Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7800 příspěvků (zobrazeno 2801 až 2850) od 21.01.2010 do 19.09.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
21:45:21
08.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Už si chystám náhradní kabeláž na zapojení alá čidlo bez bitronu.

V balíku s náhradními ventilátory byl i kus kabeláže takže tu jsem si nechal a zatím z ní jen vyndal kousek z relátka k jednomu motoru. No a teď jsem identifikoval jednotlivé kabely a našel si dva, které by měli spínat podle teploty. Jednoduché jak facka. Ještě to čidlo najít někde.
21:37:15
08.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: tak vidíš3
21:14:12
08.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: no tam taky končíme. Blbost. Na poště mě čeká balíček. A v něm dáreček. Levé el. zrcátko plus ovladač a zase kousky kabeláže 3
21:06:55
08.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: a to jsme jen u fukarů chladiče40 3
20:51:45
08.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: 3 dík
20:47:26
08.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: zásahu do elektriky podle toho jak to tam teď aktalně máš, se stejně zásahu do kabeláže nevyhneš...
20:42:25
08.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Jo to jsem zahlídl ve schématech, ale zatím se tomu bráním z několika důvodů. Zase překopávat elektriku, koupě čidla cca 400kč. Že já do toho hrabal 3
20:10:30
08.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: na chladiči by mělo být 3 pinový čidlo aby to fungovalo bez bitronu... Každopádně je teď na tobě, jak to zapojíš... Když tam nebude klima, vyhodil bych bitron a sehnal to čidlo do chladiče...
20:05:52
08.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Našel jsem i pro naftu schéma.

3. snímač teploty chladící kapaliny, kontrolka a ukazatel teploty kapaliny

4. snímač teploty chladící kapaliny, regulační zařízení (Bitron)

5. snímač teploty chladící kapaliny, vstřikovací soustava

a ještě číslo 6 pro verzi bez klimy:

6. snímač teploty chladící kapaliny, ventilátor chladiče



Kurnik kdyby to fakt nevypadalo origo tak bych řekl, že to je takhle.



Ne mrdám na to. Zítra se k autu kouknu, ale spíš bude čekat na naftu
20:01:55
08.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: když mi to ještě fungovalo, tak opravdu stačilo jen odpojit konektor, žádný propojování a fukary běželi naplno... Knížka kecá... Jinak tři jsou proto, že frantíci jsou blázni... Jedno čidlo pro řj motoru, druhý pro bitron (když je klima, jinak je vynecháno a nahrazeno spínacím čidlem přímo na chladiči) a třetí pro budík na palubce...
19:57:25
08.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Jo a nejlepší je schéma chladícího okruhu kde je popis kde co je a tam (jen výcuc): 2. termospínač, 3. termospínač. Takže v podstatě máš dva a jsme v prdeli. Nákres je pro benzíny a nevím jak moc se to liší u nafty. Já mám ze strany chladiče dvě nějaká čidla u filtru a termostatu a zezadu třetí. Počet odpovídá tomu jako u benzínu, ale rozmístění ne.
19:54:04
08.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: mám taky tři čidla u termostatu... Btw to tvoje mi připadá, že vyhořel ventilátor a odpálil pojistku při bouračce a došlo ke zkratu, tak to někdo měl snahu předělat na tu jednodušší variantu... Nebo někdo napáchal chladič z bezklímy a snažil se to nějak dát dohromady....
19:53:32
08.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Hele teď jsem na hajzlík číst si knihu Jak na to Xantia. A náhodou jsem otevřel kapitolu 4.5 sice o benzínových motorech, ale prý nafta je na tom stejně a tam píší toto:

Ke kontrole ventilátoru chladiče odpojíme kabel termospínače a pomocí přemosťovacího spínače ho spojíme s palubní sítí. Chod ventilátoru musí být výrazný, zároveň však klidný a plynulý.



Takže je asi fakt třeba přemostit ho. Jen teda nevím jak a než riskovat problém počkám si na nový týden na naftu a prubnu to klasicky
19:35:55
08.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Nevím no jako u mě může být chyba v milionu věcí, ale tipuju, že jsem odpojil správné čidlo. Nevím jak to má benzín, ale na naftě u termostatu kde je palivový filtr jsou tři čidla, ale jen jedno má dva dráty. Do dvou zbylích vede vždy jen jeden kabel. To se dvěma je hnědé. Napadlo mě zkusit zítra vzít dráty z čidla na chladiči. Nevím ale jestli je spojit. Asi jo. Ono ty dráty sice vypadají jak z fabriky, ale zároveň jakoby do toho někdo hrabal. Jeden drát na tom čidlu na chladiči je obyčejný faston a druhý je taky faston, ale aspoň krytý. No zkusím je propojit a uvidím co to udělá.

Bitron nevím jestli je špatný. Nevím jak bych ho otestoval. Prvně jsem chtěl napsat, že je určitě ok protože po zapnutí zapalování a zapojení baterky jsem po chvíli někde z té strany slyšel cvaknutí relátka. Pak mi došlo, že já blbec mám naftu takže to bylo nejspíš vypnutí relátka pro žhavení.
17:56:56
08.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: jo ještě k tomu zkoušení, opravdu stačí odpojit čidlo... Žádný klemování... Ale barvu si opravdu nepamatuju... Btw zkoušel jsem teď u svýho a fukary nefučí... Takže mě čeká taky rozborka a zjištění co to může bejt... Nejspíš umřel bitron... Protože do odstávky fungovalo vše bez problémů...
16:08:35
08.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Ale fakt mě sejří ta nafta už jsem to chtěl konečně vyzkoušet. Ale dva kiláky na benzinku už dneska nejdu. To vědět když jsem šel pro pojistku vzal jsem sebou kanystr. V pondělí bude otevřena bližší benzinka
16:03:07
08.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Já už zámek měl venku, ale nějak jsem neměl odvahu jít dál do pružinek a kuliček takže na to prdím.



Jo jo krutě. Kdyby aspoň člověk něco věděl, našel ve schématech, ale tohle je děs. Nevíš pomalu co je z výroby a co dodělávka. Jsem třeba na baterce našel přidaný plusový kabel vedoucí do relé žhavení. Proč ho tam někdo přidal? Jaký má důvod? To už dnes člověk nezjistí. Stačilo mi když jsem zjistil jak nějaký dement uchytil přepadové hadičky na pístnicích vpředu. V pístnici je dirka že jo. a k tomu se pomocí takového stahovacího vehementu přichytí přepadová hadička. Nějaký debil je chytil vedle a z pístnic to teklo normálka ven. Samozřejmě kola poleptaná a zjevně i dlouhodobě protože někdo přehodil zadní dopředu takže poleptaná jsou i vzadu i když tam nic neteče. No fakt děs. Zase si říkám stálo mě to auto osmičku, nikam jsem pro to nemusel daleko jezdit a jezdí za pár šušňů nafty což oproti předchozí omeze 3,0 s automatem je kurnik rozdíl
15:24:17
08.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: zámek bude zarezlej... Nevím jak se demontuje na kufru vložka, ale rozebrání samotné vložky (já měl problém s řidičovou) jsem provedl dle článku na xaklubu a naprosto nádherně funguje...



Jinak ta elektrika u tebe je hodně krutě dolebaná...
12:32:21
08.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Taki jsem dneska naslepo montoval ty ventilátory zpět. Naslepo protože nebyla možnost je zkusit. Hnědý konektor u filtru i když jsem vytáhl neudělal nic (někde jsem četl něco o přemostění nevím). Tak jsem si řekl zkusím to teda holt natočit a nechám to brumlat. Došla nafta.

To je den co?



No aspoň jsem dneska sehnal velkou pojistku k motoru pro druhý ventilátor a začal jsem to skládat. Celkem to jde až na občas něco ulomeného 3 i díky mně. Šrouby zatím sedí spíš mi chybí sem tam nějaká matička takže aspoň dávám nové. Teď si budu hrát přes zbytek víkendu s pravým světlem. Je tam ulomený spodní držák a jiné se mi nechce kupovat jen kvůli téhle hovadině.



Zajímavá byla ale jiná věc. Hledal jsem na chladiči nějaký otvor kde by mohlo být čidlo na ventilátory. Otvor jsem tak nějak našel. Je v něm čidlo a vedou k němu dráty (dva). A podle opletení kabeláže je to původní. Přitom když se dívám na schéma tak pro verzi s bitronem vidím jen čidlo s číslem 8008 což je prý termistor teploty chladící kapaliny (klimat.). Tak jest psáno a jiné čidlo tam není.

Nemám odvahu už v tom víc šťourat. Jo mít garáž a prostory jako Bagrr tak jdu do toho rozložím čumák komplet a jdu po elektrice jak slepice po flusu, ale dělat to venku v podstatě na ulici a být odkázán na počasí a vandaly kdepak raději ne. Už takhle, že když je odpojená baterka a rozebraný čumák tak kapotu jsem sice udělal aspoň na jeden zámek, ale kufr nezamknu. Nevím jestli je tam jen jiná vložka zámku, ale klíč sice zasunu, ale už neotočím a tedy nezamknu-neodemknu.
20:31:07
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Už vidím jak přijdu do autorizáku 3

Já: Dobrý den mám citroena xantii r.v.95 1,9td a chtěl bych vědět k čemu jsou ty velké pojistky u motoru.

Autorizák: Cože? Xantia? To ještě jezdí? Zkuste muzeum. Případně-nejsme informace a za 500 Vám to tedy zkusíme zjistit

3 3 3



Na poradně jsem našel tuhle větu:

Jinak ta řada blíž ke kabině pak zleva ovládání osvětlení (40A), pojistková skříňka (80A), bezp. systém (40 A), bezp. systém (60A).

Zítra za světla kouknu jestli ty hodnoty pojistek sedí, ale stejně by mě zajímalo v mém případě jaký kurnik bezpečnostní systém, že potřebuje dvě maxi pojistky 40A+60A. Jediná bezpečnostní věc co v tom autě byla je klávesnice imobilizéru a tu jsem vyškubl a dal poličku (stejně to bylo směšné).
upraveno 1x, naposled 07.03.2014 20:32:09
20:19:38
07.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: čoveče, tak ani v origo návodu nejni k čemu maxi pojistky jsou... Je tam napsáno že se máš obrátit na autorizák :-/
15:28:58
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Právě že velké pojistky jsem tam nenašel. Ano pojistky u motoru jo, ale ty velké ne
15:24:14
07.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
btw pojistky jsou popsaný v článcích na xaklubu... Mám zato že i velký
15:23:11
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Mě to přišlo spíš jako 3 než jako J, ale budiž, ale dlabu na to. Vrátil jsem ho zpátky
15:19:56
07.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH - zrušená registrace 07.03.14 14:28:18: tak to netuším, leda dohledat ve schématech podle toho čísla j483 nebo co to tam je...
15:17:15
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Já su vůl jak kráva. Jdu zjistit to zapojení do auta. Vložím baterku a čumím po hnědém konektoru u filtru. Nacházím. Jak se odjišťuje? Už nijak už ho stihl někdo ulomit a je jen nasazen (já fakt ne).

Odpojuju konektor teploty a připojuju motor.

A co?

A nic.

Já zapoměl na relátka a bez nich to jaksi fakt nejede.

Takže zítra další kolo. Nechce se mi už dneska ven.
14:47:20
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Co někteří pod pojmem termospínač dokáží prodávat je mi záhadou aneb termostat je termospínač, ale nevím co spíná 3

www.autopotreby-pm.cz/pro duct/.../236700
14:34:22
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
ty krávo já budu za spamera



Čumím na ty schémata. S bitronem a bez a v podstatě stačí z Bitronu sundat dva kabely a připojit je na to čidlo v chladiči a k čidlu ještě přivést kostru a milý Bitron bude f pi*i. To není špatný nápad vyloučím tím debilní jednotku. Musím mrknout kolik stojí to čidlo.
14:29:50
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Jo ještě dotaz nevíš neviděl jsi někde popis pojistek co jsou u motoru? Nemyslím ty malé klasické co máš i uvnitř v autě, ale takové ty velké s velkými hodnotami 40A, 60A, 80A. Jsou označené jen písmeny A až H. Já zatím zjistil jen, že E a F jsou sahary 40A každá.
14:28:18
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Na záslepku mrknu a uvidím. S tím odpojeným čidle na staré poradně xantiaclubu je psané v jednom tématu zelené čidlo, ale někde jsem taky četl hnědé. Holt nejsem jen já barvoslepý 3

A s těma jednotkama jasně ten centrál je taky na houby. Spíš jsem narážel na to kolik jich je celkově různě po autě. Já jsem rád, že nemám kastlík a řídící jednotku ještě u motoru jak se nalévá kapalina do ostřikovačů. Naštěstí jsem si s centrálem poradil jednoduše. Napíchl jsem ho do magického voka u stropu.



Ale podívej se co kousek auta to nějaká jednotka. Relátko poznáš to je max 5 kontaktů, ale co třeba tohle? Dvě řady kontaktů v jedné 4 a ve druhé 5 kontaktů a co to je? Nikdo neví a neporadí

betaraybill.rajce.idnes.c z/Xantia
14:21:07
07.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: Btw jednou jednotkou to mělq řešený až X2 a taky nejni vo co stát :D Než jsem vykoumal jak napojit uni centrál s dálkou k textoní řj, tak jsem si málem odpálil celý auto :D
14:19:54
07.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: Tak mě tak napadá, máš u chladiče na vodu v nějakým dolním rohu na boky záslepku? Jestli jo, atk na férofku vyřadit bitron a zapojení předělat na to jednodušší, kdžy tam nemáš a neplánuješ mít klimu :-) Stačilo by sehnat to čidlo do chladiče a bylo by po problému :-) Jinak na zkoušku jestli fungujou sahary a zapojení bitronu by mělo stačit odpojit hnědý čidlo u termostatu při zaplým klíčku zapalovaní (tedy doufám že si správně pamatuju barvičky :D) Eventuálně jestli máš jeden bitron v záloze, byl bych vážný zajémce :D Tady nejni k sehnání a ten můj je jaksi mrtvej, díky tomu, že auto stálo bez předku jen s kapotou asi tři roky venku na dešti a sněhu...
13:19:14
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> haso: Ale zase ještě to jde. Hele tyhle blbosti jsou pro mě hračka když to tak vezmu. Spíš nesnáším motorové a karosářské problémy. Karosářský problém mě sice taky čeká (klasická bolest xantií u LZ dveří), ale jinak to ujde.

Měl jsem i slušná auta kde jsem za celou dobu jen lil benzín, ale to je takové odcizení se od toho auta. Takhle se v něm hrabu, nadávám na konstruktéry, ale jsem v podstatě šťastný.

Bohužel problém je, že nejsou lidi-fóra kde by ses zeptal takže si tu povídám jako blázen a sem tam mi přiletí Bagrr poradit s trochou co ví.



Jako můj poslední dotaz na citroeny.cz dá se odmontovat klima a jaké můžou být problémy? Keců 4 prdele a jen, že ničím dobré auto a podobně. Přitom klima stejně nefungovala a mám obavy, že i kdybych vyměnil údajně vadný díl (vadný díl udal prodejce) tak se najde jiný problém a náplň mi uteče a budu se s tím jen srát. Tak jsem při demontáži sahar urval chladič klimy, kondenzátor a pár trubek od toho a k tomu. No a zůstal mi i jeden volný konektor co vedl do kondenzátoru a zajímalo mě jestli můžu vyhodit relátka co jsou pro klimu a jestli se nemůže zadřít klimakompresor a přervat řemen když je potrubí otevřené a můžou tam jít nečistoti a jakože půjdou. Jedna trubka je pomalu jako nasávání otevřená přímo vpřed. Asi seberu sestřenici modelínu a nacpu to tam 3 No a relátka a pojistky mě zajímali protože v tomhle autě není jedna centrální řídící jednotka, ale plno podjednotek tzv. Bitron. Jedno na dojezd okna u řidiče, jiné pro řízení sahar(y) - asi jen jedné a další takové ptákoviny.
13:08:12
07.03.2014
haso
-> ZdeněkH: stym autom mas veru radosti...
13:00:32
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Ufiky uff. Tak jsem si vzal k autu svazek z ventilátorů co mi dnes došel a šel k autu. Už doma jsem si vytipoval dva kabely k chybějícímu ventilátoru a opatrně ho z patice vyndal abych to nepoškodil. Podařilo se. U auta jsem pak porovnával svazek z mého auta a ten nový. Stačilo u mě přepojit dva kabely a dva nové k motoru připojit a mělo by to fungovat.



Neměl jsem sebou ventilátory ani měřák tak jsem nic nezkoušel. Hlavně se musím ujistit o tom, že vím jak je spustit. Na xantiaclubu jsem se dočetl cosi o tom, že by se mělo vyjmout jedno čidlo u termostatu. Nechce se mi na místě čekat a točit motor abych to zahřál.



Mimochodem docela mě překvapila velikost obsahu chladící kapaliny. U motor TD dosahuje snad stejné hodnoty jak u starých škodovek s motorem vzadu. U TD to je 9l. Fujtajbl.



No snad to bude fachat a přes víkend to složím.

Dokonce jsem přišel na jeden spínač jak ho vyštipnout co jsem našel při demontáži. Sice nevím kam pokračuje motorovým prostorem, ale spíná kostru a jelikož byl spínač obalený izolačkou aby byl zmáčknutý tak jsem ho vystřihl a kabel připojil rovnou pod kostřící šroub. No to je fuk jen tak si píšu blbosti.



No jo, ale kde o víkendu seženu velkou pojistku? Sakra. Se mi nikam nechce.
12:12:05
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Tak PPLko doručilo. Jsou v tom teda oba ventilátory i tři relátka a kousek kabeláže, ale ta končí hned na konci plastu. Trochu teda tápu v tom jestli to bylo nebo nebylo řízené bitronem. Rychlým pohledem jsem ali zjistil jednu věc a to, že relátka a motor jsou zapojené do kříže. Tedy abych to ujasnil. Levé horní relátko ovládá pravý motor a naopak pravé horní relátko ovládá levý motor. Plus tedy ještě to prostřední relé. No aspoň mám nějakou srovnávací kabeláž a možnost si zkusit hrát.

A vytáhnul jsem si kousek chybějící kabeláže od motoru k relátku co jsem neměl.

A včera jsem taky zjistil možný další důvod proč si s tím někdo tak blbě hrál u mě v autě. Je přepálená ta velká pojistka u motoru co ovládala jeden motor a zrovna ten co tam už není. Jsem zvědav jestli to místní prodejny dílů budou mít a za kolik. V GESu nebo GM jsem je nějak nenašel.
08:13:48
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: No podle fotky co mám k dispozici byli ty sahary z auta co mělo klimu takže by to mohlo být stejné a správné. Uvidíme dnes mi to bude PPLko doručovat. Celý komplet obou i s nějakou elektrikou a relátky s dopravou za 680kč což je lepší než jiní a nebo i soukromníci.
11:56:22
06.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: toť otázka, jak tam ta kabeláž bude, když tam bude. Jestli tam bude bitronova či ta jednodušší...
10:02:26
06.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Bože na té elektrice se fakt někdo vyřádil. Neměl jsem moc času, ale ze dvou velkých pojistek u motoru E a F by z každé mělo jít na jedno relé napětí. Relé myslím ty pomocná označovaná ve schématu A a B. Kdepak někdo do toho hrabal důsledně. Z jedné pojistky jde na správné relé vodič, ale z druhé pojistky jde místo toho do relátka C do kterého z těch pojistek nemá nic vést.

Relátka odpojená a měřil jsem to bez baterie jen s měřákem na bzučák (odpor).

No doufám, že v tom kompletu co dojde s ventilátory (snad už dnes) bude i dostatečná kabeláž abych to mohl sflikovat.

Jo a jedna z těch velkých 40A pojistek pro ventilátory byla spálená.
18:17:48
02.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: V poho, když vim, poradim :-)

To první schéma nejspíš bude pro auta bez klimy se spínacím čidlem na chladiči... Tudíž odpadá bitron...

A to druhý je přesně to co ppotřebuješ :-)

A když to tak sleduju a koukám na ty fotky, co jsi nahodil, tak někdo vyřadil relátko první rychlosti a překutal to tak, aby fachala jen druhá rychlost a tudíž větrák běžel rovnou naplno (když je tam jeden, tak ať se snaží že :D :D
upraveno 1x, naposled 02.03.2014 18:20:49
17:24:38
02.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Na novém schématu jsou dvě věci co by mohli ovlivňovat zapnutí a chod ventilátorů.

Číslo 8008 a 8010.

Ve vysvětlivkách je:

8008 - termistor teploty chladící kapaliny (klimat.)

8010 - skříňka teploty chladící kapaliny



Což jak chápu já a i podle jednoduchosti je 8008 čídlo a 8010 podle množství káblíků onen Bitron.

Co ty na to souhlasil bys?



Neber to nějak špatně já spíš potřebuju dostat myšlenky ven a jelikož jsem doma sám nemám komu to ventilovat. Teda jedině že bych mluvil na psa
17:11:45
02.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Že já se s tím seru na palubce mám místo na volné vypínače tak seženu vypínače a budu to zapínat ručně jak to dělají škodovkáři před kopcem 3 3 3
17:10:18
02.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
To už je podle mě lepší ne? Ale nemám sílu to teď hned začít študovat. Jsem si tu začal předtímhle objevem malovat zapojení podle svého a najednou mi to došlo a práce k ničemu 3
17:09:07
02.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Uááááááááááááááááááá já už z toho magořím v tom moři schémat co mám aby se prase vyznalo. To studuju a čumím do toho a najednou mi dojde to co píšeš. Kde je bitron nebo nějaká jednotka na určení rychlosti nebo něco i pro klimu. No začnu listovat dopředu a dozadu a objevím tohle
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od ZdeněkH - zrušená registrace vložen 02.03.2014 17:09:07
16:46:31
02.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: Z toho tvýho schématu jsem nějakej jalovej... Tam nejni vůbec bitron :-O Ale relátka tam jakž takž rozpoznat jdou který je který...

Typuju to následovně: 1500A moje levý nahoře (tvoje demontovaný)

1500B moje pravý nahoře (tvoje taky pravý nahoře se zelenou paticí)

1500C moje dolní (tvoje taky s černou paticí) na to jde jako na jediný relátko 5 kabelů
16:33:47
02.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Na houby u toho schématu je označení jen A a B, ale který je který těžko říct. Plus teda to zpřeházení levého a pravého. A prostě celkově mi tam chybí nějaké kabely. Jediné co nacházím je právě přefiknutý a sletovaný jeden tlustý kabel a na tom usuzuju, že je to zpřeházené protože na tom schématu je jeden motor s kabelem číslo 155 a druhý 154. Já tyhle dva mám u relátek sletované.
upraveno 2x, naposled 02.03.2014 16:36:08
16:32:46
02.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Já zatím studuju tohle schéma a porovnávám se stavem co je v autě. A vrakáč? Taky už mě to napadlo, ale zdejších vrakáčů moc není a jsou docela drahé. Nejblíž mám asi Eurovrak Holubice (50km)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od ZdeněkH - zrušená registrace vložen 02.03.2014 16:32:46
16:01:22
02.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: Tak něják nákres, jak to je u mně co směřuje nahoru pokračuje do svazku společně se silovými kabely, nejspíš k bitronu a motorům... Červený a zelený kablíky jsou poměrně slabý...



Jak tak koukám, jak tu elektriku máš doprsenou, vyplatilo by se ti vyrazit na vrakáč a vzít celej předek (brejle, saharu a kabel svazek s bitronem a to pak následně nějak napáchat na auto...)



Jinak kulopera mám zato že prodával Bobo co kus to cca 2800,-
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bagrr- máma mele Emu vložen 02.03.2014 16:01:22
upraveno 1x, naposled 02.03.2014 16:03:50
15:28:08
02.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Škoda no. Ono je to těžké koho se ptát. Fakt hrozně mrtvé fórum/fóra. Dřív to ale tak nebylo podle mě když jsem měl první Xantii a fungovala stará poradna.

No a to zapojení je hroznej bastl nevím kdo to tak blbě zapojoval.

V podstatě kabeláž od třeba levého motoru je zapojena k pravému relátku.

A samozřejmě kabeláž od pravého motoru k levému relátku je fuč.

A teď jen přemýšlím jak to nejlépe zprovoznit a lítám kolem toho celý den. S elektrikou si rozumím tak napůl, ale čtení schémat je právě pro mě španělská vesnice.



Další věc na hovno je ta, že sice mám nějaké schéma, ale nevím k jaké motorizaci ani jestli se mezi sebou zapojení lišilo podle motorů a rokama. Už jsem takhle narazil na pojistkách. Podle schématu jedu, jedu a kurnik jiná hodnota. Hmm ovládá fakt co píší? Hmm ne. Raději to vrátím zpátky.



To samé díly. Ti lidi si snad myslím, že když mají doma takovou starou plečku jako jsou dneska už Xantie tak za to vyrejžují zlato. Blbej ventilátor jeden kus za 800+pošta. No to snad upadli. Nové je taky tragédie. Našel jsem jenom celý komplet tedy plast ve kterém drží a oba ventilátory za cenu přes 3500kč.

Dostali mě i v Citroenu. Jsem se přes mail ptal na kolik vyjde nové kulopero a kryt rozvodů na 1,9TD. Kulopero 5000kč a kryt rozvodů je třídílný a celkem 2000kč 9 Vyměním obě kulopera a kryt rozvodu a převýší kupní cenu auta 3 3 3 A to nejen mého v podstatě je to i víc než půlka Jiříkova krasavce
14:38:31
02.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: čoveče až tak to rozebraný nemam. S elektrikou nejsem kamarád :-) jinak podle toho jak tam mám poskládaný relátka (dvě spínací jedno přepínací) byto mělo být horní relátka pro ventilátory a spodní by mělo přepínat mezi 1 a 2 rychlostí...



-> Jirik_Tuňák1983: vole, já sice mám rakev, ale zato jsem postoupil z šádiny... Každopádmě poslední xm s 3.0v6 24v by se mi líbilo.
Extreme Tyres