Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7800 příspěvků (zobrazeno 2651 až 2700) od 21.01.2010 do 19.09.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
21:02:46
27.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Nemám ani lis ani autogen jen ruce a nějaké to nářadí co se doma najde a budu to dělat na parkovišti před barákem 3 Maximálně můžu vzít na pomoc prodlužku a flexu.

Jo tak vrtule natírat. To by mě nenapadlo. A jakou barvou to bude? Nějaká výrazná ať je to aspoň trochu vidět ne? Žlutá, oranžová ať to je tím 5cm průzorem trochu vidět. A kolik to přidá šemíků? Ne promiň však to děláš pro sebe aby se to tobě líbilo.
20:08:17
27.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: tak nápravu už mám za sebou (zaplať pánbůh, že ještě v době, když jsem měl lis, autogen apod....)...

Jinak u mě to bylo kombinací níže uvedených příčin... Jinak konektoru pomohlo prostříkání rezožroutem...

Barvičkovat budu vrtule, ať nejsou nudně černý :-D
upraveno 1x, naposled 27.03.2014 20:11:12
19:41:20
27.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Taky šikovný chlapec. A čím to bylo u tebe? Co budeš natírat? Já na barvičky kašlu hlavní je aby to vůbec jelo.

Pomalu se psychicky připravuju na výměnu silentbloků a čepů na předku. Na povolení spodního čepu jsem si našel, že je dobrý i nějaký samosvorný hasák. Pořád to vyjde levněji a univerzálněji než origo přípravek. Zítra musím ve sklepě hlavně zkontrolovat silentbloky na náhradních ramenech jestli je bude nutné vyměnit. Samozřejmě bude i výměna kostí a čepu řízení.
19:29:13
27.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
Tak haleluja, větráky fungujou jak maj, při každý zkoušce se nejdřív rozjedou na cca 3 vteřiny na 1. rychlost a pak na 2. rychlost... Já jsem tak šikovnej :-D teď si budu hrát s barvičkama...
15:40:30
27.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: já se chystám do garáže za chvilku pokračovat s tím chlazením :-D
15:12:53
27.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Já už rychlost dneska vychytal. Včera jsem vytipoval pár vhodných relátek a dneska je tam zkusil nasadit a už to funguje jak má. Nízká rychlost i turbo. Jen tedy špatné přepínací relé. Na xantiaclubu zase plno keců o ničem.

A dokonce mám už po dnešku nahozené a dokončené zapojení el. zrcátek i s výhřevem a štelování dokonce funguje. Výhřev ještě nevím, ale není důvod proč by neměl. Jen jsem to teda neudělal zvlášť na vypínač, ale připojil se k relátku. Ufiky uff
14:55:12
27.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: co jsem tak vysledoval, tak když přepne jedno relé, druhý sepne kostru na druhej větrák a jdu tak každej na svoje napájení a ne sériově a díky tomu jdou rychleji... Jj, to černý dole je vypálený a konektor tuším, že mám někde v kufru hozenej... Musím kouknout... Hlavně najít izolačku...
21:49:49
26.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: A hele bod 4 to budu mít stejný problém i já. Větráky mi furt jedou naplno místo aby prvně sepli na nízkou rychlost a následně se přepli na turbo což by odpovídalo tomu prohozenému relátku.
21:48:01
26.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: To vypálené je to černé dole že? Jedno mám ve sklepě 1
21:21:18
26.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
Tak po hodině a půl jsem, zdá se, odstranil problém...

1) bitron v háji

2) zoxidovaný konektor jednoho relátka

3) někde po cestě seklej kabel od pojistky k relé

4) jedno relátko bylo rozpínací místo spínacího...

5) špatná kostra

Takže už se mi oba větráky točí, jak maj... Ikdyž sem tam to ještě drobet zlobí... Musím sehnat jinej konektor pro přepínací relátko, protože se mi zdá, že krom oxidace, bude i vypálenej...
16:46:50
26.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: tak tomu říkám k nasrání.... Jinak jak tak koukám na schéma, už začínám tušit, co a jak je tam zapojený a doufám že to bude prkotina jako zoxidovaný kontakt či tak něco... Jestli to bude kleplej kabel, tak mě asi jebne...
13:28:29
26.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Kurvafix já jsem šikovný jak prase (ironie).

Jsem se dneska pustil do tahání kabelů skrz průchodky z kabiny do dveří.

Nejdřív jsem si protáhl kabely z kabiny ven (mimo průchodku). Pak jsem řešil jak je dostat skrz průchodku a případně rovnou do dveří. No tak jsem uvolnil průchodku i na dveřích. Moc to nešlo někdo už do toho hrabal. Kabeláž byla omotaná izolačkou i s průchodkou bůhví kam. Ok tak že vezmu štípačky a odstřihnu to. No a hned první střih a dva kabely pryč. Od centrálu. Místo není, dráty krátké co teď? No nějak jsem si to povytáhl a dráty oholil a nacpal do čokolády. Bohužel na smotání dohromady nebylo místo na prsty.

No dobré přerušené kabely svázané a co teď jak protáhnout nové kabely průchodkou? Žádný vázací drát nebo něco takového nemám k dispozici. Ejhle táhlo na čudlíky dveří (odemčeno-zamčeno) tak jsem táhlo vzal trochu upravil kleštěmi a už to šlo. Skrz průchodku. Pak jsem vzal kabely a k táhlu je chytil stahovací páskou a šup zpátky. A další průser. Bylo třeba protáhnout celkem 4 dráty. No nejsem já piča? Po protáhnutí jsem vytáhl jen 3 takže šup znova pro ten poslední.

No a v autě mi samozřejmě došla el. izolačka takže tam budu muset znovu a dodělat to. Se mi už nechce. Drát povedu jen pod spodkem palubky a pomocí stahovacích pásek to budu různě chytat jak bude třeba k něčemu co už tam leze.
18:53:13
25.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: tak dneska vyzkoušený oba bitroni od tebe... A konečně alespoň drobet pokrok... Vrtule se vrtí... Sice jen jedna a nejspíš na první stupeň, ale je alespoň jistý, že první chyba byla v rj... Teď jen kouknout pořádně na schéma a dát si dohromady jedna a jedna, jak vlastně to myslí s těma třema relátkama.... A doufám, že se mi podaří rozvrtět obě vrtule naplno....
20:15:20
24.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: ono bitron totiž očividně dělal do jednoho obalu cpal různý desky pro různý použití... Prostě kokoti italský...
20:12:02
24.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: tak to každopádně nezávidím... Ale utvrzuje mě to v tom, abych auto dodělat celý sám a všechny díly zkontroloval a použil jen opravdu ty co tam patří... Když tak na to koukám, co kdo dokáže...
19:58:30
24.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Já nerozuměla cože to je? Vždyť ty krabičky vypadali stejně? Ono bůhví kdo a kde se na tom vyřádil. Zrovna ta krabička vypadala, že tam je hodně hodně dlouho. A tos neviděl třeba v kufru pod kobercem kovovou záplatu jak kráva v místě kde je zhruba výfuk nebo jakýsi kamsi vedoucí drát 3
19:54:24
24.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: tak jak tak koukám na ty bitrony a jejich čísla, tak se u tebe docela hodně solidně kutilo... Podle čísla je to převodník rychlosti z 605... A ten druhej je zaplať pánbůh opravdu to co potřebuju, tzn. rj chladicích ventilátorů z xa... To je taky nápad za všechny prachy do jedný krabice nacpat úplně jiný vnitřnosti, nechat stejnej konektor a rozlišovat to jen číslem... To se italové (opravdu italskej výrobek) vyznamenali víc jak frantíci...
18:59:34
24.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Super tak ať aspoň jeden funguje.
18:57:32
24.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: tak dneska balíček dorazil. Mockrát děkuji...
20:15:58
23.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> Jarda/felda: jo tak to už si nepamatuju jak to tam je... A to jsem jich taky pár měl pod rukama....
15:25:20
23.03.2014
Jarda/felda
-> Bagrr- máma mele Emu 22.03.14 17:10:04: a je to levnější u 205 je rameno vcelku s čepem a je celkem drahý 8
20:46:26
22.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: asi tak nějak... Jednou jedinkrát jsem byl s autem v servisu :-D na výměnu jedný trubičky, kterou už jsem nedal (ta mrcha vedla ze zadní kostky někam do prdele dopředu)... Jinak na všech autech si všechno dělám sám radši :-)
17:43:23
22.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: se obávám, že 99% servisů ani neví co a jak mají dělat a my jako amatéři to víme mnohem líp.
17:40:07
22.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: klíče na to jsem měl dva (jeden klasickej hakovej, kterej akorát strhal hrany, tudíž pomohl opět autogen a tupej majzl... A trubkovej se 4 zoubky, kterej byl ještě tepelně upravenej a stejně se zoubky ulomili.... Takže opět pomohl tupej majzl a autogen) a po těchle zkušenostech už beru rovnou majzl :-D Jinak u xantie si opravdu můžeš rozhodit geometrii, když zapomeneš odpojit táhlo ke korektoru... Ohne se ti ten bazmek na stabíku a tudíž se rozhodi výška a tím i geometrie :-D takže v servise rovnou dělaj i geometrii, protože jsou tupci a standartně korektor nechávaj připojenej ke stabíku...
17:29:02
22.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Jo s tímhle mě dostal do kolen jeden servis kde jsem se ptal na možnost výměny spodního čepu na xantii (plus zavaření výfuku a ještě nějaká drobnost). No prý i s geometrii 2000kč. Jakou geometrii sakra? Jsem je poslal do háje když neví jak to vypadá tak ať na to raději nehrabou takovej lempl by tam leda něco posral.
17:10:04
22.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> Jarda/felda: tak to už si nepamatuju, jak přesně to tam je... Nevadí, vím jen že to má spousta keplů z PSA... Nevím přesně který... Každopádně na montáž je to absolutně na hovno, jediná výhoda je, že se nerozhodi geometrie...
16:44:31
22.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: No na kolika autech je fuk, ale je to na prd. No v autokelly (nejbližší obchod) jsem našel ten klíč za zhruba tři kila. Prodává ho víc obchodů, ale jinde bych musel řešit poštu. Podle toho návodu to nevypadá moc složitě
16:37:41
22.03.2014
Jarda/felda
-> Bagrr- máma mele Emu 22.03.14 16:24:22: 205 do toho netahej tam je klasicky čep v rameni (součást ramene)
16:24:22
22.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: tak ten čep je naskrz PSA stejnej od 205 až po xa :-D
15:35:10
22.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Aha no snad mě to nepotká. K tomu čepu jasně nebude to jednoduché, ale zas nepředpokládám mimořádné těžkosti. Na youtube jsem našel dobré video kde to sundává sice asi to podle mě není xantia, ale styl uchycení čepu je stejně debilní.

Peugeot, Citroen lower suspension Ball joint
13:38:18
22.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: což o to matku vždycky nějak vykurvíš, ale mě zarezl šroub v nápravnici, takže to byl největší průser... Nový šrouby jsem pro jistotu namazal celý grafitkou... Jo čep v těhlici je buď na autogen, nebo když to jakž takž jde, tak na majzlík... Většinou autogen :-D
12:59:10
22.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Já právě jiný ramena mám nachystaný (i čep řízení, spodní čep, kosti). Ještě musím teda sehnat nějaké nářadí jak povolit hlavně ten spodní čep. No a toho šroubu se taky bojím když ta moje mrcha měla klimu a bůhví jak dlouho tam ten kondenzát kapal. Taky nápad vyvést to do tohohle místa. Asi by měli kluci francouzští míň hulit když něco navrhují. Pokud to nepovolím běžným nářadím tak su v háji. Nemám to jak nahřát leda zapalovačem 3
12:54:45
22.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: nakonec jsem musel nahřát šroub do ruda a až pak povolil.... Je to u spolujezdce úplně u kastle... Matku jsem rozpůlil pomocí trhače matek (takej bazmek s dvěma hroty, který proti sobě utahuješ a tím matku roztrhneš)... Tenhle šroub o kterém mluvím, je pod odpadem kondenzátu z klímy a proto rád zarezá, jinak ostatní šrouby jsou bez problémů... Kdyby šel i tenhle jak ostatní, tak je výměna (když máš připravený jiný ramena jako já) na max hodinu...
12:27:44
22.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Hele zase bych měl dotaz. Na xanticlubu jsem si tě našel a četl a koukal na fotky a protože jedna věc se mě u mě bude taky brzo dít tak se chci zeptat na tohle co jsi napsal:

Nemam rad zarezly srouby a tuplem ne ty, na ktery se neda dostat flexou… Tak holt kvuli jednomu jedinymu zasranymu sroubu dneska pravy rameno a silent stabiku zustali puvodni… Zkusim vytahnout dremlika s rezacim kotouckem…

Mluvíš tam o sundání ramene a povolení těch tří šroubů, které ho drží? Jak jsi to nakonec vyřešil? Měnil jsem ramena na různých autech a právě když už jsem přišel na to kudy tak to většinou celkem šlo. Nejlepší byla omega. Na sundání jednoho šroubu na jedné straně jsem musel vzít nástave na golu na šroub a na to prodlužovací nástavce v množství takovém kdy jsem to celé dostal až na úroveň kdy se tam dala dostat ráčna a chytit to.
23:17:57
21.03.2014
Jarda/felda
-> Citr0nik 20.03.14 22:59:19: na bejvalej 306 sem to měl taky 3
22:38:25
21.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: zatím jen starý fotky plus to co je tady... Ono není až tak čím se chlubit :-D jde to pomalu a ještě pořád to ani auto nepřipomíná :-D líp řečeno je to svinská kitkára :-) zaprasená od prachu z broušení, hraje všema barvama... Měl jsem z ní vyndat kůži a koupit jinou a tuhle hodit ze skály :-D
22:32:36
21.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> U-Geen: tohle je poměrně svinsky pružný... Nejni to tak křehký jak jsem čekal... Vydrží to poměrně velký ohyby... A myslím, že pomocí decentního nahřátí horkovzduchem by šla i hodně dobře natvarovat....
22:31:33
21.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Nemáš někde fotoalbum jak to vypadá, jak pokračuješ? Jsem docela zvědav na tvoji pixlu vypadá to dost dobře.
22:15:31
21.03.2014
U-Geen
-> Bagrr- máma mele Emu: jj... ono je to teda u subarka dost utopeny, ale origo ma prave podobny plastve mam dojem - ja to mam takle, z tahokovu jsou i ty mrizky kolem mlhovek - spon to slo pekne tvarovat :) lh5.googleusercontent.com /-r7d9k_-hXPs/.../IMG_6847 .JPG
22:06:41
21.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> U-Geen: taky si říkám, že to vypadá líp jak tahokov :-) líp řečeno, vypadá to víc fabricky :-D



-> Citr0nik: nic jinýho mě nenapadá :-D to jsem naposledy viděl u tráboše co stal tři roky v kopřivach... Jinak jsem to nikdy neviděl :-D
21:03:32
21.03.2014
Citr0nik
-> ZdeněkH: no cisty okrem vika ventilov a odvodu oleja z turba.. ale neviem vobec ale nezda sa mi ze by tam sla voda.. je tam dekel aj z boku aj od spodku.. nerozumiem co to je a z coho? Nieje to z tej remenice? Z dajakeho oblozenia alebo z coho sa to sklada. 6

-> Bagrr- máma mele Emu: haah, kdeze.. 3
20:17:30
21.03.2014
U-Geen
-> Bagrr- máma mele Emu: to vypada fakt pekne... asi se placnu pres kapsu a poridim tuhle mrizku, s tahokovem, i kdyz cernym, to mam takovy laciny
upraveno 1x, naposled 21.03.2014 20:17:41
17:43:20
21.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
Maska již vyplněna.... Teď jen dokitovat a lak :-)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bagrr- máma mele Emu vložen 21.03.2014 17:43:20
12:51:01
21.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> Citr0nik: to je mech ne?
12:48:20
21.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: to je právě důvod, proč jsem nacpal ty písty k pantům... Ten plastík se mi právě taky nechtělo shánět :-D
12:00:54
21.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Hele na jednu věc jsem si vzpoměl co sháním, ale nechce se mi kupovat celý pytlík. Příchytku na tyčku kapoty. Od bejvalého majitele tam jsou drátky a vzpoměl jsem si na to dneska když podle zvyku kapotu dám naplno a pak najednou fůůů větříček a kapota dole.
11:58:49
21.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Citr0nik: Prosím tě ty naděláš takhle suchý a čistý motor bych chtěl mít. Mě z toho chčije z každé strany něco 3

Nemůže na tu řemenici někde třeba kapat voda a tohle je výsledek?
upraveno 1x, naposled 21.03.2014 11:59:38
22:59:19
20.03.2014
Citr0nik
chlopi nechcem sa vam sem motat do nacatych tem, ale preco a od coho mam zasratu remenicu na kluke od nejakeho zelenkasteho prachu? 6
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Citr0nik vložen 20.03.2014 22:59:19
17:00:23
20.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: vyzkouším obě... Když ani jedna nebude komunikovat, tak bude chybka asi někde jinde... Ale nejspíš bude tam, protože na relátka mi plus jde, relátka jsem dal stoprocentně funkční, takže problém může být pouze před relátkama, tzn bitron x čidlo... Přičemž čidlo jsem vyřadil, po vytáhnutí konektoru z čidla by měli větráky běžet na 2 rychlost oba a ono nic... Takže zbývá už jen ten bitron...
15:31:58
20.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Asi ani nic 3 Hlavně ať ti to šlape. Minimálně ta jednotka co jsem koupil v krabici by měla být funkční. Zatím všechno z ní fungovalo. Je to ta čistší 1 ta špinavější je z mého auta
Extreme Tyres