skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
10:28:05
15.12.2017
15.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 15.12.17 09:18:49: Nic tam není, ale vedení vody, termostat atd. vypadá docela komplikovaně. Podle měření vzdálenosti na mapě to má po nějakých 4 - 4,5 km kolem 80 stupňů. Topit to topí po cca 800 metrech. Topení nastaveno na auto, klima vypnutá. A oproti některým naftám nepadá teplota při pozvolné jízdě z kopce apod. Vystoupá to na těch 90 (88 má termostat) a tam to drží.
10:08:06
15.12.2017
15.12.2017
Nwkt
-> Syny: Bral jsem plnou v Německu v neděli
10:01:49
15.12.2017
15.12.2017
Syny
-> Nwkt: Natankuj si radsi naftu a neser
09:18:49
15.12.2017
15.12.2017
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Nafta, ktera se rychle zahrejva? Nemas tam naky pridavny topeni? Co beres jak ohrati, kdyz to zacne topit, nebo kdyz budik vody dorazi na 90°C? Ja s tim jezdim 15km do prace a 50°C ma olej (v techhle teplotach co venku jsou) tesne pred Plzni. Kdyz dojedu do prace, tak budik leckdy ani neni na 90°C a olej ma tak 70°C. Cordobu jsem v techhle teplotach mel na 90°C, kdyz jsem najizdel na privadec (tedy nejakych 5km od baraku)...
08:57:37
15.12.2017
15.12.2017
Jirik_Tuňák1983
Mi je jedno co si kdo myslí. Pro nás je důležité, že je to příjemně pohodlné, na cestování velmi tiché, ale zároveň dostatečně výkonné a rychlé, rychle se to zahřívá na provozní teplotu a topí to po chvilce i bez nějakých přídavných vyfikundací.
09:03:02
13.12.2017
13.12.2017
minno
21:57:55
12.12.2017
12.12.2017
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: Tak se mi dneska prvně stalo, že by mi VIF vytekl v množství větším než melém do auta. Skoro celý balení...:-/ Naštěstí to bylo ve služebáku, takže plastová podlaha. Vytřeno papírem, pak opláchnuto VAPkou. Ale opakovat to znovu nechci, takže vyroben držák na plechovku. :-D Ano. Jsem bázen. :-D
21:39:50
12.12.2017
12.12.2017
Pavel P@nkáč
-> Milan 136: máš pravdu je to fakt hnusný, nudný, pro starýho fotra boužel, jsem to chtěl napsat jemněji ale nelze barva interieru je teda super ale ta to boužel nezachrání
21:34:23
12.12.2017
12.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 12.12.17 19:22:40: No vidíš a já to strašně chtěl. Mě zase přijde ultranudnej a nezajímavej design koncertu VW. Je to o tom gustíkovi.
19:22:40
12.12.2017
12.12.2017
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 11.12.17 04:12:36: tak Ti nevím, když si vzpomenu na tu hromadů řečí o designu na jiný vozy atd. V tomhle bych zas nemohl jezdit já ale proti gustu...
11:45:17
12.12.2017
12.12.2017
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 12.12.17 11:39:48: do sharana stavim kolo do kufru na stojánek
11:39:48
12.12.2017
12.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> radekp 12.12.17 10:09:21: Mě se právě líbilo, že jsem do kufru dal stůl, zabouchl a jeli jsme.
10:52:23
12.12.2017
12.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 12.12.17 09:43:14: Právě, že vyrost a proto už jen podvozek a možná o palec věští kola a uvidíme.
10:09:21
12.12.2017
12.12.2017
radekp
-> Jirik_Tuňák1983: Takže nechat si Volvo jako hračku, dál jej upravovat a netahat to v soli a sra*kách. Pro mě pochopitelné.
Já mám JTDm s čipem, zátah je znatelný, firemní Superb se 140 kW subjektivně tolik netáhne.
Já mám JTDm s čipem, zátah je znatelný, firemní Superb se 140 kW subjektivně tolik netáhne.
09:43:14
12.12.2017
12.12.2017
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: To chces fakt to Volvo tunit? Tos z toho jeste nevyrost? :)
08:24:20
12.12.2017
12.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> radekp 12.12.17 07:45:56: Kufr je u Volva veliký, ale nízký. Pokukuji po jiném podvozku a chtěl bych z něho udělat spíše auto pro zábavu. Však Volvo a Saab srazy se pořádají taky, takže to není nic nestandardního. Pětiválec bude za chvíli raritou. Samozřejmě bych s ním vyjel zablbnout i do čistého sněhu, třeba v noci, než začnou solit a bude z toho srajda. Další důvody jsou tajemství.
Letět, jede to, ale na zadek si z toho nesedám. Včera jsem jel Volfim a ten rozdíl výkonu malého hečbeku je znát. Spíše nemáš u Cromy takový pocit rychlosti a zátahu - hodně izoluje, vidíš to jen podle zdivočelého tachometru a to mi díky určení vozu vyhovuje.
Letět, jede to, ale na zadek si z toho nesedám. Včera jsem jel Volfim a ten rozdíl výkonu malého hečbeku je znát. Spíše nemáš u Cromy takový pocit rychlosti a zátahu - hodně izoluje, vidíš to jen podle zdivočelého tachometru a to mi díky určení vozu vyhovuje.
07:45:56
12.12.2017
12.12.2017
radekp
-> Jirik_Tuňák1983: To máš asi stejný motor jako u mojí Alfy. Jak těžké to je? Předpokládám že méně než mých 1550kg. To musí letět...
Jinak zkus rozepsat, co tě vedlo ke koupi druhého auta - větší kufr? Volvo máš vymazlené, i kdyby mělo vysokou spotřebu a náklady, provoz a nákup druhého auta musí být dražší - úspora tedy nebude hlavním důvodem?
Jinak zkus rozepsat, co tě vedlo ke koupi druhého auta - větší kufr? Volvo máš vymazlené, i kdyby mělo vysokou spotřebu a náklady, provoz a nákup druhého auta musí být dražší - úspora tedy nebude hlavním důvodem?
07:29:38
12.12.2017
12.12.2017
Venca.
-> Jirik_Tuňák1983: Tak kdyz zvlastni auto, tak rovnou multiplu
Ale ta spinacka na tunelu je gut
Ale ta spinacka na tunelu je gut
07:28:02
12.12.2017
12.12.2017
Venca.
-> MATTESS: Mel jsem fabii se svetlym vnitrkem a bylo to porad spinavy . Navic se tam po case objevilu fleky, ktere nesli odstranit, ani kdyz jsem sedacku rozebral a potah vypral, na cernem to aspon neni videt. Ale jinak v beetlu jsme meli svetlou kuzi a to bylo ok, navic me se to taky hodne libi.
06:40:06
12.12.2017
12.12.2017
MATTESS
-> Venca.: Mám stejně světlý introš skoro 3 roky a s úklidem není problem. Naopak vetšinou bláto je hnědé (když se např. otřeš nohou o tunel) a je méně viditelné než na černé barvě. Já si to oblíbil, je takový veselý a vzdušný.
22:46:33
11.12.2017
11.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Venca. 11.12.17 22:10:11: To je subjektivní, mě se to právě moc líbí, hlavně ty vyboulený blatníky. Proto jsme kvůli tomu najeli několik set km. Chtěl jsem jen toto a jiné ne. Hlavně asi kvůli motorům JTD / Multijet, blbinkám jako spínačka na tunelu, vnitřní prostor a různé vychytávky. Jinak právě Croma byla velmi kontroverzní co se týká Giugiarovo designu i u recenzentů, kdy jeden se do ní zamýluje a jiný ji nemůže ani vidět. Já mám divný věci rád.
22:10:11
11.12.2017
11.12.2017
Venca.
-> Jirik_Tuňák1983: Takovej kritik designu všemožných aut a koupí si takovou hujdu ošklivou.
Ale tak auto to asi bude dobrý, akorát designer zrovna neměl svůj den. A hodně štěstí při úklidu vnitřku
Ale tak auto to asi bude dobrý, akorát designer zrovna neměl svůj den. A hodně štěstí při úklidu vnitřku
19:00:37
11.12.2017
11.12.2017
castrol
-> minno 11.12.17 13:22:49: no ocividne nemas na vyber
13:45:56
11.12.2017
11.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Sita 11.12.17 13:31:39: Ano. Přesně jak píšeš. Smajlík chápu, však jsem psal, že tady je Fiat sprosté slovo.
13:34:15
11.12.2017
11.12.2017
charon
-> Syny: Vidíš to, pravda, pravda ...
13:31:39
11.12.2017
11.12.2017
Sita
Jirik: to sis poridil jako "only car" nebo je to jen spotrebak a na svezeni sis nechal Volvo? Jde mi jen o statistickej udaj, nehodlam nic odsuzovat :D
13:22:49
11.12.2017
11.12.2017
minno
To sú všetko riešenia jak hovado
13:16:32
11.12.2017
11.12.2017
bouchy
-> minno: Stačí tam kápnout benzín, pošplíchat, vylít a opakovat do nekonečna a při nekonečným pokusu bude koncentrace nektaru nekonečně malá Já to pro pocit dobře odvedený práce opakoval dvakrát (ne dvakrát do nekonečna jako Chuck)
12:52:03
11.12.2017
11.12.2017
Syny
-> charon: Staci jedna, kdyz si odsroubujes vicko :)
12:44:58
11.12.2017
11.12.2017
charon
Udělat dvě dírky do plechovky otvírákem na konzervy u lemu proti sobě. jako se to dělalo kdysi u džusů v plechovce
12:32:54
11.12.2017
11.12.2017
U-Geen
-> minno: jj... asi jedine strikackou :-)
11:46:40
11.12.2017
11.12.2017
MATTESS
-> bouchy: přesně do takové lahvičky odlévám
11:34:30
11.12.2017
11.12.2017
minno
Dávam benzínový VIF (do benzínu). Mňa by zaujímalo, ako sa dá z tej plechovky vyliať posledný zvyšok? Skrz mentálne hrdlo tam vždy ešte dosť ostane a bez násilnej demontáže hrdla z plechovky to vyliať nejde.
10:30:34
11.12.2017
11.12.2017
bouchy
Teď nedávno jsem vyhazoval několik lahviček od STP, Sonax atd tohoto tvaru: granex.cz/a/.../364_63704
6239.png Tak možná tyhle by byly lepší, snadno se lijou a uzávěr drží. Ale zase tam není odměrka, utopená ve víčku což je výhoda Vifu. Takže podle oka (1/4 obsahu nový lahvičky např.). Jsou i extremisti s velkou stříkačkou (naposled jsem to viděl u majitele velorexu).
10:19:43
11.12.2017
11.12.2017
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Taky leju VIF do všeho a pohoda
10:11:16
11.12.2017
11.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> venni 11.12.17 08:04:53: Ja vim. Máš dobrou paměť.
-> MATTESS 11.12.17 06:44:57: Sháněl jsem něco na ježdění, aby to bylo zachovalé, líbilo se mi to, po co nejnovějším voze jsem taky nešel, měl jsem pevně daný strop, který jsem ochoten investovat.
A tak mi z toho vypadl poněkud opomíjený mix combi a MPV Fiat Croma před faceliftem. FL měl pak stejný ksicht jako má Fiat Bravo II a sjednocený i zadní nárazník atd. Nutně jsem potřeboval toto auto, takže jsem byl ochoten kvůli němu i cestovat. Totok je rok 2006, 1.9 JTD 110 kW, 6q, vybavené je to pěkně, má to i dvojitou podlahu, MP3, USB, mnoho pytlů, hill holder atd. Kompletní servisní historje, najeto prodávajícím potvrzených 127 000 km (i dle protokolu z diag). Na voze jsou ještě původní přední kotouče, ale tak dojet nasazené desky a vyhodit. Je to jako většina dovoz, u nás se jich moc neprodalo, zakoupeno u dealera Fiat.
Jinak jsem docela překvapený, jak je vůz skvěle odhlučněný, na dálnici je ve 150 slyšet jen trochu vítr a odvalování pneumatik, takže se dá bavit polohlasem nebo skoro šeptem.
A jako bonux samozřejmě debilní rozměry pneu, viz např. aktuálně nazuté 215/50/17.
-> MATTESS 11.12.17 06:44:57: Sháněl jsem něco na ježdění, aby to bylo zachovalé, líbilo se mi to, po co nejnovějším voze jsem taky nešel, měl jsem pevně daný strop, který jsem ochoten investovat.
A tak mi z toho vypadl poněkud opomíjený mix combi a MPV Fiat Croma před faceliftem. FL měl pak stejný ksicht jako má Fiat Bravo II a sjednocený i zadní nárazník atd. Nutně jsem potřeboval toto auto, takže jsem byl ochoten kvůli němu i cestovat. Totok je rok 2006, 1.9 JTD 110 kW, 6q, vybavené je to pěkně, má to i dvojitou podlahu, MP3, USB, mnoho pytlů, hill holder atd. Kompletní servisní historje, najeto prodávajícím potvrzených 127 000 km (i dle protokolu z diag). Na voze jsou ještě původní přední kotouče, ale tak dojet nasazené desky a vyhodit. Je to jako většina dovoz, u nás se jich moc neprodalo, zakoupeno u dealera Fiat.
Jinak jsem docela překvapený, jak je vůz skvěle odhlučněný, na dálnici je ve 150 slyšet jen trochu vítr a odvalování pneumatik, takže se dá bavit polohlasem nebo skoro šeptem.
A jako bonux samozřejmě debilní rozměry pneu, viz např. aktuálně nazuté 215/50/17.
09:00:48
11.12.2017
11.12.2017
charon
Já leju VIF do 106tky a po nějakejch 5ti nádržích s VIFem se zlepšil volnoběh a chcípání za studena
08:14:51
11.12.2017
11.12.2017
suri
-> vhml: ja som do Superba lieval tie jednorázové balenia , na odlievanie z toho veľkého som lenivý ... ale aj tak neviem či to malo za tých 14tis km nejaký efekt
08:04:53
11.12.2017
11.12.2017
venni
-> Jirik_Tuňák1983 11.12.17 04:12:36: jak to patří? Ne dělám si srandu,z tohto designu jsem si sednul na zadek,úžasný!!!! :-o :D
06:44:57
11.12.2017
11.12.2017
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: světlý introš se mi líbí. Nějaké podrobnosti? Věk, motor, výbava....?
04:13:39
11.12.2017
11.12.2017
Jirik_Tuňák1983
04:13:26
11.12.2017
11.12.2017
Jirik_Tuňák1983
04:13:12
11.12.2017
11.12.2017
Jirik_Tuňák1983
04:12:54
11.12.2017
11.12.2017
Jirik_Tuňák1983
04:12:36
11.12.2017
11.12.2017
Jirik_Tuňák1983
00:10:08
11.12.2017
11.12.2017
U-Geen
-> Jarda/felda: ja davam lehce pod hranu, takze tak 3 odmerky na jedno tankovani. Je fakt, ze Subo nema nejak extra utopeny hrdlo a ma velky dvirka, ze tam nemusim nejak laborovat.
00:00:52
11.12.2017
11.12.2017
Jarda/felda
-> U-Geen 10.12.17 23:40:50: taky nemám problém s odměrkou, ale nedávám jí plnou ale dám to na víckrát klidně na 3x-4x pokud tankuju plnou