Nordschleife

prohledat
4667 příspěvků (zobrazeno 4001 až 4050) od 04.01.2011 do 24.07.2024, založil/a vhml
řadit dle data
21:55:42
21.02.2014
MVM
-> Tuner#2:

To muselo dát práce ... a výsledek je doufám třicet 3
21:44:58
21.02.2014
-> MVM: : to je mi jasný, proto píšu "papírově" , je mi jasná realita 4
21:43:20
21.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Chtěl jsem něco napsat, ale raději jsem 3x napočítal do deseti 1
21:40:53
21.02.2014
MVM
-> T:

No vona teorie je hezká ale praxe je sfiňa ..
21:34:32
21.02.2014
-> MVM: : alespoň nějakou představu,kdo by měl mít "papírově" náskok....nic jistýho, je mi to jasný 4
19:00:50
21.02.2014
MVM
-> T:

Prosím vysvětli mi co těmi čísly zjistíš?
15:10:45
21.02.2014
-> MVM: : OK, kouknu teda na moje čísla 5
15:04:31
21.02.2014
MVM
-> T:

Porsche 997 RSR. 3,8 (4,0) Oni mají cca 490 PS. Hmotnost pokud jsou na spodní hranici 1200Kg.4
14:57:23
21.02.2014
-> MVM 21.02.14 12:43:51: : tak to druhé video je přesně, co jezdím s tím Renaultem....v podstatě totžné rychlosti v zatáčkách a tím i odpovídá můj nejlepší čas :-O teď by mě zajímaly čísla ohledně toho Porsche....váha, výkon :-/



-> Luky: : celkové převýšení by mělo být kolem 300m, jen pro zajímavost...ikdyž to asi víš 40
14:31:09
21.02.2014
MVM
-> Luky:

Kdepak kluci - já to jen roky šroubuju 4 Ale znám pár lidí kteří s tím umí hodně dobře. Má to 1200ccm motor,140PS Na tom videu jede suchý nastavení a má jen mokrý kola... Je tam krásně vidět,přesto že už neprší,jak moc to tam klouže a drží se mooc vody. A taky to bude někdo kdo tam má najeto - ono se s tím na vodě jede blbě - nemá to spodek a na mokru se nejen tam hodí jezdit i o kvalt výš. Joo už čtu že je to Šéfinstruktor
upraveno 1x, naposled 21.02.2014 14:54:06
14:23:42
21.02.2014
Luky
-> MVM: neříkám aby to ukazovalo naprosto přesně, ale třeba cílová rovinka je tam cca 600 m.n.m., zatímco Höhe Acht, jakožto nejvyšší bod trati jen 380 m.n.m.

A taky s tou formulkou umíš takhle jezdit? :)
upraveno 1x, naposled 21.02.2014 14:24:39
14:17:51
21.02.2014
MVM
-> Luky:

1 Jo pane tohle je Mygale Formule BMW - tu znám do šroubku 2
14:16:10
21.02.2014
MVM
-> Luky:

To víš noo není to letadlo 4 Spíš myslím že to mají blbě zklaibrovaný - ale nějakou představu mít můžeš pokud teda potřebuješ znát v jakým převýšení se jede.. Ale třeba takový stoupání jaký je např v Brně tam pořád není. Jetli jste někdo jeli(byli) ve Spa -tak podobný je to hodně tam.
14:13:13
21.02.2014
Luky
-> MVM 21.02.14 13:35:35: mazec jízda na mokru je v tomhle videu, navíc ještě v takový kousavý potvoře... 9

Chief Instructor of the Nurburgring Driving Academy Takes a Hotlap
14:09:12
21.02.2014
Luky
-> MVM 21.02.14 12:56:36: jako výška tam je, ale ukazuje blbě
13:35:35
21.02.2014
MVM
-> Eidy:

Tak v některých zatáčkách se dost mění odstředivá síla (mění se poloměr) To je největší "průšvih" Nurb. A taky ono to klame a nevíš jak moc blbě tam do tý zatáčky vletí a kam ho to na výjezdu pošle. Jako nordschleife na mokru už musíš umět (znát trať /vědět kde se drží voda,nebo tečou potůčky napříč tratí.. aqváč a jiný nepříjemnosti co překvapí)
13:12:51
21.02.2014
Eidy
-> MVM: Ta závodní auta jedou kudlu, jasný. Touristfahren na suchu - jedou kudlu. Taky jasný. Ale turisti na mokru jedou od pohledu pomaličku a stejně se roztočí. To mě překvapuje hodně.
12:58:16
21.02.2014
MVM
-> Eidy:

Tak to rozbíjecí je sestřih.. to se nemůže líbit nikomu kdo někdy spravoval auta..
12:56:36
21.02.2014
MVM
-> Luky:

Já teda myslím že maj zapnutý všechny kanály (kromě tlaku brzd) z telemetrie a výška je tam...

Jinak kopce tam jsou jako všude běžný - žádný 12% .. Uplně v poho se to dá jet.
upraveno 1x, naposled 21.02.2014 13:02:03
12:51:23
21.02.2014
Eidy
-> MVM: To první jo, to druhé ne.
12:48:07
21.02.2014
Luky
-> MVM: škoda že na tom onboardu nefunguje ten výškoměr, to by bylo zajímavé pro zjištění, kde je to jak moc do/z kopce
12:43:51
21.02.2014
MVM
6 Tahle videa určitě znáte
Nordschleife 2013 Big Crash & Fail Compilation Nürburgring Touristenfahrten VLN 24H


Tohle je moje oblíbené video
MSpeed 997 RSR onboard
12:02:08
21.02.2014
-> H.: : právě, že zaváhání tam ještě je, takže čas je určitě zatím moje maximum a né auta 4
11:28:46
21.02.2014
Dobrý časy. S tou alpinou to znamená kolo bez jediného zaváhání.
10:46:40
21.02.2014
-> Eidy: : to je to,co jsem Ti ukazoval v GT6





a co jsem o tomhle autě četl....spíš "autě", tak je to konstruováno v podstatě na maximum lidského těla a kromě samotných přítlaků by to mělo mít u "vysavač" jako Chaparral...nicméně je jsou to jen výpočty,co jsem pochopil....až dorazim domu, můžu dát info....





jo a já mám taky nový rekordy....Alpina 8:35 a Renaul Megane Trophy 6:56 40
10:17:27
21.02.2014
Už stahuju alternativu pro rfactor, tak uvidíme.
10:09:14
21.02.2014
Luky
-> Tuner#2: ale to auto by to zajelo 1
10:01:01
21.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 21.02.14 09:43:14: Bez fyziky je to kravovina... Me se ten cas hned nejak nezdal.
09:59:06
21.02.2014
Eidy
-> Luky: Tywoe tak z tohohle brzdný body ani nejdou poznat. To by mě zajímalo, jestli by něco takovýho šlo postavit. Teď pominu odolnost lidského těla. Ale brát vingly ve 250 a brzdit ze 450 na 200 lusknutím prstu, to by to muselo mít přítlak tak 20 tun a brzdy by shořely hned na popel.



No nic. Tady se můžete dívat, jak to vypadá na Ringu. Dneska nic moc.5 www.bridgetogantry.com/2/ .../nuerburgring-webcams
09:43:14
21.02.2014
Luky
Někdo se tu nedávno poptával na časy rekordních kol na Nordschleife...

www.autoweb.cz/red-bull-x 2014-teoreticky-zajede-nor dschleife-v-case-3-38-031 47

(jen nedoporučuju se podle toho učit brzdné body 1 )
09:22:57
19.02.2014
A s podobnou rezervou počítat i časově. Až nás tam na týden zavřou, než všechny ty papíry prozkoumají.......
09:04:07
19.02.2014
Luky
Tak koukám že v rozpočtu je potřeba počítat s rezervou asi tak 300%, co? 1
21:02:33
18.02.2014
Eidy
-> vhml: To jako fakt? Já je teda překroucený nikdy nemám, bo se mi to nelíbí, ale jakej to má vliv na pevnost, to teda netuším. A kurta přes kolo bejt, doufám, může.
20:59:34
18.02.2014
vhml
-> Eidy 18.02.14 18:44:45: a běda ti jakmile budeš mít kurtu překroucenou. Ono se to nesmí ani u nás, ale známej na to sral a naúčtovali mu 200E za každý překroucení.
19:49:45
18.02.2014
MVM
-> Eidy:

Jasně - jen my jezdili v sestavě tahač s návěsem(já),kolega odtahovka s vlekem a Daily s vlekem. Nejezdit pod 80 a přes 90 (se soupravou)

4
19:42:50
18.02.2014
Eidy
-> MVM: Tak to jo. Na takovouhle cestu to uvážu vším co mám. 1

Jinak v Německu jsem v českým autě policajty potkal i předjel Xkrát vždycky v poho. I když jsem kolem prohučel 200. 5
19:17:28
18.02.2014
MVM
-> Eidy:

Kurtna co má našitý modrý pásky na nichž je napsáná pevnost v tahu. Oni němci jsou psi na Sicherheit (bezpečnost) Jako občas po tom extra jdou - myslím že když to budete mít "dobře" uvázaný nepoškozenýma obyč.,tak to projde ale musí to být na poled velká kurtna.. Mě zastavil polda na motorce a zkoumal na vleku kde co.. a to mě tak dvakrát předjel jen tak.
18:44:45
18.02.2014
Eidy
-> MVM: Kurta s certifikátem? Myslíš jako hmotnost/pevnost nebo co?
18:02:26
18.02.2014
MVM
Kluci na fašisty dávejte bacha v BRD jsou na tažení přívěsů a obytňáků víc zaměření než u nás v banánové republice. Mít v cajku papíry,kurtny s certifikáty a dobře uvázaný auto,funkční nájezdovou brzdu. Můžou vás stavět BAG nebo Autobahnpolizei (Simír) Když je vše ok - není s nima problem- ale nesmí mít záminku ( technický stav/hmotnost) Oni totiž Nás podle SPZ rádi jen tak kontrolují 4
13:15:05
18.02.2014
jo, tak nějak to bylo myšleno.
22:04:01
17.02.2014
Eidy
-> H.: Musíš mít aspoň 80, ne?
21:44:06
17.02.2014
Zas pokud to nemá konstrukční rychlost přes, tuším, 80, nesmíš s tím na dálnici. Tak to by pak ta cesta po okreskách trvala týden.
21:42:35
17.02.2014
Mantrabeach
-> Eidy: no já mám právě jen B
21:29:46
17.02.2014
Eidy
-> Zazaa: Tak to jsem ani netušil. Ale starým Crystalem jet neplánuju. Ale zase bych odtáhnul všechny najednou a náklady na hlavu by byly minimální.3
21:24:55
17.02.2014
Zazaa
-> Eidy: jeste kdyz toje nejak apomala souprava (max 40km/h) tak muzes tahnout 2.5 nasobek takze neco prez 12tun s BE :)

jen teda by se ta cesta protahla :)
20:28:24
17.02.2014
Eidy
Mantra: To je v pohodě. Teda pokud máš E. Jinak když máš B+E tak můžeš řídit až asi 8 tunovou soupravu. Auto (spíš traktor) 3,5 tuny, má na tažáku 1,5 násobek (maximum), tak jsi dalece přes 3,5 tuny celkem a přesto je to v pořádku.
19:47:08
17.02.2014
Tak to netuším.
19:34:58
17.02.2014
Nwkt
-> H.: A je v Německu ohledně tohohle stejná legislativa?
19:33:27
17.02.2014
To je třetí aspekt, ale ten mě v tuto chvíli netrápí, neb B+E mám.

Tady je výklad takový, že s B může řidič řídit soupravu do celkové hmotnosti 3500 kg nebo vozidlo do 3500, táhnoucí vozík do 750 kg. Pokud vozidlo táhne vozák nad 750 kg, čímž hmotnost soupravy přesáhne 3500, musí být B+E. To je třeba případ mých vozidel. Laguna má maximální 2080, vozík 850, takže celková hmotnost takové soupravy je 2930, tedy do 3500 a můžu takový vozík táhnout i bez E, jen s B.

Jak jsem psal, E mám, takže tohle neřeším, ale potáhnu za touto lagunou na vleku Žábu. Laguna má maximální celkovou, jak už jsem psal, 2080, na kouli 1650.

Na půjčený 500kilový vozík naložím 800kilovou Žábu, okamžitá hmotnost vozíku je tím 1300, což je méně, než mám na kouli, takže táhnout můžu. Ale zároveň pokud je ten vozík otipovaný na to, že může vážit až 2500 kg, pak tato papírová celková je vyšší, než papírová celková tažného vozidla a táhnout ho tudíž nemůžu. V Čechách to neřeším. Jednak tahám málo, jednak bych hrál blbýho a nějak se z toho vykecal. Ale troufnout si s tím jet přes celé Německo? To mi přijde trochu troufalé.
19:30:49
17.02.2014
Mantrabeach
-> Eidy: takže když mám na sharanovi kouli na 2t a vozejk by byl taky na 2t tak je to ok?ale to bych zase překračoval do 3.5t celkovou hmotnost soupravy
Extreme Tyres