-> Jozka: Statistiky se holt tak jednoduše překroutit nedaj a dojmologie má v tomhle trochu smolíka A to se týká mrtvých na silnici stejně jako ve vzduchu. S čím musím souhlasit že bylo ve vzduchu bolestný, je cena letadel. To obrovský množství technologií hlídající pilota a dalších bezpečnostních a komfortních prvků tu cenu běžného dopravního letadla z 60 let posunulo ze 16mio na cca jednu miliardu, což kdyby to mělo takhle hnout s cenou aut, tak se většina společnosti asi vrátí na koně
-> JuroSport: ak mám byť úprimný, motor vyberiem a zaveziem na opravu...nebudem to robiť, nemám nato vedomosti, čas ani chuť... nie, ani peniaze už nemám, toto auto je viacnásobne cez rozpočet
-> Eidy: nič nepredchádzalo tomu že sa to stane, šiel som v ten deň dohromady cca 10km, trocha som to roztiahol medzi dvoma kruhovými vzdialenými od seba cca 300m a zrazu nastalo ticho...vždy jedným okom sledujem tlak oleja a teplotu vody...dosť prekvapilo že motorom nešlo zatočiť na štartéri lebo olej v motory mal asi 30km a bol úplne čistý
[p#4130269] Já měl na mysli naprosto totéž, jen došlo níže k obvyklému účelovému zjednodušení, resp. překroucení - problém pilotů, nevěnujícím se řízení, protože se jen tupě vezou a při anomálii nedokážou adekvátně reagovat na situaci, je už dlouho známej, x-krát vyšetřovanej po haváriích i vyhodnocenej a (zatím ne docela úspěšně) řešenej.
Vývoj k "autopilotům" i na silnicích je to zřejmě už nevyhnutelnej a statisticky to bude možná i dobrý - jen to nebude jednoduchý a už vůbec ne bezbolestný.. stejně jako ve vzduchu.
[p#4130273] urcite je to dobre i z duvodu, ze je komu ty moralne zastaraly auta prodavat A naprosto chapu srdcare, ze milujou svoje stroje a ani za nic nechteji menit a upgradovat, akorat se pozastavuju nad tim hejtovanim... Prece je skvely, ze nemusim utracet treba 400k za obyc O4 se 100tkm, kdyz si muzu koupit stejne jetou O1 v krasnym stavu, treba i RS, za min penez ne?