skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
21:33:28
25.10.2010
25.10.2010
alpin
-> afro100: musi byt hladky alebo moze byt aj zubkovany ?
21:32:19
25.10.2010
25.10.2010
afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ved sa pytam, neasi ... ale v podstate, prestrcit to oko na filter a mat dostatocne dlhy klinak, tak je vyhrane ...
21:29:46
25.10.2010
25.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> afro100 25.10.10 21:19:59: Voe ty tam na fotce nahore nemas sani a dole trubky na LHM
21:29:34
25.10.2010
25.10.2010
VeTeV
-> Bobesh: to tam jistě matthes ani nemá :-))
klíňák nás nenapadl a když si vemu jak jsem to musel povolovat šroubovákem násilím, tak to bylo utažený na hulána jak prase
klíňák nás nenapadl a když si vemu jak jsem to musel povolovat šroubovákem násilím, tak to bylo utažený na hulána jak prase
21:19:59
25.10.2010
25.10.2010
afro100
-> afro100 25.10.10 21:07:50: takto nejak to myslim ... staci vzat stary klinak, zmacknut v polke, prelozit jednu polku za druhu, cim vznikne take oko, nasadim na filter a potiahnem ... treba to ale nasadzovat tak, aby som pri planovanom pohybe si to oko okolo filtra stahoval ...
robim to tak stale na roznych autach (R19 1,8 ; R megane 1,6 16v, p 406 1,9 TD, rozne motory skoda s plnoprietokom) a je to OK ...
povolovanie hýr
robim to tak stale na roznych autach (R19 1,8 ; R megane 1,6 16v, p 406 1,9 TD, rozne motory skoda s plnoprietokom) a je to OK ...
povolovanie hýr
21:18:11
25.10.2010
25.10.2010
Bobesh
-> petr s 25.10.10 20:50:19:
-> VeTeV: -> Matthes, záškodník z TechWebu: A třípackovej převodovanej povolovák na ráčnu vás nenapadl?
-> VeTeV: -> Matthes, záškodník z TechWebu: A třípackovej převodovanej povolovák na ráčnu vás nenapadl?
21:17:22
25.10.2010
25.10.2010
palinator
-> Targa:
Castrol - uhoď jako prašť...
Castrol - uhoď jako prašť...
21:15:33
25.10.2010
25.10.2010
Targa
abyste se s toho TOTALU neposrali... nebudu tam davat total diesel 10W40 kterej tam ma bejt když je auti zvyklí na plnou 5W40 ... total je pouze firma s umluvou u citrona...
mám tam CASTROL Magnatec Diesel 5W-40 .. určo lepší jak total...
ohledne filtru.. umístěn zeshora... vemu ruku vemu smirek a nic vic nepotřebuju a bezproblemu je filtre dole... a v podstate mi nic neepřekaželo...
mám tam CASTROL Magnatec Diesel 5W-40 .. určo lepší jak total...
ohledne filtru.. umístěn zeshora... vemu ruku vemu smirek a nic vic nepotřebuju a bezproblemu je filtre dole... a v podstate mi nic neepřekaželo...
21:07:50
25.10.2010
25.10.2010
afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: -> VeTeV: a starym klinakom by to neslo ?
21:06:38
25.10.2010
25.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Mlhovky no, vo co jako jde, kde je problem? Ale ten filtr nesel ani mejma, ani medvedima rukama
20:54:50
25.10.2010
25.10.2010
VeTeV
-> petr s: a to matthes má - pro mě to moc není, já mam ruce jak medvěd viz ty mlhovky a výměna žárovek, kde je to pro celej xantia klub noční můra... pro Matthesa práce na minutku
20:50:19
25.10.2010
25.10.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Na některé místa musíš mít ruky jak hajzlovej pavouk
20:48:31
25.10.2010
25.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: No to jo
20:47:41
25.10.2010
25.10.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale stejně ti francouzi jsou na infarkt
20:46:04
25.10.2010
25.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Dyk jo
20:44:09
25.10.2010
25.10.2010
VeTeV
-> petr s: pravda - blbec by to rozsekal a nepovolil nic
20:42:36
25.10.2010
25.10.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu 25.10.10 20:39:44: To jsem zase neřek
20:40:32
25.10.2010
25.10.2010
VeTeV
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale poradili jsme si - a to je hlavní
20:40:08
25.10.2010
25.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Zlaty BMW 2,5TDs s tou vlozkou a plastovym klobouckem.
20:39:44
25.10.2010
25.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> VeTeV: Vidis to, nakonec sme blbci my
20:38:53
25.10.2010
25.10.2010
petr s
-> VeTeV: Tam je místa ještě dost Jsou i horší
20:35:28
25.10.2010
25.10.2010
VeTeV
-> petr s: dy´t je tam strašně málo místa - nevím vždy mě stačila ruka na vše
20:26:45
25.10.2010
25.10.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tam není žádný problém povolit
20:25:25
25.10.2010
25.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák: Voe nevim s tim retezem...
-> VeTeV: Vykoumat ten filtr pro fobii s 6 hranem jesi pude a nazdar
-> VeTeV: Vykoumat ten filtr pro fobii s 6 hranem jesi pude a nazdar
20:18:21
25.10.2010
25.10.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: když máš auto zvedlé, pod autem kastról s oilem a ve filtru díru, jezdí se špatně
20:17:23
25.10.2010
25.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Tož kupte v Baumakse.
To mi připomnělo, že je kámoše, kterýmu jsem olej dělal vždycky já a dva roky u mě nebyl.
To mi připomnělo, že je kámoše, kterýmu jsem olej dělal vždycky já a dva roky u mě nebyl.
20:15:42
25.10.2010
25.10.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: ten jsme neměli - tak to šlo na hulána
20:13:33
25.10.2010
25.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Targa: Tohle je super. Pak se dělá výměna oilu pěkně. Taky mi to vždycky šickí závidějó, když mě vidějó. Ale ten Total jsi měl dát.
-> VeTeV: Já filtr povolím tím řetězovým povolovákem na filtry. Ten se dá mezi trubkama nasadit akorát na šířku řetězu a po kousíčkách povolovat.
-> VeTeV: Já filtr povolím tím řetězovým povolovákem na filtry. Ten se dá mezi trubkama nasadit akorát na šířku řetězu a po kousíčkách povolovat.
19:17:46
25.10.2010
25.10.2010
MerHanz
-> VeTeV: Taky jsem mu o tom totalu řikal :)
17:57:20
25.10.2010
25.10.2010
VeTeV
-> Targa: koukám je čas na výměnu oilu - kde to ma posranej filtr? taky tak šikovně jako ten můj verk? - tzn dole pod sáním mezi spletí hadic?
měl jsi dát Total :-)
měl jsi dát Total :-)
15:56:01
25.10.2010
25.10.2010
havlik
-> VeTeV: kde co?:D
15:03:12
25.10.2010
25.10.2010
VeTeV
-> havlik: jetsli je to jako v Xante - tak tam je svorka s dvema kablikama pripojena k motoru - tusim u me zelena - a jelikoz si rikam, ze tydle auta vyuzivaji stejne dile nebude do asi o nic jiny :-))
14:51:46
25.10.2010
25.10.2010
havlik
-> VeTeV: nemam tušení ale řekl bych že je někde vypadlej nebo vytrženej kabel k motorku po tý opravě
14:38:34
25.10.2010
25.10.2010
VeTeV
-> havlik: to bude stejny jak xanta ne?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no umím - já když si vzpomenu na tu šlamastiku než jsme došli na to jak, co, kde, proč a nač :-)) jen pro tvoje info - opravdu je motorek obousměrný a podle toho hází zadek, či předek - docela šikovný řešení proč mít jen jeden motorček :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no umím - já když si vzpomenu na tu šlamastiku než jsme došli na to jak, co, kde, proč a nač :-)) jen pro tvoje info - opravdu je motorek obousměrný a podle toho hází zadek, či předek - docela šikovný řešení proč mít jen jeden motorček :-)
14:33:54
25.10.2010
25.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
ODstrikovace umi Vetef
14:26:02
25.10.2010
25.10.2010
havlik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: pokud chces delat francouzký den:) tak se hlásim chtlě bych rozchodit ostřikovače
14:25:23
25.10.2010
25.10.2010
VeTeV
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no to je to samé
14:02:32
25.10.2010
25.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Jo mlhovky nejdou, to musis rozebrat pul auta... :-D
Ale 405 nechci destruovat, nybrz opravit :( udelame zas francouzsky den.
Ale 405 nechci destruovat, nybrz opravit :( udelame zas francouzsky den.
09:38:22
25.10.2010
25.10.2010
VeTeV
tak chtěl bych tímto strašně moc poděkovat Matthesovi za vydatnou pomoc a zázemí při opravě vemblouda...
už první činnost - výměna oil filtru přinesla do našich řad neklid a nejistotu - místa pomálu, nebvlo jak uchytit, utaženo jak prase... nejprve mírné poklepávání ze strany Matthesa, následně má destruktivní činnost s řádným úderem a proražním filtru :-)
následovala oprava předních mlhovek - dle komentů na Xa klubu jsem do role opraváře pasoval Matthesa - má menší ruku a měl by míti vetší šanci - ale nečekal jsem, že se položí na zem a vytáhne spokojeně objímku i se žárovkou s úsměvem na rtech - čuměl jsem jak puk... bohužel zde nadešlo první z překvapení pseudoopravy pana klempíře - mezi koncovkou a objímkou musí být ještě cosi (asi nějaká plechová propojka) - Matthes nahradil měděným vodičem patřičnem sklepaným ...
já mezitím rozchozoval ostřikovače - paráda zde se opravdu klempíra taky vyřádil - natáhneme hadici do podbehu - to musí stačit... nadešlo menší laborování, zkoušení která hadička kam, nakonec zapojení a instalace zpětných ventilků, aby ostřikovač stíral ihned...
následoval slet opravy zadního stěrače - již ho někdo rozebíral, byl promazán a nýty uřezány a nahrazeny šroubky - ovšem i tak osička přirezla...k tomu po několikerém zkoušení zjištěno, že chybí kostra - a ejhle - kablík přelomen - zjištěno, že již někdo opravoval i kablík výhřevu zadního okna stylem na prasáka - rozebrání tedy svazku kabeláže, odštípnutí kdesi u zadního sloupku, nastavení a spojení pomocí krimpl kleští... Matthes opět ukázal řádnou dávku trpezlivosti při protahu drátků...
zadní ostřikovač pouze ucpán - takže pročištěno a maká jak má (no teda čůrá jak má - dělá vám to to samé?)
výměna žárovek u osvětlení táhel topení - hurá maká...
no a jak je přidělán plast podběh a jak se mistři nesrali ani se zapojením bočního blikače a naférovku se žárovka klimbala v podběhu, nebudu raději popisovat - zasloužili by za tuto prasárnu vytahat za ptáka... pak jsme ještě debordelizovali klubo drátů vedoucí k jednotce a dali tam konečně kryt a sláva - auto zase funguje jak má... chybí jen ta stahovačka....
kdo to dočetl až sem, dostane pohlavek :-)) ještě jednou díky Matthes a těším se na destrukci 405ky .-)
už první činnost - výměna oil filtru přinesla do našich řad neklid a nejistotu - místa pomálu, nebvlo jak uchytit, utaženo jak prase... nejprve mírné poklepávání ze strany Matthesa, následně má destruktivní činnost s řádným úderem a proražním filtru :-)
následovala oprava předních mlhovek - dle komentů na Xa klubu jsem do role opraváře pasoval Matthesa - má menší ruku a měl by míti vetší šanci - ale nečekal jsem, že se položí na zem a vytáhne spokojeně objímku i se žárovkou s úsměvem na rtech - čuměl jsem jak puk... bohužel zde nadešlo první z překvapení pseudoopravy pana klempíře - mezi koncovkou a objímkou musí být ještě cosi (asi nějaká plechová propojka) - Matthes nahradil měděným vodičem patřičnem sklepaným ...
já mezitím rozchozoval ostřikovače - paráda zde se opravdu klempíra taky vyřádil - natáhneme hadici do podbehu - to musí stačit... nadešlo menší laborování, zkoušení která hadička kam, nakonec zapojení a instalace zpětných ventilků, aby ostřikovač stíral ihned...
následoval slet opravy zadního stěrače - již ho někdo rozebíral, byl promazán a nýty uřezány a nahrazeny šroubky - ovšem i tak osička přirezla...k tomu po několikerém zkoušení zjištěno, že chybí kostra - a ejhle - kablík přelomen - zjištěno, že již někdo opravoval i kablík výhřevu zadního okna stylem na prasáka - rozebrání tedy svazku kabeláže, odštípnutí kdesi u zadního sloupku, nastavení a spojení pomocí krimpl kleští... Matthes opět ukázal řádnou dávku trpezlivosti při protahu drátků...
zadní ostřikovač pouze ucpán - takže pročištěno a maká jak má (no teda čůrá jak má - dělá vám to to samé?)
výměna žárovek u osvětlení táhel topení - hurá maká...
no a jak je přidělán plast podběh a jak se mistři nesrali ani se zapojením bočního blikače a naférovku se žárovka klimbala v podběhu, nebudu raději popisovat - zasloužili by za tuto prasárnu vytahat za ptáka... pak jsme ještě debordelizovali klubo drátů vedoucí k jednotce a dali tam konečně kryt a sláva - auto zase funguje jak má... chybí jen ta stahovačka....
kdo to dočetl až sem, dostane pohlavek :-)) ještě jednou díky Matthes a těším se na destrukci 405ky .-)
20:48:16
24.10.2010
24.10.2010
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: 24.10.10 14:24:34 Ten s Ferrari takovej tragéd proti němu
19:09:05
24.10.2010
24.10.2010
Hurdis
-> Bobesh: Až dá ten slalom bez kola na předku, kouknu po bazarech.
19:01:32
24.10.2010
24.10.2010
petr s
-> Bobesh: Ale to je špatná tříkolka
19:00:57
24.10.2010
24.10.2010
Bobesh
18:59:51
24.10.2010
24.10.2010
Bobesh
18:13:17
24.10.2010
24.10.2010
MerHanz
-> Jirik_Tuňák: ty káávo, to je slušnej nářez a šofér srdcař.
14:24:34
24.10.2010
24.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace