Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...

prohledat
5842 příspěvků (zobrazeno 4351 až 4400) od 17.05.2013 do 21.11.2024, založil/a David29
řadit dle data
21:54:15
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: hele dával jsem za nej 50... Dali se sehnat levněji ale bud uz braly vodu, což me zatím jen spadne na určitou mez a dal nepadá a nebo to bylo ve vnitr jak po cikanech... A až to začne brat vodu tak to odvezu polakum aby me to predelaly na suchý vložky a mam nesmrtelnej motor...
upraveno 1x, naposled 17.06.2016 21:55:36
21:50:42
17.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: To je docela slušný skóre, kolik tě stál? Mě to chvílema občas lákalo ho koupit jen abych ověřil jestli je ten motor takovej shit jak všichni říkaj - ceny jsou totiž vesměs velmi mírné a naopak výbavy velice solidní... ale nakonec mě to vždycky přešlo.
21:47:44
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: 203000 při koupi z Německa a teď tam je cca 260000 mám ho necelej rok
21:43:09
17.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: OK... kolik už na tom motoru vlastně máš odmotáno ty a kolik má celkově?
21:42:13
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: ja to ani nehledal. Ty ventily odchazej tak nebudu riskovat...
21:37:03
17.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Brrr, jetý to nikde nebylo? Vždyť za 10-15 tisíc se dá koupit celá 9-5 s mrtvý D308 motorem....
20:51:59
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: 6500kc bez DPH a čekám 10 dni. Objednano u Suchomela..
20:27:51
17.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Auvajs 8 Ale tak zrovna tohle by z nějaký jiný D308 co umřela na vložkách mohlo jít sehnat, ne? A možná by to ani nemusel být takový ranec...



-> Jirik_Tuňák1983 17.06.16 12:29:24: Pěknej brejlovec 4
13:20:48
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: na cerpadle mas dva elektro ventily no a je po nich takze jsem nepojizdnej
13:01:39
17.06.2016
Jirik_Tuňák1983
12:31:43
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
Me Saab umrel :(
12:29:50
17.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Kamarijád. 1
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 17.06.2016 12:29:50
12:29:24
17.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Kamarijád. 1
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 17.06.2016 12:29:24
23:00:39
14.06.2016
dragon_cb_cz
Dneska jsem měl chvilku se konečně trochu projet a 15 15 15 Pořád spousta věcí k vyřešení, ale ten rohlík na ksichtě... k nezaplacení 167
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od dragon_cb_cz vložen 14.06.2016 23:00:39
00:18:19
13.06.2016
dragon_cb_cz
-> skodaman: Myslím, že všechny 9-5 měly 4 bagy - řidič a spolujezdec čelní + stranový (v boku sedačky - pod plastovým krytem).



SE je myslím takový "střední" - nevím jak u 9-5 teda, ale obecně byla S (základ), SE (střed) a pak různý "lepší" až "top" - Griffin (s asymetricky oturbeným šestiválcem, výbava špičková včetně odvětrávaných předních seslí) a samozřejmě Aero (sportovní). Ale většina aut stejně měla nějaký příplatky a nebo naopak podivnosti - už jsem viděl Aero bez elektricky ovládanejch sedaček, nebo kombíka s šestiválcem ale jen v SE výbavě (toho si nadávám, že jsem nekoupil) atd... máš to v kůži?
23:31:06
12.06.2016
skodaman
-> dragon_cb_cz: Je tam, akorát sem se nikde nedopátral kolik má Airbagů. Co jsem četl tak SE verze je sociál ? 6 3
22:33:14
12.06.2016
dragon_cb_cz
-> skodaman: Jo jo, Italové měli podobnejch podivností kvůli daním a pojistkám hodně... Italský sobi jsou pravidelně nejdivnější ze všech 3 Viz ta moje 900NG Aero. Máš tam výhřev sedadel? U italskejc aut často chybí...
18:27:32
12.06.2016
skodaman
-> dragon_cb_cz: Díky :) UŽ sem ho našel 6 Je u snímače kliky . Jinak typ motoru je B205E a je to original Saab úprava pro Italii odkud auto je 6 Prý kvůli pojistce atd. Jede to opravdu pěkně, klidně se někdy domluvíme až budu mít cestu kolem 6
upraveno 1x, naposled 12.06.2016 18:35:53
14:50:18
12.06.2016
dragon_cb_cz
-> skodaman: Člověče, to nevím - nikdy jsem ho nehledal 8 Každopádně podle výkonu by to měl být B205L - až doteď jsem netušil, že ho dělali i do 9-5. Myslel jsem, že těch 141kW byla nějaká specialitka, ale co jsem teď hledal, tak to asi až tak zvláštní není... Ve starej 9-3 byl dost běžnej, akorát tam má jen 136kW (stejně jako B204L v mojí 900NG, ale ta má menší krouťák).



Je to prakticky stejnej motor jako měla 9-3OG Aero (B205R), akorát má menší turbo - Garrett T17 místo Mitsubishi TD04. Ale base boost mají stejnej (1 bar). Takže kdyby ti náhodou někdy odešlo turbo, tak tam bouchni rovnou myšáka a celkem výrazně tomu pomůžeš ve vyšších otáčkách 4 Parametrama by to mělo bejt o fous lepší než "obyčejná" 2.3 turbo... by mě docela zajímalo, jak to jede, ale věřím, že ne špatně.
upraveno 1x, naposled 12.06.2016 14:57:08
12:14:37
11.06.2016
skodaman
-> dragon_cb_cz: Fotky udělám. Nevěděl by jste kde Bych našel kód motoru ? Podle toho co je v návodu by měl byt u převodovky ale já ho nemohu objevit 6
10:24:42
11.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 10.06.16 12:28:38: Ten samý den večer to nebylo lepší. Blondýny nemusí v pátek večer používat blinkry, čumět do stran a dávat přednosti? Hlavně ta jedna zavěšená na volantu na klokana stála za to. OII konby okopaná brutálně ze všech stran. Vůbec mě neviděla, prostě jela, čuměla jen před sebe a nevšimla se ani jak za ní křižuju. Kruháč nekruháč. Tzv. produkt dnešních autoškol.

Ta druhá byla taky dobrá. Pruh nepruh, chvíli vlevo chvíli vpravo, všechno bez blinkrů a jestli tam něco jelo nebo byla mezera příliš malá bylo fuk. Ostatní řidiči si přece přibrzdí, že?
23:11:27
10.06.2016
dragon_cb_cz
-> skodaman: Jo, je to moc fajn povoz, ale je potřeba počítat s tím, že to kdysi nový stálo přes mega (v případě Aera přes 1.5 mega), takže údržba je trochu dražší než na běžnej konfekci... Ale zas žádná tragédie a aut na díly je docela dost když na to přijde. A hlavně ten předfaceliftovej sedan co máš je podle mě fakt krásný auto... dej pak víc fotek 4
22:56:56
10.06.2016
skodaman
-> dragon_cb_cz: Ok. Díky. Jinak koukal sem a ta 6 odvetravaci sada tam není. Takže budu muset pořídit. Jinak je 9-5 parádní 6
16:11:52
10.06.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Novější 5x110, starší (900C, 9000 a starší) měly tuším 4x108....
16:04:44
10.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 10.06.16 14:41:27: A pak tě vyhodí z technický, že máš děravý kotouče. 3



Jakou má vůbec Sobolek rozteč? 5x110 jsem zatím našel. Nebo má jinou?
upraveno 1x, naposled 10.06.2016 16:10:07
14:41:27
10.06.2016
dragon_cb_cz
Jinak když už se tu jednou řešila ta Davidovo 9-5, tak tady je pár fotek jak vznikala: bubnikd.rajce.idnes.cz/Sa ab_9-5_Maptun_snoflinga
13:48:56
10.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 10.06.16 13:30:11: Fajn je oproti té eletrice, že je to levné na repas a i samotné celé čerpadlo není drahé. To buď jde nebo nejde, chčije nebo nechčije. 3



Žádnej futuristickej vynález tam není, jen je celej předek hliníkovej.
13:46:14
10.06.2016
dragon_cb_cz
-> skodaman: Já tam mám myslím 5W40, ale ono i ten 10W40 bude v pohodě, když si budeš dávat bacha a nebudeš na to moc šlapat dokud se neohřeje. Což bys měl dělat tak jako tak 4 Jinak myslím, že s každou výměnou oleje je předepsaná i výměna svíček, ale mě jí teda David ani na jednom autě nedělal a šlapou úplně v pohodě.
13:33:53
10.06.2016
skodaman
-> dragon_cb_cz: Ok. Zeptám. Je to manuál. Jinak dneska olej 6 Snad by měl byt ok
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od skodaman vložen 10.06.2016 13:33:53
13:30:11
10.06.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Hele nikdy jsem to nezkoumal, ale předpokládám, že klasiku - servopumpa je hnaná normálně klínovým řemenem, v krajních polohách to piští a trubek je tam jak na ropovodu 3 Elektroservo má elektrický čerpadlo, ne?



A na korekce do řízení je celkem háklivá 900NG, u 9-5 mi to ani na 17" nepřijde... asi jiná konstrukce přední nápravy? Ale přiznám se, že o tom dost prd vím...
12:35:04
10.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 10.06.16 12:28:38: Jo a noťase spadlého ze sedačky na zem.

Nevím jak jsem to udělal, ale stihl jsem brzdit, troubit, zařvat něco o čůrákovi, pohrozit na něj pěstí a poprskat si palubovku drobkama z rohlíku, který jsem zrovna požíral. 3

Pak jsem ho viděl ještě jednou, páč u nás vykládal. 3



Jinak jaké máš u Sobolka servo? Kapalinové a nebo elektrohydraulické? Já mám klasickou kapalinu, kterou dělali asi 200 let a na jednu stranu bych možná byl raději za to elektrohydraulické apod. Páč tohle chce trochu větší ovládací síly, byť cítíš více kola, ale je to se širší gumou i náchylnější na korekce kvůli kolejím, dírám apod. Přijde mi, že elektrické posilovače nebo elektrohydr. na to tak háklivé nejsou a spíše čekají až volantem hneš ty. U Xantie jsem měl taky hydro, ale tam byl zcela jiný systém a tam se kola podle kolejí v podstatě nehnula pokud jsi netočil volantem ty a kvůli Diravi se to mnohem příjemněji rovnalo do klidové polohy.

Ale výše uvedené jsem pozoroval u více aut, která měla klasické hydraulické servo. Je to takové pro chlapy, protože i ta gigantická spojka je tužší než u těch dnešních fichtlů a brzda také. Asi jsem trochu zpohodlněl a o to pomaleji si zvykám. 3
upraveno 1x, naposled 10.06.2016 12:40:21
12:28:38
10.06.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Auvajs... takže prověrka brzd a papučí na Volfíkovi v krizovém režimu?



-> skodaman: Pokud to je od saabisty, tak se zeptej, jestli to už nenechával dělat... mně psal na demontáž/čištění/montáž vany i s výměnou oleje David Bubník cca 3 hodiny práce (tzn 1500 Kč), ale to bylo na 900NG. Ta sada gumiček stála 230 Kč.



Jinak máš to v automatu nebo v manuálu?
07:43:36
10.06.2016
Jirik_Tuňák1983
Dnes jsem měl skoro facelift. Ruský kamionista mi nedal přednost a rozjel se z vedlejší přímo před můj čumák. 21
07:30:43
10.06.2016
skodaman
-> dragon_cb_cz: A kolik to stálo v servisu mohu-li se zeptat ? Mám to od Saabisty 6 Díky
00:57:20
10.06.2016
dragon_cb_cz
-> skodaman: Tuším, že se musí odpojit výfuk od turba nebo nějaká podobná šaškárna, abys tu vanu dostal dolů... nedávno to na SaabStance někdo řešil. Bez zvedáku prý nic moc práce... Já si to nechával dělat v servisu, tak nevím - akorát si pamatuju, že na faktuře byly i nějaké gumičky, tak si možná zjisti co je dobrý při tom rovnou vyměnit, aby ti pak někde nechcal olej.



Tu sadu mrkni jestli už tam nemáš, je klidně možný, že už to někdo předělával. Auto jsi kupoval od nějakého Saabisty, nebo z bazaru? A jestli je to ital, tak je možný, že tam ty silnější dvoulitry z nějakých daňově-pochybných důvodů dělala přímo fabrika - pro italský trh pár takových specialit bylo.



Každopádně víc rad (v češtině) asi dostaneš na SaabStance (Facebook)/Saabinfo.net/s aabunderground.cz ...
upraveno 1x, naposled 10.06.2016 00:59:36
22:50:43
09.06.2016
skodaman
-> dragon_cb_cz: To nevím. Ale je to napsáno v TP a je to dovoz Itálie. Koukal sem na to a tu poslední sadu koupím a na montují. Vanu taky vyčistím. Ale jde sundat když je tam ten rám ? Koukal sem tak letmo a vypadalo ze ne. Olej budu dávat Mobil 1 10w40. Jinak docela spokojenost. Táhne Hezky 6
17:18:28
09.06.2016
dragon_cb_cz
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 09.06.16 00:18:18: Na D3 se celkem testovat dá, tam je ten provoz fakt slabý a kolikrát máš před sebou třeba 2 km volno. Ale o Vmax jsem se teda nepokoušel, to bych potřeboval vhodný podmínky v nějakým fakt rovným úseku a to nebylo.



Ale že mu 220km/h nedělá problém už vím 4
17:13:16
09.06.2016
dragon_cb_cz
-> skodaman: 141kW, takže jednotka od Hirsche? Pěkný... od koho jsi kupoval? Vana čištěná, odvětrávací sada poslední verze?
00:24:00
09.06.2016
skodaman
-> dragon_cb_cz: Saab 9-5 2,0 T 141 KW 1998
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od skodaman vložen 09.06.2016 00:24:00
00:18:18
09.06.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> dragon_cb_cz 03.06.16 23:40:55: Středy jsou taková ta latka s výstupkama, něco podobnýho má bratr ve 307 a je to dobrá věc, nepaří se ti na tom prdel. 4

Taky jsem chtěl otestovat topspeed, ale pokaždý jsem to ve 180ti utnul, protože i v tom minimálním provozu (na dálnici) je to o držku, takže u toho čísla asi zůstanu.
20:33:52
08.06.2016
dragon_cb_cz
-> Rudy130 03.06.16 17:04:19: -> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 03.06.16 22:58:08: Ta stříbrná se na ty V70 prostě hodí...



-> skodaman: Tak? 4
17:09:04
08.06.2016
skodaman
Tak se k Vám cca za hodinku přidám 5
21:34:33
06.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
18:13:02
05.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : jo asi jo...nemam to daleko... uvidime... nejhorsi je, ze nevim co bude zitra... clovek si neco naplanuje a pak ti zavola ridic, ze stoji 13km od Folmavy na nemecke strane a nejede mu auto... takze musis sednout do auta a jet za nim... a to jsem puvodne mel v planu uplne neco jineho :-D
18:02:03
05.06.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Jirik_Tuňák1983: Nasere no, asi jako já, když jsem si zkurvil ten zadní nárazník... ale na ten se alespoň nemusím dívat celou cestu, no... 4



-> Sejki: Na srazy přestal jezdit ten, kdo tam jezdil jen kvůli autům.

Já tam jezdím kvůli tomu, abych se setkal s lidma co znám a mohl s nima pobýt, popít, pokecat atd. Teď máš Škodovku, tak předpokládám, že dorazíš na Pohofest. 5
10:29:01
05.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: a to ja bych jezdil, ale nejni s kym... a s moji zamrznutou pubertou, pokud se doziju nejake te 60ky a i pres chybejici koncetiny z duvodu nemoci ci snad slepoty pod tim autem stejne lezet budu3
21:12:46
04.06.2016
Jirik_Tuňák1983
Taky jsem s tou koženou kurvou praštil na zem za sedačku řidiče. 3
21:09:44
04.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 3 ale jo chapu ho, mas neco peknyho a pak si to jak kokot znicis uplnou blbosti...
21:07:10
04.06.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Tvoje starosti na moji hlavu 3 3 Jeste ze jsem si koupil auto s vorvanou karoserii, takze me sem tam nejaka voderka nenasere...
21:01:59
04.06.2016
Jirik_Tuňák1983
Já jsem teď ve ST skoro omdlel. Chytil jsem si při parkování pod ruku neopatrně zip z rukávu u bundy a otočil volantem. Mám tam maličký rýpaneček a furt na něj musím čumět při každém usednutí. Přesně uprostřed nahoře. 8 Doteď byl ten volant bez vady. 21
Extreme Tyres