Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7800 příspěvků (zobrazeno 2951 až 3000) od 21.01.2010 do 19.09.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
00:46:22
11.10.2013
Jarda/felda
-> spartra 10.10.13 21:25:18: u 1.9d je to snadný za startérem (je lepší ho vyndat) je díra na 8mm kolík, vačka a čerpadlo se aretuje 8 šroubem 1
21:25:18
10.10.2013
spartra
že se ptám, když dělate spojku zx 1,9d - berlingo 1,6 16v daváte převodovku pryč?

jakej je postup u rozvodů? zakladní nastavení, kolík pro dolík a tak
19:08:02
10.10.2013
Jarda/felda
-> Hřib 29.09.13 01:03:53: nakonec je prasklá vložka 9 9
01:03:53
29.09.2013
Hřib
-> Jarda/felda: kamarád ho měl, zprvu dal nové těsnění, přetlakovat a srovnat hlavu, pak dal i "novou" hlavu, nakonec měnil blok, do té doby mu to vždy do 5000km fouklo...
21:22:14
28.09.2013
Jarda/felda
ax 1.4d tlakuje sundal sem hlavu - rovná, těsnění nevypadá špatně co s tim ? křivej blok ?



ax na to prej trpěli, jak se to uvařilo hned se zkřivil blok 8
12:58:48
28.09.2013
Kuladmin
Tak kolegovy umrelo vysokonapetovy trafo na xenon v P308. Nevite jsou leva vs prava strana stejny? A kde to splasit? V P to sice umeji ale se slevou skoro za 10klacku.

EDit: tak to vypada ze jina varianta nez nove v P asi ani neni takze dava dohromady 10-ku.

Ja ho varoval kdyz to kupoval.
upraveno 1x, naposled 02.10.2013 21:39:15
12:34:58
28.09.2013
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> MerHanz: Petr to rozdělal, vyčistil, promazal a zatím to chodí.
11:58:53
28.09.2013
MerHanz
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : tak už jsi to pokoumal ??? Oni se celkem často přidíraj potvory. Většinou tomu předchází hlučnej chod v malejch otáčkách
20:38:55
17.09.2013
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Uvidíme ve čtvrtek, díky za rady. 4
17:41:15
17.09.2013
Kocvin
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Pokud je zadřený dá se opravit.. Vyměnit pouzdra a promáznout. Pokud je spálený tak sháněj jiný..
16:57:28
17.09.2013
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
A dá se to opravit nebo musím schánět nový?
16:51:32
17.09.2013
darklord
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : zadrety motor ventilatoru, alebo prerazene vinutie.
16:50:00
17.09.2013
Kocvin
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Podle mě bude ten ventilátor přidřený..
16:44:39
17.09.2013
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Poradí mi prosím někdo s ventilátorem topení na 306?



Včera při cestě tam fungoval a při cestě zpátky nastartuju a ventilátor neslyším... zahýbu kolečkem (je to ten s plynulou regulací) a nic.

Dneska kontrola všech pojistek, někde jsem našel že je na něj relátko první zprava v horní řadě v pojistkovce pod volantem, taky OK (zkusil jsem ho i prohodit s jiným).

Pak jsem rozdělal ten kryt pod palubkou před spolujezdcem a došel si pro multimetr. Jestli jsem to správně pochopil, tak se to reguluje tím, že tam jde z jednoho drátu 12V a z druhýho něco proti a výsledek napájí větrák proti kostře (třetí kabel). To podle měření funguje, ale netočí se.

Všimnul jsem si ale, že když to nechám zapnutý, tak se kabel, konektor a těleso větráku zahřívají (procházejícím proudem?).

Napadá někoho, kde je příčina a nějaké řešení?

Díky.
15:46:33
19.08.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> Bagrr- máma mele Emu 22.07.13 20:18:58: kva jsi blbej ze si se do toho rizeni poustel... jezek v kleci hadr a jako bonus trubkohadice in da prd*l.... a novy rizeni tam dostat no je tam tak z pulky a dal nende... jo asi bude muset rameno dolu a snazsi to bude od ridice...
15:40:23
19.08.2013
ZdeněkH - zrušená registrace
Ty jo nikdy bych neřekl, že studeňáky na přístrojovce tak potentujou tachometr. Do víkendu zlobil čím dál víc ani pomlácení už nepomáhalo a jezdil jsem naslepo jen podle otáčkoměru. No tak jsem se o víkendu nasral budíky vytáhl a dle fotky jsem si našel špatná místa a proletoval to a přidal trochu cínu a ejhle dneska budíky fungují celý den.
00:00:48
17.08.2013
Petr Volfik
-> Pavel P@nkáč: Jo točí se pořád. Dneska jsem zjistil že od toho rozvodu + nad ŘJ ten kabel ke startéru byl nějakej špatnej. Dycky když jsem za něj zatahal tak to chcíplo a začlo takhle blnout. Udělal jsem jinej, i k altiku. Relátko už necvaká ale pořád to strašně chcípe. Tak uvidim co zejtra ještě s tim no.
22:23:32
16.08.2013
alpin
Keď sme pri renaultoch , mne nechce štartovať scénic , 1,9 dTi 72kw , ráno prídem k autu a naštartujem až na 4.-5. pokus , potom už chytá fajn.. po dlhšej dobe jak stojí tak nechce chytať

( nafta nepadá , točí to ako keby naprázdno a po neurčitom pokuse chytí na brnk )
22:02:29
16.08.2013
Pavel P@nkáč
-> Petr Volfik: a cerpadlo se toci furt kdyz ho podrzis? jestli ne tak ho zkus na primo...
22:10:18
15.08.2013
Petr Volfik
-> Nwkt: To jsi mě potěšil.1
21:28:05
15.08.2013
Nwkt
-> Petr Volfik: Nevim, to jsou francouzi, tam může bejt vyhořelý ovládání levýho zadního okýnka a bude to dělat tohle
21:16:51
15.08.2013
Petr Volfik
-> Nwkt: To je taky možnost, ale zase mě zaráží to, že když už to po těch asi 2 minutách nejede, a zapne se klíček, tak cvaká to relátko od palivovýho čerpadla. Kdyby blblo immo tak by to mohlo dělat taky?
14:27:23
15.08.2013
Nwkt
-> Petr Volfik: A co immo?
14:24:03
15.08.2013
Petr Volfik
Potřebuju radu kdo by věděl:

Renault Megane Scenic 1.6 starej 8mi ventil r.v.98 .

Ráno to nastartuje, jede to tak 2 minuty a chcípne, začne cvakat relátko na palivový čerpadlo. To když podržim aby čerpadlo běželo, tak to stejně nenaskočí.

Diagnostika "prej" napsala snímač otáček na klice. Dal jsem novej a pořád stejný.



Po čem pátrat? Kamarád řikal že ty auta jsou bolavý na pojistkovky a studeňáky. Jelikož to nejede a to relátko ovládá řídící jednotka, tak si myslim že by to mohla bejt i ta. Nebo někde kabeláž...

Za každou radu budu rád, asi začnu tou pojistkovkou. Třeba tam někde mizí i proud k relátku i třeba ke vstřikum a proto to nejede.
19:34:23
09.08.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : zacatecni planovani :-D ale pojedu nad 150%
19:25:37
09.08.2013
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bagrr- máma mele Emu: 3 A v jaký jsi etapě?
18:35:32
09.08.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Ja jedu na desetiletky :-D
15:15:36
09.08.2013
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Nwkt: Koncem příští pětiletky... a pak už následují jen samá pozitiva! 3
upraveno 1x, naposled 09.08.2013 15:15:54
03:03:22
06.08.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> Nwkt: nekdy jo :-D
20:14:54
05.08.2013
Nwkt
-> Bagrr- máma mele Emu: To taky někdy pojedo jo? 3
20:09:06
05.08.2013
Bagrr- máma mele Emu
ehm... na hrubo :-)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bagrr- máma mele Emu vložen 05.08.2013 20:09:06
17:44:31
28.07.2013
Bagrr- máma mele Emu
kva to je hic... tak dnes akorat vymeneny palivovy cerpadlo a stary po vycisteni a kompletaci ulozim jako zalozni... a dneska na to kaslu... chtel sem puvodne natahnout i novy vedeni, ale v tom paraku je clovek zlitej za pul hodiny i mezi pulkama...
21:27:34
27.07.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: uz jen picoviny jako hranaty m svetla predni apod... musim to projit...
21:17:58
27.07.2013
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: sem si rikal kdyzs to varil ze by to bylo stejny, ale verilsem ze to mas vykoumany :-) nu a vono prekvapeni...

jinak kdybys mel neco rozumnyho na sades, tak to se jeste treba da zaskladnit...
19:03:06
27.07.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: no bude to boj :-D Postavit auto zpatky na kola, provest zde vyskladneni dilu (vsechno ocelovy in da srot, plastovy ekolikvidace).... Napr troje dvere na xa break, zadni vrata, apod... zadni naprava na r19... nejaka ta picovina na skudku... no mraky picovin :-D Ado toho jeste zabydlovani... no masakr :-D
18:55:56
27.07.2013
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Ach tak no tak to hodně štěstí a nervů. Stěhování jsem v posledních pár letech zažil hodně a brrrrr už nechci pěkně děkuju
18:54:19
27.07.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: ba ne pane, stehovani (spolu s tou dobou jiz manzelkou) do podnajmu... tudiz absolutne padaj moznosti delani na aute, skladovani dilu apod... STK me vubec netankuje, na tu to pujde az bude hotovy... Ta uz je pul roku po terminu :-D
upraveno 1x, naposled 27.07.2013 18:55:57
18:51:20
27.07.2013
Bagrr- máma mele Emu
kuy francozsky... Tak to co se zda na prvni pohled absolutne totozny, totozny opravdu neni... Vysvetlete mi nekdo proc ty mrzaci udelali konec lemu jinej u kratky jak u dlouhy? Naraznik proste nesedi... Jsou dve reseni, bud orezat naraznik, nebo si pohrat se svareckou a plechem... asi me jebne... kdybych to alespon tusil, tak shanim blatasy z dlouhy... kva a to jsou to lemy z dvojky v luxusnim stavu..
18:48:33
27.07.2013
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Práce nebo STK? S STK to tak nehoří. Já naposledy jezdil autem snad půl roku bez stk protože jsem na to zapoměl a neuvědomil si to. Až když jsem ho chtěl prodat jsem to zjistil. Práce to je jiná kvůli práci jsem s autem taky posledně fofroval když mi chcípl altík. Bez šťávy jaksi nefunguje ani nafťák a bez altíku jaksi xantia nefunguje vůbec 3
18:03:38
27.07.2013
Bagrr- máma mele Emu
nojo panove, mam malinko sibenicku... do konce srpna musi byt auto provozuschopne... (minimalne dojezdu 10km po ose)
17:35:07
27.07.2013
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: ze bych se na tonevy... vedro neskutecny
17:24:16
27.07.2013
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Se ti divím v tomhle hicu vůbec cokoliv dělat. Já chtěl původně lepit kousek nárazníku, ale prdím na to. A to mi stojí auto ve stínu
17:20:13
27.07.2013
Bagrr- máma mele Emu
Tak, obe tehlice, ramena, silenty stabiku a veskere horni ulozeni motoru vymeneno :-) v tomhle paraku nejde oradne nic delat, tak akorat rozmyslim jak dal...
21:35:28
25.07.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: to rikam porath, zaklad za strizliva a domysleni po 4 litrech bozole...
09:49:22
25.07.2013
ZdeněkH - zrušená registrace
Pi*o ty napínáky a styl vedení klíňáku snad vymýšlel ožralej frantík v pátek večer.

Věc první při studování obrázků. Když je klimakompresor tak je altík pod čerpadlem. Když není tak je altík nad čerpadlem. Když je altík pod tak na něj při našem stáří aut kape sem tam LHM což je super věc.

Další věcí je onen zázračný napínak při klimakompresoru (verze bez něj ho nemá). Po prostudování knihy jsem si myslel ok všechno vím jde se na to. Rádoby zajišťovací kolik jsem vyrobil z ohnutého šroubováku. Druhým velkým šroubovákem posunu napínák a snažím se vsunout kolík což je práce pro gynekologa (nikam není vidět a dělá se po hmatu). Když už tam je tak jdu dolů a nasadím klíňák. Přidělám spodní kladku, napnu řemen a jdu nahoru oddělat kolík. Nastartuju a ejhle co se stane? Klíňák zase skočil vedle. Tak znova. Zde je chvilka pro vzývání boha či co protože po stejných krocích a nastartování najednou klíňák drží kde má (snad na delší dobu).

Nejsmutnější je to, že jelikož nejsou love (prašule) tak jsem musel nasadit ohoblovaný a použitý klíňák takže mě to čeká zase. Navíc mi přijde, že ta napínací kladka i při maximálním utažení štelovací kladky nějak moc kmitá a bojím se přeskočení.



Jo a když si vzpomenu udělám fotku jak vypadá kryt rozvodů. Z toho by totiž jeden chcal smíchy. Kus plechu, který se dá snadno odehnout a podívat na rozvoďák. Okolo další kousky tentokrát plastového krytu rozpraskaného
18:05:26
24.07.2013
Bagrr- máma mele Emu
tak, tehlice ma novy lozisko i cep... s lisem a autogenem otazka pul hodiny :-D To bude dyl schnout barvicka :-D Takze tehlice jde zpatky do auta nejdriv zejtra... Premyslim jak dal... Zda se na to dnes uz vykakat ci se zkusit vztekat s tim rizenim... asi si spis usetrim nervy, v praci jich bylo dost...
20:30:57
22.07.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: jj musi krvacet...
20:24:05
22.07.2013
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: takze krev ven?
20:18:58
22.07.2013
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: jj nekde to tam bylo... co si pamatujt, tak se musi vovolit volantovka, sundat kriz, povolit dve trubky, dva srouby co drzi rizeni a rizeni vytahnout doprava smerem ke spolujezdci :-D
19:17:01
22.07.2013
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: to tam je? ani nevim...
Extreme Tyres