Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7739 příspěvků (zobrazeno 801 až 850) od 21.01.2010 do 12.05.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
21:46:50
07.01.2020
Kocvin
-> palinator: Siemens lze opravovat ?
21:24:02
07.01.2020
palinator
Máte zkušenosti s opravama vstřiků Siemens na těch 2,0 HDI(TDCI) zázracích?
19:14:49
06.01.2020
11mAjA11
Az bude motor a skrin tak urcite bude 1
21:22:30
05.01.2020
Kocvin
-> 11mAjA11: nějaké

testovací video bude ?? 1



Jinak u nás taky přírůstek.. 306 XSi.. Chvíli bude jako daily pro kamaráda a pak nejspíš swap na 2.0 16v s 6q v mojí režii...



Je to nejsilnější ST 2.0 RFX 89 kw, takže vlastně potomek řady motorů XU, montovaných do starších modelů GTI 205 a 309..
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 05.01.2020 21:22:30
upraveno 2x, naposled 05.01.2020 21:38:41
17:34:20
05.01.2020
11mAjA11
23:00:49
03.01.2020
11mAjA11
-> Tomaso435: to by mohla byt legrace docela, jednou bych si to asi chtel prubnout. Sem vcelku dobrodruh v tomhle smeru.
17:53:29
03.01.2020
Skili
-> Kocvin: Bohužel jo, chtěl jsem je do AX... Nebyl jsem první kdo se do toho pustil, ale interier byl skoro komplet.
17:49:21
03.01.2020
Kocvin
-> Skili: A sedadla bylo to jediné, co jsi stihl ? 8



Určitě to muselo mít více XS věcí..
17:43:47
03.01.2020
Skili
-> Kocvin: Já jsem to tak nějak čekal a docela mě sere že jsem si ty zadní taky nevytáhl, ale vytahoval jsem je 10 minut před zavíračkou na vrakáči a nezbyl čas. Za týden už to bylo sešrotovany 8 takhle stary auta tam moc dlouho bohužel nevydrží.
17:24:40
03.01.2020
Tomaso435
-> 11mAjA11: gum balkan line :-D
17:20:42
03.01.2020
Kocvin
-> Skili: poface XS.. Ty se shání snad hůře než sesle do GTI.. 1
17:08:03
03.01.2020
Skili
17:07:44
03.01.2020
Skili
Nemáte náhodou někdo zadní sedačky na 309 v téhle látce nebo klidně i celej interier?
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Skili vložen 03.01.2020 17:07:44
upraveno 1x, naposled 03.01.2020 17:09:10
16:32:27
03.01.2020
11mAjA11
16:30:06
03.01.2020
11mAjA11
Dnes drobna udrzba na zadni naprave..

+ 60mm aby se to srovnalo s predkem, ktery po vymene tlumicu a pruzin jaksi nechce klesnout..
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od 11mAjA11 vložen 03.01.2020 16:30:06
17:48:22
02.12.2019
11mAjA11
Too se musim podivat, homologaci ja nemam u sebe.
12:34:04
02.12.2019
vhml
-> 11mAjA11 02.12.19 11:18:35: 01/01VO, fotky 18-20. Tam to vidět je ty výztuhy a to si myslím, že v áčku tak být může.
11:18:35
02.12.2019
11mAjA11
To tam dle homologace na "A"cku nesmi byt, cili klasicka napravnice, Maxi Kit to mel cele jine a to na "A"cku taky nesmi byt, je to proste trochu lepsi civil.1
11:01:38
02.12.2019
vhml
-> 11mAjA11 02.12.19 10:30:41: jj, ty vzpery když se opres do gum, aby se náprava neohnula do rozbíhavosti.
10:30:41
02.12.2019
11mAjA11
Myslis neco jako 206SW ?
10:05:18
02.12.2019
vhml
-> 11mAjA11 02.12.19 09:24:59: Jo, tyhle kity jsou vždyky jenom o tom, kolik je člověk ochoten nasypat. 6 kvaltová sekvence, 376mm brzdy a podobný zvěrstva v tunovým autě 3

Do zadní nápravy se nechají dodělat ty šikmý vzpěry, aby se neohýbala, nebo to má S16 už v sérii?
09:24:59
02.12.2019
11mAjA11
Staví se podle A5510, do 1996.

A rozsah dle finančních možností.

Přední ramena a nápravnice bude hodně do továrního stylu, zadek moc vymýšlet nejde, tlumení p.Křístek, rám NCpower, motor opět Dušan Fišer company, brzdy (unašeče) vlastní vývoj + kotouče sériové upravené + třmeny Alcon, atd.atd..

Skříň je s otazníkem zatím..
17:02:09
01.12.2019
vhml
-> 11mAjA11 01.12.19 15:43:35: jak velkej rozsah homologace pojedete? Koukal jsem ze z 306 jde udelat podobne uzkej kit jako z oktavky
15:43:35
01.12.2019
11mAjA11
21:01:25
28.11.2019
vhml
-> Kocvin 28.11.19 19:42:20: to je správná kára :-)



-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.11.19 20:41:00: nejkratší homologovanej převod má 5,67 tak ono to tam pak docela padá. Ono to má vůbec krásnou homologaci. Trubkovy ramena, 315mm brzdy, 16ventilů, šestikvalt.
20:41:00
28.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kocvin 28.11.19 19:42:20: Co je v tom za převodovku? To je min. 7q ne? 9
19:57:34
28.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 28.11.19 19:42:20: Tahá pěkně, kolik to může mít koný? 2
19:42:20
28.11.2019
Kocvin
32



Peugeot 309 Gti | Amazing Sound | Ánder Arana - Rallye Lea Artibai 2015
12:41:44
23.11.2019
11mAjA11
Zimní hopsadlo..1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od 11mAjA11 vložen 23.11.2019 12:41:44
15:17:11
21.11.2019
Kocvin
-> Hřib: Se potom někdy domluvíme na ceně, jak se potkáme.. 1
09:30:24
21.11.2019
Hřib
-> Kocvin: pecka Jířo, kdyby jsi chtěl, tak mám na něho tyto 14" hlniníky speedline, samozřejmě bez pokliček, s chromovanýma šroubama, ale pro tebe na zimu lepší jak plech 3 www.milanuncios.com/llant as-de-aleacion/llantas-peu geot-405-sri-268380615.htm

Na Xsaře nevypadaly špatně bez těch pokliček www.citroen-club.cz/vozid lo/citroen-xsara-1956
22:20:17
20.11.2019
Kocvin
Další Peugeot je doma a hned nastoupil do aktivní služby.. 405 break 1993 1.9 D
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 20.11.2019 22:20:17
upraveno 2x, naposled 20.11.2019 22:20:45
13:40:01
27.10.2019
Kocvin
S16 power! 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 27.10.2019 13:40:01
17:05:28
26.10.2019
Kocvin
-> vinorak: Souhlasím.. Na 205 už je to moc..
10:20:58
26.10.2019
vinorak
i na těch OZ to bylo tak nějak veliký....
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od vinorak vložen 26.10.2019 10:20:58
10:18:36
26.10.2019
vinorak
tak na 309ce to vypadá líp než na 205ce, tam mi to proporčně s 16kama přišlo divný....
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od vinorak vložen 26.10.2019 10:18:36
18:11:18
25.10.2019
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Zatím nijak, čekám na odpověď.. 1
17:51:42
25.10.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 25.10.19 17:15:28: Jak dopadlo to silniční přeměřování, že tam dáváš nové Orangutány? 1
17:15:28
25.10.2019
Kocvin
Vždycky jsem si říkal, že ouragany budou na hranatou 309 moc moderní.. Ale nevypadá to vůbec zle.. 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 25.10.2019 17:15:28
12:58:15
18.10.2019
dragon_cb_cz
-> palinator: Jaj, tahle vnitrofiremní byrokracie, to miluju... jako svým způsobem to chápu, pro firmu je služebák levnější, ale i tak...
12:48:42
18.10.2019
palinator
-> dragon_cb_cz:

Jen jeden člověk na pracoviště a už to má kolega.
11:42:07
18.10.2019
dragon_cb_cz
-> palinator: Soukromým nemůžeš?
11:31:49
18.10.2019
palinator
-> dragon_cb_cz:

Služebně si můžeš jít stěžovat tak akorát na lampárnu. 3
11:14:44
18.10.2019
dragon_cb_cz
-> palinator: S tím slušný lidi nejezdí 3
10:07:00
18.10.2019
palinator
-> dragon_cb_cz:

Vykládej to lidem s 1,6 TDI, který musej takhle kokotsky řadit ručně. Kde je trojka málo, čtyřku to už neutáhne. 3 A takhle tisíckrát denně.
13:49:20
15.10.2019
dragon_cb_cz
-> Kocvin 11.10.19 16:06:46: Já měl u 9-5 typicky problém s 80km/h v tunelech u Zbraslavi do kopce - protože to vycházelo přesně na rozhraní dvou rychlostí a když jsem jel na tempomat, tak rychlost lehce spadla, jednotka to chtěla dohnat, stoupnul požadavek na krouťák, převodovka podřadila, rychlost se srovnala, ale jak klesla zátěž, tak převodovka odřadila... rychlost lehce klesla a celé se to opakovalo :D Takže jsem přepínal na ruční řazení, dal natvrdo za 4 (tuším) a pak už byl tempomat OK... Každopádně i v SX4, tzn japonská atmosféra, neměl ten automat tam kolikrát nechat cca 1300 otáček... Snad nikdy jsem neměl pocit, že by to řadilo pozdě.
15:40:25
12.10.2019
Maťulo
-> kraska98 11.10.19 14:44:31: Presne jak pises! Ja jak som mal averziu na francuzov, na HDicka a na automaty, tak uz ine ani nechcem... Tam sa sedi jak v obyvacke vo fotelke! Este keby to vedelo masirovat, tak ani nevystupujem...



-> Kocvin: nema to cistokrvny automat... Je to manualna prevodovka s dvojhmotou, bez tiahiel radenia... Kvalty hadze mechatronika solenoidmi...



-> Jirik_Tuňák1983: to popisal presne 4
upraveno 1x, naposled 12.10.2019 15:41:20
18:51:16
11.10.2019
Jirik_Tuňák1983
-> kraska98 11.10.19 16:35:07: Stará C4 Picasso měla jen BMP6 a až ta nová má automat od Aisinu EAT6.

Další modely od PSA mají toto až po EAT8.
16:35:07
11.10.2019
kraska98
-> Kocvin: Má to prostě klasický automát s tím, že do toho můžeš zasahovat těmi pádly a nebo potom přepnout na plně manuální řazení. Nevím co se týká třeba servisu a spolehlivosti, ale po stránce jízdních vlastnosti jsem s tou převodovkou byl fakt spokojený.
Extreme Tyres