Škoda 130, Rapid export do NDR.

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [8]:

Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.:

Text:

Prospekt Škoda 105-130-Rapid německého dovozce, tipuji rok 1986-87.
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Pavel P..
Založeno: 16.02.10 22:28   Poslední změna: 16.02.10 22:36

Škoda 130, Rapid export do NDR. - komentáře:

12:16:26
18.02.2010
Pavel P..
-> VeTeV: přejetej citron2
12:11:45
18.02.2010
VeTeV
-> Pavel P..: to je znak citronu jen polozenej - ze by prijela nova xantuse? 4
11:11:26
18.02.2010
Pavel P..
-> Luky.: použij tu šipku nad komentářema.... stane se zázrak1
11:06:12
18.02.2010
Luky
O snížení se tu zmiňuje akorát-> Quest 17.02.10 21:08:38: , ale tam neni řečeno co, proč, jak

EDIT: Jo už jsem to našel, do článků zas tak moc nepřijdu a tady oproti foru je tu jiná navigace v komentářích a tý mrňavý šipky jsem si nějak nevšimnul...
upraveno 1x, naposled 18.02.2010 11:14:26
09:46:29
18.02.2010
havlik
-> Luky.: ty woe:D napřed čtu pak se ptam:) už se to tu probíralo asi 4krát v komentářích
09:41:45
18.02.2010
Luky
Ty auta jsou nějak snižovaný, ne? A jak? Helmut řízl pružiny, nebo to mělo nějaký sportovní podvozek?
08:47:39
18.02.2010
Mr.Lumpy
-> RON: maj a pořádný 3
07:14:06
18.02.2010
David.
-> minno: ano zacvakávaly se stejně,jenže jak jsem psal toto nejsou moravany tudíž je to asi jiný systém
22:38:48
17.02.2010
Pavel P..
-> Nwkt: 39
22:17:37
17.02.2010
Nwkt
-> Pavel P..: Tak jednu kopii ke mě 3
22:13:02
17.02.2010
RON
zdá se mi to, nebo obě ty auta mají na zadní nápravě áčka? jinak rapid moc pěknej
22:12:50
17.02.2010
Pavel P..
-> THOMMY : nebyl.. už jsem to posílal několika lidem.4
22:08:54
17.02.2010
THOMMY
-> Pavel P..: Krása, byl by pro tebe problém poslat na mail?
21:46:24
17.02.2010
U-Geen
-> minno: to bude naaranzovany :)
21:45:22
17.02.2010
minno
-> U-Geen: ale na tej fotke vidím ten pás nezahačkaný a aj tak je krátky :)

-> MATTESS: nooo keby si bol taký dobrý40



Ale aj tak sranda, vpredu navijáky, vzadu nenavijáky.
21:34:27
17.02.2010
MATTESS
-> minno: chceš to taky vyfotit?1
21:31:09
17.02.2010
U-Geen
-> minno: uplne stejne, mely ty hacky na vrchnich uchytech.
21:10:38
17.02.2010
minno
a tie zadné pásy - na to, že sú to nesamonavíjacie mi pripadajú na tých fotkách nejaké krátke - akoby navinuté samonavíjacie. Zadné nesamonavíjacie sa tiež niekde "vešali" tak ako predné?
21:08:38
17.02.2010
Quest
hlavně to snížení dodalo sportovní výraz
21:02:07
17.02.2010
MATTESS
20:49:26
17.02.2010
David.
teď jak si prohlížím pořádně ty fotky tak jsem si všiml jedné zvláštnosti ani 130tka ani ten rapid nemají zástěrky
20:45:42
17.02.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> exwrcteam: 3
19:48:29
17.02.2010
exwrcteam
kde soudruzi z cssr udelali chybu.. to soudruzi v NDR napravili3
18:27:22
17.02.2010
myschaak AZNP K.Hora
moc pěkný,hlavně ten rapid je úžsnej
18:10:15
17.02.2010
minno
Keď tu tak o tom diskutujete, neviete náhodou niekto či sa robili na vývoz nejaké verzie eMiek s čiernymi rámami okien dverí?
17:54:19
17.02.2010
tonek.favo
Sou to nádherně udělaný auta, škoda že byly na export.4 Ale fakt moc pěkný, souhlasím, že po snížení to vypadá jako auto1
15:37:36
17.02.2010
jarda.u1
-> Komár 1981: u toho obrazku je napsano cocpit 105,takze se nejedna o tu 130l
15:33:26
17.02.2010
Komár 1981
Sali me zrak, nebo ta 130tka ma echt stary pristrojovy stit 105Sky?
15:32:22
17.02.2010
tunerlada
moc krásnej ten rapid6
14:57:31
17.02.2010
MATTESS
-> Nwkt: 3
14:57:14
17.02.2010
Quest
-> Nwkt: já ti dám tuzing3
14:55:34
17.02.2010
Nwkt
-> Quest: Hroznej tuzing co
14:53:17
17.02.2010
Quest
obě dvě ty auta, nemám slov 9 .
12:59:54
17.02.2010
MATTESS
takhle dole jsem měl předek, když jsem měl v kufru 2 elektromotory1
12:56:41
17.02.2010
Pavell
ty kufry jsou určitě jen pro představu jakej to má útulnej kufr3

každopádně to vypadá uplně jinak,,ty proužku na bocích jsou parádní....
12:52:38
17.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s 17.02.10 12:50:36: To není jen tím co má v kufru, to má sníženej i zadek i ten Rapid je sníženej viz. moje příspěvky ze včera večer.
12:50:36
17.02.2010
petr s
-> Pavell: Podívej se co má v kufru
12:49:14
17.02.2010
Pavell
jakto že ty vývozní měly tak nízký předky,,takhle to vypadá jako auto! ten bílej rampouch je bomba!!!
10:14:12
17.02.2010
Pavel P..
-> David.: tak proto je tam nemám...dik za vysvětlení :-)
10:11:16
17.02.2010
David.
-> Pavel P..:

tak jsem si blbě pamatoval- nápis.

jinak s pásama je to trochu jinak, povinně se dávaly až od 8/86 a u 130tky automaticky samonavíjecí.tady jsou dodány a je vidět že to nejsou moravany takže možná dodělávka od dovozce tudíž by to vypadalo právě na model 85/86. Já mám např. 3/86 ale tím že to bylo předváděcí tak tam už vzadu samonavijáky jsou
10:06:11
17.02.2010
jarda.u1
-> Pavel P..: ja mam taky 130 l r.v.86 z aznp a zadni pasy mam samonavijeci.
10:02:53
17.02.2010
Pavel P..
-> David.: zvláštní že mám 130L model 86 z Vrchlabí a zadní pásy nemám žádný..



a nápis u Škoda 130GL je rozdělený trochu jinak, na levé straně je Škoda 130 a na pravé jen GL. :-)
upraveno 1x, naposled 17.02.2010 10:05:30
09:25:24
17.02.2010
Trax
Pavel P.. 16.02.10 23:38:01 napsal:

→ Trax: tož?1




Má rádio a nemá anténu a ma GL palubku i ipury na dveřích a má štítek jen 130... Ale třeba na vývoz obyč palubku ani nedávali... Nevím, zas tolik jsem to nikdy nestudoval...4
08:38:00
17.02.2010
David.
Pavel P.. 16.02.10 23:47:01 napsal: prostě a jednoduše tam místo nápisu Škoda 130 má být GL pokud by to byla 130GL, jinak tam chybí nerez písmenko L pokud by to byla 130L z Vrchlabí ve zvláštní výbavě GL.



chybí tam "eLko" u GL byl nápis rozdělený na levé bylo "škoda" a napravo "130GL" u toho co máme my dva je nápis na pravé straně u sebe "škoda130L" dle zadních pevných pásů se jedná o variantu 85,možná začátek 86 protože pak se i u nás v základu dávaly do 130tek samonavíjecí pásy i dozadu,navíc vepředu je jen nápis škoda, místo škoda 130.Jinak vzadu by to mělo mít dvě mlhovky.
upraveno 1x, naposled 17.02.2010 08:47:33
08:33:44
17.02.2010
David.
novomi 17.02.10 07:40:12 napsal: Teď koukám na ty budíky ve š130. Vždyť je to ten nejstarší typ 1 . V tom měli nějakej bordel.



ale tam je napsáno že se jedná o přištrojovku 105L4
upraveno 1x, naposled 17.02.2010 08:52:46
07:40:12
17.02.2010
novomi
Teď koukám na ty budíky ve š130. Vždyť je to ten nejstarší typ 1 . V tom měli nějakej bordel.
07:16:30
17.02.2010
MATTESS
po revoluci měl skoro soused červenýho Rapida z Deutschlandu. Pokud si to dobře pamatuju, vypadal takhle img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/3729_2007-07-18_ 17-11-57_95.jpg

Hrozně jsem ho "žral"

-> Pavel P..: díky Pavle, krásný obrázky
00:12:11
17.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mr.Lumpy: Ano dělal a ostatní je už silně OT raději to ukončíme.
00:04:08
17.02.2010
Mr.Lumpy
-> Tuner#2: ty co dělal saky - mám za to že saky dělal 26 cm a seriovou tuhost...



k úpravám řady 742 - sám upravuji ale tak nějak rozumně, proste nacpat spoustu peněz do motoru kterej stejně houby jede je nesmysl
upraveno 1x, naposled 17.02.2010 00:08:45
00:01:00
17.02.2010
Klubko_
-> minno: huste ty sterace maj. Jak ses tenkrat ptal na ten muj mechanismus steracu z fabie, tak tohohle chci docilit a zvysit jejich rychlost. 6

-> matoo: sterace jsou dulezite 6
23:55:28
16.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mr.Lumpy: L/A 260mm originály a nebo to co dělal Saky? Sachsy bych vzal na porovnání a i na budoucí projekt oproti dnešnímu trendu přitvrzovat série je to nebe a dudy. Nemyslím si, že úpravy 742 jsou krokem špatným směrem...
upraveno 1x, naposled 16.02.2010 23:55:51
23:53:04
16.02.2010
Mr.Lumpy
-> Pavel P..: nj taková blbost :-D
23:47:50
16.02.2010
matoo
-> Pavel P..: a antena to neni12
23:47:01
16.02.2010
Pavel P..
prostě a jednoduše tam místo nápisu Škoda 130 má být GL pokud by to byla 130GL, jinak tam chybí nerez písmenko L pokud by to byla 130L z Vrchlabí ve zvláštní výbavě GL.
23:41:44
16.02.2010
matoo
-> Pavel P..: kto to rikal, ja to rikal...dit to je jasny jako antena
23:41:29
16.02.2010
Mr.Lumpy
-> Tuner#2: o pružinách samozřejmě vím. Dokonce tu byly i inzerovány. K tlumičům myslím že normálním člověk si koupí nějaký přitvrzený možná pokud sežene od známýho např. ty tvoje Sachsy na "co chceš" (teď se neuraž). Jinak určitě víš že úpravy řady 742 je krok špatným směrem ;-) doufám že to chápeš...
upraveno 1x, naposled 16.02.2010 23:43:17
23:40:08
16.02.2010
minno
-> Pavel P..: tak potom nápis GL na zadnej kapote
23:38:01
16.02.2010
Pavel P..
-> matoo: no už se blížíš...1

-> Trax: tož?1
23:37:14
16.02.2010
matoo
-> minno: minno, ty si teda riadny steracofil3 3 4
23:36:19
16.02.2010
Trax
-> Pavel P..: No, už mě jedná možná věc napadla... A to je fakt, ze je to sice prkotina, ale chybí tam...1
Extreme Tyres