skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
13:14:26
28.06.2016
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 28.06.16 12:52:36: Mě ten Mikrobiši zas tak malej nepřijde proti dnešním výrobkům.
12:52:36
28.06.2016
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jj, motor dostává menší čočku, takže některý komponenty se nemusí tolik hrotit (písty třeba) a taky ti stačí menší turbo - menší lag.
12:22:08
28.06.2016
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 28.06.16 12:06:25: Já nic, to voni. A v čom je to nízkotlaký jakože "lepší"? Že tolik netlačí a tím pádem tak nějak "šetří" mechaniku?
12:06:25
28.06.2016
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Zrovna LPT bys jako Volvař znát měl, to používáte i vy - nízkotlaký turbo.
A OG/NG je označení generace - old/new. Je to potřeba, protože u Saab-u měli to značení fakt neuvěřitelně zmatečný. "Klasická" 900 (taky značená 900C) co se vyráběla 78-93 je totiž úplně jiný auto než 900NG (to co mám já), kterou vyráběli 94-98. A aby v tom nebyl malej guláš, tak 1998-2002 vyráběli 9-3OG, což je ale ve skutečnosti jen výraznější upgrade 900 NG... a 2002-2010 dělali 9-3 NG, která zase s tou původní 9-3 nemá společnýho skoro nic
A OG/NG je označení generace - old/new. Je to potřeba, protože u Saab-u měli to značení fakt neuvěřitelně zmatečný. "Klasická" 900 (taky značená 900C) co se vyráběla 78-93 je totiž úplně jiný auto než 900NG (to co mám já), kterou vyráběli 94-98. A aby v tom nebyl malej guláš, tak 1998-2002 vyráběli 9-3OG, což je ale ve skutečnosti jen výraznější upgrade 900 NG... a 2002-2010 dělali 9-3 NG, která zase s tou původní 9-3 nemá společnýho skoro nic
11:57:02
28.06.2016
28.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: tak ja prave nevedel co od toho cekat, ted uz to vim, ja nikdy v Aeru taky nejel tak nemuzu posoudit... Za komunistu mel tata Saaba 9000 ale to uz si pamatuju prd jak to jelo :)
11:49:27
28.06.2016
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 28.06.16 11:46:02: Já vím píču o čem mluvíte, to je pořád samý Aero, NG, LPTčko....
11:46:02
28.06.2016
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: No je to LPTčko, co bys chtěl... nahoře jede Aero, který má právě patřičně jiný turbo.
11:18:11
28.06.2016
28.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: jj tak to jo... Takze turbicko maj na spodek a cim to bude foukat vrsek to je saabu jedno... Navic mam spotrebu 9.4 a to je dost... C
10:56:43
28.06.2016
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Protože je to 2.3t a ne 2.3T To malý turbo už prostě nahoře nestíhá...
Jinak to s tím půltunovým setrvákem je docela dobrá charakteristika - a asi jsi i trefil hřebíček na hlavičku, protože těžší setrvák byla jedna z vývojových modifikací mezi B204/234 na B205/235. K tomu ještě ty vyvažováky... Reakce na plyn není silná stránka toho motoru. A je fakt, že u 900NG je to o fous lepší.
Jinak to s tím půltunovým setrvákem je docela dobrá charakteristika - a asi jsi i trefil hřebíček na hlavičku, protože těžší setrvák byla jedna z vývojových modifikací mezi B204/234 na B205/235. K tomu ještě ty vyvažováky... Reakce na plyn není silná stránka toho motoru. A je fakt, že u 900NG je to o fous lepší.
07:50:17
28.06.2016
28.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> palinator: ten motor je daleko dravejsi proste klasika vraaaau vraaaau, kdezto 2.3T to je vraaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuu
.... jak kdyby mel pultunovej setrvak... navic u 2.3T jsem cekal kdyz to seslapnu ze me to treba v 4tis ot min zatlaci do sedacky a ono to tak nejak jede od spodu jak dyzl
01:11:31
28.06.2016
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> palinator: Údajně to je jízdně docela fajn motor. A těch 350Nm oproti 280Nm u LPTčka taky bude znát.
00:36:58
28.06.2016
28.06.2016
palinator
-> dragon_cb_cz:
A on je 3,0 TiD nějakej letec jo?
A on je 3,0 TiD nějakej letec jo?
00:24:35
28.06.2016
28.06.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Čas od času to protáhnu myčkou (== udělal jsem to zatím asi třikrát) a s podobnou frekvencí to opláchnu ručně hadicí u Alčy rodičů.. nějak není čas to hrotit a nejezdí to na to
-> Sejki: Věřím, proti 3.0 TiD téměř jistě... projížděl jsem to jednou v sedanu a žádnej zázrak to není. Jako vyloženej lenoch taky ne, ale když je člověk zvyklej na nějakou rozumnou motorizaci, tak to prostě neoslní no. Ale strčí se na to myšák, hrábne se do jednotky a hned je to jiná
-> Sejki: Věřím, proti 3.0 TiD téměř jistě... projížděl jsem to jednou v sedanu a žádnej zázrak to není. Jako vyloženej lenoch taky ne, ale když je člověk zvyklej na nějakou rozumnou motorizaci, tak to prostě neoslní no. Ale strčí se na to myšák, hrábne se do jednotky a hned je to jiná
21:57:34
27.06.2016
27.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: ja mam ted pujceny 9-5 2.3 turbo 125kw a prijde mi ze to nejede...
19:53:09
27.06.2016
27.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Jsem si ho umyl před cca 3ma měsícema a furt to celkem drží a pěkně to kapičkuje při dešti. Používáš ňákou kosmetiku na Sobolka? Myješ v myčce a nebo růčo?
20:55:36
24.06.2016
24.06.2016
dragon_cb_cz
-> palinator: Charakteristiku současnejch turbobenzínů jsem slyšel něco jako "torque midrange, die at the top" Což teda ale sedí trochu i na tu mojí 900NG - minimálně ve srovnání s 9-5 Aero. Ale tam je myšák no... Někdy si musím zase sjet se segry O1 1.8T, ta mi přišla, že se celkem točit nechá.
-> Jirik_Tuňák1983 22.06.16 21:44:46: Hrozný, jak si na to člověk zvykne, co? Dva roky zpátky, když jsem poprvý vážně zvažoval koupi Soba (shodou okolností taky 900NG Aero, mám na tuhle podivnost štěstí) tak mi přišlo, že to auto fakt jede... A teď jí mám a přijde mi to celkem vlažný Protože mezi tím jsem si zvyknul na 9-5 - a už i ta mi přijde, že to není úplně ono.
Ještě že ten prostor pro upgrady je omezený jen obsahem peněženky Ale zrovna u 900NG je možnejch spousta relativně dostupnejch a přitom docela zásadních vylepšení (nejen na motoru)...
-> Jirik_Tuňák1983 22.06.16 21:44:46: Hrozný, jak si na to člověk zvykne, co? Dva roky zpátky, když jsem poprvý vážně zvažoval koupi Soba (shodou okolností taky 900NG Aero, mám na tuhle podivnost štěstí) tak mi přišlo, že to auto fakt jede... A teď jí mám a přijde mi to celkem vlažný Protože mezi tím jsem si zvyknul na 9-5 - a už i ta mi přijde, že to není úplně ono.
Ještě že ten prostor pro upgrady je omezený jen obsahem peněženky Ale zrovna u 900NG je možnejch spousta relativně dostupnejch a přitom docela zásadních vylepšení (nejen na motoru)...
00:48:11
24.06.2016
24.06.2016
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 22.06.16 21:29:14:
Já od začátku říkal že aktuální turbobenzín od VW je totálně o hovně, proto jsem měl na turbobenziny takovej náhled. Sobem/losem (či jakou zvěřinu tady Vítek jmenoval) jsem nejel nikdy, tak nevím.
Ale hlavně oceňuju, že se s T2 dokážete vskutku rozumně taky pobavit.
Já od začátku říkal že aktuální turbobenzín od VW je totálně o hovně, proto jsem měl na turbobenziny takovej náhled. Sobem/losem (či jakou zvěřinu tady Vítek jmenoval) jsem nejel nikdy, tak nevím.
Ale hlavně oceňuju, že se s T2 dokážete vskutku rozumně taky pobavit.
23:17:43
23.06.2016
23.06.2016
Milan 136
-> U-Geen:
23:15:39
23.06.2016
23.06.2016
U-Geen
-> Milan 136: a ty v zatacce jedou nebo parkujou?
19:44:02
23.06.2016
23.06.2016
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.06.16 21:36:10: tak s Eidym se nejde srovnávat s žádnou jinou škodovkou
mně byste ujeli okamžitě všichni, to je hrozný, jak to nejede.
Ještě jak jsem do toho přesednul z Octy
Ale nedostatek výkonu se snažím dostat alespoň v zatáčkách. Tam mi dost aut překáží
mně byste ujeli okamžitě všichni, to je hrozný, jak to nejede.
Ještě jak jsem do toho přesednul z Octy
Ale nedostatek výkonu se snažím dostat alespoň v zatáčkách. Tam mi dost aut překáží
22:06:50
22.06.2016
22.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 22.06.16 22:01:29: Stejně jako já jsem poprvé seděl v GTi, tak Dan seděl poprvé v 5R 2.5T a byl nadšenej z jemného lineárního průběhu a nástupu momentu. Jenomže já jsem přesedával opačně, takže jsem čekal více (Volvo je všechno možné, ale rozhodně ne sportovní náčiní) a dostal méně. Proto byly mé dojmy možná tak rozpačité.
Takže stejné dojmy? Rozepiš to trochu, ať nemám dojem, že jsem si to vsugeroval.
Mám ale dojem, že asi ne.
Jinak se mi jako hračičkovi líbilo, že si tam může vyjet přehled spotřeby klidně za celej rok a v různá roční období, to je šikovné. K hovnu (k pumpě stejně musíš), ale šikovné. Příjemné bylo, že to i jako předohrab drželo ve vracečkách vybočenej zadek a netlačilo to čumák rovně ven, to by udělalo asi až za limitem.
Takže stejné dojmy? Rozepiš to trochu, ať nemám dojem, že jsem si to vsugeroval.
Mám ale dojem, že asi ne.
Jinak se mi jako hračičkovi líbilo, že si tam může vyjet přehled spotřeby klidně za celej rok a v různá roční období, to je šikovné. K hovnu (k pumpě stejně musíš), ale šikovné. Příjemné bylo, že to i jako předohrab drželo ve vracečkách vybočenej zadek a netlačilo to čumák rovně ven, to by udělalo asi až za limitem.
22:01:29
22.06.2016
22.06.2016
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Jo.. Tuhle sračku má švára a měsíc se se mnou nebavil, když jsem po projížďce konstatoval, že horší hot-hatch jsem ještě neřídil..
Moje 30 let stará 309 gti tomu s úsměvem natrhne prdel a ještě si to užiješ.. :))
Moje 30 let stará 309 gti tomu s úsměvem natrhne prdel a ještě si to užiješ.. :))
21:44:46
22.06.2016
22.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.06.16 21:36:10: Golf VII GTi Performance Pack a je to jeho táty. Najeto kolem 33 000 km. Šak píšu, 2.0 benzín TSí. Na Auto.cz z toho měli velikonoce, ale já ani Dan jsme až tak morbidní emoce nezažívali. Navíc to nemá žádnej zvuk a má to elektronickou ručku. Mimochodem ta el. ručka asi žere brzdy, páč zadní kotouče byli neúspěšně reklamovat, vypadaly tak na 80 000 km. Naštěstí sportovní dojem zachraňuje velké množství displejů. Sedí to hezky, ale je tam více věcí, které se nám nelíbí. Třeba rozdrnčení až tvrdé mlácení přední nápravy, která rozrezonovala i palubku při naložení na rozjezdu při vypnutém protiprokluzu, nebo co to bylo za asistenci, a prudkém rozjezdu. Ale ten projev je fakt takovej nemastnej neslanej. Dan je spíše na ty nafty. Zajímavé jsou i příplatkové balíky, které se nestydí si VW nárokovat i u GTi, takže to nemá mlhovky, navi a parkovací senzory. U sedaček látka v károvaném vzoru nevadí, ale čekal bych principielně aspoň polokůži nebo alcantaru.
On totiž nemoh přijet svým, v Planej pršelo. Navíc je furt na starší auta. A já byl tak moc zvědavej na opět posíleného Transportéra.
No, přesně tak.... Koupil jsem to a říkal jsem si super. Nemusíš, ale jde to točit až k 6000 rpm - takže neztácíš u těch dlouhých kvaltů řazením, většinou ale i při "sportovnější" jízdě neřadím při více než 4500 rpm, jinak jak nafta. Pak to ale přestávalo stačit. Říkal jsem si, že jsem měl vzít Rko. Dal se vejfuk. Auto zase o kus ožilo a teď už zase cítím, že by to ještě něco chtělo. Ostatní co vezu chčijou a já už cítím skoro hovno, jak už to čekáš.
On totiž nemoh přijet svým, v Planej pršelo. Navíc je furt na starší auta. A já byl tak moc zvědavej na opět posíleného Transportéra.
No, přesně tak.... Koupil jsem to a říkal jsem si super. Nemusíš, ale jde to točit až k 6000 rpm - takže neztácíš u těch dlouhých kvaltů řazením, většinou ale i při "sportovnější" jízdě neřadím při více než 4500 rpm, jinak jak nafta. Pak to ale přestávalo stačit. Říkal jsem si, že jsem měl vzít Rko. Dal se vejfuk. Auto zase o kus ožilo a teď už zase cítím, že by to ještě něco chtělo. Ostatní co vezu chčijou a já už cítím skoro hovno, jak už to čekáš.
21:36:10
22.06.2016
22.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 22.06.16 21:29:14: Dan si koupil GII GTI? A to jako fakt GTI a nebo dehet?
Díky, ale moc to nejede, Eidy mě na Šumava ringu zmizel za první zatáčkou člověk si na to zvykne a je to málo. Odpich nic moc, bylo to tam hrbaté, tak jsem tomu moc nedával.
Díky, ale moc to nejede, Eidy mě na Šumava ringu zmizel za první zatáčkou člověk si na to zvykne a je to málo. Odpich nic moc, bylo to tam hrbaté, tak jsem tomu moc nedával.
21:29:14
22.06.2016
22.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.06.16 21:22:41: Já se přiznám, že ne (jsem ani nemoh jaxem psal). Jsem začal zrychlovat až když jsi za mne přihučel, to už jsem něco čuchal. Ale přiznám se, že jsem na tebe čekal co bude.
Dan si chválil jak to lineárně táhne oproti tomu Golfu. A pro mne samotného byl tedy G VII GTi zklamáním (moje první jízda 2.0 TSi), do 3000 - 3500 nic a i na 4ku, 5ku to akceleruje docela vlažně. Ale zase to jezdí za míň a má to poloviční emise na km. Je hrozně znát, jak je to tím EUREM zaškrcený.
Jede ti to ale moc pěkně a má to pěknej odpich.
Jo a dej si tam tacháč. Tvl., před tou vynášecí zatáčkou jsem tam měl kolem 180ti, ale nevím jestli jsi nezačal dřív zvolňovat. Měl jsem plné ruce práce abych tu maringotku nevyválel ve stráni. Proti Žlutce to tak nesedí.
Dan si chválil jak to lineárně táhne oproti tomu Golfu. A pro mne samotného byl tedy G VII GTi zklamáním (moje první jízda 2.0 TSi), do 3000 - 3500 nic a i na 4ku, 5ku to akceleruje docela vlažně. Ale zase to jezdí za míň a má to poloviční emise na km. Je hrozně znát, jak je to tím EUREM zaškrcený.
Jede ti to ale moc pěkně a má to pěknej odpich.
Jo a dej si tam tacháč. Tvl., před tou vynášecí zatáčkou jsem tam měl kolem 180ti, ale nevím jestli jsi nezačal dřív zvolňovat. Měl jsem plné ruce práce abych tu maringotku nevyválel ve stráni. Proti Žlutce to tak nesedí.
21:26:37
22.06.2016
22.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 22.06.16 21:24:11: NJ sob, los, prostě ten jelen ze severu co ho má Jiřík nalepený na blatníku
21:24:11
22.06.2016
22.06.2016
dragon_cb_cz
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.06.16 21:12:52: Ono to označení "Sob" je trochu zavádějící - je teda možný, že to lidi používaj i pro Volva (i když to jsou podle mě spíš losi , ale saab-isti to maj myslím dost zafixovaný jako "svoje"... Ale nikdy jsem to moc nezkoumal
21:22:41
22.06.2016
22.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 22.06.16 21:16:02: Ale jo, na ten ingot to nejede špatně a já klidně přiznám, že jsem jel naplno, když jsem Tě tlačil
21:16:02
22.06.2016
22.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.06.16 21:12:52: Jak jsem psal níže a říkal ti na parkovišti. Jel jsem z práce z Ejpovic, takže to je sotva 3 km. Sice jsem to trochu zahřál než jsem nastoupil, ale i tak to ještě nemáš zahřátý. Netahal jsem první kvalti víc než do 4500 +/- a to jsi mě vyhecoval jen ty. Jinak zahřejvám opatrně. (1630 kg).
21:12:52
22.06.2016
22.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Sejki - zrušená registrace 22.06.16 20:16:27: To nebyl Saab
-> Jirik_Tuňák1983 22.06.16 20:57:11: Tak lepší když to tam sere víc benzínu, než když je to chudý Zvuk jsem neslyšel, přece jen Žlutka bez tlumení je vevnitř v 6500rpm takový spíš závoďák
-> Jirik_Tuňák1983 22.06.16 20:57:11: Tak lepší když to tam sere víc benzínu, než když je to chudý Zvuk jsem neslyšel, přece jen Žlutka bez tlumení je vevnitř v 6500rpm takový spíš závoďák
20:57:11
22.06.2016
22.06.2016
Jirik_Tuňák1983
To jsem byl já. Dan tedy v pátek hovořil oproti tátovo Golfu VII GTI jinak.
Jak jsem zařadil ve vysokejch, tak si to odprdlo bohatou směsku, to já vím. Taky u té roury až dozadu.
Byl slyšet zvuk? Japa to zní?
Nesmíš zapomenout odkud jsem vyjel, takže jsem to neprohřátý moc honit nemohl. Z práce tam kde jsme se potkali je to možná max. 3 km.
Jak jsem zařadil ve vysokejch, tak si to odprdlo bohatou směsku, to já vím. Taky u té roury až dozadu.
Byl slyšet zvuk? Japa to zní?
Nesmíš zapomenout odkud jsem vyjel, takže jsem to neprohřátý moc honit nemohl. Z práce tam kde jsme se potkali je to možná max. 3 km.
20:16:27
22.06.2016
22.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Tuner#2: tak to asi nebyl 3.0tid ne? to tady ma jen jeden silenec a to jsem ja :-D A taky vem v potaz ze ten saab je o necelou tunu tezsi nez tvoje auto:)
20:15:20
22.06.2016
22.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Sejki - zrušená registrace 22.06.16 20:12:10: On se tady třeba přizná
20:12:10
22.06.2016
22.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Tuner#2: tak saab v nafte neni zrovna na zavodeni,
20:00:09
22.06.2016
22.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Dneska jsem dojel se Žlutkou nějakého soba asi v dehtu jak mu to hulilo a moc mu to teda nejelo. Povídal něco o 180ti, ale já řadit teprve ze čtyřky na pětku a ta se tam moc neohřála protože přišel kruháč Pak už mě to jen brzdilo v zatáčkách
01:41:53
18.06.2016
18.06.2016
palinator
01:38:14
18.06.2016
18.06.2016
dragon_cb_cz
-> palinator: Vstřiky by měly být Bosch, takže předpokládám, že zbytek taky... ale zatím jsem to nemusel řešit
01:36:10
18.06.2016
18.06.2016
palinator
-> dragon_cb_cz:
V Hondě je taky Denso?
V Hondě je taky Denso?
01:08:19
18.06.2016
18.06.2016
dragon_cb_cz
-> palinator: No ťuk ťuk, ale mě ta moje japonská nafta docela šlape Ale jinak jo, tenhle motor je exemplárně nepovedenej a hlavně díly nehorázně drahý... Ale ortodoxní saabisti ho maj rádi - protože ty auta s ním většinou byly dobře vybavený, takže je na trhu dostatek mrtvolek na kanibalizování na díly
01:02:14
18.06.2016
18.06.2016
palinator
-> dragon_cb_cz:
Už jsem si to taky nakonec našel. Pěknej hajzl zřejmě. Mně to bylo divný že by oprava čerpadla vyšla na takovej ranec u civilizovanýho motoru. Bejt tam Bosch tak bych řek že celkem pohoda oproti tomuto.
Ono celkově, Japonci a nafta, to je proti přírodě.
E: Fiat měl asi jedinou větší naftu pětiválec 2,4 JTD že? Když už to měli takhle krásně modulární, tak tam měli frknout ještě jeden válec a možná by byl na světě konečně spolehlivej šestiválec TD.
Už jsem si to taky nakonec našel. Pěknej hajzl zřejmě. Mně to bylo divný že by oprava čerpadla vyšla na takovej ranec u civilizovanýho motoru. Bejt tam Bosch tak bych řek že celkem pohoda oproti tomuto.
Ono celkově, Japonci a nafta, to je proti přírodě.
E: Fiat měl asi jedinou větší naftu pětiválec 2,4 JTD že? Když už to měli takhle krásně modulární, tak tam měli frknout ještě jeden válec a možná by byl na světě konečně spolehlivej šestiválec TD.
00:58:20
18.06.2016
18.06.2016
dragon_cb_cz
-> palinator: 3.0V6 ISUZU D-MAX... jak tomu říkali u pOpelnic nevím, ale vím, že ten samej motor měl snad i Renault Vel Satis.
00:46:59
18.06.2016
18.06.2016
palinator
-> dragon_cb_cz:
D308L = 3,0 CDTI?
D308L = 3,0 CDTI?
22:40:07
17.06.2016
17.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Tjn ale na to ty motory neumíraj tak často, ne? jako neříkám, že je to nějaký terno, ale při tvým nájezdu už by to případně skoro smysl dávat i mohlo...
22:36:37
17.06.2016
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: bez turba a vstriku... Hm takže 20 za turbo a 150 za vstriky... Juchu...
22:34:09
17.06.2016
17.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: No od Kučery se dá koupit komplet D308L za 70 tisíc bez DPH.
- kompletně osazený blok s hlavou včetně víka ventilů, rozvodových vík, řemenice, naftového čerpadla a rozvodů (bez turba a vstřiků)
- kompletně osazený blok s hlavou včetně víka ventilů, rozvodových vík, řemenice, naftového čerpadla a rozvodů (bez turba a vstřiků)
22:29:10
17.06.2016
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: jakej motor? O žádným nevím...
22:18:37
17.06.2016
17.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Tak to jsi na tom s nákladama myslím pořád dobře... Při tomhle nájezdu by se ti v případě problémů skoro i vyplatil ten fungl novej motor od Kučery
22:01:06
17.06.2016
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: ruka se ze když začne brat vodu a včas se to chyti tak výměna tesnrni pod hlavama pomůže, hlavně mít olej nirne pres vrchní rysku a moc ho netocit dlouhodobe. Protože se strasne hřeje. Uvazuju o olejovem chladici...
21:59:09
17.06.2016
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: jo no větší... Starter a silentbloky napravnice a motoru. Jo a ještě me prdla trubka na servo u řízení což byly náklady par kc jen ta výměna zabrala půl dne protože tam na nic není přístup. Ted budu měnit ty ventily a musím rozebrat vše co je mezi hlavama abych se dostal na cerpadlo..
21:56:03
17.06.2016
17.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: A nějakej větší servis krom těch ventilů byl? Jinak už bys byl pod 1 Kč/km amortizace kupní ceny, to je celkem hezký... Jinak když bere vodu tak je u toho motoru už celkem konečná, ne?