-> Kocvin: Podívej se na nějakou francouzskou inzerci a poznáš sám... to není jako tady, že se každému válela na zahradě 120-ka. Do Francie občas zavítám, ale nikde se nic "neválí" buď to slouží dodnes nebo už to dávno skončilo v hutích. Holt né každej národ syslí
Když už něco náhodou je v inzerci, tak je to za 1,5 až 2 násobek ceny u nás.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
22:54:55
03.06.2017
03.06.2017
MB_CML
21:36:09
03.06.2017
03.06.2017
Jirik_Tuňák1983
12:03:46
03.06.2017
03.06.2017
Kocvin
-> MB_CML: Já žil v představě, že se tam v každé druhé zahradě válí opuštěné 205/309/405 ve všelijakých výbavách a v bazarech je velké množství gti sortimentu této značky z konce osmdesátých, repektive začátku devadesátých let.. Takže omyl? :)
11:59:56
03.06.2017
03.06.2017
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Vypadají dobře no, i auto vypadá v dobré kondici :) Co je to za ročník? 94,95? :)
10:46:04
03.06.2017
03.06.2017
MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: Ty pružiny stojí pár korun
Jo, jo, pěknej, pokud člověka neděsí to, že ho dnešní tanky slisují, tak to auto vydrží bez potíží dalších 15let. A provozním nákladům se mu nic nevyrovná
Jo, jo, pěknej, pokud člověka neděsí to, že ho dnešní tanky slisují, tak to auto vydrží bez potíží dalších 15let. A provozním nákladům se mu nic nevyrovná
15:42:19
02.06.2017
02.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> MB_CML 02.06.17 14:11:29: To asi ségra chtít nebude. Teď dělá nějakou údržbu na druhém autě a i tomto, takže další investici do pružin asi akceptovat nebude, ale pěknej, že? Má ho už dost dlouho (její první auto). Jen není bohužel garážovaný a jezdí léto zima.
14:11:29
02.06.2017
02.06.2017
MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: ten předek by to chtělo dolů
10:11:50
02.06.2017
02.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin: Předtím vypadala co se týká stavu laku fakt nic moc. Na některých místech trochu podrápaná od obrubníku, ale jak už to u kvalitních kol bývá - zcela rovná (a to i po malé nehodě, kdy to odnesla u jednoho kola jedna guma).
Už je to takhle druhý rok a furt OK. Kyt, přebrus, stříkací tmel, plnič, stříbrná a bezbarvý lak.
Jak jsem psal, kvůli závadě motoru u kompresoru sprejema, aby ségra mohla jezdit.
Už je to takhle druhý rok a furt OK. Kyt, přebrus, stříkací tmel, plnič, stříbrná a bezbarvý lak.
Jak jsem psal, kvůli závadě motoru u kompresoru sprejema, aby ségra mohla jezdit.
08:33:19
02.06.2017
02.06.2017
MB_CML
-> Kocvin: No ono by jsi si s frantíkama za sousedy moc nepomohl, neboť tamní ceny a dostupnost dílů je ještě horší, než u nás. Paradoxně přes veškerou "nenávist" Francie x Anglie, tak je nejvíc dílů s nejlepšíma cenama právě v Anglii.
Jinak SMR a Speedline jsou naprosto totožná kola. SMR odkoupilo formy a pokračovalo v odlívání kol po jejich ukončení výroby od Speedline.
Jedinný rozdíl byl ve Speedline made in France/Italy, kdy ta Italská jsou o cca 1kg lehčí, díky více vybraným částem kol zevnitř.
Jinak SMR a Speedline jsou naprosto totožná kola. SMR odkoupilo formy a pokračovalo v odlívání kol po jejich ukončení výroby od Speedline.
Jedinný rozdíl byl ve Speedline made in France/Italy, kdy ta Italská jsou o cca 1kg lehčí, díky více vybraným částem kol zevnitř.
20:52:45
31.05.2017
31.05.2017
Kocvin
A ještě zadek.. :) Kdyby někdo věděl o jakýchkoliv dílech na tyhle auta, nechť dá vědět.. Je to ještě horší shánění než díly na MB.. Škoda, že nemáme Frantíky za sousedy..
20:50:23
31.05.2017
31.05.2017
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Tak tohle jsem naštěstí řešit nemusel, koupil jsem kola v dobrém stavu. :) A co má ségra na té 205 Speedline nebo SMR?
Jinak se ještě musím pochlubit jak to vypadá po umytí :) Chybí dodělat ještě spousta věcí, ale už takhle se mi to moc líbí..
Jinak se ještě musím pochlubit jak to vypadá po umytí :) Chybí dodělat ještě spousta věcí, ale už takhle se mi to moc líbí..
20:58:12
30.05.2017
30.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 30.05.17 19:47:44: Ségra má tato kola na 205ce, nevypadala nic moc, ale zkultivoval jsem je. Přebrousil jsem je, vykytoval a kvůli závadě kompresoru (ségra je chtěla co nejdříve) nastříkal plničem, barvou a lakem kvalitními spreji a je to hodně slušné, i jsem snad trefil náhodou originální odstín.
Až jsem byl překvapen, jakou cestu urazily spreje v kvalitě za nějakých 15 let, kdy jsem je naposledy držel v ruce.
Až jsem byl překvapen, jakou cestu urazily spreje v kvalitě za nějakých 15 let, kdy jsem je naposledy držel v ruce.
19:47:44
30.05.2017
30.05.2017
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Jestli myslíš lemy, tak ty už jsou nachystané, stačí je nalepit.. Pak hnědá okna kachní prdel a bude to fakt gti
19:43:54
30.05.2017
30.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 30.05.17 19:19:35: Správná kola. Ať je to správně na všech frontách.
12:03:38
23.05.2017
23.05.2017
Kocvin
18:49:04
22.05.2017
22.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 22.05.17 15:30:42: Tvl, co?
15:30:42
22.05.2017
22.05.2017
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Aha sorry vážně jsem tě blbě pochopil :D
21:52:35
18.05.2017
18.05.2017
spartra
že se ptám, na zapalovací lištu jde sehnat samostatně krýcí guma na svíčku
www.google.cz/search?q=11 -14-88...
www.google.cz/search?q=11 -14-88...
08:16:03
18.05.2017
18.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 18.05.17 07:46:24: Teď mne nechápeš, říkám, že Saxo a 106 měla stejné motory, jako že je to stejný případ, ne stejný motor jako u Xsary a např. 306. Příště doplním obrázkovým písmem.
Xsara VTS min. před faceliftem měla VTS i na otěrové boční liště. Až po faceliftu to tuším vypustili a byl to pak tak trochu bordel s 2.0. U obou se mohlo ještě vyskytnout i VTR. Nejsem si jistý, zda se bavíš u Xsary a 306 (před / po face u obou) o stejném roku výroby.
Xsara VTS min. před faceliftem měla VTS i na otěrové boční liště. Až po faceliftu to tuším vypustili a byl to pak tak trochu bordel s 2.0. U obou se mohlo ještě vyskytnout i VTR. Nejsem si jistý, zda se bavíš u Xsary a 306 (před / po face u obou) o stejném roku výroby.
08:10:27
18.05.2017
18.05.2017
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983 17.05.17 22:07:11: Fiata bych domu asi nechtěl pokud by to nebyla 124 nebo 131.. Navíc se mi ta Barchetta moc nelíbí, vypadá trochu jak obojživelné vozidlo..
07:46:24
18.05.2017
18.05.2017
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983 17.05.17 22:25:33: Není.. Saxo a 106 Vts/S16 jsou 1.6 16v navíc TU což jsou novější motory.. 306 Gti6/S16 měla 2.0 16v řady XU což je starší a těžší motor. Především je to potomek legendárních XU motorů, které se montovaly do 205/309 gti,gti16 popřípadě do 405 Mi16/T16..
Xsara Vts má motor EW (6FZ) což je přímý předchůdce nové řady motorů montované i do 206,307,406,407. Je to motor na platformě XU, ale s řadou podstatných změn.. Hlavně 406 s těmito motory jezdí mraky..
Zajímavé je, že xsara 1.8 Vts není nejsilnější verze, protože se do ní montoval i motor z 306 S16 RFS (XU10), ale ta se Vts nejmenovala a je jich jako šafránu..
-> kraska98 17.05.17 22:22:05: Motor je to stejný, ale xsaře se vts neříkalo, nebo alespoň ne oficiálně.. Byla to prostě 2.0 16v..
Xsara Vts má motor EW (6FZ) což je přímý předchůdce nové řady motorů montované i do 206,307,406,407. Je to motor na platformě XU, ale s řadou podstatných změn.. Hlavně 406 s těmito motory jezdí mraky..
Zajímavé je, že xsara 1.8 Vts není nejsilnější verze, protože se do ní montoval i motor z 306 S16 RFS (XU10), ale ta se Vts nejmenovala a je jich jako šafránu..
-> kraska98 17.05.17 22:22:05: Motor je to stejný, ale xsaře se vts neříkalo, nebo alespoň ne oficiálně.. Byla to prostě 2.0 16v..
06:59:12
18.05.2017
18.05.2017
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: jo, částka souhlasí. S tou modrou 307 jezdí máma. Ale už není na 17" nebo co to měl
22:25:33
17.05.2017
17.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> kraska98 17.05.17 22:22:05: Je to stejné. Stejně jako třeba 106 a Saxo (S16 a Vts).
22:22:05
17.05.2017
17.05.2017
kraska98
-> Kocvin: Ta 306 cabrio s motorem S16 by nebyla špatná.Mohlo by to být slušné žihadlo.Taky se mi líbí více předface verze.Ale na 309 gti to stejně nemá Mimochodem,není ten motor S16 tentýž,co se dával i do Xsary 2.0 VTS ?
22:07:11
17.05.2017
17.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 17.05.17 21:55:54: On není špatně ani Fiat Barchetta. Ale je jen dvoumístný, mít jako bonux zadní náhon, je to perfekt. Pokud nechceš nutně 2+2, rozhodně bych Barchettu nezatracoval.
www.google.cz/search?q=fi at+bar...
www.google.cz/search?q=fi at+bar...
21:55:54
17.05.2017
17.05.2017
Kocvin
-> MATTESS: Díky.. Hezké keskiny nebo co to je..
-> Jirik_Tuňák1983: Designově tomu není co vytknout to je fakt :) Akorát mě se možná více líbí starší verze, kterou jsem tu dával já s předkem alá 306 gti6..
-> Jirik_Tuňák1983: Designově tomu není co vytknout to je fakt :) Akorát mě se možná více líbí starší verze, kterou jsem tu dával já s předkem alá 306 gti6..
21:49:09
17.05.2017
17.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 17.05.17 21:12:41: Tu částku si ještě pamatuju správně a nebo to bylo víc / míň?
Je to pěkný auto. I tu 307 měl Ondra pěknou, ještě ji mají v rodině a nebo je ve světě?
Je to pěkný auto. I tu 307 měl Ondra pěknou, ještě ji mají v rodině a nebo je ve světě?
21:12:41
17.05.2017
17.05.2017
MATTESS
-> Kocvin 16.05.17 07:42:32: tady je
23:01:54
16.05.2017
16.05.2017
MATTESS
Dnes testík 3008 GT line 2,0HDi 6q. Ten display na místě budíků - nevím, nevím. Moc mi to nesedlo. K tomu divná grafika, kdy celý číselník je ve stínu a jen okolí aktuální rychlosti a otáček je nasvícený (na otáčkoměru to je znatelné). Jízdní vlastnosti poplatné kategorii vozu. Docela mi vadil A sloupek se zrcátkem ve výhledu šikmo.
Pak přišlo na řadu 308 GTi. Pěkné sedačky s vedením, tuhý podvozek. Jen z nízkých otáček by se mohl sbírat trošku lépe. A zvláštní je zvuk blinkrů. Ale jízdu jsem si užil :-)
Pak přišlo na řadu 308 GTi. Pěkné sedačky s vedením, tuhý podvozek. Jen z nízkých otáček by se mohl sbírat trošku lépe. A zvláštní je zvuk blinkrů. Ale jízdu jsem si užil :-)
07:54:08
16.05.2017
16.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 16.05.17 07:42:32: Nie, naposledy jsem ho viděl vloni.
07:42:32
16.05.2017
16.05.2017
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Asi ještě nějaký jednoduchý systém.. Na mojí 206 tu střechu rozhýbáváme už rok..
Nějaké foto bys měl?
Nějaké foto bys měl?
00:08:52
16.05.2017
16.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 15.05.17 23:16:01: Kámoš koupil moc pěknou za 33 000 s nefunkční elektrickou střechou od nějakého odborníka. Vyměnil pojistku a střecha jede. Naposledy to měl na 8x14 a 9x14.
23:16:01
15.05.2017
15.05.2017
Kocvin
Čím dál víc začínám koukat po nějakém 306 v cabriu.. :) S S16 motorem by to mohlo být velmi hezké a zároveň i velmi rychlé vozítko :)
11:28:31
27.04.2017
27.04.2017
Bohyn
O 106 cabriu jsem do ted neměl ani tušení, se střechou to vypadá strašně, ale bez ní se mi to celkem líbí
www.sauto.cz/osobni/.../1 0439743?goFrom=lis...
www.sauto.cz/osobni/.../1 0439743?goFrom=lis...
22:25:27
18.04.2017
18.04.2017
Vojťas
-> Milan 136 18.04.17 21:42:01: Nahodou tenhle hever je ten z lepších který se do aut dávaj, navíc je k němu dlouhá tyčka, tak ze ho zastrcis i pod rameno snizenyho auta kupodivu jde i pomerne lehce vytocit nahoru.
S tim sráčem co se dával do favorita a podobně se to vůbec nedá srovnat.
S tim sráčem co se dával do favorita a podobně se to vůbec nedá srovnat.
21:42:01
18.04.2017
18.04.2017
Milan 136
-> Nwkt 12.04.17 10:59:05: pobavilo. A v komentech bylo tohle
09:35:12
18.04.2017
18.04.2017
Kocvin
-> Tabi: Díky, je to takové provizorní řešení, ale nevím jestli to tak nenechám..
Jinak auto už se hýbe a dolaďuji detaily :)
Jinak auto už se hýbe a dolaďuji detaily :)
20:07:24
17.04.2017
17.04.2017
Tabi
-> Kocvin: Pěkná pojízdná dílna.
10:43:49
12.04.2017
12.04.2017
gim
-> MATTESS: no právě to větší množství. To tam vyleje tak deci, dvě. Je fakt že stačí jedna dávka, ale i tak mí to přijde, že tam leju pomalu víc kapaliny do ostřikovačů než nafty.
10:40:52
12.04.2017
12.04.2017
MATTESS
-> gim: se spotřebou vody problem nemám. Asi je to tím, že sám okno ostřikuju větším množstvím vody
10:38:14
12.04.2017
12.04.2017
gim
Celej koncern to má stejně. Mám C4 a u kolegů na Pežotech to samé. Dolů setření / spuštění automatiky. Nahoru první poloha cyklovač, který jede dle rychlosti jízdy.
-> MATTESS: je to super funkce, ale je díky tomu hrozná spotřeba kapaliny. Tolik jsem nelil snad do žádnýho auta.
-> MATTESS: je to super funkce, ale je díky tomu hrozná spotřeba kapaliny. Tolik jsem nelil snad do žádnýho auta.
01:38:49
08.04.2017
08.04.2017
MATTESS
-> colaczech: Na P308 se stěrače rozjedou s určitým zpožděním za vodou. Plus je nastaveno určité minimální množství vody, tzn. při krátkém podržení páčky ostřikovače sami dodají to min. množství
01:10:17
08.04.2017
08.04.2017
colaczech
-> Toušík: Ta poloha "cyklovače" funguje, jak píšeš, podle rychlosti jízdy. Nastavit by to šlo jedině překodováním BSI, jestli je to vůbec možné.
Mě to na berli znatelně zrychlí od 90km/h a je to opravdu na prd. Takže v mírném dešti jezdím do 90km/h nebo si musím stírat ručně polohou dolů.
Jinak "perfektní" věc je i ostřik skla. Pustim ostřikovače a ještě než se na sklo dostane voda stěrače už jedou na sucho
No prostě francouz, ale jinak jsem relativně spokojený.
Mě to na berli znatelně zrychlí od 90km/h a je to opravdu na prd. Takže v mírném dešti jezdím do 90km/h nebo si musím stírat ručně polohou dolů.
Jinak "perfektní" věc je i ostřik skla. Pustim ostřikovače a ještě než se na sklo dostane voda stěrače už jedou na sucho
No prostě francouz, ale jinak jsem relativně spokojený.
15:00:07
07.04.2017
07.04.2017
MATTESS
-> Toušík: jo, mám dešťák. Tak jako ty to máme na P206 - první poloha je nějaký nastavený interval a nelze jej měnit. Ale to je auto z roku 1998... Ještě bych pohledal na Peugeot foru, jestli tam něco nenajdeš
14:28:50
07.04.2017
07.04.2017
Toušík
-> MATTESS: Já mám právě dolů jednou setření a nahoru ta prapodivná funkce.. Byl jsem s tím v Peugeotu v Klatovech a tam byli nějaký zmatený tak nevím zkusím ještě Plzeň zda nebudou vědět víc :/
Edit: Co znamená automat?? Máš senzor deště? Nebo je to cyklovač??
Edit: Co znamená automat?? Máš senzor deště? Nebo je to cyklovač??