skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130, Rapid export do NDR.
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [8]:
Text:
Prospekt Škoda 105-130-Rapid německého dovozce, tipuji rok 1986-87.info:
Správce článku: Pavel P..Založeno: 16.02.10 22:28 Poslední změna: 16.02.10 22:36
Škoda 130, Rapid export do NDR. - komentáře:
prostě a jednoduše tam místo nápisu Škoda 130 má být GL pokud by to byla 130GL, jinak tam chybí nerez písmenko L pokud by to byla 130L z Vrchlabí ve zvláštní výbavě GL.
-> Pavel P..: kto to rikal, ja to rikal...dit to je jasny jako antena
-> Tuner#2: o pružinách samozřejmě vím. Dokonce tu byly i inzerovány. K tlumičům myslím že normálním člověk si koupí nějaký přitvrzený možná pokud sežene od známýho např. ty tvoje Sachsy na "co chceš" (teď se neuraž). Jinak určitě víš že úpravy řady 742 je krok špatným směrem ;-) doufám že to chápeš...
-> Pavel P..: tak potom nápis GL na zadnej kapote
-> matoo: no už se blížíš...
-> Trax: tož?

-> Trax: tož?

-> minno: minno, ty si teda riadny steracofil




-> Pavel P..: No, už mě jedná možná věc napadla... A to je fakt, ze je to sice prkotina, ale chybí tam...

-> Pavel P..: inak hento je GL nie L, vid tabulka
-> Pavel P..: zadné opierky hlavy?:)
a všimli ste si, ako majú krásne dole nízko stierače? :)
-> matoo: opěrky jsou v pořádku...
-> Trax: malá drobnost co je na 130L z Vrchlabí
-> Trax: malá drobnost co je na 130L z Vrchlabí

-> Trax: hlavne dobovy audiofilovia by si to mali vsimnut

-> Pavel P..: jo uz to mam, je to zaujimave ze to tam neni, lebo potom nechapem naco tam je ta vec ku ktorej je to potrebne
-> Pavel P..: Taky nevim, co ti tam chybí... Prozrad

-> Pavel P..: tak potom ma napadaju uz len opierky, ale to neviem ci bolo v hentej vybave
-> matoo: nééé nemyslim dveře
je to taková drobnost a zástěrky to nejsou..


-> Pavel P..: sklápění předních sedaček? 

-> Mr.Lumpy: A víš alespoň že L/A pružina je zadní sériová a přední taky jen s tím že je kratší o 24mm? Když řízneš sérii, tak máš dokonce o chlup tužší pružinu než je L/A.
A L/A tlumiče? které myslíš, Sachsy na šotilinu a nebo Sachsy na asfalt? Až seženeš ty asfaltový dej mě vědět, rád jich koupím bednu.
A L/A tlumiče? které myslíš, Sachsy na šotilinu a nebo Sachsy na asfalt? Až seženeš ty asfaltový dej mě vědět, rád jich koupím bednu.
-> Pavel P..: a s barevnejma poklicema tuplem :)
-> Pavel P..: myslis tie dvere?



-> Tuner#2: myslím že do normálního provozu jsou tak pružiny a tlumiče dle la...
každopádně takhle snížený a s těma polepama to má takovej sportovní šmrnc...
jinak kdo všimne jedného nedostatku na té červené 130L? jaksi tam něco chybí a je mi záhadou proč

jinak kdo všimne jedného nedostatku na té červené 130L? jaksi tam něco chybí a je mi záhadou proč

-> VeTeV: Co mám ověřeno tak Gunsch to takhle dělal na 100% a pokud tomu dáš i tužší tlumiče, tak proč ne. Na dobré silnici to bude fungovat. Koneckonců mistr Evropy Oskar Král jezdí 130RS úplně na dorazech a to trať mnohdy není zcela rovná.
Tím tady zas nechci tvrdit, že do provozu je to ideální aby se toho zas někdo z místních kecálků nechytil.
Tím tady zas nechci tvrdit, že do provozu je to ideální aby se toho zas někdo z místních kecálků nechytil.
-> Mr.Lumpy 16.02.10 23:11:33: Nejlepší je výměna u vlečky za kyvkové, tam si alespoň dost pomůžeš tuhostně a jinak už jsem to napsal...
-> Tuner#2: no já si nedělám o úpravách velké iluze - stačí mě co jsem viděl u kábra ... takže jsi mě jen potvrdil, že se šlo cestou nejmenšího odporu - ale jak říkáš náš tankodrom vs. jejich silnice (i když v DDr nevím jak to bylo), tam se to asi dalo snést....
-> Tuner#2: tak co je to za pružiny?
-> VeTeV: podle mne flexa tuning zadních pružin je nejlepší v poměru cena/kvalita ze všech pružin na trhu...
edit: myslel jsem hlavně pření ale jde to aplikovat i na zadní pružiny (bylo editováno v 23:15)
-> VeTeV: podle mne flexa tuning zadních pružin je nejlepší v poměru cena/kvalita ze všech pružin na trhu...
edit: myslel jsem hlavně pření ale jde to aplikovat i na zadní pružiny (bylo editováno v 23:15)
ten bílej rapl je parádní,ty polepy sou fakt supr
-> VeTeV: No skoro jsi na to kápnul. V tej době to byla běžná praxe dealerů v Německu, pružina se ucvakla a přihnul zakončovací závit. Dělal to tak i vyhlášený úpravce Gunsch a proto všude píšou, že měl upravené pružiny jak přední, tak zadní a třeba předek kolikrát téměř ležel na dorazech. S ohleden na kvalitu tamních silnic to ale zas takový problém nebyl.
-> Tuner#2: tak šup sem s tím - já todle vidím prvně tak mě to zajímá je-li v tom nějaké vyšší know-how než flexa a záměna zadních pružin 

-> Pavel P..: Ne.
Tuner#2 16.02.10 23:00:20 napsal:
→ VeTeV: No z fotky určitě ne, ale mám jeden dost
spolehlivý zdroj.
google translator?
→ VeTeV: No z fotky určitě ne, ale mám jeden dost
spolehlivý zdroj.
google translator?

-> VeTeV: No z fotky určitě ne, ale mám jeden dost spolehlivý zdroj.
-> Tuner#2: to mě zajímá jak to poznáš, ale musí se nechat, že to není jak na našich prospektech parník primátora Vacka
Hezké, jen nechápu, proč na tom prospektu 130 je přístrojovka ze 105S a 120
Třeba byla za příplatek horší výbava


Trax 16.02.10 22:50:29 napsal:
Sakra, ten rapid vypadá úžasně:) Co tam bylo origo za pružiny?Opravdu to chceš vědět?
Sakra, ten rapid vypadá úžasně:) Co tam bylo origo za pružiny?Opravdu to chceš vědět?
To musela bejt nadhera v ty dobe
Koukam,ze na ty cerveny meli sundany dvere na foceni interieru




každopádně nepřebesl se gen a dnes se tady vše zbytečně řeší a vše je staré jak socialismus sám.... kdepak historie se stále opakuje
ale ty polepy jsou krásný
ale ty polepy jsou krásný
-> VeTeV: soudruzi z virtu neznali soudruhy z NDR
respektive soudruzi z virtu ne*ukali soudružky z NDR aby z nich vytáhli know-how soudruhů


Sakra, ten rapid vypadá úžasně:) Co tam bylo origo za pružiny?
krasně vytuněná auta - vzorná áčka na zadku, vepředu položené... dneska se tady na to vedou debaty, upravuje se to všemožně a soudruzi v NDR to tak měli dle katalogu v sérii - kde udělali soudruzi z virtu chybu? 
