Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...

prohledat
5789 příspěvků (zobrazeno 4351 až 4400) od 17.05.2013 do 13.05.2024, založil/a David29
řadit dle data
21:53:41
02.06.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jo jo, tohle seveřani uměj... tohle teda ještě nejsou ty aktivní opěrky s ochranou proti whiplash, ty měla pak až 9-5 a 9-3 8 Ale pohodlný jsou, to jo 4
21:06:04
02.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Ta typická opěrka hlavy. To je v podstatě taková tradice nebo poznávací znak. Ostatně to samé má u opěrek hlavy i Volfík.
15:46:14
02.06.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 02.06.16 15:34:46: Vyřídím 3



Jinak souhlas, ten introš se podle mě fakt povedl... Což ale tolik nepřekvapí, když si člověk uvědomí, že to byla extra edice pro Itálii, kde si na tyhle věci docela potrpí 3



TP teď nemám u sebe, ale mám pocit, že 20. narozeniny (ve smyslu výročí od první registrace) oslaví někdy na podzim.
15:34:46
02.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 02.06.16 13:26:37: Takto z tohoto pohledu vypadá Sobolek spíše jak auto dnešní doby, nikoliv jako skoroveterán. Jak je starý? Jinak slečna je krásná a docela velká. 1
13:43:53
02.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Kdepak, teprv od podzima do státní školky - za tejden jí budou 3 roky a 4 měsíce 4 Ale je teda spíš větší než ostatní děti v jejím věku, to jo. Normálně jezdí samozřejmě v sedačce, ale do školky je to prakticky "za roh", autem jedeme jen abych se pak pro něj nemusel vracet, tak to tolik nehrotím... a vyšlo to tam myslím dobře, že seděla ve správné pozici, pás když jsem dal do nejnižší polohy tak měla přes rameno skoro jak má být.
13:28:12
02.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: 7-8 let? Jen porovnavam s nasim klukem, taky pouziva podsedak...



edit: jo do skolky? aha tak to uz jde ale letos do skoly ne?
upraveno 1x, naposled 02.06.2016 13:28:59
13:26:37
02.06.2016
dragon_cb_cz
Dneska poprvý posloužil jako kočár do školky... myslím, že schváleno 5
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od dragon_cb_cz vložen 02.06.2016 13:26:37
02:04:18
02.06.2016
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: jeste oplacanejsi :)
20:28:55
01.06.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> dragon_cb_cz 31.05.16 18:22:45: To můžu bohužel potvrdit, u mě zrovna tak.
17:40:11
01.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 31.05.16 19:41:44: Pořád jsi malej a oplácanej? 3
12:16:41
01.06.2016
dragon_cb_cz
-> U-Geen: 3
19:41:44
31.05.2016
U-Geen
-> dragon_cb_cz: vzhledem k Jirikove velikosti je to sumak, kdyz prijde na tvrdy, proleze i ventilaci
18:22:45
31.05.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: No jo, já to zas tak nehrotím... stejně tak bych se mohl snažit chránit levej bok sedáku, kterej na všech jetejch autech už má rozpadlou výplň - ale jsem na to taky línej. Speciálně někde na parkovišti kde jsou úzký místa a jsi rád že se tam nějak vecpeš je to utopie... ještě že mám takový starý vrány, kde už to stejně 100% není...
17:30:46
31.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 31.05.16 00:31:58: Já tam nastupuju jako píčus 3. Předkloním se, opatrně proklouznu a snažím se vyhnout kontaktu s hranou sedačky a sedáku. Tady někde jsem dával odkazy na firmy, které to umí velmi dobře a prodávají i čistidla s barvivem na retuše odřených míst a švů u bočnic.
00:31:58
31.05.2016
dragon_cb_cz
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Opravit to jde, jen to asi není úplně láce, ale jinak není problém - jen musí čalouník vybrat useň se správnou texturou a dobře jí nabarvit. Kůže je v tomhle docela vděčnej materiál, něco jako karbon u kol...



Jinak já mám na obou Sobech tohle místo taky poškozený, na 9-5 míň, na 900NG víc... ale přijde mi lepší to neřešit vůbec než to řešit izolepou 3
17:42:48
30.05.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> dragon_cb_cz: Njn, ta průhlédná izolepa nebude nejšťastnější řešení. :) Ale já mám řidičovu sedačku na tom bočním výstupku prošoupanou taky, otřeš se tam při každým vystupování/nastupování, tak není divu po těch letech. Dá se třeba sehnat novej potah opěradla nebo už někdo vymyslel nějaký rozumnýzpůsob opravy?
16:26:33
30.05.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Určitě maj svoje za sebou, ale když jsem se o to zajímal (konkrétně u S60R) tak jsem zjistil, že to tak strašná pálka není. Nejdřív mě někdo strašil, že vyjdou snad na 100 tisíc, ale pak jsem hledal a mělo by se dát asi do 35ti tisíc za komplet sadu vejít (nevím jak se od té doby hejbnul kurz)... což pochopitelně není málo, ale solidní podvozkovej set "klasickejch" tlumičů na podobný auto klidně na 15-20 tisíc vyjde taky.
16:13:16
30.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 30.05.16 16:03:39: Mě by zajímalo, jak po těch 13ti letech a 200 000+ km fungujou ty FOUR-C tlumiče. Ale nechci nimrat. 3
16:03:39
30.05.2016
dragon_cb_cz
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Pěkný, ale ta sedačka slepená izolepou je teda pekelec maximální 3 Jinak nemít Aero tak ideální fimilienwagen, to jo 4
12:08:41
29.05.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
18:03:25
27.05.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Moc jsem toho najezdit nestihl (tak 60km 7), ale motor super, APC je nakonec v cajku (nějakej chytrák před tím otočil blowoff 8), táhne to krásně (9-5 Aero to není, chce to trochu víc točit, ale síly to má dost).



Na podvozku se ještě občas (ale pořád jsem nevysledoval přesně kdy) ozve od levýho předního kola rána ale chováním jinak taky vcelku fajn. Na předku jsou nový tlumiče s uložením a asi 6 silentbloků + novej silentblok motoru a je fakt, že předek se chová daleko líp, než jsem čekal. Takže asi dám nový tlumiče i na zadek (stojí pár stovek kus - KYB Excel-G co jsou teď nově na předku), ať je to komplet. Spíš je otravná spojka (pedál má trochu trhavej chod a vrže - asi bude chtít někde něco vyčistit/máznout), řazení je po Sobovsku nic extra - ale to je jsem věděl...



Pořád tam ale ještě je kopice míň závažnejch bolesti - kontakt airbagu/klaksonu je v háji, je někde děravá klima a teď navíc přestal foukat větrák topení a fungovat tempomat (to druhý asi budu reklamovat servisu)... no prostě levný auto no... ale s tím jsem do toho šel. Teď s tím začnu jezdit do práce a postrky a postupně se to vyšlechtí 4
17:06:58
27.05.2016
dragon_cb_cz
-> Cumper: Jsem na hrozně pomalým připojení, takže ten konkrétní kus ani z fotek moc neprozkoumám, ale co vím:



1) 1.9 TiD je původem Fiatí JTD, údajně vcelku bezproblémovej a v ČR hodně rozšířenej motor, takže by to mechanici (pokud nebude jezdit k sobistovi-specialistovi) měli vcelku znát a jsou na to díly.

2) 88kW verze je snad ještě osmiventil, což je myslím nejspolehlivější verze, ale solidně spolehlivý by měly být všechny (krom dvouturbovýho TTiD).

3) Tuším, že u nich rády odcházejí alternátory a vyndat ho ven je prej dost jebačka. Takže při koupi možná zkontrolovat funkci dobíjení.

4) Pak klasický dieslový závady - DPF (myslím že není nijak fatálně drahé), CR vstřikovače, dvouhmotový setrvačníky, vířivý klapky. Ne že by se to sralo nějak víc než u jinejch aut, ale je dobrý s tím případně počítat.

5) Je to před-FL, který údajně trpěly na pazvuky a další problémy v interiéru, takže i toho si všímat.



Jinak tam snad žádný speciality nejsou, asi bych koukal na stav podvozku - 9-3NG má pasivně přiřizovanou zadní nápravu, takže pokud by byly v prdeli silentbloky atd tak se to může možná trochu prodražit.



Jen teda tenhle konkrétní kus vypadá jako totální socka, ale zase ne moc dobitě (co stihlo připojení ukázat).



Roman Šolc se kamarádovi údajně vyjádřil, že 9-3 1.9TiD je pro servisáka nejnevděčnější Sob, že se na tom blbě vydělává, protože se to (na Saab-í poměry) skoro nesere...
12:40:37
27.05.2016
Cumper
Ahoj, byl by mi nějakej zdejší sobista 1 ochotnej říct názor na tohle auto? lzauto.cz/prodej-aut/.../ saab-9-3-19-tid_5618 Kamarád ho chce kupovat a ptal se mě co si o tom myslim, no ale protože jedu hlavně koncern tak tohle mi nic neříká 1 Znáte někdo ten motor a na co si dát případně pozor při koupi? Díky!
11:27:30
27.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 27.05.16 10:58:08: Já to chápu - něčím už jsem si taky prošel (byť u dražších nebo novějších aut), jen mi přijde, že to Thommy vidí hůře než to je. Nebo s ním chce servis / poj. vyjebat.
upraveno 1x, naposled 27.05.2016 11:28:10
10:58:08
27.05.2016
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: Opravit to samozřejmě můžeš, ale pojištovna ti dá jen rozdíl ceny auta před a po nehodě, zbytek jde za tebou. Když to řeknu jako extrémní případ tak asi takhle: Máš favorita v ceně 5000kč. Někdo tě nakouří že to je na výměnu kompletní karoserie. Pojištovna ti dá 5000kč-cenu vraku, tj. 4800kč. Pokud to budeš chtít opravit, tak můžeš a už je na tobě jak. Pokud to dáš do autorizáku a v případě že by se karoserie ještě vyráběla jako ND tak ti dají novou, cena s lakem třeba 200000CZK. Což samozřejmě pojištovna nezaplatí a zacáluješ ze svého. Je to celkem logické, prostě se to nevyplatí opravovat, tak dostaneš částku za kterou si koupíš podobnou vránu.
08:04:22
27.05.2016
Jirik_Tuňák1983
08:04:10
27.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> THOMMY 23.05.16 23:14:15: Proč by se nemohla opravovat totálka?
23:14:15
23.05.2016
THOMMY
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Abych ti pravdu řekl, tak se v tomhle neorientuju, nikdy jsem to nepotřeboval. Ani nevím, jak bych se s pojišťovnou dohadoval, komunikuju jen se servisem. Je to teda asi totálka, takže co jsem pochopil, když bych to nechtěl dělat tímhle způsobem, tak mi tu cifru vyplatí a auto se nebude/nemůže opravovat
23:08:38
23.05.2016
saskyn2
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Nejde o amortizaci, ale o totální škodu a samozřejmě pojištovna nezaplatí větší škodu než je cena auta-pak z toho udělá totálku.
21:34:12
23.05.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> THOMMY : Tak si to nech opravit fakturou na ně, kterou budou muset zacvakat, a ne rozpočtem a za svoje. To zase zkouší něco s amortizací apod.? Musí ti prostě zaplatit vrácení auta do stavu před nehodou, žádný použitý díly a tak.
19:35:15
23.05.2016
THOMMY
Tak pojišťovna konečně dala cifru, za kolik to může servis opravit- budou se muset použít jetý díly, aby se do toho vešli... Máte nějakej tip na zdroj ND? Největší problém je s xen. světlometama
23:32:52
20.05.2016
dragon_cb_cz
Konečně doma 15
zvětšit Volvo, Saab a jiná sobí spřežení... - obrázek od dragon_cb_cz vložen 20.05.2016 23:32:52
18:01:56
20.05.2016
THOMMY
-> Jirik_Tuňák1983: Průměr mám myslím 305 mm, černej hegeš tam nemám, vypadá to spíš na takovou "grafitovou" barvu, která nezasahuje do funkční plochy... za necelých 1200,- 1
11:01:43
20.05.2016
Jirik_Tuňák1983
A co ATE Powerdisc?
10:07:50
20.05.2016
Karel.
-> palinator: hlavně jsou rozdílný v tom, že 2/3 trhu jsou pokryty napodobeninama, a pak se každej diví, že se kroutí atd8



Orig TRW jsou o něco dražší, ale kvalitní!
upraveno 1x, naposled 20.05.2016 10:08:20
10:04:56
20.05.2016
U-Geen
-> TTomas: brembo jsem dava na predek na SGcko a nemuzu na ne rict slusnyho slova... vymenim za ATE asi.
09:59:50
20.05.2016
palinator
-> Milan 136:

Kdo vyrábí origo brzdy pro OII? Na naší OIII jsou od výroby TRW. Jsou odlišný od těch aftermarket?
09:45:57
20.05.2016
Milan 136
-> Sejki: a vis ze jo? Taky jsem si prosel ruznyma kombinacema a dirama a drazmama, az to stejne skoncilo u originalu, kterej ve finale funguje nejlip. Na octe mam komplet origo brzdy a brzdi to super. Ty maxy s textarama na pickupu zadna slava a hucely jak kdyz najedes na hrubou caru
22:51:21
19.05.2016
Sejki - zrušená registrace
Nejlepší je přece originál...
22:32:06
19.05.2016
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

havlik ti řek, že měl Textar na zadku a pokud vim, Octa je koncern. A cokoliv než Textar je na VAG autech platformy Golf IV a víc, sprostý slovo.

Ale jinak se omlouvám velkovévodo že sem zanášim nerelevantní data z úplně jiných končin.4 Je fakt že jsem to napsal nejasně.
upraveno 1x, naposled 19.05.2016 22:32:37
22:25:42
19.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 19.05.16 22:07:51: Co že to v koncernu, jako koncernu výrobců destiček nebo kde?

Já se ptám na desky + kotouče a jejich kombinaci. Resp. jsem se zajímal co je na deskách Bimbo špatně. TTOMAS odpověděl a ty sem motáš nějaký koncerty. 3
upraveno 1x, naposled 19.05.2016 22:26:13
22:07:51
19.05.2016
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 19.05.16 21:00:19:

Možná proto, že je v koncernu Textar v deskách jako to nejlepší, co jde sehnat.
22:00:47
19.05.2016
TTomas
-> Jirik_Tuňák1983: Brembo s brembem mam na zadku a ty desky nic moc... Zdaj se mi dost tvrdý... Asi jako Lucas na Škodě
21:58:24
19.05.2016
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 19.05.16 21:00:19: mám to spolu s Brembama a brzdí to dost na píču. Ale spíš to bude kombinací 180koní, dvou tun a 288mm vepředu a nechlazených 268mm vzadu.
21:00:19
19.05.2016
Jirik_Tuňák1983
Jsem se právě všiml, že hodně lidí je kombinuje s Textarama. Proč se nekoupí taky desky Bimbo od stejného výrobce?
20:56:27
19.05.2016
TTomas
-> Jirik_Tuňák1983: Mam je vpředu na OII spolu s textarama. Oproti originálu je to výrazne zlepšení. Kola se neblokuji a mají i slušný nástup. Při prudkém brzdění jsou ty drážky cejtit v pedálu i akusticky. Říkal jsem si, ze to bude požírat desky, ale po 30tis jsem asi na 2/3, takže dobrý a to jezdím hlavně město připadne dálnici a řekl bych ze celkem svižně.
20:46:52
19.05.2016
havlik
-> Jirik_Tuňák1983: já to měl vzadu na oktávce s deskama textar a na nějakej bordel nebo tka to netrpělo. Jako dobrý ale jestli je to lepší než něco jiného třeba nějakej zimmermann
20:40:53
19.05.2016
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 19.05.16 19:50:28: Toho bych se asi z mého pohledu nebál. Potřebuji aby to hlavně dobře brzdilo. Parkuji v garáži a na svinění nebo sbírání bordelu u kotoučů netrpím.

Děkuji za podnět. Jakou máš kombi desky / kotouč? 5
19:52:05
19.05.2016
vhml
19:50:28
19.05.2016
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 19.05.16 17:33:18: hele mám je na Sharanu a kromě toho, že to vypadá líp, tak je to spíš k vzteku. Když dýl stojíš, třeba přes víkend, tak ten bordel drážkách nabyde a pak to dost hučí než se to zas obrzdí.
Extreme Tyres