skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ford - zkusenosti
08:58:47
14.04.2021
14.04.2021
Borderer
-> dragon_cb_cz: A co teprve Felda s 400 tisícema. Torzní tuhost želé.
08:48:39
14.04.2021
14.04.2021
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 13.04.21 21:19:13: Se hluboce omlouvám teda
-> palinator: Jak který. Naše první 9-5 byla při 300t v o dost lepším stavu, než naše "málo jetá" Felda se 109t (shnilý lemy i pátý vrata a přední blatníky už po výměně).
Ale je fakt, že jsem se zařek, že už budu zásadně kupovat jen auta v cenovej relaci "aby mi to nebylo líto/abych z toho neměl nervy"...
-> palinator: Jak který. Naše první 9-5 byla při 300t v o dost lepším stavu, než naše "málo jetá" Felda se 109t (shnilý lemy i pátý vrata a přední blatníky už po výměně).
Ale je fakt, že jsem se zařek, že už budu zásadně kupovat jen auta v cenovej relaci "aby mi to nebylo líto/abych z toho neměl nervy"...
08:26:18
14.04.2021
14.04.2021
palinator
Ale zas auta co maj 300+ jsou fajn v tom, že jim můžeš dávat čočku, srát na údržbu, když ti to někdo namrdá u krámu tak si toho ani nevšimneš a sousedi nezáviděj.
21:19:13
13.04.2021
13.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 13.04.21 21:01:44: To si myslím nehrozí, protože auto se 120 bych si nikdy nekoupil. Oprav to na nějaký se mnou kompatibilní čísla.
To jsem koupil jen 1x v životě a to Cromaňonce se 127. Ale ten účel vozu byl úplně někde jinde a jen na dva roky. Nejvíce bylo právě těch 127 a nejméně 18 u ojetiny. Vlastně bylo za posledních pár let 104 000 km, 18 500 km, 89 000 km, 52 000 km a 127 000 km.
To jsem koupil jen 1x v životě a to Cromaňonce se 127. Ale ten účel vozu byl úplně někde jinde a jen na dva roky. Nejvíce bylo právě těch 127 a nejméně 18 u ojetiny. Vlastně bylo za posledních pár let 104 000 km, 18 500 km, 89 000 km, 52 000 km a 127 000 km.
21:01:44
13.04.2021
13.04.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Taky jsem si říkal, že informace typu "převodovka vydrží jen 200t" je u Jižího irelevantní, když to koupí se 120 a prodá se 150 o 10 let později
20:52:35
13.04.2021
13.04.2021
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Dlouhá životnost se v tvém případě fakt hodí
Dlouhá životnost se v tvém případě fakt hodí
19:19:08
13.04.2021
13.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 13.04.21 19:17:04: Právě, takovou variabilitu, kdybych chtěl u "našich" aut, tak vůbec nevím, kam sáhnout.
A když už to bude variabilní, budou špatné sedačky.
Navíc ten Pentastar nemá přímý vstřik a dost vydrží, někde jsem viděl rozborku po více jak 600 000 mílích.
Řetěz vytahanej jak punčocháče, napínák na doraz, vodící lišty docela projetý (byly myslím z plastu), ale chlap to zase složil a jel s tím do vedlejšího státu domů.
Je to tuším toto:
A když už to bude variabilní, budou špatné sedačky.
Navíc ten Pentastar nemá přímý vstřik a dost vydrží, někde jsem viděl rozborku po více jak 600 000 mílích.
Řetěz vytahanej jak punčocháče, napínák na doraz, vodící lišty docela projetý (byly myslím z plastu), ale chlap to zase složil a jel s tím do vedlejšího státu domů.
Je to tuším toto:
19:17:04
13.04.2021
13.04.2021
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Uz je to skoro 5let, tak si to uplne nepamatuju, ale parkovat s tim nebyl problem zadnej, tak obrovsky to zase neni. A manevrovatelnost - no to nevim co k tomu napsat, jezdili jsme s tim normalne z hotelu do prace a zpatky, takze zadna divocina. Je to pohodlny a ridi se to pekne, interier jsme meli ten svetlej a to neni uplne salek moji kavy, nicmene tmavej vypada dobre. Ale je fakt, ze jsem nejaky detaily tam uplne nestudoval a jezdili jsme v tom jen par dni, pak jsme nafasovali s kolegou tu Optimu a Dodge meli monteri :) Me se na tom nejvic libil prostor uvnitr a jeho variabilita (a taky ten motor) :)
18:30:32
13.04.2021
13.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 13.04.21 18:20:12: Co parkování a manévrovatelnost, rejd?
Jo a jak se ti pozdávalo americké zpracování interiéru? Přeci jen už je to vznikem starší vůz a není tedy navržen podle dnešních pravidel a měřítek.
Jo a jak se ti pozdávalo americké zpracování interiéru? Přeci jen už je to vznikem starší vůz a není tedy navržen podle dnešních pravidel a měřítek.
18:20:12
13.04.2021
13.04.2021
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Nez jsme tam nafasovali Kiu Optimu, tak jsme v tom jezdili v 5ti a uplne v pohode. Je to velky dost a ten motor pro to byl super. Jezdilo to hodne pekne a zaroven ta spotreba nebyla tak tragicka jak by clovek cekal. Vsak to jezdilo se stejnou spotrebou jako Cordoba se 66kW co jsem mel
17:48:22
13.04.2021
13.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 13.04.21 17:28:20: Tak to je zrovna Dodge Grand Caravan. Ale je to to samé.
Ale je to velké, že? Jezdit ti s tím nevadilo? Kolik vás v tom dycky bylo?
Ale je to velké, že? Jezdit ti s tím nevadilo? Kolik vás v tom dycky bylo?
17:28:20
13.04.2021
13.04.2021
Syny
-> Jirik_Tuňák1983 13.04.21 15:36:01: Byl jsem tam na konci roku 2016 a nebylo to ani rok stary (z pujcovny). Byl to presne tenhletyp (viz foto) i v tehle barve a motor to melo myslim bud 3,6 nebo 3,2 benzin (ted uz nevim). Jezdilo to paradne a ani to nejak extra nezralo - do 10ti s tim slo jezdit normalne. Automat radil uplne normalne, jelikoz to tam nebylo chyceny nejakym eko rezimem, takze to neradilo ve 1200 otackach, ale treba az ve 2,5 - 3,5 pri normalnim rezimu dle stylu jizdy. Melo to i moc hezkou vybavu vcetne soupacek v el. a na dalku :)
16:28:21
13.04.2021
13.04.2021
palinator
-> Syny 13.04.21 15:18:50:
No vždyť jo.
Prostě je to naprd. Nevešlo by se mi to do garáže ani do budgetu.
No vždyť jo.
Prostě je to naprd. Nevešlo by se mi to do garáže ani do budgetu.
16:26:55
13.04.2021
13.04.2021
Venca.
-> vhml 13.04.21 15:45:38: Na ty 6q automaty jsem teda žádnou chválu neslyšel, prý není otázka jestli, ale kdy se to rozpadne, v porovnání se 4q ve 4.generaci se spolehlivost o hodně zhoršila. Ale jsou to informace z doby kdy jsem scháněl svého, tak třeba už je to dnes jinak
Já si jen pamatuju, že volič je umístěnej tak nějak zvláštně a člověk se k němu musel natahovat, zatímco ta obstarožní páka u 4.gen je krásně po ruce.
Já si jen pamatuju, že volič je umístěnej tak nějak zvláštně a člověk se k němu musel natahovat, zatímco ta obstarožní páka u 4.gen je krásně po ruce.
16:10:26
13.04.2021
13.04.2021
gim
-> Jirik_Tuňák1983: jedno od převodovky co se zadřela. U druhého byl nějaký průšvih v elektrice pod palubovkou. Podotýkám, že jezdí jako člověk a ty auta neprasí. Vše při pravidelném servisu.
15:59:23
13.04.2021
13.04.2021
gim
-> Jirik_Tuňák1983: todle má určitě 6q, i předchozí z 2014 ji měl. Auta před tím si pamatuju matně. O té převodovce mu to říkal člověk co ji repasoval, že ten automat je konstruovanej na benzínovej motor a ne na naftu. Ono těžko zjistit rozumnou/objektivní informaci od člověka co to auto fakt miluje a přehlídne i to, že mu několikrát shořelo pod zadkem :-)
15:57:08
13.04.2021
13.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 13.04.21 15:52:32: Fakt? Viděl jsem jen se 4q.
15:52:32
13.04.2021
13.04.2021
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 13.04.21 15:46:39: ne, evropský jsou taky 6kvalty.
15:45:38
13.04.2021
13.04.2021
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 13.04.21 15:42:11: ty hranatý, 2008+, jsou šestikvalty. A Penstastar ma stejnej kroutak jako ty nafty. Spíš se to popraví na neorigo olej en.wikipedia.org/wiki/Ult
radrive
15:42:11
13.04.2021
13.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> gim 13.04.21 15:38:18: Jenomže ta nafta v kombinaci s tím 4q automatem není úplně dobrý referenční příklad k tomuto vozu. A spíše bylo hodnoceno jako špatné.
Všude ti řeknou, že to byla ta nejhorší kombinace.
Dimenzovaná na benzín je taky sporné. Protože předchozí benzínová motorizace v tom byla 3.8, která byla slabší než aktuální 3.6. Ta už má ale 6kvalt, což je úplně jiná převodovka.
Spíše by to chtělo poreferovat o verzi s 3.6 Pentastarem. Tu si všichni chválí i v dalších modelech.
Všude ti řeknou, že to byla ta nejhorší kombinace.
Dimenzovaná na benzín je taky sporné. Protože předchozí benzínová motorizace v tom byla 3.8, která byla slabší než aktuální 3.6. Ta už má ale 6kvalt, což je úplně jiná převodovka.
Spíše by to chtělo poreferovat o verzi s 3.6 Pentastarem. Tu si všichni chválí i v dalších modelech.
15:38:18
13.04.2021
13.04.2021
gim
-> Jirik_Tuňák1983: s Voyagerem jsem něco málo najezdil. Šéf je do nich celkem blázen a má asi 7. v pořadí. Posledního kupoval před 4 roky (jeden z posledních dovezených do evropy) a nechce se ho vzdát, byť má najeto dost přes 200tkm. Nemá korektního nástupce. U nafťáku bývá problém s převodovkou, protože je dimenzovaná na benzíňák a krouťák nafťáku ji prostě oddělá. Na posledním autě odešla ve 180tkm. U předchozích to bylo v rozmezí 50 - 100 tkm, některé z nich dokonce lehly popelem.
Jízdně můžu hodnotit akorát toho nafťáka, ale nijak mě to extra nenadchlo. Převodovka je tupá a řadí si jak chce. Donutit ji k nějaké akci znamená prošlápnout to na podlahu, jinak se nehne. Má to přes 2 tuny a je to znát, jak na řízení, tak na brzdách. Klimatizace funguje na principu generátoru náhodných čísel protože při 20 stupních totálně mrzneš a při 21 naopak shoříš. A spousta dalších prkotin. Abych to jen nehanil, je to super prostorné, i v 3 řadě nemám se skoro 190cm problém a ještě zbyde prostor na bagáž. Na dlouhý cesty po dálnici je to fajn, ale na motání se po okreskách bych si vybral jiné auto.
Pacifiku jsme mu nabízeli, ale není v naftě a při jeho nájezdu 50+tkm ročně už je to celkem citelný náklad navíc. Smířeně šel pro Včkový Mercedes, na který jsme se těšili. Bohužel si zašel postěžovat ke svému US dealerovi a ten mu nacpal Cherokeeho, tak je z něj teď offrouďák :-)
Jízdně můžu hodnotit akorát toho nafťáka, ale nijak mě to extra nenadchlo. Převodovka je tupá a řadí si jak chce. Donutit ji k nějaké akci znamená prošlápnout to na podlahu, jinak se nehne. Má to přes 2 tuny a je to znát, jak na řízení, tak na brzdách. Klimatizace funguje na principu generátoru náhodných čísel protože při 20 stupních totálně mrzneš a při 21 naopak shoříš. A spousta dalších prkotin. Abych to jen nehanil, je to super prostorné, i v 3 řadě nemám se skoro 190cm problém a ještě zbyde prostor na bagáž. Na dlouhý cesty po dálnici je to fajn, ale na motání se po okreskách bych si vybral jiné auto.
Pacifiku jsme mu nabízeli, ale není v naftě a při jeho nájezdu 50+tkm ročně už je to celkem citelný náklad navíc. Smířeně šel pro Včkový Mercedes, na který jsme se těšili. Bohužel si zašel postěžovat ke svému US dealerovi a ten mu nacpal Cherokeeho, tak je z něj teď offrouďák :-)
15:36:01
13.04.2021
13.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 13.04.21 15:18:50: A to jsi jezdil přímo s tutim? Jaký to byl tak rok? Dělali to snad od 2008 do 2016 a jako Dodge Grand Caravan až do 2019.
Dělali tam nějaké dílčí fakelifty hlavně na exteriéru, ale výrazně se to dotklo i sedaček uvnitř a systému jejich skládání (+ trochu tvar). Změnila se elektrovýbava a nějaké komfortní a bezpečnostní prvky, tvar a typ airbagů. Naproti tomu infotainment zůstal trochu old school, ale i tak to má Blue Ray s možností odděleného přehrávání na všech třech monitorech, satelitní rádio, navigaci, U-connect atd.
Jak se ti jevila převodovka?
Včera jsem viděl u Hornbachu červeného s chromovými prvky. Roky 2014 nebo 2015 a mladší nejsou stále vůbec levné....
Dělali tam nějaké dílčí fakelifty hlavně na exteriéru, ale výrazně se to dotklo i sedaček uvnitř a systému jejich skládání (+ trochu tvar). Změnila se elektrovýbava a nějaké komfortní a bezpečnostní prvky, tvar a typ airbagů. Naproti tomu infotainment zůstal trochu old school, ale i tak to má Blue Ray s možností odděleného přehrávání na všech třech monitorech, satelitní rádio, navigaci, U-connect atd.
Jak se ti jevila převodovka?
Včera jsem viděl u Hornbachu červeného s chromovými prvky. Roky 2014 nebo 2015 a mladší nejsou stále vůbec levné....
15:18:50
13.04.2021
13.04.2021
Syny
-> palinator: Tak v tom pripade v USA a Kanade jsou na tom s pipiskama hodne blbe, pac tam je tohle neco jako u nas Octavie Osobne bych to klidne bral hned (i za cenu zmenseni pipiska, uz mam stejne splneno ), pac jsem v tom v Kanade jezdil a je to sakra pekny povozeni a v pohode das dozadu i kola nebo se v tom vyspis nekdy na roadtripu :)
13:04:04
13.04.2021
13.04.2021
Jumbo
-> palinator: Chudák David s mixem a 1560 s busama...
13:00:31
13.04.2021
13.04.2021
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Kdesi jsem ale čet o nějakém vztahu mezi velikostí pipíška a velikostí auta. A jestli se nepletu, byla tam nepřímá úměra.
Kdesi jsem ale čet o nějakém vztahu mezi velikostí pipíška a velikostí auta. A jestli se nepletu, byla tam nepřímá úměra.
12:42:04
13.04.2021
13.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> růža 10.04.21 01:01:45: Hele. Jak tomu dáš kola, tak je to fakt zajímavý povoz.
www.chryslerminivan.net/t hreads/new-summer-shoes-fo r-the-t-c-on-srt-wheels.12 3673
www.chryslerminivan.net/t hreads/new-summer-shoes-fo r-the-t-c-on-srt-wheels.12 3673
15:49:52
12.04.2021
12.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> radekp 12.04.21 13:26:39: A pak se mi div, že jsem tak vybíravý (čti: opatrný a nerozhodný). Z těch usáků mám obavy z dostupnosti servisu, i když lidi říkají, že v pohodě. Navíc je všechno docela levné, např. na Moparu.
13:26:39
12.04.2021
12.04.2021
radekp
-> Jirik_Tuňák1983: právěže hezké auto. Doteď mě docela lákalo
21:51:35
10.04.2021
10.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 10.04.21 21:47:35: Musíš si asi 60 cm vytáhnout opěrku hlavy.
21:47:35
10.04.2021
10.04.2021
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 10.04.21 16:50:25: ochrana krční páteře jak z učebnice patologie
19:00:37
10.04.2021
10.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> radekp 10.04.21 17:51:09: Tohle je právě ta nová Galaxy. Třetí řada má opěradla ještě nižší. Ale vzhledově je to moc pěkné auto.
Např. tutaj:
suchen.mobile.de/fahrzeug e/details.html?id=3199065. ..
Taky ji ještě opatrně zpracovávám. Jinak třetí řada za sklem je snad pouze u evropských sedmimístných aut. MPV americké produkce mívají za třetí řadou stejně ještě kufr, který nemá leckterý velký hatchback.
Trochu zvláštní je nejobvyklejší konfigurace sedadel 2+2+3.
Např. tutaj:
suchen.mobile.de/fahrzeug e/details.html?id=3199065. ..
Taky ji ještě opatrně zpracovávám. Jinak třetí řada za sklem je snad pouze u evropských sedmimístných aut. MPV americké produkce mívají za třetí řadou stejně ještě kufr, který nemá leckterý velký hatchback.
Trochu zvláštní je nejobvyklejší konfigurace sedadel 2+2+3.
18:23:36
10.04.2021
10.04.2021
Bobesh
Zaplať Pánbůh za Mazdu MPV II. Sice 2002 ale všechna sedadla stejně plnohodnotná jako přední. Opěrky,poloha,pojezd,ani měkká,ani tvrdá, asi tak jako v Xantii.
17:51:09
10.04.2021
10.04.2021
radekp
-> Jirik_Tuňák1983: tak tohle je tragedie. Ja bych ocenil 7mi mistne auto, ale posadit nekoho za zadni okno...to jen v nouzi. Klidne radeji poridim neco vetsiho. Bohuzel do toho jeste moje zena nedospela.
16:50:25
10.04.2021
10.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> MB_CML 10.04.21 13:03:02: O tomhle mluvím, to je naprosto tragické a vadilo mi to i u toho Citroenu. Vždycky byl boj, kdo tam bude sedět. Sedačky tvrdé, opěradla nízká, sedáky krátké, boční vedení žádné. Luxusní sedačky měl vzadu vyvrhelův Cromaňonec, C8, P807 a pak ty americké obludky. Kolega má v P807 captain swivel seats, už je to stará hrobka, mají tři děti a s manželkou to nedokážou prodat, protože mají nějaký rozpočet a všechno ostatní má ta šidítka z foto níže. Co je to pak za MPV, když nějaké pohodlí zažijí jen přední cestující?
16:05:55
10.04.2021
10.04.2021
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 10.04.21 15:49:05: Teprv sedmý? Pokud nebudu počítat škodovky kupovaný od začátku jako víkendovky, tak Alfa je číslo 14...
15:49:05
10.04.2021
10.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 10.04.21 14:40:39: U nás by to bylo sedmé auto, takže už člověk kouká rovážněji. Navíc ještě nebyla vhodná příležitost naťukávat paní domácí, ta je v tomhle jak ta tvoje.
14:40:39
10.04.2021
10.04.2021
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 10.04.21 14:08:52: Problém je akorát v tom, že za těch 10 let toho nakoupím docela dost
14:08:52
10.04.2021
10.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> radekp 10.04.21 13:59:06: V tomhle jsem jako Vítek, ten taky kupuje 10 let "něco".
Každopádně bych chtěl spíše něco z Němec, když už. Tady moc výběr není.
Každopádně bych chtěl spíše něco z Němec, když už. Tady moc výběr není.
13:59:06
10.04.2021
10.04.2021
radekp
-> Jirik_Tuňák1983 10.04.21 03:33:23: být Tvoje stará, tak už Ti řeknu, ať už si to konečně koupíš, ať už tu od Chrysleru máme pokoj
13:20:34
10.04.2021
10.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> MB_CML 10.04.21 13:03:02: Koukal jsem, ale strašně mi u nich vadilo nízké opěradlo dohnané výsuvnou opěrkou hlavy. To je prostě věc, kterou jsem tam nesnesl. Vyšším lidem pak končilo vlastní opěradlo skoro u lopatek, což je šílenost.
Tohle je stará sračka a ty sesle jsou prostě jiná liga. Jde o Peugeot 807.
Tohle je stará sračka a ty sesle jsou prostě jiná liga. Jde o Peugeot 807.
13:03:02
10.04.2021
10.04.2021
MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: každému vyhovuje něco jiného, mě třeba ty zadní v P5008 vyhovují. Jsou tvrdší a když se položí víc opěrák, tak jsem spal dřív, než děti
Ale zase ty Fordí jsou podstatně měkčí a mají výraznější boční vedení.
Ale zase ty Fordí jsou podstatně měkčí a mají výraznější boční vedení.
12:51:09
10.04.2021
10.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> MB_CML 10.04.21 12:03:19: Tak přesně sedačky, které má ta P5008 vzadu, jsem v autě měl a je to něco naprosto šíleného.
Byli jsme z toho vždycky docela rozbití a na dlouhé trase na nich panímáma nebyla schopna ani za boha usnout. V dalších autech přitom spala běžně.
Byli jsme z toho vždycky docela rozbití a na dlouhé trase na nich panímáma nebyla schopna ani za boha usnout. V dalších autech přitom spala běžně.
12:03:19
10.04.2021
10.04.2021
MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: na všechna poptávaná auta byla sleva z ceníku v rozmezí 25-30% a to v Čechách. Že jsem auto pak kupoval v DE za dalších -7% je jiná pohádka
Nevím, otec má první Galaxy a tam ty zadní sedačky žádné utrpení nejsou. U naší rodinné P5008 ještě před érou SUV, tedy 2015, jsou ty sedačky v druhé řadě možná ještě lepší, než přední
Jinak tedy sice beru to, že naftu nemusíš, ale konkrétně u S-Max/Galaxy moc benzín nedává smysl. Obě ta auta mají přes 2t. Leda by tam dávali V8 z Mustanga.
Nevím, otec má první Galaxy a tam ty zadní sedačky žádné utrpení nejsou. U naší rodinné P5008 ještě před érou SUV, tedy 2015, jsou ty sedačky v druhé řadě možná ještě lepší, než přední
Jinak tedy sice beru to, že naftu nemusíš, ale konkrétně u S-Max/Galaxy moc benzín nedává smysl. Obě ta auta mají přes 2t. Leda by tam dávali V8 z Mustanga.
09:11:31
10.04.2021
10.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> MB_CML 10.04.21 09:02:43: To nemá ani moc smysl, dealeři už nemají v nabídce benzínové motorizace v našem okruhu zájmu. To už je jednodušší zajít do bazaru, tam si sednout a jít od toho. Vzhledem k tomu, že s podobnými sedačkami, které jsou uzpůsobené stavbou tak, aby šly sklopit do roviny, mám už zkušenost, moc šancí jim nedávám. Lepší sesle měla teda už stará 807. Nicméně u nás, co jsem koukal, tak se vyskytuje v ojetinách pouze 1.5 a 2.0 vůbec. U nových pouze 2.5 Hybrid s CVT a to bychom museli vyloupit banku, páč cena je kolem 1,2 milionu+.
09:02:43
10.04.2021
10.04.2021
MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: Však si to na jeden den někde půjčte. Když jsem vybíral auto, tak to každý dealer ochotně půjčil. Jediné, co to stálo, tak dotankování nádrže do plna a 10min na vypracování cenové nabídky.
03:33:23
10.04.2021
10.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> růža 10.04.21 01:01:45: Dá se to zavírat i ručně, ne jen elektricky, ale tohle zrovna beru jako plus.
Co mi k tomu vede? Hlavně skutečnost, že se v tom vyspíš a pokud jedeš na delší výlet / dovolenou, vejde se do toho i 2x kočárek a bagáž, nebo bagáž a jízdní kola nebo koloběžky. Zrovna tak se v tom dá i vyspat, když bude potřeba nouzově i celá rodina, ale to už je extrémní případ. Dvě MPV normálního vzrůstu jsem už měl a dovolená byla vždy na hraně. Tvar kufru není to pravé. V jednom případě trekingový kočárek, bagáž na prodloužený víkend s malým dítětem a bylo to prostě na hovno. Mnohem méně komplikací s rozložením bylo snad i v tom sedanu. S kočárkem to bylo už složité s bagáží úplně. Jako hodně se mi líbí Pacifica (což je následovník tohoto), ale to jsou docela rakety a ten Town & Country (Grand Voyager, Grand Caravan) je prostě taková stará škola. Jinak ta Pacifica se vyrábí i ve 4x4, hybridní verzi a v základu má už 8mi nebo 9tistupňový automat od ZF.
Co mi k tomu vede? Hlavně skutečnost, že se v tom vyspíš a pokud jedeš na delší výlet / dovolenou, vejde se do toho i 2x kočárek a bagáž, nebo bagáž a jízdní kola nebo koloběžky. Zrovna tak se v tom dá i vyspat, když bude potřeba nouzově i celá rodina, ale to už je extrémní případ. Dvě MPV normálního vzrůstu jsem už měl a dovolená byla vždy na hraně. Tvar kufru není to pravé. V jednom případě trekingový kočárek, bagáž na prodloužený víkend s malým dítětem a bylo to prostě na hovno. Mnohem méně komplikací s rozložením bylo snad i v tom sedanu. S kočárkem to bylo už složité s bagáží úplně. Jako hodně se mi líbí Pacifica (což je následovník tohoto), ale to jsou docela rakety a ten Town & Country (Grand Voyager, Grand Caravan) je prostě taková stará škola. Jinak ta Pacifica se vyrábí i ve 4x4, hybridní verzi a v základu má už 8mi nebo 9tistupňový automat od ZF.
01:01:45
10.04.2021
10.04.2021
růža
-> Jirik_Tuňák1983 10.04.21 00:42:58: Jako to nepopírám. Osobně bych úplně nemusel ty elektrický posuvy dveří, ale co se týká variability, tak super. Osobní zkušenost mám jen s Voyagerem 3.generace. Ačkoliv to byla funebrácká verze, tak mě to auto bavilo, právě kvůli tomu nádechu Ameriky. A hlavně, pokud to tady prezentuješ s atmo benzín V6, tak mi srdíčko zaplesá. Sice nedokážu vymyslet jediný racionální důvod, proč víceválcový benzín v MPV, ale přesto bych to chtěl (stejně jako pořád malinko uvažuji nad tím Sharanem v benzínu 2.8 V6)
A co tebe vede zrovna k takovému autu?
A co tebe vede zrovna k takovému autu?
00:42:58
10.04.2021
10.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> růža 10.04.21 00:38:20: Ale určitě ne praktičtější, mrkni na video.
V Plzni potkávám tři a pokaždé čumím jak vrána když to jede.
Jednomu ta 3.6 V6 docela i bručí.
V Plzni potkávám tři a pokaždé čumím jak vrána když to jede.
Jednomu ta 3.6 V6 docela i bručí.