skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
18:36:51
07.03.2014
07.03.2014

H.
Ona ta úmrtnost, související s motorem, je opakovaná závada zpúsobená stále tou jednou příčinou a provizorními opravami. Také doufám, že teď bude výdrž lepší.
12:29:56
07.03.2014
07.03.2014

Luky
Tak...
www.autoweb.cz/nuerburgri ng-uz-pry-ma-noveho-majite le-odhadem-za-1-9-miliardy -korun
Snad se nezmění režim užívání a budeme se mít kde svézt
www.autoweb.cz/nuerburgri ng-uz-pry-ma-noveho-majite le-odhadem-za-1-9-miliardy -korun
Snad se nezmění režim užívání a budeme se mít kde svézt
12:29:21
07.03.2014
07.03.2014

Luky
-> H.: a taky na výdrž, jsem před pár dny koukal k vám na web a překvapilo mě, jakou máte úmrtnost techniky. Tak snad se to teď zlepší
07:19:19
07.03.2014
07.03.2014

vhml
-> H. 06.03.14 23:59:13: aspoň můžeš nekonfliktně držet podlahu a kochat se 

23:59:13
06.03.2014
06.03.2014

H.
Spíš bych se měl zaměřit na techniku, abych tam nekroužil s 65ti koňmi.
23:42:31
06.03.2014
06.03.2014

Luky
-> H.: Tak jeden vytrvalostní závod 1000 Nürburgring máš za sebou. Hurá na další 

23:11:36
06.03.2014
06.03.2014

H.
Obkroužena další 4 kolečka. 1060
17:09:15
03.03.2014
03.03.2014

H.
Včera jsem po dlouhé době (vyplněné rozebíráním a čištěním motoru, který bych rád do odjezdu složil, namontoval a odzkoušel) zase trénoval na počítači. Objel jsem 5 koleček, z toho 2 na verzi roku 67. Tehdejší trať vede stejně, jen je užší a má jiné okolí. Přesto jsem nezabloudil a už si tak nějak pamatuju, jak jdou jednotlivé pasáže za sebou.
V tuto chvíli tedy nálet 980km.
V tuto chvíli tedy nálet 980km.
20:11:54
02.03.2014
02.03.2014

Nwkt
13:55:33
01.03.2014
01.03.2014

H.
Na Nurburgringu uz se na nas chystaji. Kdyz kouknete na live kameru, uvidite,jak po trati jedou 2 asfaltovacky. Tak uvidime, a hlavne ucitime, jak se lisi nemecka zaplata od te ceske.
08:21:32
01.03.2014
01.03.2014

Luky
-> MVM: jj, to vím 

01:54:45
01.03.2014
01.03.2014

MVM
-> Luky:
Pan jezdec a dobrej kluk - Sean Edwards -(zemřel loni jako instruktor v Porsche: seděl jako spolujezdec) - znal se s Jirkou Janákem - Porsche Super Cup
sport.lidovky.cz/ve-filmu
-zachranil-laudu-ted-sam-u
horel-v-aute-fod-/ostatni-
sporty.aspx?c=A131015_...
Pan jezdec a dobrej kluk - Sean Edwards -(zemřel loni jako instruktor v Porsche: seděl jako spolujezdec) - znal se s Jirkou Janákem - Porsche Super Cup

22:45:30
28.02.2014
28.02.2014

Eidy
-> MVM: To je nádhera. Chlapík si tam sedí skoro jako kdyby se nudil. 

22:30:14
28.02.2014
28.02.2014

Luky
20:39:19
28.02.2014
28.02.2014

MVM
-> Qwak:
Já myslím že rozložení brzd.. Ale u takovýhle mašiny se nedá vyloučit nic
Jo tak to bude plnící tlak - to má popsaný (brzdy jsou to spodní) sorry
Já myslím že rozložení brzd.. Ale u takovýhle mašiny se nedá vyloučit nic

Jo tak to bude plnící tlak - to má popsaný (brzdy jsou to spodní) sorry
20:25:08
28.02.2014
28.02.2014

Qwak
-> MVM: brutální
jen by mě teda zajímalo co tam šteloval tím kolečkem v prvním závodu.. ? tlak turba ? brzdy? podvozek?..

20:00:53
28.02.2014
28.02.2014

Luky
-> MVM: to už jsem zkouknul taky. Moc pěkný. Jsem nemocnej, tak tady odpoledne trávím s takovými videi. Ještě jich mám pár v plánu
19:53:12
28.02.2014
28.02.2014

MVM
19:21:36
28.02.2014
28.02.2014

Luky
-> H.: že jsem to někde viděl hezky popsané a vysvětlené, ale protože jsem to nemohl znovu najít (už je to nějaký měsíc co jsem to viděl), poptával jsem to tady ať to sem někdo dá
15:59:35
28.02.2014
28.02.2014

H.
A co jsi o něm psal?
15:35:28
28.02.2014
28.02.2014

Luky
-> H.: joo, adamek, to je ten web o kterém jsem tady nedávno psal.
Funkční ink: www.adamek.cz/pick-up/... /tazeni-privesu-ridicak
Funkční ink: www.adamek.cz/pick-up/... /tazeni-privesu-ridicak
15:23:51
28.02.2014
28.02.2014

H.
Poslal mi ho MVM
www.adamek.cz/pick-up/... /tazeni-privesu-ridicak
www.adamek.cz/pick-up/... /tazeni-privesu-ridicak
10:13:44
28.02.2014
28.02.2014

Luky
-> H. 27.02.14 21:03:16: den sem prosím ten odkaz
08:38:18
28.02.2014
28.02.2014

H.
Jak jsem psal, já bych se do toho měl vejít. Jak do staré, tak do nové verze. Asi je třeba, aby si to vzal každý potenciální tahoun dle svého konkrétního případu a namodeloval si, zda se do toho vejde nebo ne. A samozřejmě počítat s tím, že co platí dnes, nemusí platit v květnu.
22:46:51
27.02.2014
27.02.2014

Eidy
-> H.: Tak jsem to taky studoval a v podstatě máš pravdu. Jak je tam psáno "co koule snese", čili rozhoduje okamžitá hmotnost a nikoliv maximální vleku. Se mi celkem ulevilo, páč jsem si pořád myslel, že porušuju zákon. Fuj fuj ostuda. Ale nakonec asi ne. 

21:10:56
27.02.2014
27.02.2014

Zazaa
-> H.: ta pokurvena zmena co ted plati a zas nebude se tyka tahani vleku nad 750kg pouze s ridicakem na skupinu B
21:03:16
27.02.2014
27.02.2014

H.
Tak mi pres SZ prisel odkaz nw nejaky dalsi vyklad toho, co se muze a nemuze s jakym ridicakem tahnout. Ale po pravde jsem to zcela nepochopil. Od ledna 2013 je pry nejaka zmena v zakone, ktera to radikalne meni a zprisnuje. Zaroven zavadi novou podskupinu ohledne tahani privesu. Nasledne v breznu 2013 pry vyslo nejake narizeni, poukazujici na to, ze tato zmena, ktera kela priblizit zakon k zakonum unijnim, vychazel z nespravneho prekladu a tudiz, byt je to oficialne platny zakon, nemeli bychom se jim ridit. Pak snad byla v lete zmena, ale v tom jsem se pak uz ztratil. Z toho, co jsem po vsech tech zmenach pochopil, by snad mohlo platit vse, co jsem napsal, mozna vyjma prvni otazky, kde je pripojitelnost privesu omezena na 3500 kg. Ale jisty si tim nejsem. Kazdopadne jsem presvdcen, ze popsanou soupravu mohu vytvorit a s B+E tahnout. Bzla tam zajimava mylenka, ze unijni pravo je nadrazene narodnimu, ale kdo zna jeste unijni?
20:11:26
27.02.2014
27.02.2014

Zazaa
-> Eidy: tak podle toho jak tu Nemci jezdej si to asi myslej :)
20:04:57
27.02.2014
27.02.2014

Eidy
-> H.: Je, to by bylo hezký, kdyby se u nás uznával zvyk z Německa, že na dálnici se jezdí co to dá. 

19:55:19
27.02.2014
27.02.2014

H.
Je to z nejakeho vykladu. Jak je to v Nemecku, nevim, ale predpokladam, ze si to budou staty navzajem uznavat.
12:48:37
27.02.2014
27.02.2014

Eidy
-> H.: To jsi vytahal někde z vyhlášky? A platí to stejně i v Německu? Abychom mohli argumentovat stejně i za hranicema.
Jinak ale díky za osvětu. Je to paráda.
Jinak ale díky za osvětu. Je to paráda.

12:37:54
27.02.2014
27.02.2014

H.
Jak už jsem tu psal dříve, je třeba zodpovědět 3 otázky.
Píšu svými slovy:
1) Co mohu za co zapojit?
Za motorové vozidlo mohu zapojit přípojné vozidlo, pokud největší technicky přípustná hmotnost přívěsného vozidla je menší, než největší technicky přípustná hmotnost motorového vozidla. V techničáku v odkazu 6 hmotnosti.
Laguna má 2080, vlek 2000, takže splňuji.
2) Kolik mohu na vlek naložit?
2a)Aktuální hmotnost přívěsného vozidla nesmí přesáhnout Celkovou hmotnost přívěsu zapsanou v TP motorového vozidla v kolonce 11, neboli lidově "hmotnost na kouli"
Laguna má hmotnost na kouli 1650, vlek 480, Žába cca 820, skutečná aktuální hmotnost vleku tedy bude 480+820=1300, což je méně, než 1650.
2b)Nesmím zároveň přesáhnout Celkovou hmotnost jízdní soupravy, zapsanou v TP motorového vozidla v kolonce 12.
Laguna má 3450. Pohotovostní hmotnost Laguny je 1360, hmotnost vleku 1300, 1360+1300=2660. Což znamená, že do Laguny samotné mohu ještě naložit 720kg osob a zavazadel.
3)Kdo to smí táhnout?
Pokud je Celková "papírová" hmotnost vleku víc, než 750kg a zároveň součet celkových hmotností motorového a přívěsného vozidla přesahuje 3500kg, může vozidlo táhnout pouze držitel oprávnění rozsahu B+E.
V mém případě 2080+2000=4080, což je více, než 3500, B+E mám, tedy mohu.
Ještě edit:
Celková hmotnost = nejvyšší technicky přípustná hmotnost. Koukal jsem na ty názvy do 2 techničáků, v každém se to jmenuje jinak.
Píšu svými slovy:
1) Co mohu za co zapojit?
Za motorové vozidlo mohu zapojit přípojné vozidlo, pokud největší technicky přípustná hmotnost přívěsného vozidla je menší, než největší technicky přípustná hmotnost motorového vozidla. V techničáku v odkazu 6 hmotnosti.
Laguna má 2080, vlek 2000, takže splňuji.
2) Kolik mohu na vlek naložit?
2a)Aktuální hmotnost přívěsného vozidla nesmí přesáhnout Celkovou hmotnost přívěsu zapsanou v TP motorového vozidla v kolonce 11, neboli lidově "hmotnost na kouli"
Laguna má hmotnost na kouli 1650, vlek 480, Žába cca 820, skutečná aktuální hmotnost vleku tedy bude 480+820=1300, což je méně, než 1650.
2b)Nesmím zároveň přesáhnout Celkovou hmotnost jízdní soupravy, zapsanou v TP motorového vozidla v kolonce 12.
Laguna má 3450. Pohotovostní hmotnost Laguny je 1360, hmotnost vleku 1300, 1360+1300=2660. Což znamená, že do Laguny samotné mohu ještě naložit 720kg osob a zavazadel.
3)Kdo to smí táhnout?
Pokud je Celková "papírová" hmotnost vleku víc, než 750kg a zároveň součet celkových hmotností motorového a přívěsného vozidla přesahuje 3500kg, může vozidlo táhnout pouze držitel oprávnění rozsahu B+E.
V mém případě 2080+2000=4080, což je více, než 3500, B+E mám, tedy mohu.
Ještě edit:
Celková hmotnost = nejvyšší technicky přípustná hmotnost. Koukal jsem na ty názvy do 2 techničáků, v každém se to jmenuje jinak.
11:27:41
27.02.2014
27.02.2014

Luky
-> H.: a jak jsi problém řešil, resp. kde ověřoval že jsi splnil zákonné požadavky?
11:13:24
27.02.2014
27.02.2014

H.
Tak jeden problem vyresen. S tim, co mam k dispozici, jsem to tam schopen legalne dotahnout.
23:02:16
25.02.2014
25.02.2014

Mára-rs
co brouk to střecha 

22:57:07
25.02.2014
25.02.2014

MVM
-> Eidy: Taky sis ho pro sebe stavěl. Je to o stylu a nastavení...
22:52:21
25.02.2014
25.02.2014

Eidy
-> MVM: Spíš bych řekl, že jsem se mu naučil rozumět. Pro cizího by bylo asi dost kousavý. Nicméně na vodě na Ringu bych vyměknul tak, až by ze mě byla královna. 

22:48:11
25.02.2014
25.02.2014

MVM
-> Eidy:
Tak zase to tvý auto má celkem čitelný chování ..a říkám na okruhu jsi taky něco najezil.
Musím říct,že třeba na vodě bych asi vyměkl - co se týká Nurb.
Tak zase to tvý auto má celkem čitelný chování ..a říkám na okruhu jsi taky něco najezil.
Musím říct,že třeba na vodě bych asi vyměkl - co se týká Nurb.

22:39:56
25.02.2014
25.02.2014

Eidy
-> Nwkt:
Radši bláto na hřišti než křivý plechy.


22:37:20
25.02.2014
25.02.2014

Nwkt
-> Eidy: A hnědejch bezpečnostních trenek
22:36:51
25.02.2014
25.02.2014

Eidy
-> MVM: Se čtyřmi kolech to může bejt i na střeše. Čili se čtyřmi koly, na čtyřech kolech a ve stavu před použitím. Tedy snad kromě paliva a vzorku pneumatik.
22:19:28
25.02.2014
25.02.2014

MVM
-> Eidy:
Tak snad váš záměr je ..jak říkám já vzdycky ..Se čtyřmi koly v cíli.
Tak snad váš záměr je ..jak říkám já vzdycky ..Se čtyřmi koly v cíli.

22:07:53
25.02.2014
25.02.2014

Eidy
-> MVM: To vrakoviště na konci je super. 

19:49:05
25.02.2014
25.02.2014

H.
Na tom videu z DTM jsou naprosto úžasné záběry. Jak je teď moderní říkat:"Palec nahoru"
09:29:42
25.02.2014
25.02.2014

M@rtin
První část z mé akce Nordschleife je doma.
Kola Ronal R38 s typovým listem :-)
Druhá část a tou je auto zatím doma není :-)
Kola Ronal R38 s typovým listem :-)
Druhá část a tou je auto zatím doma není :-)
21:52:21
24.02.2014
24.02.2014

T
-> Luky: : tak alespoň něco, já byl úplně mimo



21:44:57
24.02.2014
24.02.2014

MVM
21:22:52
24.02.2014
24.02.2014

Luky
-> MVM: jj, když to NWKT napsal, bylo mě to hned jasný ;)
21:17:42
24.02.2014
24.02.2014

MVM
-> Luky 24.02.14 20:28:00:
Dřív se začínalo po výjezdu z boxů (Alte Fahrerlager) - takovým malým "účkem" a proto je tahle starrá fotka z místa,kde se dnešní GP verze napojuje na Smyčku. Proto je taky v pozadí hrad
http://www.youtube.com/wa
tch?v=n6aNnZ4q80s&list
=PL4D83DA895E5B5774
Dřív se začínalo po výjezdu z boxů (Alte Fahrerlager) - takovým malým "účkem" a proto je tahle starrá fotka z místa,kde se dnešní GP verze napojuje na Smyčku. Proto je taky v pozadí hrad
