skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
14:25:16
07.04.2017
07.04.2017
MATTESS
-> Toušík: diagnostika a upravit (pokud to půjde). Já měl na P308 po namáčknutí dolů automat, na první nahoře stírání. Pro mě trochu nelogické, nezvyklé. Po úpravě namáčknutí dolů jednou setře, na první poloze nahoře mám automat.
14:21:45
07.04.2017
07.04.2017
Toušík
Ahoj lidičky. Stal jsem se majitelem vozidla Peugeot Expert tepee. Ale mám tam pád nejasností. Při spuštění stěračů to nemá cyklovač :/ Auto nemá senzor deště. Nechápu proč to ve střední výbavě není, ale to už tak je. Funkce stěračů je taková že když se pustí na jedničku tak to stírá "nějak"podle rychlosti jízdy pro mé potřeby příliš rychle. Neřešil to někdo?? U starších tipů lze zařadit cyklovač třeba z feldy, ale tady nevím jak se to řeší. Je to rok 2012. 2,0 Hdi 88kw. Popřípadě nějaké poznatky na co si dát pozor co kontrolovat atd atd?? Auto mělo najeto 4000km tak je zánovní abych něco nezanedbal. Díky moc.
20:43:00
29.03.2017
29.03.2017
ogi
Dík, dneska jsem dostal tutéž informaci, takže mi to jen potvrzujes.
19:31:22
29.03.2017
29.03.2017
rapidmen
-> ogi 28.03.17 21:48:06: Většinou zlobí regulátor tlaku paliva na vysokotlakém čerpadle. Občas to stačí jenom vyčistit... povolit dva torxy tuším 25 z boku čerpadla a odpojit dvoupinovej konektor, potom jde vysunout. Diagnostika by měla hlásit zablokovaný regulátor, popř. problémy s tlakem paliva
21:48:06
28.03.2017
28.03.2017
ogi
A ještě dotaz. Začal mě haprovat Pažout(306 2.0 HDi). Kolísá volnoběh, ne moc, ale ručička otáčkoměr se chveje víc nez dřív a i podle zvuku to není cajk. Dneska když jsem jel pro Xsaru, tak jsem musel prudce brzdit až do zastavení, motor zdechnul a nešel natočit, naskočil až po více pokusech a rozsvítila se oranžová kontrolka motoru. Nicméně jsem s tím dojel a doma po vypnutí klíčku motor ještě pár vteřin(5?) běžel. Po opětovném startu a chcipnuti to samé... Kde může být chyba. Samozřejmě nechám někde načíst diagnostiku, ale co by to mohlo být? Váha vzduchu, vstřiky, čerpadlo, naftovým filtr(ten je menenej srpen 2016, najeto cca. 8tis. km, měním ho vždy s olejem po 15tis.)? Auto má na tachometru 286000, ale je to dovoz z raichu, kdoví kolik měl stočeno. Já to přivez před osmi lety a najel s tím 143000. Doteď jsem jen lil naftu a měnil olej a spotrebak(brzdy, cepy...).
16:00:01
27.03.2017
27.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 27.03.17 15:56:38: Mám špinavý brejle.
15:56:38
27.03.2017
27.03.2017
U-Geen
-> MATTESS: takze jak vidis, Jirik neni z nejbystrejsich :)
15:14:43
27.03.2017
27.03.2017
minno
-> haso 19.03.17 13:00:38: Neviem, čím to je.... Na škodovke som menil kotúče ešte za čias 2-piestov asi 2x po cca 20 tis. km, vždy mi to akosi rýchlo začalo dosť kopať, že som to nevydržal.... Až som nechápal, ako môžu niekomu kotúče vydržať dlho. A teraz ako mám 4-piesty, tak sa s kotúčmi blížim už k 100 tis. km, druhá sada platničiek na nich a furt sú dobré a nič nekope (od predku). A kým ich nezoderiem na milimeter, tak si ich nepustím
A nezabiehal som ani jedny kotúče nikdy nijako špeciálne.
Tak neviem fakt od čoho to ide.... Na 2p som mával kotúče "Lucas", platničky Osinek, na 4p mám kotúče "Lucas/TRW", platničky TRW. Štýl jazdenia rovnaký.
A nezabiehal som ani jedny kotúče nikdy nijako špeciálne.
Tak neviem fakt od čoho to ide.... Na 2p som mával kotúče "Lucas", platničky Osinek, na 4p mám kotúče "Lucas/TRW", platničky TRW. Štýl jazdenia rovnaký.
14:38:28
27.03.2017
27.03.2017
Jirik_Tuňák1983
14:20:54
27.03.2017
27.03.2017
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: Ano, těm bystřejším neunikly další rozdíly jako - každá fotografie byla pořázena jinou technikou, v jiný den, v jiné roční období, v jiný čas v jiném úhlu atd
12:54:32
27.03.2017
27.03.2017
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Jj www.chemtrailsproject.com
/
12:27:37
27.03.2017
27.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 27.03.17 11:57:49: Jj, je modřejší obloha a létá více letadel.
11:57:49
27.03.2017
27.03.2017
MATTESS
Odbahněno, odsoleno, vysušeno, poleštěno. Rozdíl docela viditelný
13:13:50
19.03.2017
19.03.2017
MB_CML
-> haso: Mě se na 106ce kupodivu osvědčil ten největší šunt Maxgear. Nic jiného neměli zrovna v prodejně skladem a já potřeboval nutně odjet. Kotouče vydržely 100tis a desky kolem 60...
13:00:38
19.03.2017
19.03.2017
haso
Som zistil ze som na Saxe za cca 30tis km zvlnil predne kotuce, kope to ako blaznive...uvazujem ci za par korun kupit opat seriove, alebo mam skusit riesit nejake vrtane/s drazkami, ten cenovy rozdiel tam nie je prilis velky.
Ma to zmysel?
Ma to zmysel?
08:03:27
18.03.2017
18.03.2017
Venca.
-> ogi: Hmm pěkný
07:57:19
18.03.2017
18.03.2017
ogi
Jo, minulém pátek když jsem jel domů tak nad Losinou na křižovatce k vám do kotehulek. Bejt prostřední v řetězové se vyplatí. Fotky jsou v téma Co jste dnes podelali.
07:50:51
18.03.2017
18.03.2017
Venca.
-> ogi: Co si vyváděl s Picassem? Tě někdo sundal?
10:37:54
17.03.2017
17.03.2017
ogi
Zvažuju po zrušení Picassa nákup dalšího. Manželce to auto vyhovuje, zbydou mi z toho dvě sady kol... Ale vzhledem k ročnímu nájezdu km přemýšlím, zda jít znova do nafty nebo koupit benzín. Kolik tak ty benzíňáky žerou, kterej brát a kterýmu se vyhnout?
To minulý jsem kupoval v naftě ještě v době, když byl přístup k levnější naftě, což už zkončilo a jezdim na pumpu, jako obyčejnej smrtelník. Stejně jsem na tom měl průměr 6,7l/100km, po zimě dokonce 7,2l.
Servisuji si to sám, takže tohle roli nehraje. Jedna z věcí, co teda hovoří pro naftu je, že před cca. 10tis. km jsem měnil čerpadlo, rail a vstřiky za věci z auta, co mělo najeto necelejch 100tis.(doloženo, bouračka se serviskou po prvním majiteli).
Další dotaz, mam na tom vepředu nový kotouče a desky a ramena, jaká je šance, že mi to bude pasovat na tu novou, jaký verze to měli stejný, zda-li nějaký(nafta/benzín, roky výroby...)?
To co jsem měl(mam nabouraný) je 2,0HDi, 66kW, rok 2003. Likvidátor to zhodnotil jako totálku(nic jinýho jsem nečekal), ještě nevim, kolik dostanu, ale čekám tak max 40tis. takže auto budu schánět max tak do 50tis.
Děkuji za rady a info.
To minulý jsem kupoval v naftě ještě v době, když byl přístup k levnější naftě, což už zkončilo a jezdim na pumpu, jako obyčejnej smrtelník. Stejně jsem na tom měl průměr 6,7l/100km, po zimě dokonce 7,2l.
Servisuji si to sám, takže tohle roli nehraje. Jedna z věcí, co teda hovoří pro naftu je, že před cca. 10tis. km jsem měnil čerpadlo, rail a vstřiky za věci z auta, co mělo najeto necelejch 100tis.(doloženo, bouračka se serviskou po prvním majiteli).
Další dotaz, mam na tom vepředu nový kotouče a desky a ramena, jaká je šance, že mi to bude pasovat na tu novou, jaký verze to měli stejný, zda-li nějaký(nafta/benzín, roky výroby...)?
To co jsem měl(mam nabouraný) je 2,0HDi, 66kW, rok 2003. Likvidátor to zhodnotil jako totálku(nic jinýho jsem nečekal), ještě nevim, kolik dostanu, ale čekám tak max 40tis. takže auto budu schánět max tak do 50tis.
Děkuji za rady a info.
19:15:36
16.03.2017
16.03.2017
kraska98
-> Kocvin 16.03.17 19:06:31: Pobavilo A ten Peugeot vypadá luxusně
19:06:31
16.03.2017
16.03.2017
Kocvin
21:53:06
06.03.2017
06.03.2017
Milan 136
-> MB_CML: Když se řekne závodní auto, málokdo si představí kompletně vykuchaný Peugeot 806 s podvozkem ze 405 Mi16, motorem z rallyové 306 Gr. A a bez jedna, dva, tři, čtyř… celé rodiny včetně psa a navíc při stintu na 24h ve Spa. Teď už si ho představíte a můžete dávat rozumy kámošům u piva, jakože to vědí fakt jen znalci závodní historie Peugeotu, což vy pochopitelně úplně jste. Opět se jim ve skutečnosti v duchu vysmíváte a cítíte se nadřazeně, protože jsou to úplní lůzři a nevěděli to. Vždyť už to znáte.
Btw. dopadl špatně, během první hodiny odešly brzdy, olejové čerpadlo a po návratu na trať odešel do deseti hodin i motor. #zklamalcelourodinu
Peugeot 806 Kronos Racing (1995)
Btw. dopadl špatně, během první hodiny odešly brzdy, olejové čerpadlo a po návratu na trať odešel do deseti hodin i motor. #zklamalcelourodinu
Peugeot 806 Kronos Racing (1995)
21:18:59
06.03.2017
06.03.2017
MB_CML
-> Milan 136: Tak vzhledem k tomu, že do některých verzí dávali motor 2.0 T proč ne
13:24:43
06.03.2017
06.03.2017
Kocvin
Nemá někdo navíc interiér do 309 Gti? Hlavně teda sedačky :) Díky..
23:18:45
06.02.2017
06.02.2017
haso
-> Jarda/felda: a kupia mi predplatne na MHD
22:52:07
06.02.2017
06.02.2017
Jarda/felda
-> haso 06.02.17 22:05:55: platí jenom auta "srovnatelný"
22:05:55
06.02.2017
06.02.2017
haso
-> darklord: ja za tie peniaze pojdem na sardiniu
co mi pripomina, ze mam u teba magnetku
-> suri: a tak jasne, ze dostanem nic, ale ked uz kurva do mna nadrbal dakto, tak nech laskavo ma vyplatia
-> Jarda/felda: mal by som si vypytat volaky superb3 4x4 dsg L&K ako nahradu za saxo z 99
co mi pripomina, ze mam u teba magnetku
-> suri: a tak jasne, ze dostanem nic, ale ked uz kurva do mna nadrbal dakto, tak nech laskavo ma vyplatia
-> Jarda/felda: mal by som si vypytat volaky superb3 4x4 dsg L&K ako nahradu za saxo z 99
09:14:55
06.02.2017
06.02.2017
suri
-> darklord 06.02.17 09:04:00: to je možné , ja som za to kúpil dve diaľničné známky a deťom najesť ...
09:04:00
06.02.2017
06.02.2017
darklord
-> suri: lenze haso za 203 eur kupi druhe saxo
08:52:03
06.02.2017
06.02.2017
Jarda/felda
-> haso 05.02.17 17:56:39: než vyplatí peníze máš nárok na náhraní vozidlo
21:45:55
05.02.2017
05.02.2017
suri
-> haso 05.02.17 20:48:41: bez tak dostaneš hovno , za ko blatník a ohnuté dvere som dostal 203eur , origo blatník pred dvomi rokmi stál 95eur , lakovanie je min. 120eur , nerátam dve lišty , ošetrenie a blbosti okolo
20:48:41
05.02.2017
05.02.2017
haso
-> suri: tak este pockam...par dni a potom im tam spravim troska vietor na pobocke
18:40:02
05.02.2017
05.02.2017
suri
-> haso 05.02.17 17:56:39: mna naburali v utorok , stredu sa to spísalo , štvrtok nahlasilo , v piatok obhliadka a o cca dva tyzdne tri koruny na ucte , komunalna
17:56:39
05.02.2017
05.02.2017
haso
mam taku vseobecnu otazku...
20.1 mi naburali zozadu saxofon pricom som nebol vinnik, hned vten den som bol v poistovni nahlasit skody, 24.1 mi auto obhliadol typek z poistovne, povedal sumu, ktoru poslu, dal som si to cez rozpocet vyplatit...ale este to muselo ist cez likvidatora
Kolko casu ma ten likvidator? Alebo je to normalny jav a nemam to riesit, ze 2 tyzdne to neriesia a pritom staci uz len ma vyplatit
Radsej si zistim vopred info predtym, nez sa s dakym pridem povadit do poistovne, ze ci spia a zabudli na mna
ooo a Allianz poistovna
20.1 mi naburali zozadu saxofon pricom som nebol vinnik, hned vten den som bol v poistovni nahlasit skody, 24.1 mi auto obhliadol typek z poistovne, povedal sumu, ktoru poslu, dal som si to cez rozpocet vyplatit...ale este to muselo ist cez likvidatora
Kolko casu ma ten likvidator? Alebo je to normalny jav a nemam to riesit, ze 2 tyzdne to neriesia a pritom staci uz len ma vyplatit
Radsej si zistim vopred info predtym, nez sa s dakym pridem povadit do poistovne, ze ci spia a zabudli na mna
ooo a Allianz poistovna
23:11:30
26.01.2017
26.01.2017
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: Ne. Jen ten plast, na kterém je RZ. A ten je nacvaknutý
20:56:10
26.01.2017
26.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 26.01.17 19:25:23: Musí nárazník dolů?
19:25:23
26.01.2017
26.01.2017
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, asi kamínek. Nějakou dobu ještě fungoval až dofungoval
14:59:23
26.01.2017
26.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 26.01.17 07:46:10: Japato? To byl nějaký kamínek? Já měl třeba štěstí na Píčasu, že jsem byl trefen kamínkem do čelního skla, to jsem nechal zacelit a onedlouho další kamínek a na milimetr přesně do toho samého místa.
13:25:19
26.01.2017
26.01.2017
colaczech
-> Pavel P@nkáč: tak to máš kliku, já jsem to před rokem hledal sáma a skoro jsem zešílel. Ale na kostru jsem to tehdá vůbec netipoval a nakonec to bylo ono.
Pak napiš čím to bylo.
Pak napiš čím to bylo.
15:42:12
25.01.2017
25.01.2017
Pavel P@nkáč
-> colaczech: s těma kostrama jsem to zkoušel nejak se me v tom nechtelo vic vrtat tak jsem to zbaběle přeposlal autoelektrikářům :)
00:45:13
25.01.2017
25.01.2017
colaczech
-> Pavel P@nkáč: co je to zač? karbec nebo stříkačka? obsah? Rok?
Točí a nechytne?
Teoreticky by to mohla dělat i špatná kostra.
Začni u baterky. Z baterky jdou mínus kabely na přední nosník pod šroub a z něj pak pod šroub na spoj převodovka/motor. A právě v tom místě bývá kabel vlivem pohybu motoru uklepaný těsně u kabelového oka. Většinou je lepší odmontovat kastlík na baterku, je tam lepší přístup.
Nebo ještě než začneš hledat, zkus propojit mínus pol baterky a blok motoru třeba startovacím kabelem. Co to bude dělat.
Točí a nechytne?
Teoreticky by to mohla dělat i špatná kostra.
Začni u baterky. Z baterky jdou mínus kabely na přední nosník pod šroub a z něj pak pod šroub na spoj převodovka/motor. A právě v tom místě bývá kabel vlivem pohybu motoru uklepaný těsně u kabelového oka. Většinou je lepší odmontovat kastlík na baterku, je tam lepší přístup.
Nebo ještě než začneš hledat, zkus propojit mínus pol baterky a blok motoru třeba startovacím kabelem. Co to bude dělat.
20:04:17
24.01.2017
24.01.2017
Pavel P@nkáč
-> colaczech: co jsem zkoušel tak jde snad všechno i budíku...
13:18:19
24.01.2017
24.01.2017
MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: Nechat při té příležitosti vyměnit za jedno hmotu a je na vždy pokoj.
13:14:14
24.01.2017
24.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> haso 24.01.17 12:16:19: Tohle se mi zrovna nelíbí. Je to takové už moc bachratostaré. Poslední S80 je mnohem hezčí, ta vypadá spíše jako o chlup větší S60.
Ve Volve mám onanuál a protože to má spojku velikosti prstenců u Saturnu, tak s tím nějaké popojíždění v koloně není nic moc.
Ve Volve mám onanuál a protože to má spojku velikosti prstenců u Saturnu, tak s tím nějaké popojíždění v koloně není nic moc.
12:16:19
24.01.2017
24.01.2017
haso
-> Jirik_Tuňák1983: vo volve mas automat?
mne sa jedno volvo strasne paci, ale asi by som to neuhral stou spotrebou v meste
auto.bazos.sk/inzerat/... /VOLVO-S80-25-T-PREMIUM-AT .php
ale tak co uz, ked chce clovek benzin a nie naftu, moc velky vyber neni...
a citroen caka o 2hodiny obhliadka od poistovaka, som zvedavy co mi povie...
mne sa jedno volvo strasne paci, ale asi by som to neuhral stou spotrebou v meste
auto.bazos.sk/inzerat/... /VOLVO-S80-25-T-PREMIUM-AT .php
ale tak co uz, ked chce clovek benzin a nie naftu, moc velky vyber neni...
a citroen caka o 2hodiny obhliadka od poistovaka, som zvedavy co mi povie...
11:51:12
24.01.2017
24.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> MB_CML 24.01.17 11:28:19: Já taky tipuju ložisko/a. Servo to nebude, je tam elektrohydraulické.
Spíše se mi zdá, že na otáčkách. Spojka / setrvák to může být taky. Je tam kapalinová a dvouhmota. Spojka jde hodně ztuha a zabírá až nahoře. Jestli to půjde dolů, tak se možná bude dělat taky, páč na můj vkus funguje ON / OFF a to že se s tím dá jezdit normálně, tak je to jen o zvyku ne pohodlí.
Dnes už bych nechtěl manuál do žádného auta. Automat je blbuvzdornější, pohodlnější a jakmile má manuál více najeto, tak jsi s automatem na rozjezdech i rychlejší, páč tam zejména moderní převodovky skládají kvalty jeden za druhým.
Spíše se mi zdá, že na otáčkách. Spojka / setrvák to může být taky. Je tam kapalinová a dvouhmota. Spojka jde hodně ztuha a zabírá až nahoře. Jestli to půjde dolů, tak se možná bude dělat taky, páč na můj vkus funguje ON / OFF a to že se s tím dá jezdit normálně, tak je to jen o zvyku ne pohodlí.
Dnes už bych nechtěl manuál do žádného auta. Automat je blbuvzdornější, pohodlnější a jakmile má manuál více najeto, tak jsi s automatem na rozjezdech i rychlejší, páč tam zejména moderní převodovky skládají kvalty jeden za druhým.
11:28:19
24.01.2017
24.01.2017
MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: Proč vyvýjet něco, co funguje bezchybně... No hele to může být více věcí. Opravoval jsem závadu na převodovce, až se z toho vyklubala vadná pumpa k servu, jakmile se motor zatížil, tak začla vrčet, skoro jako elektromotor.
Jinak to může být dvouhmota, ložisko na stálém převodu, bez konkrétního sluchového projevu asi těžko soudit. Je to závislé na rychlosti nebo na otáčkách?
Vzhledem k tomu, že to má převodovku MA tak bych to stejně viděl na ložiska.
Jinak to může být dvouhmota, ložisko na stálém převodu, bez konkrétního sluchového projevu asi těžko soudit. Je to závislé na rychlosti nebo na otáčkách?
Vzhledem k tomu, že to má převodovku MA tak bych to stejně viděl na ložiska.