný...
Jen škoda těch cen, dolů už asi nepůjdou a o tolik lepší auto než sériová 9-3 Aero to není, aby se vyplatilo za ní ty pálky dávat... cena za exkluzivitu no
Jen škoda těch cen, dolů už asi nepůjdou a o tolik lepší auto než sériová 9-3 Aero to není, aby se vyplatilo za ní ty pálky dávat... cena za exkluzivitu no
23:19:09
28.06.2016
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Turbo a jednotka (nebo přesmahnout) a mělo by to stačit. Plnotučný motory mají snad o něco lepší výfukový ventily a písty, ale je v tom dost guláš a u pozdějších ročníků to snad bylo všechno sjednocené... ale nejasností v tomhle směru je docela dost.
Kamarád má právě LPT takhle přestavěný na "skoro Aero", jen má v jednotce trochu custom software, jednak protože E85 a druhak protože jeho převodovka není Aero a má tudíž minimálně na 1 a 2 nastavený trochu přísnější omezení krouťáku než sériový Aero. Má na tom už natočeno snad 70 tisíc nebo kolik a bez problémů (většina km na ethanol).
Kamarád má právě LPT takhle přestavěný na "skoro Aero", jen má v jednotce trochu custom software, jednak protože E85 a druhak protože jeho převodovka není Aero a má tudíž minimálně na 1 a 2 nastavený trochu přísnější omezení krouťáku než sériový Aero. Má na tom už natočeno snad 70 tisíc nebo kolik a bez problémů (většina km na ethanol).
22:51:26
28.06.2016
28.06.2016
skodaman
-> palinator: máte to tam
20:53:10
28.06.2016
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Dnes mi Karkul na chvíli přidržela plyn ve 4000 a tam ho na chvilku podržela. Poprvé jsem slyšel zvenku zvuk bez takového toho "poslechového" protůrování pro někoho, kdo chce slyšet lauf od BSR.
Zvuk je decentně tlumenej, ale jedním slovem FAMÓZNÍ, je to lahoda poslouchat. Musím jí poprosit častěji. Mám z toho fakt radost jako prase.
Zvuk je decentně tlumenej, ale jedním slovem FAMÓZNÍ, je to lahoda poslouchat. Musím jí poprosit častěji. Mám z toho fakt radost jako prase.
20:34:59
28.06.2016
28.06.2016
palinator
-> skodaman:
Mohl bys mi to prosím poslat ve větším rozlišení? Třeba na mail palinator@seznam.cz
Díky
Mohl bys mi to prosím poslat ve větším rozlišení? Třeba na mail palinator@seznam.cz
Díky
19:55:13
28.06.2016
28.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: jak je narocny predelat to na velky T? Myslim co to vsechno obnasi mimo vetsiho turba...
14:14:06
28.06.2016
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, je větší, ale vedle sebe jsem možnost je porovnat neměl, takže jak moc výraznej rozdíl to je nevím.
13:55:06
28.06.2016
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 28.06.16 13:42:45: Právě co? :-D Že je Mikrobiši větší, ano?
13:42:45
28.06.2016
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: No právě Aero má myšáka, ale LPTčka mají menšího Garetta...
13:14:26
28.06.2016
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 28.06.16 12:52:36: Mě ten Mikrobiši zas tak malej nepřijde proti dnešním výrobkům.
12:52:36
28.06.2016
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jj, motor dostává menší čočku, takže některý komponenty se nemusí tolik hrotit (písty třeba) a taky ti stačí menší turbo - menší lag.
12:22:08
28.06.2016
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 28.06.16 12:06:25: Já nic, to voni. A v čom je to nízkotlaký jakože "lepší"? Že tolik netlačí a tím pádem tak nějak "šetří" mechaniku?