Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7698 příspěvků (zobrazeno 601 až 650) od 21.01.2010 do 25.04.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
15:01:28
14.07.2020
charon
-> MB_CML: Dik za info. Pro mě jednodušší koupit ty táhlůa celý, byť to třeba bude stát víc, prpotože potřebuju po práci vlézt pod auto a max za 2 hodiny to mít hotový, abych měl auto nachystane na druhej den ... Proto jsem se ptal na doporučení dodavatele. Co jsem tak koukal po e-shopech, tak jsem toho moc nenasel, ale mozna taky blbe hledam ...
19:18:17
13.07.2020
MB_CML
-> charon: Přesně tak, táhla řazení. Dočasně by mohlo pomoci je vycvaknout a dovnitř dát trochu vazelíny. Jinak není zapotřebí kupovat celá táhla. Stačí koupit jen kloubky a vytočit kus závitu na původní. Kloubky mají samostatně vs většině agro prodejen s díly na traktory.
06:13:58
13.07.2020
charon
Kucí, potřeboval bych poradit - P106 1.1. HDZ rok výroby 1996. Po sobotním průjezdu velmi dlouhou a bohužel i hlubokou louží se výrazně zhorčilo řazení lichejch kvaltů. rychlost většinou zaskočí na místo až když zabere spojka, radící páku muséím podržet dokud rychlost nezapadne na místo. Jaká by mohla bejt diagnóza? KO táhla řazení, která voda dodělala? Stačí promazat mazivem ve spreji nebo rovnou vyměnit? A co případně vybrat za výrobce?

Díky za info
22:48:19
09.06.2020
Luky
-> vhml: aha, no tím lépe. Chápu výhody, ale hezký to není 8
21:15:26
09.06.2020
11mAjA11
To "železářství" skoro nic neváží. Lamino placka, kterou sem já několikrát montoval, byla fakt těžká jak sfine.
To bude v cajku, R5 to maj podobně. LED nelze to je cajk. Celkově, až to bude kompletka, tak to bude fajne.
1
20:53:43
09.06.2020
vhml
-> Luky 09.06.20 20:24:34: LED na historiky nelze...
20:24:34
09.06.2020
Luky
-> 11mAjA11: těžko říct jestli by samonosný lamináty byl těžší než železářství. Těžký jsou hlavně ty světla, laminát moc ne. Ale během léta plánuju rozborku tak to můžu zkusit zvážit. Každopádně jestli jde o funkci a o vzhled tolik ne, dalo se to vyřešit LED barem 1
Ale v noci to nikdo zkoumat nebude no 1
19:41:15
09.06.2020
11mAjA11
Ne bude to jen takto, lehké, bez odporu vzduchu a bude to chladit paraboly, něco holt musí v tomto případě jít stranou, je to nutné minimum aby to uneslo světla a vydrželo nápor v zavode, ano lamino je cool a origo, ale podle toho co to váží na EVU to je snad se svetlama těžší, než samotná EVO kapota..takže tak no, stejně to ve tmě nebude vidět 1
15:13:03
09.06.2020
vhml
15:06:48
09.06.2020
Luky
-> vhml: myslím světelnou rampu. Že to bude úzký auto už tu zaznělo
12:40:21
09.06.2020
vhml
-> Luky 09.06.20 12:27:48: kit může být vždy jen a pouze tovární stavba. Ale ono i v úzkým ta homologoace dovoluje plno krásnejch věcí :-)
12:27:48
09.06.2020
Luky
-> 11mAjA11: to doufám ještě přijde obalit laminátem?! 6
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Luky vložen 09.06.2020 12:27:48
09:32:33
09.06.2020
11mAjA11
09:30:06
09.06.2020
11mAjA11
06:21:08
09.06.2020
charon
No jo, ale jak poznat dobrej vstřik? Aby člověk nekoupil ještě věší sranec. Ale dneska jsem zjistil, že mi to pod plynem nějako rachotí od výfuku, někde tam bude nějaká netěsnest, takže pokud bude počasí, zkusím jí najít.
23:04:37
08.06.2020
venni
-> charon 08.06.20 06:26:03: rozjebanej jednobodovej vstřik?? Lidi je brali/berou na vrakáči docela často...
06:26:03
08.06.2020
charon
Kucí neměl by někdo tip?
P106, motor 1.1 HDZ. Dřív to bylo studený takový hrubý, nevycválaný s tendencí chcípat, teď v tomhle počasí to dělá už aj teplý. Nádavkem to navíc celkem špatně startuje, ať už studený nebo teplý. Koštoval bych to na nějaký teplotní čidlo, který hází nesmysle, ale kde ho hledat a co bych měl naměřit, pokud budu měřit multimetrm odpor? A případně lze proměřit i cestu od čidla k ridici jednotce?
21:36:55
17.05.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 17.05.20 21:35:38: To znám, taky se rád vozím. 3
21:35:38
17.05.2020
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Ta by mohla přijít, i kdyby v tom byla 1.1 1
16:48:08
17.05.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 17.05.20 15:15:37: Už dlouho nepřišla žádná památeční fotografie? 3
15:15:37
17.05.2020
Kocvin
Konečně první, pořádná, letošní vyjížďka.. 1 A zároveň jedna z posledních, před úpravou na 2.0 Turbo.. 5
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 17.05.2020 15:15:37
15:30:09
09.05.2020
vinorak
Francouzský dvoreček a v pozadí smart brabus 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od vinorak vložen 09.05.2020 15:30:09
upraveno 2x, naposled 09.05.2020 15:30:45
22:31:18
04.05.2020
Kocvin
-> Tuner#2: Nic proti Renaultu, ale v kastli se lvem mě to nevoní.. 1

I když tuším, že sehnat/postavit originální agregát Turbo16, bude dost problém.. 4 Takže šli levnější a jednodušší cestou, účel to splní..
22:49:47
03.05.2020
MB_CML
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.05.20 21:10:20: patrně špatná invaze 1 Tohle je super projekt, který by se hodil i do vedlejšího uhlíkového vlákna 1
www.306gti6.com/forum/sho wthread.php?id=151190
12:16:36
03.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kocvin 03.05.20 10:56:34: Renault sport pánovi nevoní? 3
10:56:34
03.05.2020
Kocvin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.05.20 21:10:20: Hlavně díky tomu, že je tam opravdu motor Peugeot..

Ale stavby jsou to luxusní.. 4
10:26:32
03.05.2020
Bukaj
-> palinator: Spíš mucholapka1
09:33:01
03.05.2020
palinator
-> Tuner#2:
Ve 200 km/h už je to jako dmychadlo ne? 3
21:11:56
02.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
To sání a filtr je masakr. Proto je ze předu tak krásně slyšet.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 02.05.2020 21:11:56
upraveno 1x, naposled 02.05.2020 21:12:25
21:10:41
02.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
21:10:20
02.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
Mám na FB nějakou francouzskou invazi, ale tohle je jeste lepší než předchozí.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 02.05.2020 21:10:20
15:06:00
02.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
15:04:12
03.04.2020
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: jo, levnej 95 je Effecta. Nic jinyho nedavam, driv jsem jezdil jeste EuroOil + VIF. Predloni jsem nechaval menit tesneni pod hlavou a spalovaky prej krasne cisty.
V JBC ted udelali Expres benzinu, tak jezdim pokud mozno jen tam :)
14:48:23
03.04.2020
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 03.04.20 14:41:50: Od koho je ta Deffekta? Taky Benzina? Já leju jen Vervu benzín i deasel, takže nevim. Nechci lejt do Volva nějakej ředěnej hnůj, ale předpokládám, že i jiná prémiová paliva na tom budou stejně.
14:41:50
03.04.2020
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: jj... nevim jestli neni dat treba Effectu s VIFem navic (mel by byt obsazeny uz v ni a asi i realne je)
upraveno 1x, naposled 03.04.2020 14:42:09
14:26:49
03.04.2020
Jirik_Tuňák1983
14:22:31
03.04.2020
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Spíš je plná vody protože nemá výtoč.
13:31:41
03.04.2020
charon
Ono těžko říct. Já tankuju v podstatě vždy na Benzine kolem ktere jezdim do práce. je jednou jsem bral jinde - u OMV ve stejnem meste. Takze tezko rict ...
12:38:05
03.04.2020
Jirik_Tuňák1983
-> charon 03.04.20 11:37:39: Já jsem předloni nalil do 2T skútra (s odděleným mazáním) na doporučení přes zimu Vervu a na jaře byl očistec to nakopnout. Docela dlouho to i čudilo a cukalo. Rok předtím bez problémů na tentýž benzín.
Vloni na podzim jsem dal normální benzín od Molu a na jaře jsem to nastartoval na druhý start elektrickým startérem, začudilo to chvilku a jezdí to úplně normálně. Zatím ten loňský benzín dojíždím a jede to na něj lépe a dokonce je i vyšší maximálka, než na tu Vervu viz výše.
Taky si říkám, jestli ta Verva není momentálně nějaká pančovaná.....
upraveno 1x, naposled 03.04.2020 12:39:12
11:37:39
03.04.2020
charon
Jo, vstřikování je tam Bosch. No, na chvíli pomáhalo to prolejt VIFem, ale poslední dobou mi přijde, že to na Vervu jede hůř jak na klasickej natural ...
10:17:11
03.04.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 03.04.20 08:29:08: Nám to v zimě dělalo to, že to chytlo, zdechlo a napodruhé už bez problémů. A jen takhle a jinak to nezlobilo. Nikdy se nestalo, že by to bylo třeba na dvakrát, vždy jen v zimě.
08:29:08
03.04.2020
Kocvin
-> charon: Často se rozesírají vstřikovací jednotky, konkrétně potenciometry škrticích klapek v nich..
06:40:23
03.04.2020
charon
Vzhledem ke kupě peugeotaku se tu zeptím - P106, motor 1.1 HDZ, rok výroby 1996. Auto jede studený a trochu ohřátý na volnoběh a v nízkejch otáčkách (cca do 2000) jak pumpa na sračky. Po nastartování je potřeba to chvilku podržet spoň na 1500 otáček, jinak má tendenci to zdechnout. A rozjezdy s poloohřátým motorem vyžadujou opět víc otáček, jinak to kucká nebo má tendenci chcípnout. Před necelým rokem (a cca 10 000 km) se dělali rozvody, dával jsem nové zapalovací kabely, svíčky NGK. Ale chovalo se to takto aj předtím, po rozvodech bylo teplo, takže se to asi tolik neprojevovalo, teď přes zimu zas nic moc ... Nějakej tip? Mám doma sice čínkou PP2000, ale nepovedl se mi k ni rozchodit software zadnyho diagnostika tu nemám ani o žádným nevím ...
20:13:13
02.04.2020
11mAjA11
Docela jo, pripraveno pro lakyru, co nevidet se to poveze, tak pak uz to bude snad prijemnejsi, skladani bude zabava, pak uz "jen" motor a skrin doresit a prijde to komplikovanejsi, odladit motor na brzde...bylo by fajne letos vyjet, ale to je ve hvezdach..
19:53:28
02.04.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> 11mAjA11 02.04.20 19:50:24: hezky se to rýsuje 4
19:50:24
02.04.2020
11mAjA11
10:59:39
28.03.2020
vinorak
Většinou jenom u spolujezdce1
21:36:38
27.03.2020
Jirik_Tuňák1983
-> 11mAjA11 27.03.20 20:54:26: Pokud řídí chlap, pak jsou u řidiče dva, o jeden by se tedy mohl podělit. 3
20:54:26
27.03.2020
11mAjA11
Ten pytel je pocitam u spolujezdce ? 1
16:26:19
27.03.2020
vinorak
Tak už jsem to prezul i tchýni. 1.1 výbava pouze jeden airbag, jinak žebrota3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od vinorak vložen 27.03.2020 16:26:19
Extreme Tyres