Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7740 příspěvků (zobrazeno 6201 až 6250) od 21.01.2010 do 15.05.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
21:32:19
25.10.2010
afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ved sa pytam, neasi ... ale v podstate, prestrcit to oko na filter a mat dostatocne dlhy klinak, tak je vyhrane ...
21:31:52
25.10.2010
VeTeV
-> Targa: no a já tento 3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 25.10.2010 21:31:52
21:29:46
25.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> afro100 25.10.10 21:19:59: Voe ty tam na fotce nahore nemas sani a dole trubky na LHM 3
21:29:34
25.10.2010
VeTeV
-> Bobesh: to tam jistě matthes ani nemá :-))



klíňák nás nenapadl a když si vemu jak jsem to musel povolovat šroubovákem násilím, tak to bylo utažený na hulána jak prase 8
21:29:03
25.10.2010
Targa
tent oil jsem volil
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Targa vložen 25.10.2010 21:29:03
21:19:59
25.10.2010
afro100
-> afro100 25.10.10 21:07:50: takto nejak to myslim ... staci vzat stary klinak, zmacknut v polke, prelozit jednu polku za druhu, cim vznikne take oko, nasadim na filter a potiahnem ... treba to ale nasadzovat tak, aby som pri planovanom pohybe si to oko okolo filtra stahoval ...



robim to tak stale na roznych autach (R19 1,8 ; R megane 1,6 16v, p 406 1,9 TD, rozne motory skoda s plnoprietokom) a je to OK ...



povolovanie hýr
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od afro100 vložen 25.10.2010 21:19:59
21:18:11
25.10.2010
Bobesh
-> petr s 25.10.10 20:50:19: 3 3 3

-> VeTeV: -> Matthes, záškodník z TechWebu: A třípackovej převodovanej povolovák na ráčnu vás nenapadl?
21:17:22
25.10.2010
palinator
-> Targa:

Castrol - uhoď jako prašť...
21:15:33
25.10.2010
Targa
abyste se s toho TOTALU neposrali...3 nebudu tam davat total diesel 10W40 kterej tam ma bejt když je auti zvyklí na plnou 5W40 ... total je pouze firma s umluvou u citrona...



mám tam CASTROL Magnatec Diesel 5W-40 .. určo lepší jak total...



ohledne filtru.. umístěn zeshora... vemu ruku vemu smirek a nic vic nepotřebuju a bezproblemu je filtre dole... a v podstate mi nic neepřekaželo...
21:07:50
25.10.2010
afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: -> VeTeV: a starym klinakom by to neslo ?
21:06:38
25.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Mlhovky no, vo co jako jde, kde je problem?3 3 Ale ten filtr nesel ani mejma, ani medvedima rukama 8
upraveno 1x, naposled 25.10.2010 21:06:55
20:54:50
25.10.2010
VeTeV
-> petr s: a to matthes má - pro mě to moc není, já mam ruce jak medvěd 3 viz ty mlhovky a výměna žárovek, kde je to pro celej xantia klub noční můra... pro Matthesa práce na minutku
upraveno 1x, naposled 25.10.2010 20:55:32
20:50:19
25.10.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Na některé místa musíš mít ruky jak hajzlovej pavouk
20:48:31
25.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: No to jo 3
20:47:41
25.10.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale stejně ti francouzi jsou na infarkt
20:46:04
25.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Dyk jo 112
20:44:09
25.10.2010
VeTeV
-> petr s: pravda - blbec by to rozsekal a nepovolil nic 2
20:42:36
25.10.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu 25.10.10 20:39:44: To jsem zase neřek
20:40:32
25.10.2010
VeTeV
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale poradili jsme si - a to je hlavní 3
20:40:08
25.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Zlaty BMW 2,5TDs s tou vlozkou a plastovym klobouckem.
20:39:44
25.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> VeTeV: Vidis to, nakonec sme blbci my 3 3
20:38:53
25.10.2010
petr s
-> VeTeV: Tam je místa ještě dost Jsou i horší
20:35:28
25.10.2010
VeTeV
-> petr s: dy´t je tam strašně málo místa - nevím vždy mě stačila ruka na vše 4
20:26:45
25.10.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tam není žádný problém povolit
20:25:25
25.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák: Voe nevim s tim retezem... 9



-> VeTeV: Vykoumat ten filtr pro fobii s 6 hranem jesi pude a nazdar 1
20:18:21
25.10.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: když máš auto zvedlé, pod autem kastról s oilem a ve filtru díru, jezdí se špatně 3
20:17:23
25.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Tož kupte v Baumakse. 3

To mi připomnělo, že je kámoše, kterýmu jsem olej dělal vždycky já a dva roky u mě nebyl. 3
upraveno 1x, naposled 25.10.2010 20:17:52
20:15:42
25.10.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: ten jsme neměli - tak to šlo na hulána 4
20:13:33
25.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Targa: Tohle je super. Pak se dělá výměna oilu pěkně. Taky mi to vždycky šickí závidějó, když mě vidějó. 3 Ale ten Total jsi měl dát.



-> VeTeV: Já filtr povolím tím řetězovým povolovákem na filtry. Ten se dá mezi trubkama nasadit akorát na šířku řetězu a po kousíčkách povolovat.
upraveno 1x, naposled 25.10.2010 20:13:51
19:17:46
25.10.2010
MerHanz
-> VeTeV: Taky jsem mu o tom totalu řikal :)
17:57:20
25.10.2010
VeTeV
-> Targa: koukám je čas na výměnu oilu - kde to ma posranej filtr? taky tak šikovně jako ten můj verk? - tzn dole pod sáním mezi spletí hadic?



měl jsi dát Total :-)
upraveno 1x, naposled 25.10.2010 17:57:33
17:37:47
25.10.2010
Targa
teréní vůz1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Targa vložen 25.10.2010 17:37:47
17:37:23
25.10.2010
Targa
dnes proběhla výměna oleje
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Targa vložen 25.10.2010 17:37:23
15:56:01
25.10.2010
havlik
-> VeTeV: kde co?:D3
15:03:12
25.10.2010
VeTeV
-> havlik: jetsli je to jako v Xante - tak tam je svorka s dvema kablikama pripojena k motoru - tusim u me zelena - a jelikoz si rikam, ze tydle auta vyuzivaji stejne dile nebude do asi o nic jiny :-))
14:51:46
25.10.2010
havlik
-> VeTeV: nemam tušení ale řekl bych že je někde vypadlej nebo vytrženej kabel k motorku po tý opravě
14:38:34
25.10.2010
VeTeV
-> havlik: to bude stejny jak xanta ne?



-> Matthes, záškodník z TechWebu: no umím - já když si vzpomenu na tu šlamastiku než jsme došli na to jak, co, kde, proč a nač :-)) jen pro tvoje info - opravdu je motorek obousměrný a podle toho hází zadek, či předek - docela šikovný řešení proč mít jen jeden motorček :-)
14:33:54
25.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
ODstrikovace umi Vetef1
14:26:02
25.10.2010
havlik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: pokud chces delat francouzký den:) tak se hlásim chtlě bych rozchodit ostřikovače3
14:25:23
25.10.2010
VeTeV
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no to je to samé 3
14:02:32
25.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Jo mlhovky nejdou, to musis rozebrat pul auta... :-D



Ale 405 nechci destruovat, nybrz opravit :( udelame zas francouzsky den.
09:38:22
25.10.2010
VeTeV
tak chtěl bych tímto strašně moc poděkovat Matthesovi za vydatnou pomoc a zázemí při opravě vemblouda...



už první činnost - výměna oil filtru přinesla do našich řad neklid a nejistotu - místa pomálu, nebvlo jak uchytit, utaženo jak prase... nejprve mírné poklepávání ze strany Matthesa, následně má destruktivní činnost s řádným úderem a proražním filtru :-)



následovala oprava předních mlhovek - dle komentů na Xa klubu jsem do role opraváře pasoval Matthesa - má menší ruku a měl by míti vetší šanci - ale nečekal jsem, že se položí na zem a vytáhne spokojeně objímku i se žárovkou s úsměvem na rtech - čuměl jsem jak puk... bohužel zde nadešlo první z překvapení pseudoopravy pana klempíře - mezi koncovkou a objímkou musí být ještě cosi (asi nějaká plechová propojka) - Matthes nahradil měděným vodičem patřičnem sklepaným ...



já mezitím rozchozoval ostřikovače - paráda zde se opravdu klempíra taky vyřádil - natáhneme hadici do podbehu - to musí stačit... nadešlo menší laborování, zkoušení která hadička kam, nakonec zapojení a instalace zpětných ventilků, aby ostřikovač stíral ihned...



následoval slet opravy zadního stěrače - již ho někdo rozebíral, byl promazán a nýty uřezány a nahrazeny šroubky - ovšem i tak osička přirezla...k tomu po několikerém zkoušení zjištěno, že chybí kostra - a ejhle - kablík přelomen - zjištěno, že již někdo opravoval i kablík výhřevu zadního okna stylem na prasáka - rozebrání tedy svazku kabeláže, odštípnutí kdesi u zadního sloupku, nastavení a spojení pomocí krimpl kleští... Matthes opět ukázal řádnou dávku trpezlivosti při protahu drátků...



zadní ostřikovač pouze ucpán - takže pročištěno a maká jak má (no teda čůrá jak má - dělá vám to to samé?)



výměna žárovek u osvětlení táhel topení - hurá maká...



no a jak je přidělán plast podběh a jak se mistři nesrali ani se zapojením bočního blikače a naférovku se žárovka klimbala v podběhu, nebudu raději popisovat - zasloužili by za tuto prasárnu vytahat za ptáka... pak jsme ještě debordelizovali klubo drátů vedoucí k jednotce a dali tam konečně kryt a sláva - auto zase funguje jak má... chybí jen ta stahovačka....4



kdo to dočetl až sem, dostane pohlavek :-)) ještě jednou díky Matthes a těším se na destrukci 405ky .-)
upraveno 1x, naposled 25.10.2010 09:40:43
20:48:16
24.10.2010
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: 24.10.10 14:24:34 Ten s Ferrari takovej tragéd proti němu3
19:09:05
24.10.2010
Hurdis
-> Bobesh: Až dá ten slalom bez kola na předku, kouknu po bazarech. 1
19:01:32
24.10.2010
petr s
-> Bobesh: Ale to je špatná tříkolka
19:00:57
24.10.2010
Bobesh
Citroën GS Advert
18:59:51
24.10.2010
Bobesh
Ono stačí i tenhle kousek-který auto tohle dokáže?
Citroen GS running with three wheels. 2
18:13:17
24.10.2010
MerHanz
-> Jirik_Tuňák: ty káávo, to je slušnej nářez a šofér srdcař.
14:24:34
24.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Ještě jednou, i když zde už bylo. Chutné vlastnosti Activky.

Hodně jsem litoval, že jsem nepořídil Xantíka V6.



Crazy car Drifting. Xantia en vrac circuit d'Alès.
09:12:10
24.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Bobesh: jo jo, zadní stěrač už mám taky za sebou... Rozebrán, vyčištěn, namazan, složen, znova rozebrán, znova složen a pak do auta s ním... Ponaučení pro příště ten plastověj bazmek pod víkem opravdu má být pod víkem a ne že ho po složení motorku najdeme vedle na ponku:-D
Extreme Tyres