Škoda 130, Rapid export do NDR.

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [8]:

Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.: Škoda 130, Rapid export do NDR.:

Text:

Prospekt Škoda 105-130-Rapid německého dovozce, tipuji rok 1986-87.
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Pavel P..
Založeno: 16.02.10 22:28   Poslední změna: 16.02.10 22:36

Škoda 130, Rapid export do NDR. - komentáře:

23:25:15
16.02.2010
Mr.Lumpy
-> Tuner#2: myslím že do normálního provozu jsou tak pružiny a tlumiče dle la...
23:22:38
16.02.2010
Pavel P..
každopádně takhle snížený a s těma polepama to má takovej sportovní šmrnc...1





jinak kdo všimne jedného nedostatku na té červené 130L? jaksi tam něco chybí a je mi záhadou proč9
23:19:46
16.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: Co mám ověřeno tak Gunsch to takhle dělal na 100% a pokud tomu dáš i tužší tlumiče, tak proč ne. Na dobré silnici to bude fungovat. Koneckonců mistr Evropy Oskar Král jezdí 130RS úplně na dorazech a to trať mnohdy není zcela rovná.



Tím tady zas nechci tvrdit, že do provozu je to ideální aby se toho zas někdo z místních kecálků nechytil.
23:12:53
16.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mr.Lumpy 16.02.10 23:11:33: Nejlepší je výměna u vlečky za kyvkové, tam si alespoň dost pomůžeš tuhostně a jinak už jsem to napsal...
23:12:24
16.02.2010
VeTeV
-> Tuner#2: no já si nedělám o úpravách velké iluze - stačí mě co jsem viděl u kábra ... takže jsi mě jen potvrdil, že se šlo cestou nejmenšího odporu - ale jak říkáš náš tankodrom vs. jejich silnice (i když v DDr nevím jak to bylo), tam se to asi dalo snést....
23:11:33
16.02.2010
Mr.Lumpy
-> Tuner#2: tak co je to za pružiny?



-> VeTeV: podle mne flexa tuning zadních pružin je nejlepší v poměru cena/kvalita ze všech pružin na trhu...



edit: myslel jsem hlavně pření ale jde to aplikovat i na zadní pružiny (bylo editováno v 23:15)
upraveno 1x, naposled 16.02.2010 23:15:47
23:08:39
16.02.2010
ondie
ten bílej rapl je parádní,ty polepy sou fakt supr
23:08:28
16.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: No skoro jsi na to kápnul. V tej době to byla běžná praxe dealerů v Německu, pružina se ucvakla a přihnul zakončovací závit. Dělal to tak i vyhlášený úpravce Gunsch a proto všude píšou, že měl upravené pružiny jak přední, tak zadní a třeba předek kolikrát téměř ležel na dorazech. S ohleden na kvalitu tamních silnic to ale zas takový problém nebyl.
23:03:06
16.02.2010
VeTeV
-> Tuner#2: tak šup sem s tím - já todle vidím prvně tak mě to zajímá je-li v tom nějaké vyšší know-how než flexa a záměna zadních pružin 4
upraveno 1x, naposled 16.02.2010 23:03:41
23:01:57
16.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P..: Ne.
23:01:30
16.02.2010
Pavel P..
Tuner#2 16.02.10 23:00:20 napsal:

→ VeTeV: No z fotky určitě ne, ale mám jeden dost

spolehlivý zdroj.


google translator?3
23:00:20
16.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: No z fotky určitě ne, ale mám jeden dost spolehlivý zdroj.
22:59:34
16.02.2010
VeTeV
-> Tuner#2: to mě zajímá jak to poznáš, ale musí se nechat, že to není jak na našich prospektech parník primátora Vacka
22:56:24
16.02.2010
Vilda - zrušená registrace
Hezké, jen nechápu, proč na tom prospektu 130 je přístrojovka ze 105S a 1209 Třeba byla za příplatek horší výbava3
22:56:17
16.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Trax 16.02.10 22:50:29 napsal:

Sakra, ten rapid vypadá úžasně:) Co tam bylo origo za pružiny?
Opravdu to chceš vědět?
22:55:32
16.02.2010
jarda.u1
To musela bejt nadhera v ty dobe1 Koukam,ze na ty cerveny meli sundany dvere na foceni interieru 3 4
22:55:13
16.02.2010
VeTeV
každopádně nepřebesl se gen a dnes se tady vše zbytečně řeší a vše je staré jak socialismus sám.... kdepak historie se stále opakuje



ale ty polepy jsou krásný
upraveno 2x, naposled 16.02.2010 22:55:42
22:52:52
16.02.2010
Pavel P..
-> VeTeV: soudruzi z virtu neznali soudruhy z NDR3 respektive soudruzi z virtu ne*ukali soudružky z NDR aby z nich vytáhli know-how soudruhů3
22:50:29
16.02.2010
Trax
Sakra, ten rapid vypadá úžasně:) Co tam bylo origo za pružiny?
22:49:42
16.02.2010
VeTeV
krasně vytuněná auta - vzorná áčka na zadku, vepředu položené... dneska se tady na to vedou debaty, upravuje se to všemožně a soudruzi v NDR to tak měli dle katalogu v sérii - kde udělali soudruzi z virtu chybu? 5
upraveno 1x, naposled 16.02.2010 22:50:10
Extreme Tyres