Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7664 příspěvků (zobrazeno 601 až 650) od 21.01.2010 do 04.01.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
14:41:50
03.04.2020
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: jj... nevim jestli neni dat treba Effectu s VIFem navic (mel by byt obsazeny uz v ni a asi i realne je)
upraveno 1x, naposled 03.04.2020 14:42:09
14:26:49
03.04.2020
Jirik_Tuňák1983
14:22:31
03.04.2020
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Spíš je plná vody protože nemá výtoč.
13:31:41
03.04.2020
charon
Ono těžko říct. Já tankuju v podstatě vždy na Benzine kolem ktere jezdim do práce. je jednou jsem bral jinde - u OMV ve stejnem meste. Takze tezko rict ...
12:38:05
03.04.2020
Jirik_Tuňák1983
-> charon 03.04.20 11:37:39: Já jsem předloni nalil do 2T skútra (s odděleným mazáním) na doporučení přes zimu Vervu a na jaře byl očistec to nakopnout. Docela dlouho to i čudilo a cukalo. Rok předtím bez problémů na tentýž benzín.
Vloni na podzim jsem dal normální benzín od Molu a na jaře jsem to nastartoval na druhý start elektrickým startérem, začudilo to chvilku a jezdí to úplně normálně. Zatím ten loňský benzín dojíždím a jede to na něj lépe a dokonce je i vyšší maximálka, než na tu Vervu viz výše.
Taky si říkám, jestli ta Verva není momentálně nějaká pančovaná.....
upraveno 1x, naposled 03.04.2020 12:39:12
11:37:39
03.04.2020
charon
Jo, vstřikování je tam Bosch. No, na chvíli pomáhalo to prolejt VIFem, ale poslední dobou mi přijde, že to na Vervu jede hůř jak na klasickej natural ...
10:17:11
03.04.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 03.04.20 08:29:08: Nám to v zimě dělalo to, že to chytlo, zdechlo a napodruhé už bez problémů. A jen takhle a jinak to nezlobilo. Nikdy se nestalo, že by to bylo třeba na dvakrát, vždy jen v zimě.
08:29:08
03.04.2020
Kocvin
-> charon: Často se rozesírají vstřikovací jednotky, konkrétně potenciometry škrticích klapek v nich..
06:40:23
03.04.2020
charon
Vzhledem ke kupě peugeotaku se tu zeptím - P106, motor 1.1 HDZ, rok výroby 1996. Auto jede studený a trochu ohřátý na volnoběh a v nízkejch otáčkách (cca do 2000) jak pumpa na sračky. Po nastartování je potřeba to chvilku podržet spoň na 1500 otáček, jinak má tendenci to zdechnout. A rozjezdy s poloohřátým motorem vyžadujou opět víc otáček, jinak to kucká nebo má tendenci chcípnout. Před necelým rokem (a cca 10 000 km) se dělali rozvody, dával jsem nové zapalovací kabely, svíčky NGK. Ale chovalo se to takto aj předtím, po rozvodech bylo teplo, takže se to asi tolik neprojevovalo, teď přes zimu zas nic moc ... Nějakej tip? Mám doma sice čínkou PP2000, ale nepovedl se mi k ni rozchodit software zadnyho diagnostika tu nemám ani o žádným nevím ...
20:13:13
02.04.2020
11mAjA11
Docela jo, pripraveno pro lakyru, co nevidet se to poveze, tak pak uz to bude snad prijemnejsi, skladani bude zabava, pak uz "jen" motor a skrin doresit a prijde to komplikovanejsi, odladit motor na brzde...bylo by fajne letos vyjet, ale to je ve hvezdach..
19:53:28
02.04.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> 11mAjA11 02.04.20 19:50:24: hezky se to rýsuje 4
19:50:24
02.04.2020
11mAjA11
10:59:39
28.03.2020
vinorak
Většinou jenom u spolujezdce1
21:36:38
27.03.2020
Jirik_Tuňák1983
-> 11mAjA11 27.03.20 20:54:26: Pokud řídí chlap, pak jsou u řidiče dva, o jeden by se tedy mohl podělit. 3
20:54:26
27.03.2020
11mAjA11
Ten pytel je pocitam u spolujezdce ? 1
16:26:19
27.03.2020
vinorak
Tak už jsem to prezul i tchýni. 1.1 výbava pouze jeden airbag, jinak žebrota3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od vinorak vložen 27.03.2020 16:26:19
20:46:43
26.03.2020
Kocvin
-> Tuner#2: Paráda.. 5
17:45:59
26.03.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kocvin 25.03.20 14:19:32: mimochodem je to jeden z posledních přírůstků do kolekce mých TOP aut v M1:43. Mám tu jak 405, tak 905. 4
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 26.03.2020 17:45:59
14:40:06
25.03.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kocvin 25.03.20 14:19:32: To byl můj život... C1 a 2, Interserie v Mostě, jo to byla krásná doba.
14:34:14
25.03.2020
Kocvin
-> vinorak: 157
14:28:10
25.03.2020
vinorak
Dnešní venčení gti...za stromy je Kokořín, proto taková kompozice2
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od vinorak vložen 25.03.2020 14:28:10
14:19:32
25.03.2020
Kocvin
Tak Ariho Climb Dance je legendární.. 5

-> Tuner#2: Ale díky za rozšíření obzorů, kdybys nepodotkl C1, tak bych ani nepoznal že je to 905.. 1
14:08:03
25.03.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MB_CML 24.03.20 23:05:08: NJ já jsem spíše okruhovej, ale jinak Pikes Peak taky můžu 5
13:43:42
25.03.2020
11mAjA11
Pikes Peak 405 1
23:05:08
24.03.2020
MB_CML
-> Tuner#2: C1, ta nikoho nezajímá, -> Kocvin myslel tu hromadu 405 T16 a 205 T16 vzadu 3 1 14
21:35:58
24.03.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kocvin 24.03.20 21:20:27: hmm, C1, moc pěkný. 4
21:20:27
24.03.2020
Kocvin
Zajímavá zákulisní fotka.. 5
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 24.03.2020 21:20:27
09:38:58
23.03.2020
11mAjA11
Uhlobruskova technopárty minuly týden v sobotu..
1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od 11mAjA11 vložen 23.03.2020 09:38:58
06:01:08
04.03.2020
MB_CML
10:22:05
03.03.2020
dragon_cb_cz
-> Kocvin: Nemám přímé srovnání, jestli to má nedotáčivost jako takovou horší nebo ne neposoudím. Podstatný je, že si tam ještě musíš připočítat efekt "motorový člun", kdy otočíš volantem a než přijde náznak změny směru, tak se nejdřív auto musí rozvážně na příslušnou stranu naklonit a do té zatáčky nějak "poskládat". Pak už je to celkem dobrý 3 Když přecházíš z přímý jízdy nebo to není moc ostré, tak to jde, ale rychlý změny směru nebo nedej bože střídání levá/pravá, to pro to auto fakt není.

No a pak taky to, že to nemá žádnou kontrolu trakce, takže to při jiné než nulové vlhkosti hrabe jak pominutý, i když se člověk snaží hlídat.
22:06:05
02.03.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 02.03.20 21:40:17: Střídám to občas s Karolíny italskou motokárou a ta je výrazně ale výrazně tvrdší. Jezdí jako po kolejích a cítíš tam až geometrickou jistotu (a to má vpředu McPherson, vzadu ohnutej klacek). Takže v tomhle zase souhlas s tím měkkým uložením.
Já jsem byl ještě vloni nebo předloni splašený do podvozku, ale musím si to hodně dobře rozmyslet, páč je to docela balík. A tedy.....
1. už roky žeru Ameriky a teď nějaký čas zpět přišlo několik impulzů
2. výkon výkon výkon, zvuk, zvuk, zvuk (viz bod 1)
3. nevím, jak dlouho S60 budu mít (viz bod 1)

A abych to měl jednodušší, tak ti S60 obchází zvědavci, takže zajímavá pořád je.

8 8 8
upraveno 1x, naposled 02.03.2020 22:07:34
21:40:17
02.03.2020
Kocvin
-> dragon_cb_cz: Ještě horší jo ? 1

-> Jirik_Tuňák1983: U mojí FWD nafty je to vážně masakr.. Nejde ani o to že je to obyčejný McPherson, ale jak nevhodně namáhané jsou ty až přehnaně měkké silenty.. Čím déle s tím jezdím, tím více uvažuji o nějakém tvrdším uložení (a to mám přední nápravu kompletně novou od LMI.. ).
21:32:23
02.03.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 02.03.20 21:23:50: Neřekl bych, mám AWD, bokem to jde, rozložení váhy OK a zadek to vytlačuje pod plynem do vykroužení oblouku. Co je na přední nápravě bídného? Je to standardní McPherson s alu díly. Na sériovém podvozku to není na nějaké krocení zatáček, ale zamířit a vypálit. Proč by byly plné internety s výkony 400 - 600 koní? Musíš souběžně s tím udělat i podvozek. Tys měl tu naftu, ne?
Tohle podle toho co píšeš asi neznáš a to se jedná o FWD.
Volvo V70 od BSR
upraveno 2x, naposled 02.03.2020 21:34:28
21:31:25
02.03.2020
dragon_cb_cz
-> Kocvin 02.03.20 21:23:50: Ti někdy půjčím 900NG a poznáš 3

-> Jirik_Tuňák1983 02.03.20 19:38:13: Tenhle efekt zažívám trochu taky, ale na druhou stranu, já to hodně prokládám crcačkama s různejma slabotama. Takže i když už to není to samé jako poprvé, tak rohlík to pořád udělat umí...
21:23:50
02.03.2020
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: U S60 větší výkon stejně nemá moc smysl.. Ta přední náprava je bídná a jízdně bude auto jen horší.. 8
Časem musím říct, že nedotáčivější věc jsem asi nikdy nepoznal.. 1
21:05:17
02.03.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 02.03.20 20:02:59: Da. Někoho vezu a ten mi říká, jestli jsem se neposral, když to tlačím, ale já už jsem si prostě zvykl a ten wow effect nového káru, kdy to první týdny tlačí do sedačky i řidiče, ten je už pryč. Teď už víš co máš čekat a už je to málo. To máš jako s kompem na hry, za chvíli to nestačí a sral bys do toho furt novej procák, grafiku, paměti furt dokola. 3
upraveno 3x, naposled 02.03.2020 21:08:56
20:02:59
02.03.2020
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Hovoříš o T5 ?
19:38:13
02.03.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 02.03.20 19:09:13: Bylo, taky jsem byl, ale zjistil jsem nemilou věc. 8
I když jsem vloni najel 0 0 prd, už jsem si zvykl a je to slabý. Tak s tím budu muset něco udělat a nebo vyhlížet další periodu výměny za +100 PS min. To by byla v pořadí třetí, kdy to šlo s výměnou o 100 nahoru. 3
19:09:13
02.03.2020
Kocvin
Ale počasí bylo dneska na projížďku jako dělané.. 5
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 02.03.2020 19:09:13
19:06:54
02.03.2020
Kocvin
Počasí svědčí, tak jezdíme :)) XSi zítra na technickou a pomalu začne přestavba na 2.0 16v, GTI dostane zpátky originální 15" Speedline a bronzové zasklení.. :)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 02.03.2020 19:06:54
18:30:51
02.03.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
18:26:14
02.03.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.03.20 18:19:45: Já je samozřejmě používám taky, ale na těch šest sedm témat to skoro nemá smysl.
18:19:45
02.03.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 02.03.20 16:46:03: Já jen odpovídal na Tvůj dotaz, beru to jako zcela normální věc tady a odpovídám vždy když mám volno...
17:47:57
02.03.2020
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 02.03.20 17:03:21: Ne, já tím nežiju a k doživotní rentě mi to nepomůže. 1
17:03:21
02.03.2020
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: chces taky? pripravim ti zkousku :)
16:46:03
02.03.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.03.20 14:26:08: Och, žasnu. Určitě na to máš diplom a barevnej certifikát. 3
14:26:08
02.03.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 02.03.20 14:07:31: používám rolovátka a reaguji po hodině. Na to snad průměrně inteligentní člověk nemusí mít notifikace, stačí umět používat virt. 4
14:07:31
02.03.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.03.20 14:01:21: Víš ohledně koroze těchto aut tak akorát prdlačku. 4 Myslím, že jsi to byl zrovna ty, kdo to mydlil štětkou. 3 Pokud tedy nepočítáš Uno z osmdesátek. 3
To sis hlídal kdy napíšu a nebo jsi dostal nějakou notifikaci? Za chvíli budu muset končit, už budu mít dojedeno. 3
upraveno 2x, naposled 02.03.2020 14:10:00
14:01:21
02.03.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 02.03.20 12:57:51: Mě to ani nedrncá (přivítal bych naopak větší tvrdost, ale do spotřebáku koruny nedávám), ani se to nekazí (ťuk, ťuk, ťuk), protože jsem měnil zatím jen spotřebák a olej si to sice vezme, ale to mě žílu nepřetrhne. Ohledně koroze, tos zrovna s Fiatem pobavil a zbytek snad bez komentáře. 5
12:57:51
02.03.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.02.20 23:21:10: To ani nemusím, ano, jsou to zvláštní auta, ale právě proto jste konzervy. Neboj, načetl jsem o nich až dost, než jsme to koupili.
Citroën Xantia X2 - Bertone
Citroën C4 Picasso - Donato Coco, mimochodem, z jeho pera krom Citronů vč. velmi povedeného Saxa, vylezla i F430 Scuderia, Spider, California, 458 Italia apod.
Citroën Saxo - viz výše
Volvo S60 P2 - Géza Lóczi (USA)
Fiat Bravo II - Centro Stile Fiat
Fiat Croma - Italdesign - Giorgetto Giugiaro, mimochodem, tohle auto, které vám tak leží v žaludku), jsem nekoupil jako módní doplněk, ale nenákladného převozníka do rodiny. Sice se mi po zvyknutí si líbí, ale raději budu jezdit v něčem kontroverzním a spolehlivém, než v 2x dražší ojetině, která rezne, drncá, pixla oleje je můj věrný kamarád a jejichž závadami plníte důkladně internetová fóra. 3 Ano, rejpl jsem si do tvého zázraku, který plní tentýž účel co u nás Cromaňonec, takže nevím o co jde. 4 1
upraveno 2x, naposled 02.03.2020 13:00:34
Extreme Tyres