skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
18:17:35
06.08.2017
06.08.2017
haso
-> charon: stresne okno zavidim, to by sa mi pacilo
07:51:42
06.08.2017
06.08.2017
charon
Bohuzel s korozi to neni tak ruzove, krome pupenu v podbehu je vyhnila cela cast podbehu pod ridici jednotkou, je to pekne schovane z jedne strany pod plaztovym podbehem a zdruhe pod jednotkou a pri prohlizeni jsem si toho nevsimnul. Zbytek kastle ale opradu vypada solidne
07:43:52
06.08.2017
06.08.2017
charon
Slibene foto. Zavad jsem pri dnesnim prolejzani nasel vic, aleco se da delat. Je urvana vnitrni klicka otevirani dveri za ridicem, nefunguje central spolujezdcovekch dveri, resp se tyhle neodemknou a nejde timhle zamkem zamykat cdle auto, chybi znak na patejch dverich, cudlik vyhrivani zadniho okna nema aretaci - nedrzi zapnutej, radio je zablokovane ( to sem vedel)
14:44:07
04.08.2017
04.08.2017
charon
-> Jirik_Tuňák1983: Jj, myslím kód od imobilizéru. Rádio jsem nezkoušel, bo majitel s tím přijel ke mně, kód si nepamatuje a neměl sebou papíry od toho, to až ho půjdu vyzvednout. Ono to má stejné rádio na kazety, takže asi koupím rámeček a dám tam prozatím rádio z Favorita, to má USB
13:37:02
04.08.2017
04.08.2017
Jirik_Tuňák1983
-> charon 04.08.17 12:29:58: Jakej kód? Myslíš na rádiu, nebo je tam ten klávesnicovej imo? Klávesnicovej imo si to normálně pamatuje. U rádia (Karkule měla origo na CD) se musel kód zadat. Měli jsme ho v návodu k rádiu.
12:37:09
04.08.2017
04.08.2017
MATTESS
-> charon: taky máme u stříbrný 206ky v TP psanou šedou
12:29:58
04.08.2017
04.08.2017
charon
Fotky časem budou, ale je to obyčejné zachovalé pětidvířko, na plecháčích ve stříbrné (no, v techničáku je napsaná šedá, ale co už ...)
A propos - jak je to s funkcí code u 106tky, potažmo jiných PSA aut, když odpojím baterku? Auto si kód pamatuje? Bude asi šmrdlat výfuk svářečkou a nerad bych se pak dočkal nepříjemného překvapení.
A propos - jak je to s funkcí code u 106tky, potažmo jiných PSA aut, když odpojím baterku? Auto si kód pamatuje? Bude asi šmrdlat výfuk svářečkou a nerad bych se pak dočkal nepříjemného překvapení.
22:01:13
03.08.2017
03.08.2017
Kocvin
-> charon: Tak supr, budeme se těšit na fotky.. :)
21:59:09
03.08.2017
03.08.2017
charon
Pánové, díky za tipy, dneska jsem na něj kejvnul, v sobotu ho budu vyzvedávat. Je to od chlapíka u nás ve vsi. Pak kdyžtak dám foto
20:18:26
03.08.2017
03.08.2017
Jirik_Tuňák1983
-> haso 03.08.17 19:06:24: Je to fakt dobrý a hezký auto. Je škoda, že se dnes už nic takového nedělá. Resp. něco tohoto stylu, jednoduchosti a zaměření. Prostě stará škola.
19:06:24
03.08.2017
03.08.2017
haso
-> charon: ja by som to zobral
na rovnakom motore 1,1 44kw HDZ, rok 99 na saxe mam nabehanych uz 228tis km...v lete to v kombinovanom rezime jazdi cca za takmer 6 litrov /zalezi ako vychytam zapchy cestou do roboty/...
ale na dialnici to v klude dokaze ist za 5,3...najmenej som dal 4,9
a jazdim no, frajerka obcas nadava, ze nejsom normalny...takze mesto 60, mimo mesto 110 a na dialnici 110 lebo to huci jak svet pri vyssich rychlostiach
ja by som pozrel hlavne spojenie plechov pri zadnych kolesach, tam sa spaja podlaha, podbeh a kufor a tam to lubi hrdzaviet, aj ja to tam mam troska chytene...inak to bolo naposledy na zdvihaku bez hrdze
su to spolahlive vozy, ten motor davali od AXka az po 207micku co je rok 2007 (tusim), takze je to fakt podareny motor
este doplnim, mna auto stalo 1100e/29tis kc, 2 airbagy, central, elektricke okna a ma to nejaky krajsi interier, lebo je to dovoz belgicko...ja som snim najazdil uz 44tis km, olej nikde netecie, zospodu je to auto krasne, vlozil som do neho 160e (4200kc) za druhu skrtiacu klapku, na mojej odisiel potenciometer a padali mi otacky na 400ot/min, zvarenie vyfuku 20e, 80e za brzdy, vymena capov, lanovodov, drobnosti na brzdach za 100e, takze dokopy 10 000 kc za 2 roky a 44tis km v mojej drzbe...
no a 2x viac penez som zadrbal do reprakov, kolies a podobnych chujovin
na rovnakom motore 1,1 44kw HDZ, rok 99 na saxe mam nabehanych uz 228tis km...v lete to v kombinovanom rezime jazdi cca za takmer 6 litrov /zalezi ako vychytam zapchy cestou do roboty/...
ale na dialnici to v klude dokaze ist za 5,3...najmenej som dal 4,9
a jazdim no, frajerka obcas nadava, ze nejsom normalny...takze mesto 60, mimo mesto 110 a na dialnici 110 lebo to huci jak svet pri vyssich rychlostiach
ja by som pozrel hlavne spojenie plechov pri zadnych kolesach, tam sa spaja podlaha, podbeh a kufor a tam to lubi hrdzaviet, aj ja to tam mam troska chytene...inak to bolo naposledy na zdvihaku bez hrdze
su to spolahlive vozy, ten motor davali od AXka az po 207micku co je rok 2007 (tusim), takze je to fakt podareny motor
este doplnim, mna auto stalo 1100e/29tis kc, 2 airbagy, central, elektricke okna a ma to nejaky krajsi interier, lebo je to dovoz belgicko...ja som snim najazdil uz 44tis km, olej nikde netecie, zospodu je to auto krasne, vlozil som do neho 160e (4200kc) za druhu skrtiacu klapku, na mojej odisiel potenciometer a padali mi otacky na 400ot/min, zvarenie vyfuku 20e, 80e za brzdy, vymena capov, lanovodov, drobnosti na brzdach za 100e, takze dokopy 10 000 kc za 2 roky a 44tis km v mojej drzbe...
no a 2x viac penez som zadrbal do reprakov, kolies a podobnych chujovin
23:49:39
01.08.2017
01.08.2017
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: alespoň je tam zase originál a ne druhoška
16:21:43
01.08.2017
01.08.2017
charon
Jako asi takto, byl jsem se podívat na Cinquecento s podobnym nájezdem a to byl volejnička a taky odflaknuté, ale bylo za 5000 a nemít to pedály tak strašně blízko u sebe, tak jsem to koupil. Ještě se jedu podívat na Micru, která je cenove mezi těmadle dvouma autama, ale ta 106tka vypadá fakt solidně. Zadní náprava zatuhlá není, péruje normálně a Ačka na ní nejsou.
09:16:53
01.08.2017
01.08.2017
palinator
-> Kocvin:
Trochu OT, ale asi nepoměr se Swiftem 2001 1,0 5dv., kterej má najeto 65 tisíc km. S posměchem u něj říkám, že to je jediný auto, na němž původní pneumatiky přežily životnost auta.
Zatím je to jen orezlý, nosníky držej, ale tak odfláklý sociální auto bych se styděl nabídnout za víc než 5 tisíc.
Proti tomu mi přijde cena ještě staršího P106, byť pravděpodobně daleko kvalitnějšího, jak z říše pohádek.
Trochu OT, ale asi nepoměr se Swiftem 2001 1,0 5dv., kterej má najeto 65 tisíc km. S posměchem u něj říkám, že to je jediný auto, na němž původní pneumatiky přežily životnost auta.
Zatím je to jen orezlý, nosníky držej, ale tak odfláklý sociální auto bych se styděl nabídnout za víc než 5 tisíc.
Proti tomu mi přijde cena ještě staršího P106, byť pravděpodobně daleko kvalitnějšího, jak z říše pohádek.
07:43:33
01.08.2017
01.08.2017
Kocvin
-> charon: Podle toho co píšeš je to více než rozumné.. Sám provozuji 106 XS 1995 akorát že 1.4 55kw a mnohem více najeto.. Ve vyšších nájezdech jsou občas problémy se vstřikovacími jednotkami, ale není to nic co by se nedalo vyblikat a opravit :) Dej si bacha jak stojí zadní náprava, to je taky bolest starých peugeotů, nesmí mít áčka, nebo být zatuhlá. Ale pokud má to auto vážně jen 100 tisíc tak bych neváhal :)
Jediná nevýhoda těchto peugeotů je mírně vyšší spotřeba v poměru s velikostí auta. Je to daň za to, že jsou ty motory živé a i v malých objemech dokážou jet opravdu moc pěkně :)
Jediná nevýhoda těchto peugeotů je mírně vyšší spotřeba v poměru s velikostí auta. Je to daň za to, že jsou ty motory živé a i v malých objemech dokážou jet opravdu moc pěkně :)
06:31:03
01.08.2017
01.08.2017
charon
Pánové zeptám se na váš názor na P106. Je to rok 12/1996 výroba, stavem se zdá solidní, je jedna dírka v předním podběhu, jinak je kastle opravdu pěkná, olej z toho nechčije, je to motor 1,1 44 kW, má najeto asi poctivých 100 000 km, dovezeno známým z Němec pro jeho pani, která s tim jela 3x a řekla, že jak to nemá klimu tak to nechce. Mělo by to být po prvním majiteli, jsou od toho faktury z koupě i ze servisu. Brzdí to pěkně nikam to netáhne, jede to odpovídajícně objemu motoru, má to 2xairbag, ele. okna, ABS, šíbr ... I s nutnýma investicema (Ekodaň, rozvody, výfuk) se vejdu do 30 000. Je to podle vás rozumné? Je pravda, že potřebuju spíš auto na zimu, než dám do pucu Favorita, ale ...
14:49:35
31.07.2017
31.07.2017
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 31.07.17 14:34:05: Jak má C4 Píčaso to čelní panoramatické sklo co ti končí nad hlavou. Tak jsem chytil 2x kamínek od v protisměru projíždějícího auta do stejného místa. 2x se to nechávalo zacelit. Na milimetr přesně 2x do stejného místa, takže některá auta to vyloženě přitahují.
14:34:05
31.07.2017
31.07.2017
MATTESS
Po dvou letech další čelní okno. Prý je ani nemusím mýt, rovnou měním
20:52:24
09.06.2017
09.06.2017
spartra
že se ptám nevíte někdo utahovací moment náboje předního kola berlingo?
22:54:55
03.06.2017
03.06.2017
MB_CML
-> Kocvin: Podívej se na nějakou francouzskou inzerci a poznáš sám... to není jako tady, že se každému válela na zahradě 120-ka. Do Francie občas zavítám, ale nikde se nic "neválí" buď to slouží dodnes nebo už to dávno skončilo v hutích. Holt né každej národ syslí
Když už něco náhodou je v inzerci, tak je to za 1,5 až 2 násobek ceny u nás.
Když už něco náhodou je v inzerci, tak je to za 1,5 až 2 násobek ceny u nás.
21:36:09
03.06.2017
03.06.2017
Jirik_Tuňák1983
12:03:46
03.06.2017
03.06.2017
Kocvin
-> MB_CML: Já žil v představě, že se tam v každé druhé zahradě válí opuštěné 205/309/405 ve všelijakých výbavách a v bazarech je velké množství gti sortimentu této značky z konce osmdesátých, repektive začátku devadesátých let.. Takže omyl? :)
11:59:56
03.06.2017
03.06.2017
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Vypadají dobře no, i auto vypadá v dobré kondici :) Co je to za ročník? 94,95? :)
10:46:04
03.06.2017
03.06.2017
MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: Ty pružiny stojí pár korun
Jo, jo, pěknej, pokud člověka neděsí to, že ho dnešní tanky slisují, tak to auto vydrží bez potíží dalších 15let. A provozním nákladům se mu nic nevyrovná
Jo, jo, pěknej, pokud člověka neděsí to, že ho dnešní tanky slisují, tak to auto vydrží bez potíží dalších 15let. A provozním nákladům se mu nic nevyrovná
15:42:19
02.06.2017
02.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> MB_CML 02.06.17 14:11:29: To asi ségra chtít nebude. Teď dělá nějakou údržbu na druhém autě a i tomto, takže další investici do pružin asi akceptovat nebude, ale pěknej, že? Má ho už dost dlouho (její první auto). Jen není bohužel garážovaný a jezdí léto zima.
14:11:29
02.06.2017
02.06.2017
MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: ten předek by to chtělo dolů
10:11:50
02.06.2017
02.06.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin: Předtím vypadala co se týká stavu laku fakt nic moc. Na některých místech trochu podrápaná od obrubníku, ale jak už to u kvalitních kol bývá - zcela rovná (a to i po malé nehodě, kdy to odnesla u jednoho kola jedna guma).
Už je to takhle druhý rok a furt OK. Kyt, přebrus, stříkací tmel, plnič, stříbrná a bezbarvý lak.
Jak jsem psal, kvůli závadě motoru u kompresoru sprejema, aby ségra mohla jezdit.
Už je to takhle druhý rok a furt OK. Kyt, přebrus, stříkací tmel, plnič, stříbrná a bezbarvý lak.
Jak jsem psal, kvůli závadě motoru u kompresoru sprejema, aby ségra mohla jezdit.
08:33:19
02.06.2017
02.06.2017
MB_CML
-> Kocvin: No ono by jsi si s frantíkama za sousedy moc nepomohl, neboť tamní ceny a dostupnost dílů je ještě horší, než u nás. Paradoxně přes veškerou "nenávist" Francie x Anglie, tak je nejvíc dílů s nejlepšíma cenama právě v Anglii.
Jinak SMR a Speedline jsou naprosto totožná kola. SMR odkoupilo formy a pokračovalo v odlívání kol po jejich ukončení výroby od Speedline.
Jedinný rozdíl byl ve Speedline made in France/Italy, kdy ta Italská jsou o cca 1kg lehčí, díky více vybraným částem kol zevnitř.
Jinak SMR a Speedline jsou naprosto totožná kola. SMR odkoupilo formy a pokračovalo v odlívání kol po jejich ukončení výroby od Speedline.
Jedinný rozdíl byl ve Speedline made in France/Italy, kdy ta Italská jsou o cca 1kg lehčí, díky více vybraným částem kol zevnitř.
20:52:45
31.05.2017
31.05.2017
Kocvin
A ještě zadek.. :) Kdyby někdo věděl o jakýchkoliv dílech na tyhle auta, nechť dá vědět.. Je to ještě horší shánění než díly na MB.. Škoda, že nemáme Frantíky za sousedy..
20:50:23
31.05.2017
31.05.2017
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Tak tohle jsem naštěstí řešit nemusel, koupil jsem kola v dobrém stavu. :) A co má ségra na té 205 Speedline nebo SMR?
Jinak se ještě musím pochlubit jak to vypadá po umytí :) Chybí dodělat ještě spousta věcí, ale už takhle se mi to moc líbí..
Jinak se ještě musím pochlubit jak to vypadá po umytí :) Chybí dodělat ještě spousta věcí, ale už takhle se mi to moc líbí..
20:58:12
30.05.2017
30.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 30.05.17 19:47:44: Ségra má tato kola na 205ce, nevypadala nic moc, ale zkultivoval jsem je. Přebrousil jsem je, vykytoval a kvůli závadě kompresoru (ségra je chtěla co nejdříve) nastříkal plničem, barvou a lakem kvalitními spreji a je to hodně slušné, i jsem snad trefil náhodou originální odstín.
Až jsem byl překvapen, jakou cestu urazily spreje v kvalitě za nějakých 15 let, kdy jsem je naposledy držel v ruce.
Až jsem byl překvapen, jakou cestu urazily spreje v kvalitě za nějakých 15 let, kdy jsem je naposledy držel v ruce.
19:47:44
30.05.2017
30.05.2017
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Jestli myslíš lemy, tak ty už jsou nachystané, stačí je nalepit.. Pak hnědá okna kachní prdel a bude to fakt gti
19:43:54
30.05.2017
30.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 30.05.17 19:19:35: Správná kola. Ať je to správně na všech frontách.
12:03:38
23.05.2017
23.05.2017
Kocvin
18:49:04
22.05.2017
22.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 22.05.17 15:30:42: Tvl, co?
15:30:42
22.05.2017
22.05.2017
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Aha sorry vážně jsem tě blbě pochopil :D
21:52:35
18.05.2017
18.05.2017
spartra
že se ptám, na zapalovací lištu jde sehnat samostatně krýcí guma na svíčku
www.google.cz/search?q=11 -14-88...
www.google.cz/search?q=11 -14-88...
08:16:03
18.05.2017
18.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 18.05.17 07:46:24: Teď mne nechápeš, říkám, že Saxo a 106 měla stejné motory, jako že je to stejný případ, ne stejný motor jako u Xsary a např. 306. Příště doplním obrázkovým písmem.
Xsara VTS min. před faceliftem měla VTS i na otěrové boční liště. Až po faceliftu to tuším vypustili a byl to pak tak trochu bordel s 2.0. U obou se mohlo ještě vyskytnout i VTR. Nejsem si jistý, zda se bavíš u Xsary a 306 (před / po face u obou) o stejném roku výroby.
Xsara VTS min. před faceliftem měla VTS i na otěrové boční liště. Až po faceliftu to tuším vypustili a byl to pak tak trochu bordel s 2.0. U obou se mohlo ještě vyskytnout i VTR. Nejsem si jistý, zda se bavíš u Xsary a 306 (před / po face u obou) o stejném roku výroby.
08:10:27
18.05.2017
18.05.2017
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983 17.05.17 22:07:11: Fiata bych domu asi nechtěl pokud by to nebyla 124 nebo 131.. Navíc se mi ta Barchetta moc nelíbí, vypadá trochu jak obojživelné vozidlo..
07:46:24
18.05.2017
18.05.2017
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983 17.05.17 22:25:33: Není.. Saxo a 106 Vts/S16 jsou 1.6 16v navíc TU což jsou novější motory.. 306 Gti6/S16 měla 2.0 16v řady XU což je starší a těžší motor. Především je to potomek legendárních XU motorů, které se montovaly do 205/309 gti,gti16 popřípadě do 405 Mi16/T16..
Xsara Vts má motor EW (6FZ) což je přímý předchůdce nové řady motorů montované i do 206,307,406,407. Je to motor na platformě XU, ale s řadou podstatných změn.. Hlavně 406 s těmito motory jezdí mraky..
Zajímavé je, že xsara 1.8 Vts není nejsilnější verze, protože se do ní montoval i motor z 306 S16 RFS (XU10), ale ta se Vts nejmenovala a je jich jako šafránu..
-> kraska98 17.05.17 22:22:05: Motor je to stejný, ale xsaře se vts neříkalo, nebo alespoň ne oficiálně.. Byla to prostě 2.0 16v..
Xsara Vts má motor EW (6FZ) což je přímý předchůdce nové řady motorů montované i do 206,307,406,407. Je to motor na platformě XU, ale s řadou podstatných změn.. Hlavně 406 s těmito motory jezdí mraky..
Zajímavé je, že xsara 1.8 Vts není nejsilnější verze, protože se do ní montoval i motor z 306 S16 RFS (XU10), ale ta se Vts nejmenovala a je jich jako šafránu..
-> kraska98 17.05.17 22:22:05: Motor je to stejný, ale xsaře se vts neříkalo, nebo alespoň ne oficiálně.. Byla to prostě 2.0 16v..
06:59:12
18.05.2017
18.05.2017
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: jo, částka souhlasí. S tou modrou 307 jezdí máma. Ale už není na 17" nebo co to měl
22:25:33
17.05.2017
17.05.2017
Jirik_Tuňák1983
-> kraska98 17.05.17 22:22:05: Je to stejné. Stejně jako třeba 106 a Saxo (S16 a Vts).