Jaký vůz??

prohledat
3422 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 02.07.2010 do 17.11.2024, založil/a mafes
řadit dle data
13:12:20
17.11.2024
gim
-> Jirik_Tuňák1983: byl jsem se mrknout na esalonu a ty čínský auta nevypadají vůbec zle. Měli tam podobný kočár. Design diskutabilní, ale interiér luxusní. Byl to nějakej Voyah Dream. 1,5 hybrid s baterkou s dojezdem skoro 200km a v hybridu skoro 1000km.
11:40:00
15.10.2024
Sita
-> Jumbo: diky, tak to se mi docela ulevilo, nastavuju hlidaciho psa na candle weisse a uvidime :D
11:21:40
15.10.2024
Jumbo
-> Sita: www.auto.cz/skoda-rapid-k ompletni-cenik-a-specifika ce-pro-cesky-trh-70055



Podle článku z roku 2012 by měl mít každý Rapid EDS v základu...
10:03:01
15.10.2024
Syny
-> Sita 15.10.24 10:01:25: XDS je nadstavba EDS. EDS funguje pri prokluzu kola, XDS to nejak sefuje za jizdy, kdyz vezmes ostreji zatacku. Ale detailneji by to tady rozebrali spis asi jini :) Nicmene EDS je podle me uz standardem par let.
upraveno 1x, naposled 15.10.2024 10:03:26
10:01:25
15.10.2024
Sita
-> Syny: jo, melo by to tak byt, to je presne o co mi jde... abych rekl pravdu, tak jsem myslel, ze EDS==XDS :D
upraveno 1x, naposled 15.10.2024 10:01:42
09:52:54
15.10.2024
Syny
-> Sita 15.10.24 09:42:36: Taky bych rekl, ze to bude uz standard. Na Golfu mi slo aktivovat dokonce XDS a to to byl r.v. 2010. Vsak to EDS jen pozna diky ABS protacejici se kolo a pribrzdi ho, aby se moment prenesl na druhe kolo, ne? S prevodovkou to vicemene nema spolecnyho nic (byt se to casto uvadi jako elektronicka uzaverka) - nebo se pletu?
upraveno 2x, naposled 15.10.2024 09:56:25
09:48:01
15.10.2024
Sita
-> palinator: ale ja to EDS nechci vypnout 3 3
09:45:47
15.10.2024
palinator
-> Sita:

Zkus Jardu. 3



Sice jsem s Rapidem jezdil, ale nedokážu říct, jestli to EDS mělo nebo ne. Takový to chroupání co dělá O1, to stoprocentně nedělalo.
09:42:36
15.10.2024
Sita
Rozhlížím se po autě pro manželku, konkrétní představa o konfiguraci je Rapid liftback, 1.0TSi, 81kw, autoklima a EDS. A právě na to EDS se chci zeptat zkušenějších. Inzerátů na Rapidy, kde je explicitně uvedeno EDS, je jako šafránu, ale to by nevadilo, času na to mám zatím dost, ale kolega mi tvrdí, že to maj všechny koncernový auta na týhle platformě už automaticky. Je tomu tak?
upraveno 3x, naposled 15.10.2024 09:44:33
20:56:31
21.09.2024
King
-> palinator 18.09.24 19:58:20: Asi mam kliku, ale tu Parkside performance mam snad uz 5 let, zrekonstruoval jsem tim barak, z lenosti natahovat kabel s ni vrtam i SDS vrtakama prurazy do pulmetrovejch zdi, a zatim jenom trosku vetsi vule v prevodech. Obcas ji poradne vyfoukam kompresorem a jinak maka jak vztekla.
19:58:20
18.09.2024
palinator
-> Sita:

Dá dneska zkusil Parkside AKU motorovku a i na 2 slabý 4Ah baterky jakože překvapivě dobrý... jasně, není to na to dělat s tim v lese, ale na pár špalků doma to bohatě stačí. Jen to teda ty baterky bude fest likvidovat, co jsem počítal, tak proudy tam musej týct pekelný, někam až k 10C, taky po pár minutách byly dost ohřátý a v papírech je psáno že to má vydržet asi 6 minut čistýho času řezání. 3 Ale výkonově OK, vzhledem k tomu že je řetěz nový a ostrý.

Jinak s tou černou vrtačkou mi radost neděláš, máme jí taky.



A jestli to má vydržet takový hovno, tak nevim jestli nepřehodnotit strategii a v budoucnu se nevrátit k násobně dražším věcem.. Proč? Protože mi tahle výroba hnojů nejde pod nos. U AKU je akorát problém s kompatibilitou, je víc než nutný držet kompatibilní zařízení...
15:20:38
18.09.2024
Sita
-> Matthes, záškodník z TechWebu 18.09.24 08:30:29: to mi asociuje muj "AKU den". Zaprvy mi po mesici odesla parkside performance aku vrtacka (predchozi obyc zelena mi vydrzela 2 roky, postavil jsem s ni "pulku baraku"), tak jsem obejdnal zpatky zelenou a privezl mi ji postak 4 mesice starym E-tranzitem. Znam se s nim uz par let tak jsme se bavili a prej je to nejlepsi co doted ridil... Mimochodem tomu CTcku tam to slusi! :D
upraveno 2x, naposled 18.09.2024 15:24:32
13:14:39
18.09.2024
palinator
-> Borderer:

To je klidně možný, ale ani ta Fabie nebo cokoliv jinýho použitelnýho není v tuto dobu dražší, než byla tenkrát ta Felda či Fabie... A to ty auta v poslední době fest zdražily kvůli bezpečnosti, EURO limitům, homologacím, povolenkám a já nevim kvůli čemu všemu.
13:11:39
18.09.2024
Borderer
-> palinator: Mne ty auta stojej u baráku vedle sebe, takže se hádat nebudu.... 6 Aspoň sem pochopil, proč je Fabie o tolik dražší - stejný malý auto, ale ve všem je o půl míle dál.
12:56:05
18.09.2024
palinator
-> Borderer:

Sandero v ceně 350 litrů je za peníze, jako by Felda v roce 1998 stála nová 120 tisíc.



A sice jsem v nějaký Dacii (myslim že to taky bylo nějaký letitý Sandero) jednou jel a žádnej zázrak to nebyl, pořád to bylo mnohem lepší než jakákoliv Felda, ve který jsem v životě jel. Vyzdvihovat kvalitu plastů v interiéru, kde je všechno tvrdý jak šutr, mi přijde taky dost ujetý. Z hlediska pohodlí a materiálů je horší už jen Favorit a starej Swift... pochopitelně pak i stodvacítky a podobný krumply.



E: Mít vyřešený bydlení tak ušetřim 300000 ročně. To už na pokrytí pádu hodnoty Multivanu na dva roky bude stačit. A nemyslim si že Multivan je z kategorie "sračka"..
upraveno 2x, naposled 18.09.2024 12:58:35
12:40:50
18.09.2024
Borderer
-> palinator: Zrovna do Felicie bych se moc neobouval. Mám tu čest teď jezdit Sanderem z roku 2020, pořizovačka kolem 350 tisíc...Když pominu tuhost karoserie (bezpečnost), tak to auto je objektivně ve všem horší, jak výše zmíněná Felda. Od dynamiky jízdy, pohodlí, přes zpracování po materiály v interiéru.



....takže taky nutno vzít v úvahu jaký auto si vlastně můžeš (potencionálně) koupit jednou za dva roky, protože takový sračky se dřív nedělaly....
12:09:48
18.09.2024
palinator
-> saskyn2 18.09.24 09:26:44:

Přitom reálně těch EV modelů moc není... Pokud teda nechceš SUV, těch je tři prdele.



Ale koupit elektrickej kombík, to je jít do Mercedesu nebo s velkou slávou VW. 1,6 milionu a víc.



A nějaký elektrický Astry? To je jako elektrifikovanej Golf, se všema neduhama. MG to samé.



-> Bukaj 18.09.24 11:19:03:

Jak mimo? Vždyť je aut jako sraček, tak logicky ceny ojetin padaj k nule. Mimo byla cena Felicie nebo Octavie v roce 1998. Nové, a ono vlastně i ojeté. Kdo má dneska vyřešený (čti zaplacený) bydlení, má se jak král a nové MPV by si člověk ze střední třídy mohl dovolit kupovat co 2 roky.



Dřív stálo nové auto jako starej byt. Dneska starej byt stojí jako 5 novejch aut.
11:36:11
18.09.2024
Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 9

Přišlo mi to jako nonsens...6
11:31:59
18.09.2024
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bukaj: Asi jo www.mobilni-kotelna.cz/
11:20:35
18.09.2024
Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu 18.09.24 08:30:29: Ze zvědavosti - co je to za firmu? Z fotky čtu "MOBILNÍ KOTELNY", ale to asi blbě vidím... 3
11:19:03
18.09.2024
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983 17.09.24 22:36:48: Souhlas - Kamarádce (4 děti) servisuju Caddynu a čas od času se zmíní, jaké bylo skvělé její předchozí auto (Fiat Ulysee), než mu odešla převodovka a servis to nacenil na nesmysl (to jsem jí auto ještě neservisoval), soused (2 děti) furt opečovává "Hájedničku" (za poslední dva roky do ní nasypal 200 tisíc a teď mu prý prasknul blok), dost kamarádů s rodinami má různá MPV od Citroenu, Pežotu (x00x) nebo Fordu (x-max), ti movitější Multivany.

A ti méně movití s max. 3 dětmi mají jedničkové či dvojkové Octavie a Fabie combi...

A ti, kteří si kupují nové auto, si koupí buď Hyundai I30 nebo nějakou škodovku - ale to většinou na "firmu".

Ceny nových vozů jsou ve srovnání s cenami ojetin tak mimo, že lidi si prostě nové vozy prakticky nekupují. Prodej nových vozů je počítám z 90% živen "firmami", zbylých 10% je "horních 10 tisíc"...

...proto automobilky nemají snahu vyrábět "rodinné vozy" a místo nich dělají drahé nepraktické "dyzajnovky"7
09:54:32
18.09.2024
Pavel P..
09:26:44
18.09.2024
saskyn2
-> vhml 18.09.24 07:27:34: Přesně tak, ani Dacia s low cost Joggerem neláme nijak prodeje. Navíc si uvědomte, že automobilky za klasický spalováky platěj pokuty, musí tlačit elektromobilitu a to je jediný co můžou vyrábět i když o to lidi nějak nejeví zájem.
09:04:37
18.09.2024
Borderer
-> Jirik_Tuňák1983: To sis ještě nezvykl, že dnes auto neprodává praktičnost, ale vzhled? Nikoho nezajímá, že je to k hovnu, dokud to vypadá dobře. 3 Z auta se stal módní doplněk vedle kabelky a to je všechno.
08:30:29
18.09.2024
Matthes, záškodník z TechWebu
08:22:58
18.09.2024
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák1983: Jo no, taky nechapu... Posrany suv, zvenku velky bachraty a vevnitr jses znacklej jak svin...
08:11:28
18.09.2024
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 18.09.24 07:27:34: Nikdo, protože si nic dřívějšího klasického MPV střihu nevyberou. Navíc s ohledem na zvrácené ceny jsou nuceni lovit ve vodách ojetin.
upraveno 1x, naposled 18.09.2024 08:11:52
07:27:34
18.09.2024
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 17.09.24 22:36:48: A kolik z nich to auto shání v novotě? Automobilka úplně není moc živa z prodeje ojetin.
22:36:48
17.09.2024
Jirik_Tuňák1983
Nevím tedy, dle jakého klíče automobilky překlápí téměř celé výrobní programy do SUV a různých crosspyčovin, ale všichni z mého okolí shání MPV nebo minivan. Všechno střední třída s dětmi. Někdo asi něco posral, ale zákazník to nebude.
21:40:03
05.04.2024
Bukaj
-> 11mAjA11 05.04.24 13:17:29: Nemyslel jsem to jako narážku, jen mne to překvapilo, že se o tom dozvídám až teď3
13:20:43
05.04.2024
11mAjA11
-> Syny: místa v tom je opravdu málo, kufr má stupidní výšku "podlahy" v kombinaci když je tam baterka tak úplná zoufalost (navíc bez rezervy).

Je to tak nějak navoněná bída, ale to je v dnešní době i koncern, který to umí ale lépe zamaskovat a prodat (za vyšší ceny) ale porovnávat i30 a ovci je hloupost, to sou úplně jiné světy. i30 spíš s fabii 1

My nakonec šli do low costu a sme naprosto spokojení.1
upraveno 1x, naposled 05.04.2024 13:21:14
13:17:29
05.04.2024
11mAjA11
-> Bukaj: jo peníze nesmrdí 1
09:54:16
04.04.2024
palinator
-> saskyn2:

Já měl odchylky zhruba 90°
09:38:03
04.04.2024
saskyn2
Tak já to vždycky máznu a co jsem dával originál na 1.4tsi tak to vždycky vycházelo dobře.
09:33:26
04.04.2024
vhml
-> palinator 04.04.24 09:11:24: samozrejme, pri utahovani na moment se nikdy nemůžeš trefit do stejných poloh úhlového natočení. Možná tak když to bylo nový, závity čistý, s jasně definovaným třením konzervačních přípravků atd.
09:11:24
04.04.2024
palinator
-> saskyn2:

To tady ty původní asi taky. Není možné, že je závit na každém válci trochu jinak "namazaný"?
09:09:48
04.04.2024
saskyn2
-> palinator: no co jsem z toho vyndaval origo, tak byly všechny plusmínus dobře.
08:58:08
04.04.2024
palinator
-> saskyn2 02.04.24 22:00:00:

Já koupil originály, poznačil jsem si polohy, dotáhl momenťákem a stejně to vycházelo hala bala.
08:48:34
04.04.2024
Syny
-> 11mAjA11: To nezni jako zrovna dobra recenze na i30. Chvilku uz jsem byl ve fazi, ze jsem premyslel, ze tu i30 koupim jako funglovku, nez hledat za skoro stejnou cenu ve zradnych vodach ojetin od koncernu. Ale kdyz jsem se na to auto byl podivat v salonu, tak me to nejak moc nenadchlo. Navic mista vzadu pramalo. Koukal jsem po tech 1,5 T-GDI, coz je ale bohuzel uz mild-hybrid a do toho se mi zrovna dvakrat taky nechtelo.
upraveno 2x, naposled 05.04.2024 13:32:30
08:21:18
04.04.2024
Bukaj
-> 11mAjA11: Ty děláš v Hyundai?6
21:00:41
03.04.2024
11mAjA11
-> Kuladmin: 1.5 DPi je MPi se zdvojenými vstřikovači. Takže na cukání a pro klidnější řidiče je to jediná ideální a spolehlivě fungující volba od Korejců.

Všechno co je GDi , TGDi je přímo vstřik a toto nebrat..

i30 1.5DPi spíše "zdechne" na převodovku...motor je na všechny bídné aspekty vozu překvapivě spolehlivý..neřešil sem na reklamacích zatím žádný zásadní problém..
upraveno 2x, naposled 03.04.2024 21:01:48
22:23:05
02.04.2024
Milan 136
-> saskyn2 02.04.24 22:18:44: A hlavně namazat ty gumový fajfky, nebo to pak nikdo nevyndá. Máš to mazadlo?
22:18:44
02.04.2024
saskyn2
-> Milan 136: ok dik4
22:15:39
02.04.2024
Milan 136
-> saskyn2 02.04.24 22:00:00: Utáhni je 22 Nm a je to. Moc bych to nehrotil.

Jde o to, aby nebyla přetažená a nevysypala se do válce.
22:00:00
02.04.2024
saskyn2
Dotaz spíš na kluky z autorizaku. Jak jsme tu řešili to 1.0tsi jak důležité je natočit správně ty svíčky? Borec si přivezl ngk že to je originál. Samozřejmě závity nařezaný úplně jinak vychází to někam k výfuku. To bych tu svíčku spíš urval než natočil jiskrištem na saci. Nemám už sílu na tyhle debily co si myslej, že když je tam originál ngk, tak to co koupí v druhošce je to samý. Blbý že to je nejakej brácha od manžela sestřenice, tak ho s tím nemůžu poslat do hajzlu jak někoho cizího. Zase není to 1.4 cng tak si myslím že by to nemuselo tak vadit. Jo a nejlepší ten kokot si koupil 4ks3 a divil se že jedna zbyla3
08:54:13
27.03.2024
vhml
-> Bukaj 26.03.24 21:14:10: vůbec bych se nebál litrovýho TSI, Jezdím občas s tou slabší 70kW variantou a když víš, k čemu se používá řadící páka tak to umí i ject a nevibruje vůbec. Samozřejmě pokud někdo v 1800ot skočí po plným plynu, tak se kromě vibrací neděje nic.
08:43:21
27.03.2024
saskyn2
-> Bukaj 27.03.24 07:13:01: No vzhledem k tomu kolik se vyrobilo ecotronicu a kolik 1.5tsi a kolik se jich ještě vyrobí, tak to spíš časem člověk bude muset koupit, nebo to teda holt taky čárat fixou, ale zatím se mi do toho teda nechce.

-> Milan 136 27.03.24 05:55:12: Já myslel většinou konkrétně u Scaly, kámoš ji má a tam to zrovna nejde.
07:22:59
27.03.2024
palinator
-> Bukaj:

Za pár desetiletí to nikdo nebude potřebovat servisovat. 3
07:13:01
27.03.2024
Bukaj
-> saskyn2 27.03.24 00:17:56: Hezký - to bude za pár desetiletí podobně servisovatelné, jako Ecotronic - nikdo to nebude umět/mít na to vybavení...3

Zlatá dvoukarburace MBG/X 1
Extreme Tyres