Jaký vůz??

prohledat
3554 příspěvků (zobrazeno 1351 až 1400) od 02.07.2010 do 07.05.2025, založil/a mafes
řadit dle data
18:51:42
10.09.2020
Jarda/felda
-> Mr._Nosferatu 10.09.20 17:46:34: myslíš že to někdo stihnul zničit za ty necelý tři tisíce ? 3 3
17:46:34
10.09.2020
Mr._Nosferatu
-> Jirik_Tuňák1983: ale už to není nový, navíc škoda plus. Mám k nim averzi, od doby co jsem dělal v jednom autorizáku na brigádu a dělal předprodejní kontroly...
14:42:31
10.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Mr._Nosferatu: 19 000,- a máš konby. 1

sauto.cz/osobni/.../18835 555?goFrom=lis...
14:10:22
09.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 09.09.20 12:59:37: Rezervy tam ještě jsou. 1 Totéž platí i pro Punto Abarth 1.4 T-Jet. Tenhle motor, vycházející z historických motorů F.I.R.E. je legenda.

BRAVO TJET 260CV!!! - PERFORMANCE WEEK3 BY PIXEL PART2


BRAVO TJET 270HP Muito forte!


Punto 1.4 turbo de 354cv no Motor!
upraveno 3x, naposled 09.09.2020 14:18:03
13:21:35
09.09.2020
dragon_cb_cz
-> palinator: Však jo, mně tohle jen zaujalo když jsem včera koukal co je ještě dostupné (ta 1.4T už běžně k dostání není, protože poslední EURO6d nebo co). Rozhodně bych raději těch 110kW než tenhle paket 4 Ale nevypadá to zle. Hlavně jsem ale zkoumal, jestli třeba neudělali něco jako ty sport verze u Bravo II - to byl taky relativně "levnej" model jako Tipo, ale hezký kožený sedačky se tam nakonec taky dostaly. Tady asi bohužel 8
13:20:51
09.09.2020
U-Geen
-> dragon_cb_cz 09.09.20 09:03:39: to s tou laciností platí asi o všech Suzuki, co jsme kdy měli :) já to tak mám rád, nějak se s tou Suzuki firemni filosofií ztotožňuju
13:14:44
09.09.2020
palinator
-> dragon_cb_cz:

Mě se Tipo taky docela líbí, ale asi bych jej řešil spíše v civilní verzi za pár šupů, než jako nějakej rychlej cukřik.
13:14:06
09.09.2020
vhml
-> Luky 09.09.20 13:03:29: jj, Lemmons to má a právě skrz spotřebu, lpg apod říkal, že s tím prostě a jednoduše nenajezdí tolik, aby ho sralo že to žere přinejlepším 10.



Mimochodem vy jste aspoň dojeli na Brenneru na odpočívadlo, náš řidič dostal jasně příkaz jeď furt podle značky Brenner a o půlnoci nás budil v Brenneru na návsi před kapličkou, kam teda má jet dál :-D
upraveno 1x, naposled 09.09.2020 13:18:49
13:12:38
09.09.2020
dragon_cb_cz
-> Luky 09.09.20 13:03:29: Konečně pořádná praktická recenze 3
13:03:29
09.09.2020
Luky
-> vhml 09.09.20 08:02:12: S-Maxe s tím volvím 2,5T z Focusu ST má Lemmons a asi dobrý. Co se vnitřního prostoru týká, z cesty na legendy v San Marinu s nepomuckou partou si vybavuju že se pod zadní sedačku vejdou mmj. 2 kartony piv. Ale stejně tak si pamatuju že vypitý plechovky se v prostoru mezi zadní sedačkou a zadními dveřmi neudrží a když vystupuješ na Brenneru na odpočívadle tak se s velkým rachotem rozsypou po celým parkovišti 3 38
12:59:37
09.09.2020
dragon_cb_cz
-> palinator 09.09.20 11:51:37: Tak ta 1.4T se dělala i ve 125kW verzi, jen se bohužel do Tipa nedostala - dost škoda. To auto se mi líbí, sedan, combi i hatchback. Ale ani tu 88kW verzi bych nezatracoval - jezdil jsem s tím pár dní v Norsku v kamarádově Giuliettě a bylo to velmi příjemně živý, fajn zvuk i "charakter". Do té doby jsem koukal jen po těch silnějších verzích, ale ta zkušenost mě přinutila změnit názor.



Plus teda existence silnější verze i sériově značí jistej pyčtuninkovej potenciál. Ta 125kW má teda MultiAir, ale 110kW se myslím obejde bez něj...
12:08:44
09.09.2020
bouchy
-> Jirik_Tuňák1983: To je OIV nebo.... už ani nevím, co bylo originál.
11:51:37
09.09.2020
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Podle zadku to vypadá, že to má jet aspoň 350 km/h a ono je v tom 1,4 Turbo. 3
11:13:30
09.09.2020
Jirik_Tuňák1983
Tohle mi poslal včera Vítek. Pěkné.

www.sauto.cz/osobni/.../1 8721027
09:15:47
09.09.2020
George88
-> charon 09.09.20 08:24:39: sx4 nemá vzadu viceprvek. tam je obyčejná klikovka
09:09:32
09.09.2020
George88
-> Borderer: asi záleží jestli long nebo kraťas a jestli bedna nebo vícemístný.. a taky jestli je vepředu sólo sedačka nebo dvojka-která je hrozná u všech typů dodávek



nemám porovnání t6 a nejnovější vivaro/trafic. ale ty starší verze trafica nehnijou, pokud se vezme verze po fcl (2007 +) tak už nejsou problémy s prevodovkama, motor 2.0 nebo 2.5 107kw bez dpf a jezdíš jak král. cenově lepší než t5 a i spolehlivostí (co mám vyčtený z fór)
upraveno 1x, naposled 09.09.2020 09:12:16
09:03:39
09.09.2020
dragon_cb_cz
-> charon 09.09.20 08:24:39: Asi tak, nemyslím si, že by Suzuki v tomhle bylo nějakou specialitou. Ono pokud bych měl shrnout můj dojem z SX4, tak že je to relativně "laciné" auto, ale na těch správných místech. Jo, spousta věcí je "levných", ale řekl bych tím správným způsobem. A zjevně to prostě funguje... od doby co jsme jí prodali tak mám cukačky si jí pořídit znova, jen tentokrát v manuálu.
08:35:19
09.09.2020
Borderer
-> George88: Zrovna s Vivarem jsem se toho najezdil docela dost jako spolujezdec, tak úplně nesouhlasím. Jakmile jsme měli naloženo 200kg nákladu, jízda pohoda. Jakmile to bylo prázdný, tragédie.
08:33:28
09.09.2020
palinator
-> George88:

Je to výrazně lepší než T6?
08:31:51
09.09.2020
George88
-> Borderer 09.09.20 08:22:33: to zas taková pravda neni. zrovna tyhle auta jsou pohodlný a řidičsky schopný i prázdný. není to dělnická dodávka typu Boxer.
08:24:39
09.09.2020
charon
Díky kluicí za vyčerpávající info k SX4. Co se týká japonské/maďarské verze, tak mi to je jedno jaká to bude, ale primárně budu hledat čtyřkolku a co jsem se všude dočetl, tak japonske verze by měli být pouze dvoukolky ... Proto budu mít asi verzi čabajka ...

Jen se děsim toho, že jsme z mého bejvalého zaměstnání dodávali do MSC zadní nápravy na SX4. A ramena na Swifta ... A vzhledem k tomu že vim, co to bylo zač, tak pánbůh s námi a zlý pryč. Ale ono to bude všude nemlich to samé.
08:22:33
09.09.2020
Borderer
-> George88: Ale pohodlím je to v hajzlu. Jakmile to není naložený, skáče to jako koza.
08:16:24
09.09.2020
George88
Kluci, a není lepší místo Galaxy,sharanu,alhambry už koupit něco ve stylu trafic/vivaro? o moc větší to není (pokud to není long) ale vevnitř jste prostorem a variabilitou úplně na jinym levelu..
08:02:12
09.09.2020
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 09.09.20 07:40:40: hele to důsledně prověř, protože to je jeden z mých kandidátů po Sharanu, stojí to docela rozumný peníze a stodola je to veliká. V S-Maxu by pro tebe mohlo být zajímavý, že do toho dávají Volví 2,5T. Jen se tam prej nikam nevejde nádrž na plyn do podlahy 10
07:40:40
09.09.2020
Jirik_Tuňák1983
Ještě si říkám, Ford Galaxy a S-Max.

To jako velkokapacitnější rodinný vůz jde? Tam akorát nevím, to ten jejich 2.0 Duroš 107 kW, prej to má nějaké vířivé klapky i u benzínu, s klasickým rizetem nasátí? Co životnost a spotřeba oleje?
18:34:18
08.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> gim 08.09.20 16:42:12: Ale zrovna ta tebou zmíněná Meriva je třeba vůz, u kterého nevím, jaký bych si vybral motor, který nebude bez rizika. Navíc ty interiéry, to je dost hrůza, včetně čalounících materiálů. Vzadu jsou neplhodnotné sedačky, vůz je úzký a tím pádem tam nedostaneš tři dětské vedle sebe.
upraveno 1x, naposled 08.09.2020 18:34:51
17:00:28
08.09.2020
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 08.09.20 14:37:27: je to reálný, VW měli i po tomhle roku motory bez dpf
16:42:12
08.09.2020
gim
-> Jirik_Tuňák1983: to rozhodně netvrdím, ale rozhodně to není jediný člověk co takhle znám. Vedle firmy máme servis, který se stará asi o 8 těchto aut a není týden, aby tam některé z nich nestálo. S majitelem tam se znám, sám měl 2, nedál na ně dopustit z hlediska pohodlí a výbavy, ale to je tak všechno. Kamarád dělá v autorizáku Citroen, by si ho chtěl koupit, protože se mu líbí a má velkou rodinu, ale pořád se drží své vymazlené C5, protože ví jak se C8 sypou. Ze sbírky C8 potažmo 807 co mu tam jezdí pravidelně mi říkal, že jich je jen 5 co jezdí jen na pravidelné prohlídky a olej, potažmo nějaké drobnosti. Netvrdím, že nejsou spokojení majitelé, ale převažují ti s problémy.
16:26:16
08.09.2020
George88
-> charon 08.09.20 15:19:18: To nevím, ale ve finále ji ani moc potřebovat nebudeš. Všechno je dost jednoduchý. žádná zbytečná elektronika typu ruční brzda přes diag, nebo "kvůli pp žárovce sundejte lz zástěrku" Pokud zvládáš běžný servis na starších autech, nemusíš se toho bát :) V některých dílech je rozdíl mezi japonskou(VIN JSA a krátká anténa vzadu) a maďarskou verzí (VIN TSM a dlouhý prut vepředu) třeba tvar předního narazniku, typ pylového filtru.. japonská verze mi přišla trošku lépe zpracovaná, ale to možná bylo tím, že jsem ty auta měl na očích každý den
15:46:07
08.09.2020
dragon_cb_cz
-> charon 08.09.20 15:19:18: Ta příručka (anglická) co mám je psaná dost laickým stylem, i já jsem z ní pochopil docela dost. O ničem "neoriginálním" a českém nevím...
15:44:53
08.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> gim 08.09.20 15:32:30: A jedno auto je ukazatel kvality a nebo spolehlivosti? Vyjmenuji ti zase haldu lidí s opačnou zkušeností. Jednoho i z práce
upraveno 1x, naposled 08.09.2020 15:45:13
15:32:30
08.09.2020
gim
-> Jirik_Tuňák1983: jestli je to dovoz, tak může být. Ne všechny trhy to měli najednou.

Ale osobně bych se těmto autům vyhnul velkým obloukem. Kolega loni koupil C8 s tímto motorem a byť to prohlédli ze všech stran a tvářilo se to jako super auto. Do něj během půl roku utopil skoro 100tkč - turbo, vstřiky, výměna motoru kvůli hlavě, převodovka, elektrika... opravil jednu část a do 14 dnů se podělalo něco dalšího. Stálo asi 3 měsíce ze 6 co to měl. Nakonec to s těžkým prodělkem prodal dalšímu nešťastníkovi. Bylo to krásný auto, ale za ty starosti ani zadarmo. Teď má Merivu a nemůže si ji vynachválit.
15:19:18
08.09.2020
charon
A propos - existuje na SX4 nějaká chytrá opravářská literatura s postupama (nejlépe česká)? Něco jako obdoba knížek Jak na to ...?
15:00:34
08.09.2020
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 08.09.20 14:37:27: Myslím, že jo. Záleží asi odkud. Ale třeba Akordeon prodaný 2005 tady u nás byl E4 a bez DPF. Saaby z podobný doby dotažený z IT taky často nemají.
upraveno 1x, naposled 08.09.2020 15:00:48
14:44:13
08.09.2020
Mr._Nosferatu
-> Jirik_Tuňák1983: třeba ten tempomat nemá...



clio

www.sauto.cz/osobni/.../1 8554774

Tipo

www.sauto.cz/osobni/.../1 8585212
14:38:39
08.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Mr._Nosferatu 08.09.20 14:34:55: A co tam potřebuješ? Tempomat, el. okna to má, klimu manuální. Kufr veliký. Motor ten základní je výborný.
14:37:27
08.09.2020
Jirik_Tuňák1983
Je možné, že dovoz 2.0 HDi z 2006 nemá z výroby DPF? Je to ta slabší verze s 88 kW. Nemuselo by to jet úplně tragicky ani ve větším autě. I přes nižší výkon má 6q a 300 Nm.
14:34:55
08.09.2020
Mr._Nosferatu
-> All: dneska jsem se byl podívat na clio a tipo.



Tipo je sice velký, ale oproti cliu sociální výbava.
14:14:13
08.09.2020
gim
-> Mr._Nosferatu: za 300 seženeš i skladovou i30 s 1,4 atm. Tempomat to má a celkově je to slušně vybavené auto. Za mě po nějakých 55 tkm celkem spokojenost. Kolega má už skoro 100 tkm a zatím bezproblémová auta. S tou atmosférou to nebude žádnej drak, ale místa je tam dost.
13:50:34
08.09.2020
George88
-> charon 08.09.20 12:18:43: Oleje úplně v pohodě svépomocí. převodovka, hned u toho je mezinápravova a vzadu klasika. napušťákem liješ tak dlouho, než to teče ven. pak zavřeš. na vůle je taková vidlička, kterou podržíš ventil otevrenej, pootocis vačkou a magnetem vytahnes
upraveno 1x, naposled 08.09.2020 13:51:56
12:32:04
08.09.2020
dragon_cb_cz
-> charon 08.09.20 12:18:43: Dle příručky se má použít přípravek na zajištění zdvihátek při výměně těch podložek, ale dovedu si představit, že to asi lze i nějak zaimprovizovat. Ale soudím teda z obrázků, rozebrané jsem to neměl. To je spíš otázka na -> George88: . Každopádně na mém motoru při asi 135t mi řekli, že vůle jsou sice hraniční, ale ještě to na výměnu podložek není.



Osobně jsem to svěřil do autorizáku hlavně protože jsem předpokládal, že mají ty různé rozměry podložek skladem, takže to případně sfouknou celkem rychle, zatímco běžný servis by musel vůle zkontrolovat, pak to rozhodit, změřit podložky, podle toho objednat nové, počkat než dorazí a následně to skládat... A mezi tím by se určitě něco poztrácelo atd... radši jsem si to nechtěl představovat. Uděláš jednou a pak máš zase na X desítek tisíc klid...
12:18:43
08.09.2020
charon
No, ja po konkurentech koukam spis abych mel predstavu ...



Jinak jeste k serizovani ventilu - da se to udelat doma svepomoci? co jsem tak vsude cetl, jsou potreba pripravky. Kontrolu vuli si udelam, na tom nic nebude, ale pocitam, ze auto co koupim bude mit najezd kolem 120 - 150 000 km a tam se pripadne nutnost serizeni uz mozna projevi. Muj mechanik garazista, ktereho pouzivam na osery do kterejch se mi nechce/nemam vybaveni na tohle veci asi mit nebude ...



A co vymeny oleje v pohonu u ctyrkolky? Tam bude pocitam prevodovka + zadni diferencial + mezinapravova spojka? Jake oleje a lze to smysluplne udelat svepomoci?
11:08:56
08.09.2020
U-Geen
-> charon: jasne... kdyzbys nebyl zdaleka, tak ti reknu, at se stavis s tim svyzt. Jinak koukal bych po te silnejsi verzi (88kW), zbytek - vybavu uz necham na tobe. ESP tomu funguje prijemne, v nizsi vybave nebyva. Kolem 150k se toho vloni nedalo moc, co by se mi libilo sehnat, ale letos to mozna bude lepsi.
09:09:18
08.09.2020
dragon_cb_cz
-> charon: Podle toho co čtu tak myslím, že ta SX4 pro tebe bude docela dobrá volba. Je to sice malý, ale pocit "že to oblíkáš" mít nebudeš, uvnitř je místa dost, nastupuje se do toho relativně "vysoko" a prostoru nad hlavou je kopice. V tomhle to fakt je skoro SUV. Někomu vadí ten "dělený A-sloupek" ale já s výhledem problém neměl.



Srovnání s konkurencí jako je ten Nissan nemám. Za mě je u SX4 ohromná výhoda, že těch aut tu je kopice - jak dovozených, tak s českým původem. Je z čeho vybírat a "vhodný kus" se najde pro každého. A kdyby bylo potřeba, tak i na vrakárně bude dárců dílů dost. Hledal bych asi hlavně "pěkný" kus - kastle je asi nejslabší článek toho auta. Ne že by vyloženě hnily jak brambory, to ne - ale třeba kapota se otluče od kamínků celkem snadno (to bylo jediný místo, kde na naší SX4 byla koroze - ale jen bodově, nerozlejzalo se to).



Jo a díly mi přijde, že jsou cenově dost rozumný.
07:39:46
08.09.2020
George88
-> charon: LOCK se ti v cca 45km za hodinu stejně přepne do AUTO. Jde oto, že někteří jezdili na AUTO a razantní rozjezdy s křižovatky, kdy se ten zadek zapne, tomu prostě nedělaly dobře. ale štiplej diff nebo něco zásadního jsem nezaznamenal.a ani ta spojka nestojí svět. 2hmotu ti nemá, takže pohoda. ještě máš na výběr mezi neoplastovanou a oplastovanou verzí ( výbavy se značí GL/AC a GLX )
06:22:37
08.09.2020
charon
-> Jarda/felda 07.09.20 17:10:41: Ten by nebyl marnej, ale z 99,9% jsou to nafty a navíc v mim rozpočtu to budou spíš odjetiny než ojetiny.



-> U-Geen: Tak představy - abych to bylo spolehlivý, abych se s tim aj kapku svezl. Ja jsem celkově, myslím, docela skromnej řidič, teď mám na postrky Peugeota 106, ale to auto je prostě malý, vždycky si přijdu, že si ho oblíkám. Ona to měl bejt nouzovka přes jednu zimu a už s nim jezdim 5 let. Ale celkově je s tim i docela svezení na to, že to je 1.1 44 kW.



-> George88: No zní to celkem dobře. Mě je popravdě jedno jestli předface nebo poface, motory jsou 79 kW oproti 88 kW ale poface má zas delší převody ... teď ještě jak zjistit, jak moc někdo používal Lock nebo Auto mód u čtyřkolky. je pravda, že pokud se vrátí zimy s haldama sněhu a větrem, bylo by ježdění do práce takový klidnější.



Jinak spotřebu až ta neřešim, moje obvyklý trasy jsou do 15 km a z toho je vždycky prvních cca 5 km víceméně z kopce, takže auto ohřeju až v půlce cesty.



A co ještě eventuelní Konkurenti? Nissan Qaushqai? do rozpoctu se vejde, ale ... Nebo jeste neco jinyho?
upraveno 2x, naposled 08.09.2020 06:23:45
23:19:20
07.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 07.09.20 21:16:29: Přesně tak, Tipo je větší a bude pro větší počet lidí i pohodlnější. V případě základní 1.4 16V se jedná nesmrtelný motor, který byl schopen bez zásadnějších úprav projít všechny verze EURO. Navíc to má stále nepřímý vstřik. V Tipu posílil z předch. 66 kW na tuším 70 a má vždy v základu 6kvalt.
22:50:32
07.09.2020
George88
-> charon 07.09.20 13:45:59: 4x4 funguje vpohodě. jen se musí všechny oleje měnit každých 45 tis km. pokud lidi nejezdí trvale na AUTO tak i spojka netrpí víc, než u dvoukolky. co se servisu týče - tam se víceméně nic moc nemění. zadní brzdy u před fcl buben= 250k a vše OK u fcl už je kotouč a trpí o dost víc. svíčky každých 105K iridiovy. obyčejný každých 30K. ekonomicky to vyjde podobně, ale ušetříš si práci. Občas zlobí lambdy a katy(svítí vrtulník) - u před fcl, ale často stačí jezdit na kvalitní benzín. rozvody řetězem, klíňák každých 90k. jinak je to slušný, spolehlivý auto bez nejakejch vrtochů.
21:16:29
07.09.2020
dragon_cb_cz
-> Mr._Nosferatu: Srovnat to nedokážu, ale čistě subjektivně se mi Tipo hodně líbí, fakt vzhledově podařený auto. A proti 208/Clio to bude minimálně o třídu větší.



Ale je fakt, že ta 208 je taky hodně fešácká teda.
20:39:03
07.09.2020
Mr._Nosferatu
Zatím nejlíp vychází clio, výbava vs cena, tipo i 208 jsou v mým rozpočtu v základu. U dacie jsou hnusný palubky. Clio bych měl i v kombiku v tomto rozpočtu
upraveno 1x, naposled 07.09.2020 20:45:41
Extreme Tyres