Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7826 příspěvků (zobrazeno 6201 až 6250) od 21.01.2010 do 10.11.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
21:44:44
01.11.2010
alpin
-> Matthes, záškodník z TechWebu: aj niektore renolty sa vydarili...
21:42:06
01.11.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

Starší Seaty mě nepřijdou neatraktivní na koupi. To spíš z těch novejch bych si asi nevybral, možná Ibizu nebo Exeo.

Třeba takový Toledo II je podle mě dosud jeden z nejlíbivějších sedanů (kam se hrabe VW) a Toledo I je zase stará škola, která má taky něco do sebe. Navíc jsou Seaty z celýho koncernu nejlevnější.



EDIT: Chvíli mi trvalo, než z toho OOOO seplo relé, to bych taky bral... 47
upraveno 1x, naposled 01.11.2010 21:42:59
21:31:14
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Kdyz koncern, tak ne seat no. VW, OOOO bych bral 3
21:30:24
01.11.2010
palinator
-> U-Geen:

Odpad koncernu... f TDI co hustě táhne vocpoda.14
upraveno 1x, naposled 01.11.2010 21:30:47
21:03:57
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> U-Geen: 3
21:02:15
01.11.2010
U-Geen
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to rozhodne
21:02:10
01.11.2010
Targa
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 52 52 52
19:24:36
01.11.2010
Kaprof-Pisařík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To teda 47 47 4
19:02:19
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
No radsi francouze (ne renolt) nez odpad koncernu 3
19:00:57
01.11.2010
Nwkt
-> petr s: 47 47 47 3
19:00:15
01.11.2010
petr s
-> Bagrr- máma mele Emu: Ale zase někteří je už nechcou vidět
19:00:11
01.11.2010
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Já přešel z xanty na korejce 1
19:00:01
01.11.2010
Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: Je to tak taky už jen jedině citrouše/peg čí švéda :o)
upraveno 1x, naposled 01.11.2010 19:00:46
18:58:14
01.11.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: kdo jednou má francouze, nechce koncern ani vidět... Většina majitelů xa přechází buď na c5 bo na seveřana v70 či s60... Či z citruse na puga a naopak... Prostě už z komfortu nesleví:-D
22:42:38
31.10.2010
Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: Tak na kilometry nekoukám tomu u ojetiny bez diagnostiky stejně neveřim ale jinak když koukám na fotky tak pan majitel je na frantiky nějakej ujetej :o))
22:24:15
31.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: jj... Z povrchovky se po zevrubném pátrání a zjišťování stala kopa kitu a dost hulvátská oprava... Prostě klasický připravení na prodej v čr...
22:22:14
31.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: což o to, vypadá pěkně... Ale fotky strašně klamou... A další dle mě absolutně nereálná věc je těch 115t km... Nafta se kupuje proto aby jezdila... Počítám že bude mít tak 280t minimálně...
22:16:15
31.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Proč proboha? 9 To je na tu utopenou?
22:14:11
31.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: neni zač... O karosářských dílech bohužel nevím... Na jaro se též začnu pídit... Budu potřebovat zadní lemy blatníku na xantii...



edit: leda zkusit boba, zda by neměl či by nevěděl, kde sehnat...
upraveno 1x, naposled 31.10.2010 22:16:53
21:46:00
31.10.2010
spartra
-> Bagrr- máma mele Emu: děkuji chlapče můj takměř vlastní157

podepřel sem motor 2 špalíky. už je venku.

povolit řízení, řázení, stabilizátor, silentblok motoru dolní, ramena, povolit 6 šroubů - 2 se zlomily, pomocný rám je venku240



dají se sehnat nový šrouby k pomocnému rámu? ty 2 co jsou u poděbhů + misky se závitem co se přidělává do karoserie?

dají se sehnat na tyhle paštiky karosářský díly - u podlahy zespod je U výztuha?

nebo tam musím strčit jekláček?



Nikde sem tyto díly nenašel
upraveno 1x, naposled 31.10.2010 21:48:46
13:25:30
31.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: to mi tak připomnělo, jak se u mladý mění vozový park... Z mnoha němců zůstal už jen jeden a to služební octavia... Jinak samej francouz... Citroen berlingo, saxo, xsara picasso, 406, 205... :-D
13:19:28
31.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: total olej u boba : www.autodilyhulin.cz



ohledně nápravnice, spadne jen nápravnice, motor drží na dvou silentblocích nahoře a do nápravnice je chycenej jen jedním proti pohybu dopředu/dozadu... Motor ti v autě zůstane, ale je lepší ho prichytít po povolení spodního silentbloku k chladičovce kusem provazu, aby se ti nezhoupl dozadu...
00:51:37
31.10.2010
Kaprof-Pisařík
-> spartra: Tak mě by zrovna tahle motorizace stačila 4
21:14:57
30.10.2010
VeTeV
-> Targa: ty vole 3
19:14:31
30.10.2010
Targa
19:14:16
30.10.2010
Targa
dnes došlo k upgradu na xantii .. skoro to nehoukalo... zjistení.. jedna houkačka už ani nemohla... takže byla nahrazna jednou trošku starší... škodovák pozná.... už to houká fajne
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Targa vložen 30.10.2010 19:14:16
17:45:41
30.10.2010
spartra
-> Kaprof: mno až na ten motor 1,9 td, záleží jakej máš styl co vozíš,

v zx máme 1,9d jede to, nebyl to úplně správnej výběr pro nás, td sme moc nechtěli, nevíš jak se k tomu kdo choval.



dotaz další, citroen zx 1,9d: když povolím 4 šrouby co držej rám motoru, spadne na mě motor s převodovkou, nebo se někde opře? potřebuju tam něco zavařit dík
16:52:12
30.10.2010
Kaprof-Pisařík
sauto.cz/detail-inzeratu/ .../8425722



Co na ní řikáte pánové mně se líbí :o)
10:53:17
30.10.2010
AZmotor
-> spartra: předepsaný je myslím 5W40 nebo 10W40, levný a spolehlivý by měl být třeba Q8 10W40 na netu za nějakých 470kč 4L a nebo Total 7000 asi o 5kč na litr dražší.. u Castrolu se platí hodně za reklamu
08:46:50
30.10.2010
spartra
-> VeTeV: tak myslím 5w-40 nejsme si jist, ano maj nedaleko v citroenu za 440 kč/l261

mě jde o to jeslti to má cenu shánět nebo šáhnout po tom co je pro mě dostupnější.
23:13:47
29.10.2010
VeTeV
-> spartra: já předpokládám, že to bude Quartz 10W40 od Totalu - to maj vsude 3
22:47:15
29.10.2010
spartra
se tu napíčm se svým dotazem, jaký olej motorový do citroena 1,6 16v:

total - je problém sehant , nejspíš přes internet za rozumnou cenu

castrol - dal by se sehnat nedaleko s nějakou slevou, otázka jak dlouho

liqui moly - tam je dostupnost bez problémů
09:43:22
29.10.2010
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: -> Jirik_Tuňák: nataženo do infuzního setu a už při prvním nasátí jsem věděl, že strach byl zbytečnej - modrá je dobrá... pro jistotu jsem to obalil pěkně do igelitu a vrznul na noc do mrazáku a pohoda - vím, že bylo mícháno do -35 takže to by mělo letos přežít jak prd a nikdo to naštěstí nevypustil :-))



posléze jsem dojel na místní malou, ale super myčku - proběhlo vyluxování, následně opalch kastle, ruční umytí, opět oplach, navoskování a auto i po těch šrámech vypadá opět k světu... holt ta obouhaná kapota a přední nárazník moc krásy nedělají, ale lepší jak drátem do oka :-)



ještě jsem pokecal s nějakejma pseudobenešovákama (před 8 lety se přistěhovali z Praglu) - měli trojkového Golfa v kombalu s TDi - maník se chtěl projet citrusem s hydrou tak jsem mu to umožnil se slovy, že už to není rozhodně tak jak by mělo býti (prý uvažuje právě o Xantě v kombálu pro ženu)... projel se kolem Bene, vylezl ven a řikal - hned bych to vyměnil, to moje je proti tomu kostitřas jak prase... ale jezdí denně do Prahy do práce a todle by ho sežralo 4 každopádně pro ženu super auto - tak jsme mu ukázal tipische bolístky těchto aut a maník byl potěšen a říkal, že se těší jak malej až to ženě koupí 3
upraveno 1x, naposled 29.10.2010 09:44:06
23:13:59
28.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> AZmotor: Na obdobnou věc dojel zmíněný níže. Tomu se navíc kousnul zadek.
23:08:23
28.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> AZmotor 28.10.10 23:02:50: Jo to je možná příčina.4
23:02:50
28.10.2010
AZmotor
-> Tuner#2: ve skutečnosti má 99% VTS abs nebo omezovače brzdného učinku na zadek ale tyhle soutěžní to mají odpojené nebo uplně odstraněné... pak to takhle dopadá.....
22:19:35
28.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: Zato žlutá obludka ano. 3
21:50:23
28.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s 28.10.10 16:40:47: Moc příkladně se to nechová. 5
18:24:24
28.10.2010
Kaprof-Pisařík
-> AZmotor: moc pěkné4
18:17:04
28.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> petr s: Jeden obch. zástupce, kterého znám rozstřelil soutěžní Saxo VTS, matně si vzpomínám, že trefil aj i polní mostek na trati a nakonec se to po opravě ještě prodalo do Němec. 1
17:20:19
28.10.2010
petr s
-> Jirik_Tuňák: Vyklepeš a prodáš jako zánovní auto
17:19:12
28.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> petr s: Půjde to ještě vyklepat? 1 Jinak u Saxa se můžu vždycky rozsypat z těch předních ramen přímo v kastli bez nápravnice. 8
17:06:19
28.10.2010
AZmotor
tož tak nějak:
Saxo VTS 16v 0-200 Km/h
16:40:47
28.10.2010
petr s
-> Jirik_Tuňák: Dej taky co se nepovedlo
GSMP Sopot 2010 - Krzysztof Steinhof - Citroen Saxo VTS - BIG CRASH
16:35:56
28.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
1

saxo 2 vtec




-> AZmotor: A tady něco o ovladatelnosti.

Derrape Saxo VTS en Rallysprint de Onda


Romo en Shalymar 2007, IMPRESIONANTE..!!
16:01:59
28.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> AZmotor: Je to moc hezký auto. Na frantíky trpím. Šak dívej, jestli jsi ještě neviděl u mě v kartě.



Karolína (Saxo) a ségra (P205) 1

img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/6964_2010-10-09_ 11-19-13_43.jpg





img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/6964_2010-10-09_ 11-23-17_12.jpg
upraveno 1x, naposled 28.10.2010 16:03:19
15:52:38
28.10.2010
AZmotor
-> Jirik_Tuňák: sebelepší škodovka taková aby se sní dalo jezdit každý den jako s tímto se vůbec nemůže chytnout v žádném směru... a to vše prosím se spotřebou kolem 7 litrů...6
15:01:03
28.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> AZmotor: Tak si ho hleď a pečuj o něj, ať dlouho vydrží. 4

Proto mám taky srandu z toho, jak furt někdo mele, jak má škodovka skvělý jízdní až hyper závodní vlastnosti. 1 Kdežto jiný auto to má už v základu s poloviční nebo čtvrtinovou investicí. 3
14:35:18
28.10.2010
AZmotor
-> Jirik_Tuňák: ma to 114 tisíc, podle stavu a neposkákaneho tachometru si myslím že to i sedí, motor i za studena jen šumí.. v srpnu dovezeno z rakouska
14:33:29
28.10.2010
AZmotor
-> Jirik_Tuňák: no právě, na to sem nebyl z rapida zvyklý, protože se ti když jedeš 100 zdá jakoby jsi jel ve škodovce 50.. tak sem myslel že jedu pomalej a najednou to v dost prudké zatáčce doleva ustřelilo tak sem to reflexivně kontroval a hned se to zase krásně chytlo, ani sem neubral plyn.. nejvíc mě překvapilo když sem jel do kopce 4plný tak v 4 a pul tisících se tomu nějak nechtělo a kámoš za mnou mi s 1,5 nissanem docela stíhal na plnou trojku, tak sem zjistil že ono se tam musí jít taky do trojky a točit tak 5,5-7 tisích aby to jelo na plno.. trojka v omezovači je totiž 150km/h a 4 až 190km/h, což ovšem neni problém protože je to tam opravdu hned..9
Extreme Tyres