Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7801 příspěvků (zobrazeno 1801 až 1850) od 21.01.2010 do 25.09.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
22:22:05
17.05.2017
kraska98
-> Kocvin: Ta 306 cabrio s motorem S16 by nebyla špatná.Mohlo by to být slušné žihadlo.Taky se mi líbí více předface verze.Ale na 309 gti to stejně nemá 3 Mimochodem,není ten motor S16 tentýž,co se dával i do Xsary 2.0 VTS ?
22:07:11
17.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 17.05.17 21:55:54: On není špatně ani Fiat Barchetta. 4 Ale je jen dvoumístný, mít jako bonux zadní náhon, je to perfekt. Pokud nechceš nutně 2+2, rozhodně bych Barchettu nezatracoval.

www.google.cz/search?q=fi at+bar...
21:55:54
17.05.2017
Kocvin
-> MATTESS: Díky..4 Hezké keskiny nebo co to je..

-> Jirik_Tuňák1983: Designově tomu není co vytknout to je fakt :) Akorát mě se možná více líbí starší verze, kterou jsem tu dával já s předkem alá 306 gti6..
21:49:09
17.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 17.05.17 21:12:41: Tu částku si ještě pamatuju správně a nebo to bylo víc / míň?

Je to pěkný auto. I tu 307 měl Ondra pěknou, ještě ji mají v rodině a nebo je ve světě?
upraveno 1x, naposled 17.05.2017 21:49:41
21:13:04
17.05.2017
MATTESS
21:12:41
17.05.2017
MATTESS
23:01:54
16.05.2017
MATTESS
Dnes testík 3008 GT line 2,0HDi 6q. Ten display na místě budíků - nevím, nevím. Moc mi to nesedlo. K tomu divná grafika, kdy celý číselník je ve stínu a jen okolí aktuální rychlosti a otáček je nasvícený (na otáčkoměru to je znatelné). Jízdní vlastnosti poplatné kategorii vozu. Docela mi vadil A sloupek se zrcátkem ve výhledu šikmo.

Pak přišlo na řadu 308 GTi. Pěkné sedačky s vedením, tuhý podvozek. Jen z nízkých otáček by se mohl sbírat trošku lépe. A zvláštní je zvuk blinkrů. Ale jízdu jsem si užil :-)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od MATTESS vložen 16.05.2017 23:01:54
07:54:08
16.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 16.05.17 07:42:32: Nie, naposledy jsem ho viděl vloni.
07:42:32
16.05.2017
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Asi ještě nějaký jednoduchý systém..3 Na mojí 206 tu střechu rozhýbáváme už rok..3



Nějaké foto bys měl? 4
00:08:52
16.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 15.05.17 23:16:01: Kámoš koupil moc pěknou za 33 000 s nefunkční elektrickou střechou od nějakého odborníka. Vyměnil pojistku a střecha jede. 3 Naposledy to měl na 8x14 a 9x14.
upraveno 1x, naposled 16.05.2017 00:09:36
23:16:01
15.05.2017
Kocvin
Čím dál víc začínám koukat po nějakém 306 v cabriu.. :) S S16 motorem by to mohlo být velmi hezké a zároveň i velmi rychlé vozítko :)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 15.05.2017 23:16:01
11:28:31
27.04.2017
Bohyn
O 106 cabriu jsem do ted neměl ani tušení, se střechou to vypadá strašně, ale bez ní se mi to celkem líbí

www.sauto.cz/osobni/.../1 0439743?goFrom=lis...
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bohyn vložen 27.04.2017 11:28:31
22:25:27
18.04.2017
Vojťas
-> Milan 136 18.04.17 21:42:01: Nahodou tenhle hever je ten z lepších který se do aut dávaj, navíc je k němu dlouhá tyčka, tak ze ho zastrcis i pod rameno snizenyho auta 1 kupodivu jde i pomerne lehce vytocit nahoru.



S tim sráčem co se dával do favorita a podobně se to vůbec nedá srovnat.
21:42:01
18.04.2017
Milan 136
-> Nwkt 12.04.17 10:59:05: pobavilo. A v komentech bylo tohle3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Milan 136 vložen 18.04.2017 21:42:01
09:35:12
18.04.2017
Kocvin
-> Tabi: Díky, je to takové provizorní řešení, ale nevím jestli to tak nenechám.. 1



Jinak auto už se hýbe a dolaďuji detaily :)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 18.04.2017 09:35:12
20:07:24
17.04.2017
Tabi
-> Kocvin: Pěkná pojízdná dílna.4
16:35:47
16.04.2017
Kocvin
Něco se tam vzadu klube 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 16.04.2017 16:35:47
upraveno 1x, naposled 16.04.2017 16:37:09
10:59:05
12.04.2017
Nwkt
10:43:49
12.04.2017
gim
-> MATTESS: no právě to větší množství. To tam vyleje tak deci, dvě. Je fakt že stačí jedna dávka, ale i tak mí to přijde, že tam leju pomalu víc kapaliny do ostřikovačů než nafty.
10:40:52
12.04.2017
MATTESS
-> gim: se spotřebou vody problem nemám. Asi je to tím, že sám okno ostřikuju větším množstvím vody
10:38:14
12.04.2017
gim
Celej koncern to má stejně. Mám C4 a u kolegů na Pežotech to samé. Dolů setření / spuštění automatiky. Nahoru první poloha cyklovač, který jede dle rychlosti jízdy.

-> MATTESS: je to super funkce, ale je díky tomu hrozná spotřeba kapaliny. Tolik jsem nelil snad do žádnýho auta.
01:38:49
08.04.2017
MATTESS
-> colaczech: Na P308 se stěrače rozjedou s určitým zpožděním za vodou. Plus je nastaveno určité minimální množství vody, tzn. při krátkém podržení páčky ostřikovače sami dodají to min. množství
01:10:17
08.04.2017
colaczech
-> Toušík: Ta poloha "cyklovače" funguje, jak píšeš, podle rychlosti jízdy. Nastavit by to šlo jedině překodováním BSI, jestli je to vůbec možné.

Mě to na berli znatelně zrychlí od 90km/h a je to opravdu na prd. Takže v mírném dešti jezdím do 90km/h 3 nebo si musím stírat ručně polohou dolů.

Jinak "perfektní" věc je i ostřik skla. Pustim ostřikovače a ještě než se na sklo dostane voda stěrače už jedou na sucho8

No prostě francouz, ale jinak jsem relativně spokojený.
15:00:07
07.04.2017
MATTESS
-> Toušík: jo, mám dešťák. Tak jako ty to máme na P206 - první poloha je nějaký nastavený interval a nelze jej měnit. Ale to je auto z roku 1998... Ještě bych pohledal na Peugeot foru, jestli tam něco nenajdeš
14:28:50
07.04.2017
Toušík
-> MATTESS: Já mám právě dolů jednou setření a nahoru ta prapodivná funkce.. Byl jsem s tím v Peugeotu v Klatovech a tam byli nějaký zmatený tak nevím zkusím ještě Plzeň zda nebudou vědět víc :/

Edit: Co znamená automat?? Máš senzor deště? Nebo je to cyklovač??
upraveno 1x, naposled 07.04.2017 14:29:47
14:25:16
07.04.2017
MATTESS
-> Toušík: diagnostika a upravit (pokud to půjde). Já měl na P308 po namáčknutí dolů automat, na první nahoře stírání. Pro mě trochu nelogické, nezvyklé. Po úpravě namáčknutí dolů jednou setře, na první poloze nahoře mám automat.
upraveno 2x, naposled 07.04.2017 14:26:11
14:21:45
07.04.2017
Toušík
Ahoj lidičky. Stal jsem se majitelem vozidla Peugeot Expert tepee. Ale mám tam pád nejasností. Při spuštění stěračů to nemá cyklovač :/ Auto nemá senzor deště. Nechápu proč to ve střední výbavě není, ale to už tak je. Funkce stěračů je taková že když se pustí na jedničku tak to stírá "nějak"podle rychlosti jízdy pro mé potřeby příliš rychle. Neřešil to někdo?? U starších tipů lze zařadit cyklovač třeba z feldy, ale tady nevím jak se to řeší. Je to rok 2012. 2,0 Hdi 88kw. Popřípadě nějaké poznatky na co si dát pozor co kontrolovat atd atd?? Auto mělo najeto 4000km tak je zánovní abych něco nezanedbal. Díky moc.
20:43:00
29.03.2017
ogi
Dík, dneska jsem dostal tutéž informaci, takže mi to jen potvrzujes.
19:31:22
29.03.2017
rapidmen
-> ogi 28.03.17 21:48:06: Většinou zlobí regulátor tlaku paliva na vysokotlakém čerpadle. Občas to stačí jenom vyčistit... povolit dva torxy tuším 25 z boku čerpadla a odpojit dvoupinovej konektor, potom jde vysunout. Diagnostika by měla hlásit zablokovaný regulátor, popř. problémy s tlakem paliva 4
21:48:06
28.03.2017
ogi
A ještě dotaz. Začal mě haprovat Pažout(306 2.0 HDi). Kolísá volnoběh, ne moc, ale ručička otáčkoměr se chveje víc nez dřív a i podle zvuku to není cajk. Dneska když jsem jel pro Xsaru, tak jsem musel prudce brzdit až do zastavení, motor zdechnul a nešel natočit, naskočil až po více pokusech a rozsvítila se oranžová kontrolka motoru. Nicméně jsem s tím dojel a doma po vypnutí klíčku motor ještě pár vteřin(5?) běžel. Po opětovném startu a chcipnuti to samé... Kde může být chyba. Samozřejmě nechám někde načíst diagnostiku, ale co by to mohlo být? Váha vzduchu, vstřiky, čerpadlo, naftovým filtr(ten je menenej srpen 2016, najeto cca. 8tis. km, měním ho vždy s olejem po 15tis.)? Auto má na tachometru 286000, ale je to dovoz z raichu, kdoví kolik měl stočeno. Já to přivez před osmi lety a najel s tím 143000. Doteď jsem jen lil naftu a měnil olej a spotrebak(brzdy, cepy...).
upraveno 1x, naposled 29.03.2017 06:18:31
20:58:58
28.03.2017
ogi
Dnesni nakup ale dam to sem.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od ogi vložen 28.03.2017 20:58:58
16:00:01
27.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 27.03.17 15:56:38: Mám špinavý brejle. 3
15:56:38
27.03.2017
U-Geen
-> MATTESS: takze jak vidis, Jirik neni z nejbystrejsich :)
15:14:43
27.03.2017
minno
-> haso 19.03.17 13:00:38: Neviem, čím to je.... Na škodovke som menil kotúče ešte za čias 2-piestov asi 2x po cca 20 tis. km, vždy mi to akosi rýchlo začalo dosť kopať, že som to nevydržal.... Až som nechápal, ako môžu niekomu kotúče vydržať dlho. A teraz ako mám 4-piesty, tak sa s kotúčmi blížim už k 100 tis. km, druhá sada platničiek na nich a furt sú dobré a nič nekope (od predku). A kým ich nezoderiem na milimeter, tak si ich nepustím3



A nezabiehal som ani jedny kotúče nikdy nijako špeciálne.



Tak neviem fakt od čoho to ide.... Na 2p som mával kotúče "Lucas", platničky Osinek, na 4p mám kotúče "Lucas/TRW", platničky TRW. Štýl jazdenia rovnaký.
upraveno 1x, naposled 27.03.2017 15:15:37
14:38:28
27.03.2017
Jirik_Tuňák1983
14:20:54
27.03.2017
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: Ano, těm bystřejším neunikly další rozdíly jako - každá fotografie byla pořázena jinou technikou, v jiný den, v jiné roční období, v jiný čas v jiném úhlu atd 1
12:54:32
27.03.2017
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Jj www.chemtrailsproject.com /
12:27:37
27.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 27.03.17 11:57:49: Jj, je modřejší obloha a létá více letadel. 40
11:57:49
27.03.2017
MATTESS
Odbahněno, odsoleno, vysušeno, poleštěno. Rozdíl docela viditelný 3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od MATTESS vložen 27.03.2017 11:57:49
13:13:50
19.03.2017
MB_CML
-> haso: Mě se na 106ce kupodivu osvědčil ten největší šunt Maxgear. Nic jiného neměli zrovna v prodejně skladem a já potřeboval nutně odjet. Kotouče vydržely 100tis a desky kolem 60...
13:00:38
19.03.2017
haso
Som zistil ze som na Saxe za cca 30tis km zvlnil predne kotuce, kope to ako blaznive...uvazujem ci za par korun kupit opat seriove, alebo mam skusit riesit nejake vrtane/s drazkami, ten cenovy rozdiel tam nie je prilis velky.

Ma to zmysel?
08:03:27
18.03.2017
Venca.
-> ogi: Hmm pěkný 8
07:57:19
18.03.2017
ogi
Jo, minulém pátek když jsem jel domů tak nad Losinou na křižovatce k vám do kotehulek. Bejt prostřední v řetězové se vyplatí. Fotky jsou v téma Co jste dnes podelali.
07:50:51
18.03.2017
Venca.
-> ogi: Co si vyváděl s Picassem? Tě někdo sundal?
10:37:54
17.03.2017
ogi
Zvažuju po zrušení Picassa nákup dalšího. Manželce to auto vyhovuje, zbydou mi z toho dvě sady kol... Ale vzhledem k ročnímu nájezdu km přemýšlím, zda jít znova do nafty nebo koupit benzín. Kolik tak ty benzíňáky žerou, kterej brát a kterýmu se vyhnout?

To minulý jsem kupoval v naftě ještě v době, když byl přístup k levnější naftě, což už zkončilo a jezdim na pumpu, jako obyčejnej smrtelník. Stejně jsem na tom měl průměr 6,7l/100km, po zimě dokonce 7,2l.

Servisuji si to sám, takže tohle roli nehraje. Jedna z věcí, co teda hovoří pro naftu je, že před cca. 10tis. km jsem měnil čerpadlo, rail a vstřiky za věci z auta, co mělo najeto necelejch 100tis.(doloženo, bouračka se serviskou po prvním majiteli).

Další dotaz, mam na tom vepředu nový kotouče a desky a ramena, jaká je šance, že mi to bude pasovat na tu novou, jaký verze to měli stejný, zda-li nějaký(nafta/benzín, roky výroby...)?

To co jsem měl(mam nabouraný) je 2,0HDi, 66kW, rok 2003. Likvidátor to zhodnotil jako totálku(nic jinýho jsem nečekal), ještě nevim, kolik dostanu, ale čekám tak max 40tis. takže auto budu schánět max tak do 50tis.

Děkuji za rady a info.
19:15:36
16.03.2017
kraska98
-> Kocvin 16.03.17 19:06:31: Pobavilo 3 A ten Peugeot vypadá luxusně 2
19:06:31
16.03.2017
Kocvin
21:53:06
06.03.2017
Milan 136
-> MB_CML: Když se řekne závodní auto, málokdo si představí kompletně vykuchaný Peugeot 806 s podvozkem ze 405 Mi16, motorem z rallyové 306 Gr. A a bez jedna, dva, tři, čtyř… celé rodiny včetně psa a navíc při stintu na 24h ve Spa. Teď už si ho představíte a můžete dávat rozumy kámošům u piva, jakože to vědí fakt jen znalci závodní historie Peugeotu, což vy pochopitelně úplně jste. Opět se jim ve skutečnosti v duchu vysmíváte a cítíte se nadřazeně, protože jsou to úplní lůzři a nevěděli to. Vždyť už to znáte.



Btw. dopadl špatně, během první hodiny odešly brzdy, olejové čerpadlo a po návratu na trať odešel do deseti hodin i motor. #zklamalcelourodinu



Peugeot 806 Kronos Racing (1995)
21:18:59
06.03.2017
MB_CML
-> Milan 136: Tak vzhledem k tomu, že do některých verzí dávali motor 2.0 T proč ne4
20:51:17
06.03.2017
Milan 136
Peknej zavoďák
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Milan 136 vložen 06.03.2017 20:51:17
Extreme Tyres