Jaký vůz??

prohledat
3422 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 02.07.2010 do 17.11.2024, založil/a mafes
řadit dle data
07:06:48
27.03.2024
Kuladmin
Je takový dotaz do vzduchu co kia stonic 1,2 - 4 válec je bez turba a přímého vstřiku. Není to sice trhač asfaltu mám to 62kW, ale pro todle popojíždění možná dobrá volba ne?

Pak leda Hyundai i30 ale 1.5 DPI 81kW. Také nemá turbo jen má přímí i nepřímé vstřikování.

Jaký máte názor na tyto vozy?
05:55:12
27.03.2024
Milan 136
-> saskyn2 26.03.24 22:35:26: Spíš naopak. Většinou se dodělat dá. I do aut bez přípravy, což je u Scaly asi nejhorší montáž - přístup k pojistkové skříni. Jsou různé restrikce u různých modelů, ale většinou ne to určitě není.
00:17:56
27.03.2024
saskyn2
-> Syny: Tak na tyhle auta se už tažný o kterým by nevědělo snad ani nevyrábí, navíc teda můžeš dát neorigo železo a origo kabeláž žejo. Nebo dát od Profsvaru kterej to vyrábí pro Škodovku jako to Westfalia vyrábí pro VW. Ale tady holt prachy až na prvním místě3 Jinak ofiko je to opravdu zdůvodněný větším chladičem, nebo nějakou takovou blbostí. To ví spíš asi Milan, na mě je tohle zase ještě moc nový.

Jinak kdyby někoho zajímalo jak se ladí na tom novém TSI rozvody, tak na youtube je hezký video. Pak se bavíš s klukem z autorizáku a jo prej to máme, leží to někde ve skříni a čáráme to na fixu3 3 3

Electronic camshaft measurement and adjustment device VAS 611007
23:54:58
26.03.2024
Syny
-> saskyn2: Tak ono to asi nebude jen o utíkání peněz, ale ty auta už jsou tak prošpikovaný všim možnym, že když si na to pak někdo nechá udělat neorigo tažný o kterym to auto vůbec neví, tak to do celýho toho systému hodí pěkný vidle. Ač tedy nerozumím tomu, proč třeba pro origo tažný montovaný vyloženě v autorizáku dodatečně pak není nějaká výjimka.



BTW: Tuší někdo jak to je třeba u Supa 3 po FL (110kW TDI)? Jestli tam je to tažný (origo) možný dodělat plnohodnotně?



-> Bukaj: Osobně si skoro myslím, že u dnešních TSI motorů už dávno neplatí, že jsou vhodný na krátký trasy a různý cukačky. Vůbec bych se na tohle nebál ani TDIčka. Sám mám auto ohřatý relativně rychle a regenerace DPF dokáže běžet i na volnoběhu. Ono takový to "jednou za čas to prožeň po dálnici" stejně vůbec neplatí, protože ta regenerace DPF se spustí až když jí auto chce spustit. Pravidelně se mi stává, že po dálnicích najedu klidně 300km a regeneraci mi to spustí 2km od baráku, kdy už po dálnici dávno nejedu. Ono stejně to auto pak někdy pravděpodobně zdechne na úplně něco jinýho než motor :)
upraveno 2x, naposled 26.03.2024 23:57:22
23:08:53
26.03.2024
saskyn2
-> Bukaj: Je tam řemen, já to teda u 1.5 nikdy nedělal, protože se to má doladovat přípravkem za 70 litrů a na to se můžu z vysoka vysrat, zatím není tolik lidí co by to chtělo, aby se mi něco takového zaplatilo. Ale co vím, tak kluci teda na to serou a dávají to od oka3 ale já nejsem zase takový střelec a jiný práce je dost.

Nevyplněný hodnoty tažného v TP je dneska celkem běžný u těhle menších aut, prý ty s tažným mají snad větší chladič nebo co, tak to takhle zamázli, ale každému je jasný že to je jenom protože automobilce utkají peníze, když si tam někdo nechá dodat neorigo tažný.
upraveno 1x, naposled 26.03.2024 23:11:27
22:49:19
26.03.2024
Bukaj
Takže tedy ty TSi na nic vysloveně netrpí? A jak vypadají spalovací prostory těch přímovstřiků co se týče zakarbonování po X letech či X set tisíc kilometrů?1



Tedy spíše koukat po 1,5 TSi, nebo co se užitných vlastností týče (údržba, servis, spolehlivost), je to fuk jestli tříválec, nebo čtyřválec?



Ještě dotaz - rozvody jsou řemenem, nebo řetězem? A interval výměny?



-> saskyn2 26.03.24 22:35:26: Díky za info s tím TZ - to je dnes standardem nebo je to záležitostí konkrétně Scaly?
22:37:20
26.03.2024
saskyn2
Jinak to 1.0tsi je určitě ve víc výkonových variantách, příští úterý na tom mám dělat svíčky a brzdy tak jsem to zrovna řešil
22:35:26
26.03.2024
saskyn2
1.5tsi s tím umí celkem jet a je to celkem příjemný svezení. Jinak ty motory v tom celkem drží všechny si myslím. Akorát bacha většinou se nedá na to dodělat tažný pokud není z výroby.
22:27:12
26.03.2024
Milan 136
-> Bukaj 26.03.24 21:58:15: Přesně tak.

Atmosférické MPI se dalo pořídit ve Fabii 3 a je i ve Fabii 4.

Ale je to litr tříválec Citigo.

Výkon se moc nekoná.
22:05:15
26.03.2024
Bukaj
-> Jarda/felda 26.03.24 21:18:42: Právě poté, jak dopadl ten přímovstřik (atmosférický) v tom Hyundai (spalovací prostor a ventily úplně zalepené karbonem - tak 2 - 3 mm vrstva na sacích ventilech), bych viděl jako vhodné nějaký nepřímovstřik, aby to v tom věčně studeném motoru aspoň oplachoval benzín, ale není kde brát...



...ideální by byl moderní vůz s motorem z Favorita/Feldy (či 1,4 MPi Fabie) - tomu motoru by takový provozní režim nedělal problémy, ale ty nízkoemisní motory na takový styl užívání zakukají...8
21:58:15
26.03.2024
Bukaj
-> Milan 136 26.03.24 21:24:07: Takže jsou jen dva benzinové motory, oba s turbem a jeden má o válec míň, pokud to dobře chápu?. Tuším, že kamarád říkal, že ta firemní Scala měla snad ten litrovej tříválec, ale že to jelo celkem hezky...

Žádný atmosférický benziňák, nepřímovstřik, se do Scaly nedával (nedává)?



...jak jsou na tom tyhle motory se spolehlivostí? Nějaké tipy, na co se soustředit při koupi, nějaká typická závada nebo projevy nadcházejícího průšvihu? Nebo jsou to tak nové motory, že ještě nejsou dostatečně prověřené léty provozu?
21:24:32
26.03.2024
Milan 136
21:24:07
26.03.2024
Milan 136
-> Bukaj 26.03.24 21:14:10: Zas tak na výběr nemá. Pokud bude 90 % tras krátkých, tak klidně litrový TSI. Pokud by mu vadil zvuk tříválce, tak potom 1.5TSI.

Na kameru existuje montážní sada.
21:18:42
26.03.2024
Jarda/felda
-> Bukaj 26.03.24 21:14:10: žádná 8 bohužel tady bude vhodnější konkurence s nepřímovstřikovým atmosférickým benzínem
21:14:10
26.03.2024
Bukaj
Vytahuju téma s dotazem na místní guru přes moderní koncernové vozy:



Jaká je spolehlivá a ozkoušená motorizace na krátké trasy (benzín) pro model Škoda Scala?



Kamarád uvažuje o koupi ojeté Scaly (když měl nějaký čas firemní Scalu, tak mu to auto docela sedlo) jakožto druhého auta do rodiny...



...problém je v tom, že převážná většina jízd budou cukačky po Praze (děti do školy, ze školy, žena do práce), čas od času nějaká delší cesta po dálnici na chalupu - takže připadají v úvahu pouze benzinové motory (parkuje v garážovém stání v přízemí bytového domu, LPG/CNG nepřipadá v úvahu, též bez možnosti nabíjení elektromobilu - není tam ani 230V zásuvka).



Doteď měli Hyundai I30 (1,6 GDi 99kW), kterému odešel motor při nájezdu cca 200 tisíc Km (možná si vzpomenete, jak jsem zde v jiném tématu řešil - nakonec jsme zjistili podpálený ventil a načatý katalyzátor, já bych to byl ochoten opravit, ale čas budu mít nejdřív v červnu)8

Aktuálně mají od kamarádů půjčenou Toyotu Auris a ta kamarádovi nevyhovuje.



Jinak požadavky na výbavu asi na dnešní dobu standard - automatická klimatizace a parkovací kamera (případně zda je možno dodělat origo kameru i do vozu, který ji nemá z výroby - kamarád říkal, že ji prý málokterá Scala má...



Předem děkuji - vím, že zadání není vůbec snadné, ale slíbil jsem, že se poptám zkušenějších6
20:34:53
31.01.2024
růža
-> palinator: jé, super. Děkuji. Momentálně mi nákup auta stojí na prodeji původního, tak uvidíme, jestli se stihne prodat Passat dřív, než zmizí Micupichi. Každopádně díky :)
10:46:19
31.01.2024
palinator
-> růža:

Kdybys chtěl Myšivbuši, tak známej jednu prodává... Je to z jejich firmy co vlastní a jezdil s tim přímo on.

www.tipcars.com/mitsubish i-l200/.../mitsubishi-l200 -2-5-100kw-100156742.html
upraveno 1x, naposled 31.01.2024 10:46:50
01:45:01
21.01.2024
ajok
-> Sita 21.01.24 00:14:01: tam se to asi se zadni uzaverkou bude chovat dobre, to ja u nivy bez stredove uzaverky projedu se zadnim torsenem min, proste asi lehceji mi zacne hrabat jedno predni kolo a tim stojim (zajimave by mohlo byt dat jeste predni torsen, jak by se to potom chovalo), ale jak dam stredovou uzaverku, tak to jede jak tank, to je nezastavitelny, bohuzel jak zastavim, tak ten zadni torsen se pri nejakem citlivem rozjezdu taky nezavira, to clovek musi tomu davat, aby se vzadu pohlo i druhy kolo, mam 70% torsen
00:14:01
21.01.2024
Sita
Kdysi jsem v panice o nahradni dily koupill druhy syncro na dily, ktery uzaverku ma. Od vyroby ji nemaj vsechy auta.



Mam 2.4D, t.j. auto, se kterym nejde dostat pokutu za rychlost 3
22:34:31
20.01.2024
růža
-> ajok 20.01.24 21:48:24: 3.6 benzín. Ale teda ať jsem spravedlivej, tak mi ten Haldex spíná poměrně pozdě (nejspíše ucpané sítko). Bohužel teď nemám možnost to řešit, bo auto čeká na lak po karambolu se srnou. S naftou v Haldexu zkušenost nemám, resp. ne v extremnějších podmínkách.



-> Sita 20.01.24 21:54:49: Paráda, dle tý hromady videí, co jsem zkouknul to vypadá, že to nejni tak špatný systém. Jak píšeš, že zatím bez uzávěrky, tak to chystáš nějaký upgrade? A ještě prosím info, co máš za motorizaci? Osobně bych nejraději ikonickou 2.5 TDI.
21:54:49
20.01.2024
Sita
ja to v t4 mam, zatim teda bez uzaverky, ale kazdopadne muzu rict ze je to znat jako prase. S haldexem naopak zkusenost nemam zadnou. Je to fajn hlavne na vyjezdy, dokonce i s privezem. Nemusim se rozjizdet, proste dam 1 a volne i po zasnezeny nebo zledovately ceste jedu. Nebo s privesem po mokry trave... Dokonce uz ani zimaky nekupuju, celoroky staci...
upraveno 1x, naposled 20.01.2024 21:59:22
21:48:24
20.01.2024
ajok
-> růža 20.01.24 21:20:35: tjn., to CC je benzin nebo nafta? me prijde, ze na naftach ten haldex je min divokej a funguje lip...
21:20:35
20.01.2024
růža
-> ajok: Jak to tak studuji, tak máš pravdu. Prej to takhle funguje 6

Ale znáš to sám nejlíp. Pevná čtyřkola je pevná čtyřkola 1
21:09:04
20.01.2024
ajok
-> růža: nemam s tim zkusenost, ale visco se sepne pri protaceni teplotou - roztaznosti a zustane pripojene do vychladnuti, takze by to mohlo projet vic, nez haldex4
13:28:00
20.01.2024
růža
-> dragon_cb_cz: To právě nevím. Mám akorát B5 s Torsnem a CC s haldexem a ta B5 prostě vyjede víc. CC, než začne zabírat, tak už je pozdě a nejede.

Na druhou stranu, to Transpo bu mělo mít uzávěrku, což může být taky k dobru.



Jináč vše řeším hlavně pro to, abych se pak s plně naloženým autem nemastil na zahradě a neztrácel zbytečně čas nějakým vyprošťováním. Plus bydlím v kopci a platí tu v zimě totéž.
13:04:24
20.01.2024
dragon_cb_cz
-> růža: No právě, a na tenhle účel ti myslím ten rozdíl v koncepci může být celkem šumák...
12:21:14
20.01.2024
růža
-> dragon_cb_cz: To rozhodně nebudu. Ale zamýšlím s tím překopat celou zahradu a jelikož do ní vede jen jedna cesta necesta, hodila by se mi dobrá prostupnost "terénem". Uvažoval jsem i o pick-upech, typu L200, nebo Navara. Ale mám z těchto aut trochu strach a navíc jsem to Téčko vždycky chtěl.
12:13:07
20.01.2024
dragon_cb_cz
-> růža: Není to zrovna u T4 úplně jedno? S tím asi ambice na "sportovní jízdu" stejně mít nebudeš, ne?
11:58:32
20.01.2024
růža
-> Jarda/felda: Au, to jsem právě nechtěl 3

Aspoň se mi potvrzuje myšlenka, že VW s motorem podél má vždy stálou čtyřkolu a s motorem napříč připojitelnou.

Každopádně děkuji
11:54:35
20.01.2024
Jarda/felda
-> růža 20.01.24 11:52:40: je to tak 4 B5 je stálá čtyřkola (audi quatro) kdežto T4 má připojitelný zadek přes viscospojku 1
11:52:40
20.01.2024
růža
Fláknu dotaz sem. Chtěl bych si splnit sen a koupit T4 Syncro. Ale co to tak studuji, mělo by to mít jinej systém 4x4 než Passat B5. Údajně to funguje na podobném principu jako Haldex.

Dotaz zní, opravdu to tak je? A druhý dotaz, pokud máte někdo osobní zkušenost, vyjede to auto něco? Videa na YouTube vypadají přesvědčivě.
upraveno 1x, naposled 20.01.2024 11:53:32
13:06:06
10.06.2023
Jirik_Tuňák1983
16:46:22
05.06.2023
Jirik_Tuňák1983
-> gim 05.06.23 15:28:18: Škoda, že ještě nikdo nevyzkoušel Ssangyong Korando. To je tak nějak další konkurent v tomto segmentu, který jsi zmínil. Je pravda, že jich v poslední době potkávám mraky.
15:28:18
05.06.2023
gim
Na dovolenou jsem si zabookoval v půjčovně Suzuki Vitara, ale jako vždy došlo na obligátní "nebo obdobné". Obdobné bylo bohužel toto MG ZS. Funglovka (najeto 4k), hezky vybavené - v kůži, displeje kam se podíváš, digi klima, navigace a mraky dalších. Interiér nevypadal vůbec zle, měkčená obšitá palubovka, kožený volant fajn do ruky, i celkem pohodlný sedačky, sympatický tlačítka ovládání - nic za co by se museli stydět. Místa všude akorát, i za mě se dalo v pohodě sednout (187cm), kufr taky celkem slušnej. Říkal jsem si ok, proč ne, alespoň uvidíme co číňan vyrábí. Byla v tom atmo 1,5 78kW, to by nemusela být úplná trága. Nastartoval jsem a vyrazil - to že spojka zabírala v úplně horní poloze, ok beru, u auta z půjčovny (byť po 4k km?!). Najíždím na přípojku u letiště a říkam si, je to nějaké letargické. Kamarád vzadu, dej mu za uši, tak za 2, otáčky vyletěly a žádná změna. To auto prostě jede jak vydechlá 105, ne-li hůř. Nevím jestli to bylo jalový a blbě zajetý, ale k nějakému náznaku záběru došlo až nad 4500ot. Byli jsme 4 dospělý, prakticky bez bagáže, ale v kopcích nebyla výjmka za 2, protože to 3 prostě neudržela i přes pořádné rozjetí. Po týdnu a nějakých 600km jsem to rád odevzdal. Spotřeba byla skoro 8l a to jsem po dálnici jezdil kolem 120, jinak drtivá většina po okreskách do 80 a města. Klima sice chladila, ale nedala se nastavit konkrétní teplota - jen intenzitu teploty - málo/hodně, stejně jako u ventilátoru. Režim "auto" byl uplně nepoužitelný - zběsile měnil teploty, rychlost ventilátoru a směrování. Neukazuje to venkovní teplotu, alespoň jsem na to za ten týden nepřišel. Auto jako takový celkem pěkný, interiér je fakt příjemnej a nijak mě neurážel. Ovládání infotaimentu dosti pomalé, jak navigace tak ostatní. Bohužel v displeji bylo schované i nastavení směrování ventilace a přepínání mezi venkovní/vnitřní ventilací. Motor byl fakt tragickej - v tahu měl tendence cukat. Za ty prachy co to stojí, to bude obstojná konkurence Dacii - s hezčím a lépe zpracovaným interiérem, ale hůře jedoucí. Prý do toho dávají i oturbený litr, který by měl být o něco lepší.
zvětšit Jaký vůz?? - obrázek od gim vložen 05.06.2023 15:28:18
upraveno 1x, naposled 05.06.2023 15:28:36
19:45:31
04.05.2023
minno
-> Jirik_Tuňák1983: 3
09:59:53
29.04.2023
Jirik_Tuňák1983
Co třeba Dacia Sandero Limousine Sport Cup? 3
zvětšit Jaký vůz?? - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 29.04.2023 09:59:53
23:16:09
16.03.2023
dragon_cb_cz
-> Sita 16.03.23 18:53:21: Myslím, že to Alenka říkal s nějakým kontextem, ale jo. Důvody proč to uváděl asi zůstávají platný, speciálně když se jedná o málo jetý kus a nemusel bys hned dělat hlavu, shánět vačku atd. Ale to by musel říct spíš on.



Tipoval bych ale, že v tomhle případě by měl výhrady k podélnej zástavbě, což je z pohledu vrtání kolene fuj fuj a vrtání kolene je jeho specialita 1



Každopádně pokud je to pěknej udržovanej kus, tak za rozumný peníze to může být fajnovej polykač kilometrů. Škoda, že to není kombi - ten sedan není úplně praktickej (vím o tom svoje) - pak by to mohl být hodně hezký kup, když člověk zná historii.
upraveno 1x, naposled 16.03.2023 23:16:28
21:04:02
16.03.2023
Jarda/felda
-> Sita 16.03.23 18:53:21: jako systém vcelku dobrý ale má to svoje nemoci 4
18:53:21
16.03.2023
Sita
-> dragon_cb_cz: sveze se s tim obcas bracha a rikal ze vsechno vporadku, ja do toho asi nepujdu, jsou ted jiny priority. Ale neni to tak davno co me tyhle koncernovy konfigurace dost zajimaly, jeste nedavno tu Alenka psal ze PD je top ne? ze by to vzalo tak rychlej konec?
17:31:47
16.03.2023
Jarda/felda
-> dragon_cb_cz 16.03.23 16:50:19: v případě VW tdi PD to tak úplně neplatí 8 viz ojetá vačka (dřív nebo později u všech) vstřiky zralý na repas, vymlácený uložení vstřiků v hlavě (stačí aby to vrčelo na volnoběh ani kilometry najet nemusí....) 8
17:24:47
16.03.2023
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 16.03.23 16:50:19: Já taky. 3

To nejčastěji píší prodávající.
upraveno 1x, naposled 16.03.2023 17:25:15
16:50:19
16.03.2023
dragon_cb_cz
-> Sita 16.03.23 09:17:08: To vidět/jet v tom je dost podstatný. Pokud to stavem opravdu bude odpovídat těm 140t km, tak to myslím může být celkem zajímavé... lidi rádi říkají, že na nájezdu nezáleží, ale já bych si dovolil nesouhlasit...
09:31:44
16.03.2023
vhml
-> Sita 16.03.23 09:17:08: 20letej jedničkovej superb. Možná i 50 by za to dostat mohl
09:17:08
16.03.2023
Sita
Jakou cca cenu ma A4 B6 r.v.2004, prvni majitel (brachovo kolega z prace), 140tkm, 1.9TDi 96kW, nikdy nehavarovano, dvouzonova aut klima, tempomat (jina vybava asi moc ne)? Zatim jsem to nevidel, ani nejel v tom, ale udajne to je bez zavad, sednout a jezdit...



Ptam se proto, ze mi to bylo nabidnuto, ale protoze o techhle autech jsem zrovna neuvazoval (v oku mam ted spis Amaroky 3), tak nejak nemam prehled o tom jestli to vubec ma cenu kupovat a kdyz, tak teda jakou...
zvětšit Jaký vůz?? - obrázek od Sita vložen 16.03.2023 09:17:08
upraveno 1x, naposled 16.03.2023 09:17:32
19:34:48
01.03.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda/felda 01.03.23 18:00:48: Ty tam ty I/Y taky střílíš podle postavení hvězd, že? 3
18:00:48
01.03.2023
Jarda/felda
-> palinator 01.03.23 14:18:12: motor a převodovka by měli být z dílny škodovky 1
14:55:42
01.03.2023
dragon_cb_cz
-> palinator: Vim já? 3
14:18:12
01.03.2023
palinator
-> dragon_cb_cz:

A není to tím že Škodovka na tom neudělala skoro nic a fabrika je v Bratislavě? 3
10:02:30
28.02.2023
dragon_cb_cz
-> palinator 28.02.23 07:58:57: Netvrdím, že to vypadá děsně, to rozhodně ne. Ale zrovna včera jsem se byl kouknout na jedno MiTo v hezké výbavě a proti tomu je Citigo prostě strašně konfekční a užitková krabička. Ale pokud si to dotyčná vybrala a Cígo se jí líbí, proč ne - spoustě holek taky nosí "outdoor" hadry a sluší jim.



A fakt to není nic proti Cígu, za mě to je jedno z nejlepších aut co škodovka za posledních 20 let udělala a fakt je škoda, že skončilo.
07:58:57
28.02.2023
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

My třeba u -> Milan 136: kupovali pro máti Citigo, o kterým se nedá říct, že by to byla hujda. Dokonce ani socka... Ale stálo to lehce jetý tuším 285, což jsi asi slyšet nechtěl. 3



A po FL, s nějakou barvou, co nebude uni červená nebo modrá a 15" kolama to nevypadá ani tak děsně, jak se snaží naznačit -> dragon_cb_cz: , i když samozřejmě není to 500, co by vybral třeba Jiží.

Co mi vadí víc, je podivnej projev agregátu. MPI mdlé s příšernými prodlevami kvůli emisím, převodovka má dobře odstupňovanou akorát jedničku a pětku. Mezi 2 a 3 je příšernej skok, naopak mezi 4 a 5 je skok malej. Po FL mají všechna Citiga stejnou (dlouhou) převodovku, jinak měla 55 kW kratší, jako onehdy 50kW Felda. Osobně bych (alespoň dle PP) čekal nižší spotřebu, co se týče údajů na nich, stejnou cestu dá 1,4 TSI OIII cca za stejno. Nepřímej vstřik je asi poznat.

Ovšem TSI v Up! musí bejt docela mazec. 1



E: jinak samozřejmě je vysoce pravděpodobný, že ta kolegovo žena bude mít komplex z malejch aut. Až se železnou pravidelností se totiž setkávám s tím, že ženský nechtěj jezdit malejma autama, i když pro to nemají jedinej racionální důvod a asi ve stejný četnosti znám chlapi, kterým naopak nevadí jezdit nějakou malo- nebo mikroráží. A nedá se říct, že by to byli nějací podpantofláci, třeba když jsem viděl vysedat svýho strejce, bejvalýho kulturistu, ze starýho červenýho Yarise (přitom má pěknou OII)... 3

A třeba mýho kolegy žena asi tu zášť vůči malejm autům povýšila na jinej level, když po vysednutí z combi Megána do fungl nový i10 vytvořila během 5 dní 2 nehody při parkování v souhrnné škodě 80 tKč. 3
upraveno 1x, naposled 28.02.2023 08:03:10
Extreme Tyres